-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24700 üzenetére
Háát igen. Most is Olasz motorom van, az elektronika egyszer már leszívatott, de sokat tanultam belőle. Minden motornak meg van a maga kis mumusa. Annyira ettől nem félek. Motorikusan legyen megbízható,a többit megszerelem magam is. Akinek van az dicsérte, Olasz motor és a velejárókkal együtt szerethető masina. . Ahhogy elnézem videókat, nem kell halálra forgatni, 3-6ezer között tökéletesen motorozható. A 10ezres tartomány piros.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AndrewTdi #24693 üzenetére
Rakerestem, ez volt az elso amit kidobott. sztm erthetoen van leirva.
Ketutembol a jaso fd a legjobb, illetve a versenyolajok tulteljesitik, illetve nagyobb viszkozitasuk miatt nem szivattyuzhatok, ezert nem is utcai hasznalatra valok.
Negyutembol api sm a legjobb manapsag emlekeim szerint.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #24699 üzenetére
Hidd el bejön a stílus ha elsiklasz felette,hogy váltani kell és nem automata van a feneked alatt. ~240kg nagy testet,dobozokat azért kell,illik valaminek mozgatni is.. Na meg ésszel kell menni jó pár kmt ezzel.
Én sem azért vettem a Varát mert nyelezni akarom állandóan,hanem a nagy 19/17 kerekek miatt ami már jobban eltünteti az úthibákat,na meg persze kényelmes egy dög is