-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ALI_G
veterán
-
Daywalker
addikt
Becsukják az ajtót, aztán már senki sem hallja, vagy nem tudja honnan jön. Szerintem nem a motort kell csak védelemmel ellátni (azt fizikai védelemmel kell), hanem a garázsba kell telepíteni valami riasztót, ami kint szól és felveri az egész utcát. Na arra tuti kijönnek.
Biztosítás....mire? Ez vagyoni kár, arra teljesen más biztosítási kategória, nincs benne a lakásbiztosításban, házbiztosításban, sem pedig a melléképületek biztosításában sem. De ha van, akkor max háztartási ingóság számít bele, jármű nem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
Van valakinek tapasztalata nanotechnológiás olaj adalékkal?
-
maszekember
aktív tag
Hölgyeim/Uraim!
W-Tec bukósisakokról van valami véleményetek? Látom,hogy megfeleltek az ECE R 22.05 és a DOT szabványoknak,ennek ellenére semmiféle tesztet nem találtam róluk. Ellenben gondolkozunk beszerezni egyet,barátnőmnek.
Vagy,ha ezt nem,esetleg 30 ezer ft-ig bezárólag jó minősígű nyitottat/felnyithatót tudnátok ajánlani?
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
maszekember
aktív tag
válasz maszekember #23959 üzenetére
Esetleg egy ilyenről mit gondoltok? 28 ezerről van leárazva.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #23950 üzenetére
pontosan ezt akartam mondani, nyilván vannak haverjai akik meg ebből élnek... nem tudom mennyire erős a garázs védelme, de egy erődítményt kell csinálni (geci erős ajtó heveder, rács, kutyák, fegyveres őrök), GSM riasztórendszerrel (ami téged hív) és a motort is be kell riaszani, lelakatolni (valami ledübelezett fix ponthoz).
távfelügyelet faszság, a főnököm 6 év után mondta le a távfegyületet mert úgy érezte nincs rá szüksége - másnap amikor már nem volt aktív a szolgáltatás betörtek hozzájuk.... leadják ezek a drótot egymásnak ahogy kell, olyan riasztó kell amit csak te ismersz (akár csendes) és ha megszólal le kell menni a FA testápolóval és a rotweilerrel, aztán hívni 1-2 havert aki segít sírt ásni... például engem, ilyenben szívesen közreműködöm![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Csendes riasztó témához:
Otthon szüleimnél a "garázsban" (oda kocsi már nem áll be, Apám berendezte műhelynek és raktárnak) is van olyan riasztó, ami csak nálunk a lakásban szól, Apám szerelte fel. Pár évvel ezelőtt decemberben egy szombati hajnalon betörtek hozzánk, s jelzett a riasztó. Az egyiket sikerült elkapnunk, a rendőrök elvitték. A másikat fél évre rá kapták el, háromnegyed év múlva volt a tárgyalás. Nem tudom, hogy végül mennyi időre csukták le őket, de legalább addig is ki voltak vonva a forgalomból, s a környéken kevesebb betörés volt. Nem tudtak semmit sem elvinni (nem tudták, hogy szól a riasztó, ők még szép nyugiban rámolgatták, hogy mit visznek), annyival megúsztuk, hogy Apám kapott egy kisebb tüdőgyuszit mert pizsamában rohant le.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz maszekember #23960 üzenetére
Ha nem muszáj, ne vegyél nyitottat. Egy arcsérülés esetén semmit sem véd! Az csak 50 köbcis kis motorra / robogóra való...
szerk: meg kb. 80 km/h fölött piszok hangos is (menetszél), tönkreteszi a hallásodat. Jelenleg még nekem is nyitott sisakom van, onnan tudom.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz maszekember #23959 üzenetére
"...30 ezer ft-ig bezárólag jó minősígű nyitottat/felnyithatót tudnátok ajánlani?"
Ahogy bogyo is írja a nyitott felejtős; a felnyitható meg minimum 1,5-szer ennyibe fáj. Ennyiért zártat lehet venni ami elfogadható.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
stifi
senior tag
egyik biztosítónál sem tudsz biztosítani járművet, én végigkérdeztem már. sok helyen lehet melléképületet, vagy lakástól távol eső helységet (pl pince) a telken belül, de mindegyiknek a feltétele hogy zárható legyen és minimum fából legyen a szerkezete (tehát szilárd legyen).
sátrat, járművet, kerítéssel körbevont területet sehol sem lehet biztosítani, így marad a casco lopásra. és mivel a motor elég nagy kockázatú, az autó cascohoz képest rohadt drága az ilyen, és keményen avultatják a lopott motort. sokkal jobban megéri ezt a pénzt egy fizikailag erős , beriasztott helységre költeni ahova nehéz bejutni és ha mégis sikerül, akkor is hangtalanul értesítve vagy hogy valami történik.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
maszekember
aktív tag
válasz Bogyó bá' #23964 üzenetére
Elfelejtettem mondani,hogy egy 150 köbös malaguti madisont használok. Egyébként a nagyobb arc-szabadság és látótér miatt Én is elgondolkoztam egy nyitott sisakon,azt hittem,nem véletlen,hogy a robogóra való sisakok mind ilyen típusúak. Nyitott sisak még a nagyrobin sem állja meg a helyét?
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
Integra
titán
mai m7-es kedvenc pillanatom: belső sávban eltévedve csorog egy fehér seat valami kombi... látom nagy a baj, azt se tudja mit csináljon, így szépen eleresztem a gázt és becsorgok mögé. de tényleg becsorgok, nem rázuhanok, hogy előzni tudjon... becsorgok, csorgok, miafasz, már 125-tel megyek... de nem, nyugodt vagyok. emberünk küzd az elemekkel, a szembeszéllel, a belső sávval... már 120-szal megyünk.. rálép a gázra, lassan 130, már közel másfél perce bohóckodunk.. majd végre kielőz valami autót és lemegy jobbra.
kíváncsiságból benézek az ablakán, miközben csak mellé gyorsítok, hogy ugyan ki ez a parádés sumaher, és egy olyan fószer bámult vissza rám, hogy majd elröhögtem a sosak alatt magam, esküszöm, ha szemmel lehetne ölni, már hamuvá égtem volna a motoron
rárántom a gázt, menjünk tovább, visszanézek a visszapillantóba és emberünk már újra a belső sávban 'hasít'. de!!! már 200 méterre járok, visszapillantóba nézek és mit látok, rámkúrta a refit, hogy a kurvanyámat... hát ilyet[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vakondvok
tag
Sziasztok,
Melyiket válasszam szerintetek? Nehéz a döntés:
1. sisak 4*
2. sisak 5*+orrvédő és bogárháló
3. ugyanaz mint a 2. csak olcsóbb mert nem limitedTetszési sorrendben írtam, bár a limited is lehetne első helyen. Az orrvédő és bogárháló szimpatikus, valamint az 5* is, bár nem tudom ez mennyire számít.
Ahol, ahogy használnám: 250-es bandit max 100-120-130 vagy egyedül nagyritkán 150-160. A mostani lidl-s sisakot váltaná, ami hangos de a simsonon nem volt az SZERK: az azért kimaradt hogy nagy %-ban városban megyek vele munkába, a nagy sebesség csak hétvégén aktuális.köszi
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #23969 üzenetére
Engem ma zebrán anyáztak le úgy hogy zöld volt és még csak nem is villogott. no comment. Legalább egy másodpercet elvettem az életéből azzal, hogy nem futottam amikor az autó a kereszteződésbe ért és kis íven be akart fordulni. Én az életben maradásra szavazok
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Na, annyit emlegettétek itt a MOL olajat, hogy ma beszereztem egy adagot (mezei 10W40, gyári ajánlás szerint) a következő cseréhez. Kíváncsi vagyok, észreveszek-e majd bármilyen különbséget. Persze addig még egy krovakészlet se árt újítanom...
-
TommyGun
őstag
válasz maszekember #23968 üzenetére
Én a helyedben felnyithatósat vennék, hamár annyira "szabadságot" akarsz, bukót jó esetben nem kell évente venni. Ha nagyon meleg van lámpánál kitudod nyitni vagy amíg cammogás van mert nem tudsz haladni...amikor meg van hely és lehet zúzni akkor lehajtod. Kényelmes.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz alvaro #23974 üzenetére
Pontosan melyik MOL-olajat vetted?
Mert én nem nagyon találok 10w-40 motorkerékpár olajat náluk... De mégis: ezt vetted?Mondjuk az API SG minősítése nem túl fényes...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
doc
nagyúr
'reggelt
nem indul a moci
olyan mintha le lenne merulve az akksi, de autoakksirol bikazva is ugyanazt csinalja (egyet fordit az inditomotoron, aztan kesz). ramertem az akksira, terheles nelkul 12.2-12.3 volt, ha raadom a gyujtast akkor mar csak 10-11 voltot merek rajta
az akksim doglott meg, vagy valami mas lehet?
most felraktam toltore, hatha... -
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #23979 üzenetére
"termeszetesen" az elso verzioval probalkoztam, es ugye tenyleg nem indult be amugy az miert nem mukodik?
autonal annak idejen igy csinaltuk tobbszor is es jo volt, ennyire mas a motornal?
de ha a toltes nem segit, akkor megprobalkozom a masodikkal is, koszi
vagyis probaljam inditani mintha minden OK lenne, majd a benyomott inditogomb mellett csiptessem a kabelt az autoakksira?[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz Djuree #23981 üzenetére
az meg mindig a jobbik eset
most feltoltom, raprobalok, aztan remelem hogy utana nem lesz vele gond amig masikat nem rakok bele
kb. 3 hetig allt, mennyire normalis hogy az alatt igy lemerul? eddig sosem volt gond, ekkora allas utan sem, kuka az akksi, vagy ez csak egy jelzes volt hogy lassan ideje cserelni? -
Daywalker
addikt
-
Djuree
félisten
hát az akksi ilyen, egyik napról a másikra hal le, simán lehet h tegnap még teljesen ok volt, ma meg halott az egész. próbáld feltölteni, aztán majd kiderül.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
12.2-3 már dög-alacsony (12.8-nak kéne lennie), a 10-11V pedig már abszolút.
Nem biztos, hogy csak az akku, sőt, ha ilyen hirtelen jelentkezett, esélyes, hogy nem (csak) az.Én is hasonló cipőben járok, nálam nagy valószínűséggel a generátorral van gond (a hétvégén szedjük szét). Akku lett már benne cserélve, először simán a kora miatt arra tippeltem, mivel töltőfeszültség, ugyan a szervizkönyv által megadott tartománynak alján, de volt. Csakhát akkucsere után is elkezdte az első intő jelet: indítózás után ha be volt kapcsolva a tompított, alapjáraton állva remeg a fénye.
Nálam ez egy lassabb folyamat volt, egyre gyengébb lett a fény és erősebb a remegés, utána nehezebben tekerte az indítómotort, majd már nem is bírta beindítani, úgy kellett betolni. Ha nálad ilyen hirtelen jött semmi előjel nélkül, nézd meg az akku kontaktjait, savszintjét, valamint hogy egyáltalán tölti-e az akkut, s milyen feszültséggel. Utána lehet vizsgálni a fesszabot (az már kicsit macerásabb) majd a generátort (ahhoz olajat is le kell ereszteni).
Gyurikám, ne osztogasd itt már megint az észt féltudással
Inti, hogy hány ilyet tudnék... tegnap Szfvár -> Siófok -> Bp (balatonos forgalom) -> Kecsó (repnapos forgalom) -> Bp (repnapos forgalom), remélem el tudod képzelni, mennyi faszlámát kerülgettem... Rendszeres volt az olyan, hogy 110-120-szal belső sáv, mellette semmi, mögéállok, ráhúzódok, nyomok refit, semmi. Hagytam a csába, kielőztem jobbról. Másik kedvencem, aki negyed sávot húzódik ki jobbra, hogy férjek el... kösz.
Tegnap a prímet viszont a következő vitte: 4 sáv, ebből 2 viszonylag tömött, találd ki melyik. Igen, a belső kettő. Legbelsőben mennek 120-130, mellette -5-10, két külső teljesen üres volt, egyetlen kocsi sem volt ott! Nem akartam elhinni, ezek is azt hiszik, hogy a B-kat az "Belsősáv"-ot jelent?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #23979 üzenetére
Hogy is van ez ?
-
Djuree
félisten
omg, ugyanazt írtam amit te!
"12.2-3 már dög-alacsony (12.8-nak kéne lennie)" én is ezt írtam
amúgy a generátorhoz meg nem kell leereszteni az olajat ha már a hozzánemértésnél tartunk...mindentudó barátom[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
Es azzal h a generatort szetszeditek mit neztek meg rajta? Csak azt latod, ha leegett, de akkor mukodni se szokott annyira.
Kimeritek a tekercsek ellenallasat, sajnos az sem garancia semmire, esetleg kimeritek a harom fazis kozotti feszt, ezzel sokkal tobbre mentek, ha ezek jok (es ha nem egett le a tekercs akkor mindig jok) akkor fesszab meregetes. Es mindehhez szet se kell szedni a generatort. Sztm inkabb meregessetek, mint szetszedjetek. Celszerszam is kellene a forgoreszhez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
válasz Djuree #23989 üzenetére
Meg azt, hogy egyik napról a másikra önmagában tönkremegy. Legfeljebb, ha zárlatos, máskülönben mindig vannak jelek.
Képzeld, az én generátorom olajban úszik, nagyonhozzáértő barátomPersu: persze nem egyből nekiugrunk a legkeményebb diónak, de arra a környékre tippeljük a zűr okát. A feszültség a szervizkönyv szerinti minimum körül van, de van. Mégsem tölt rendesen. Amikor az új akku feltöltve belekerült, minden rendben volt; de pár nap-hét után elkezdett megint remegni a tompított alapjáraton. Apám elektromérnök, szerinte a 3 fázis közül az egyiknél kiment a dióda, vagy az egyik tekercsnél kh lehet. Amíg nem kezdjük el az egészet ellenőrizni, szétszedni, kimérni, addig nem tudjuk meg. Előbb még egyben lévő motorral a töltésre mérünk rá, fordulaton is; majd a fesszabra, mert azt is megúszni csak kisebb bontással; majd legvégül a generátor, mert az már bonyolultabb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
koszi, fel ora toltes utan tokeletes, jottem vele 170 km-et, kozben tankolassal, gond nelkul indult
lehet csak megsertodott a 3 hetes allas miatt pedig nem szokott ilyet
mondjuk az egyik akkusaru kicsit saletromos volt, remeltem hogy csak az a baj, de a pucolas nem segitettmindenesetre ideje lesz uj akksi utan nezni tudtok ajanlani valami olcso helyet ahonnan jofajta akkukat lehet venni?
-
Djuree
félisten
igen, egyik napról a másikra, volt eddig 2 autóm meg 2 motorom, cseréltem már párszor akksit...hidd el nem szól előtte h el fog baszódni...pedig jó lenne, de képzeld, nem...ma még indul simán, holnap már nem, ennyi. de nálad biztos máshogy van.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
.mf
veterán
válasz Djuree #23995 üzenetére
Akkor nekem / nekünk volt eddig szerencsénk
Attól még a generátorom olajban van, ez viszont biztos. Én is csodálkoztam, hogy autóban nem így szokás, meg kicsit megbonyolítja a dolgokat, de ez van.Doc: Bécsi úton vettem asszem akkumax.hu az url, náluk volt készleten legjobb áron agm-es Varta; Yuasa is náluk volt legjobb áron, csak az kicsit drágább.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #23997 üzenetére
na hat ha nekem kene tologatni a 230 kg-s Viffert, es beroffenteni a V4-est, szerintem elobb sz@rnam ossze magam
kozben keresgelek, a nagyvas.hu-n csak szaraz akksi van, azt irjak nekem kell savval feltolteni, ilyet meg nem is lattam lehet hozza kulon venni savat, vagy ez hogyan mukodik?
mondjuk en inkabb valami normal, gondozasmentes akksit keresnek, nem szeretem ennyire tulbonyolitani
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban