-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz vendingo #24352 üzenetére
Mielőtt vettem 1 héttel volt műszakin, mire műszakiztatni kell már nem lesz nálam szóval ez sose fog kiderülni Még megkapja az új fék-kuplung kar párost, aztán szeptember környékén felteszem eladásra. Most rendben van, működik minden, megy rendesen. Viszont, ez egy öreg motor, be kell látni, mindig ki fog jönni rajta valami, ami lehet hogy filléres dolog, de idegesítő. Köv. szezonba át akarok ülni egy 2000-res évjárat körüli (inkább pár évvel utáni), injektoros sportmotorra.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
zsolt19900
őstag
válasz mocsanisi #24353 üzenetére
na azért ez a nem lesz nálam-ot várd ki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz mocsanisi #24353 üzenetére
El kell hogy keseritselek, 2000 es evjaratu, 13 eves sportmotoroknak a beluk kivan.
Ha total gondozasmentes sportmotort akarsz venni, vegyel 5-6 eveset, azt annyi ido alatt a sok fakezu talan nem vagja szet. De sportmotorra a gatyad ramegy.
Veszel viszonylag olcson egy ilyen kategoriat es kb kezdetnek ugyanugy ra kell locsolni 150-200 ezret. Elony, h nem belpiacos.
Nyakcsapagy, lanc-lanckerek, fek, olaj, akku, siman belefutsz h utnek a tarcsak majd' 40% ot, gumik kuka, muszaki vege...
Legalabbis egy 2002 es jo allapotu 954 esnel a haverom nemreg jatszotta el ezt. ez van. A piacon ennel az allapotnal voltak joval szarabbak, nem is keves.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #24357 üzenetére
Esetleg Naked vonal? Vagy túrasport? De mindenképpen újabbat, erősebbet, és injektorosat akarok. Elegem lett a karbiból.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Daywalker
addikt
válasz mocsanisi #24358 üzenetére
Sikerült belenyúlnod, mert vettél egy leharcoltat, de ez attól még nem a szerencsétlen karbi hibája Ha egy injektorosnál az ECU fossa össze magát alattad, vagy egy befecskendező szeleppel lesz gond, akkor utána mit akarsz majd, gőzhajtásút?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
Nos urak, ma sikeresen korlátlanítottam magam, jöhet a cserén való pörgés, ehhez kérnék némi segítséget. A jelöltek: Honda CB500 és Suzuki SV650N, nem kicsit az utóbbi felé húz a szívem, nagyobb is belőle a kínálat de nem szeretnék elhamarkodott döntést hozni így felmerül a kérdés: azonos állapotot alapul véve el lehet mondani bármelyikről, hogy jobban megéri mint a másik? Gondolok itt pl. az alkatrész árakra és ellátottságra, szerviz-szükségletre, egyebekre.
És ha lehet ezúttal ne húzzuk elő a Honda mindent visz kártyát![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
#25954560
törölt tag
válasz canniball #24362 üzenetére
azonos allapotot alapulveve vedd azt, amelyiknek nagyobb a melle
az svosdikiforrott, nincs tul sok ismert hibaja, nyugodtan veheted azt is. talan meg itt is van/volt par embernek. kicsivel talan egyenibb stilusa van, mint egy cb500-nak. talan fejidomoson erdemes gondolkodni. -
vlevi
nagyúr
válasz canniball #24362 üzenetére
A CB500 inkább egy Suzuki GS500 valamivel modernebb kiadásban.
Az SV650 viszont már egy kategóriával feljebb van. Nem a visítós 90-100 lovas 600-as naked, annál visszafogottab jóval.
De legalább azok, akik szereti 10ezer fölött tiltáson visíttatni a gépét, az nem ilyet vettek.
Volt belőle egy váltás, 1999-2002 között karbis, (és csővázas), 2003-tól injektor, és alu vázzal készült. Ez alapján messziről meg lehet őket különböztetni.
2004-től ugyanez a blokk belekerült a DL-650-be is.
[link]"Annyi FZ kezdetű Yamaha van"
Ott is 2004 környéke a határeset. Előtte FZS600 Fazer, csőváz, karbi, satöbbi. Utána FZ6 (idom nélkül) és FZ6S (fejidomos). Ez utóbbi szintén ali váz, ibjektor, satöbbi. A fékeit szokták ócsárolni (az újabb fz6-nak), erről nem tudok nyilatkozni.[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #24357 üzenetére
kar, hogy az ace nem sportmotor, kulonben most itt haborognek neked
2000-es es par eve meg eleg popec allapotban volt a harakolos hangu kuplungot leszamitva -
canniball
nagyúr
válasz #25954560 #24367 üzenetére
"az sv
osdikiforrott, nincs tul sok ismert hibaja..."
Az a jó, de gondolom ugyanez elmondható a CB-ről is."talan meg itt is van/volt par embernek."
Eeegen, vendingo nyomul egy 650S nyergében."kicsivel talan egyenibb stilusa van..."
Ahogy mondod, ezért is írtam hogy afelé húz a szívem, (küllem alapján) belé vagyok szerelmesedve...de mint tudjuk a szerelem mulandó, pláne ha a tárgya csak a pofonokat osztja/nyúlja a lóvét, ezért is kérdezek inkább."talan fejidomoson erdemes gondolkodni."
Köszi a tippet de az S verzió nem csak a fejidomban különbözik hanem sportosabbra is van véve az egész, én maradok naked vonalon.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
.mf
veterán
válasz canniball #24362 üzenetére
Attól függ most is, mint mindig, hogy mire kéne, hogyan használnád, milyen karaktert preferálsz.
Sor2 500-asok (régi CB500 mellett Suzuki GS500, Kawa ER5) szögegyszerű, megbízható, sokat kibír, viszont ne várj tőle sokat, nem nagy teljesítményű, elavult technológia, régi megoldások, nem állítható futómű, olcsó fék, stb. "Postásmotor". Mondjuk egy 125-öshöz képest már ez is nagy előrelépés lesz.
SV650 sokkal modernebb technika, vízhűtéses V2-es. Viszont V2-es: dadog, rángat alacsony fordulaton, vibrál, erősebb a motorféke. Erősebb, sokkal nyomatékosabb, jobban megindul. Van, aki szereti a V2-t, én nem.
FZ600(S): sv-hez hasonlóan a sor2-eseknél jóval modernebb technológia, jobb futóművel és fékekkel. Sor4 lévén finomabban jár, viszont alacsonyabb alsó és közép tartományban a nyomatéka, jobban kell pörgetni, ha azt akarod, hogy menjen. Alaposan visszafojtott sportmotor blokk van benne, elég megbízhatónak mondják.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
"Ez alapján messziről meg lehet őket különböztetni."
Yess, már kb. 2 hónapja csorgatom rá a nyálam így (amennyire szerény motoros ismereteim engedik) ismerem a különbségeket. Ki is néztem egyet de persze Murphy közbeszólt: úgy voltam vele hogy majd akkor érdeklődök ha megvan a vizsga, nagy boldogan hazajöttem, nézem a hirdetéseket és eltűnt (két napja még fent volt)."Előtte FZS600 Fazer, csőváz, karbi, satöbbi. Utána FZ6 (idom nélkül) és FZ6S (fejidomos)."
Egy gyors használtautózás alapján úgy látom az FZ6 kiesik a keretből*, az FZS600-asok közül pedig neccesen fér bele pár példány. Ráadásul kissé elijeszt a közel 100LE, bár állítólag kezesbárány de én a tanulómotor Kawa ER6 erejétől is tartottam egy kicsit. Így úgy tűnik a Fazer kihagyós lesz.* És hogy nevén nevezzem a lyányt: szűk 600k-t tudok a dologra fordítani és nem bánnám ha minél inkább alatta lenne, hogy amennyire lehet kíméljem a hitelkeretemet. Vagy ha úgy jobban tetszik bő 500k-t. Tudom nem sok, de ennyi az annyi.
Hacsak nem tudtok valakit aki megvenné a kiscsikót (Honda CG125, 2006), akkor kicsit feljebb tudom tornászni a keretet.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #24372 üzenetére
"Sv-el kapcsolatba tudok neked sok infót adni ha érdekel."
Bármi érdekel, minden infó jól jön. De az svmedia.hu-t már kiolvastam."Illetve lesz egy eladóm is szeptemberbe"
Tudom hogy erre készülsz, de a tiéd S és meg N-re gyúrok (ha az lenne biztos lehetsz benne hogy már megkerestelek volna).https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #24318 üzenetére
Nem, nem 4Raodot, hanem SBK-t. nembaj, hogy megvettem a füldugót, mert nem halk. (videó a kipufogóról)
#24319) Daywalker: valóban, egy percet sem bánok. megpróbáltam am nélküle menni, de megálltam és betettem a fülembe.
(#24320) Djuree: fentebb linkelte cannibal
#24321) canniball: valóban. buktam 3 liter benyát. apicsa. na majd kispórolom... ja és Gratulálok! Soktízezer balesetmentest kívánok!
-
canniball
nagyúr
"...mire kéne, hogyan használnád..."
Kisebb-nagyobb kiruccanások, "élménymotorozás", pályára nem készülök (már ha ezekre gondoltál)."...milyen karaktert preferálsz."
Eddig az egyetlen nagymotor amit vezettem az említett ER6, így erre nem tudok válaszolni. De gondolom minden "karakter" szokható (mint pl. autóban a benzines vs. diesel) és ezt úgyis csak akkor tudja meg az ember ha már pártíz/száz kilométert levezetett ezzel is meg azzal is.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
válasz canniball #24380 üzenetére
Hidd el S-t szeretnél, csak még nem tudod. :-) Nakeden kívül döngettél már más gépet? Miért ódzkodsz a idomostól? Nem olyan kényelmetlen mint gondolnád. Ha nekem a 2 méteremmel éppen hogy kényelmetlen, neked pont jó lenne. Ha gondolod és jársz Sopron felé, megpróbálhatod az enyém. Nem rábeszélni akarlak, de amíg nem próbáltad mind a 2 fajtát addig ne dönts. Fatális tipushiba nincs az SV-nél, attól nem kell tartani. Ezrest kerüld mert az a blokk fos. A szerelőm nem győzi 20 ezrenként szerelni őket.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
canniball
nagyúr
válasz vendingo #24383 üzenetére
"Hidd el S-t szeretnél, csak még nem tudod."
"Miért ódzkodsz a idomostól?"
Az üléspozíció miatt, az már nekem túl sportos. Sport-túra kategóriában volt szerencsém ráülni egy Kawa ZZR600-ra de ülni is kényelmetlen volt, el sem bírom képzelni hogy olyat vezessek."Ha gondolod és jársz Sopron felé, megpróbálhatod az enyém."
Köszönöm a felajánlást, de elég messze van innen. Bár érik arrafelé egy rokonlátogatás de nem tudom idén lesz-e belőle valami, ha igen jelentkezni fogok."Ezrest kerüld mert az a blokk fos."
Na ez a veszély nem fenyeget, ugyan a két kipuff sokkal jobban tetszik de az ereje és pláne a pénztárcám vastagsága okán ezres tuti nem lesz.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
fattyu
veterán
válasz canniball #24388 üzenetére
a pozíciót megszokod de az a 70 paci már megy is. idom nélkül 100 fölött vitorlát játszani viszont nem jó móka. Idomost akarsz.
ne érts félre. most ülsz át 125cmről... nem hiszem igazán tudod mit akarsz. Rádjön hogy jé ez megy és látám hogy ez jó és azonnal hiányozni fog az idom.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
.mf
veterán
válasz canniball #24382 üzenetére
"De gondolom minden "karakter" szokható (mint pl. autóban a benzines vs. diesel)"
Azért itt ennél sokkkkal nagyobb különbség van. Én pl. egy napot vezettem V2-t, de annyi elég is volt belőle.
"Ráadásul kissé elijeszt a közel 100LE, bár állítólag kezesbárány de én a tanulómotor Kawa ER6 erejétől is tartottam egy kicsit."
Nem kell megijedni a 100 LE-től, 112 LE-s sportmotorral kezdtem és még megvagyok. A sor4 alul gyenge, ha nem pörgeted, nem megy. Csak ésszel kell használni. Az ER6 párhuzamos-kettes, sokkal nyomatékosabb alul.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz canniball #24388 üzenetére
Bárki bármit mond, azt vegyed, amiről úgy gondolod, hogy jó neked. De! Egyiket se zárd ki elsőre, próbáld ki mindet és utána dönts! Lehet, hogy bejön a hasalós póz. Én pl. nem szeretek nem hasalósokat vezetni. Múltkor felültem egy Z800-ra, azt hittem leszédülök róla Persze, biztos az is megszokható, de 4 év hasalás után tényleg baromi fura volt. Ellenben a GS500 után a ZX9R-en való hasalás a világ legtermészetesebb üléspozíciójának számított. Mondjuk én tudtam, hogy nekem az kell, mert előtte próbáltam mást.
Az erő megint más dolog. Már meséltem, hogy amikor megvettem a 9-est, akkor minden gázhúzásnál csőlátásom volt (még 6 ezres fordulat alatt is). Mára elmúlt, azaz csak 240 felett jelentkezik De szerintem ha gyenge motort veszel, később lehet, hogy bánni fogod. Pöcsrezgetős kéthengeres sem kéne, minimum 3 henger, de inkább 4 Ha már kevés henger, akkor legyen 1
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #24376 üzenetére
Csak az aki 50-100km-ént meg akar állni,meg kanyart ne is lásson..
Canniball
SV és S-t de mindegyik motorra azért rátenném a seggem,mégis milyen. Bár egy Yamaha Fazer azért jobb döntés lenne sztem.. Egyenesen ülsz,kényelmesebb.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
Link Eladó lett Shkiz0 fórumos kollégánk motorja...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #24389 üzenetére
"a pozíciót megszokod..."
Említettem a ZZR-t: már a számomra túlságosan előredőlős testtartás sem tetszett, az meg hogy konkrétan a golyóimon ültem abszolúte megszokhatatlan."idom nélkül 100 fölött vitorlát játszani..."
Plexi. Amúgy mint írtam nem az idommal van a bajom, hanem a sportos üléspozíciót nem akarom. Hogy épp az SVN-be estem bele az "csupán" érzelmi kérdés. De erről szól a motorozás, nem?"...jé ez megy és látám hogy ez jó..."
Ááá, autóval sem vagyok az a száguldozós típus. Lehet kicsit sportosabban iramodok neki mint az átlag, de a korlátokat nem (nagyon) lépem túl.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
"Én pl. egy napot vezettem V2-t, de annyi elég is volt belőle."
Egyik kollégámnak van Cagiva Raptora, ha a jogsi kézhezvételéig nem realizálódik a vásárlás akkor kölcsönkérem egy kis körre. Bár nem tudom pár km alatt kiderül-e bármi is..."Az ER6 párhuzamos-kettes, sokkal nyomatékosabb alul."
Néha kicsit meg is ugrott alattam, hiába óvatoskodtam. Azt hittem egy komolyabb géppel ez a dolog még fokozottabban jelentkezik.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #24391 üzenetére
Ha már erre jársz hozzá tudnál te is tenni valamit a "problémámhoz" mint szaki?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #24391 üzenetére
Azt nem tudom, de óva intett minden motortól amibe ez az ezres blokk van. Állítólag 25e kilométerenként viszik hozzá az Sv-ket, DL-eket.
2 másik ismerősöm is mondta, hogy nem ajánlott. (tapasztalatból mondták nem valahol olvasták, nem a Pistike nénikéjének a bátyja szerint halottak róla)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok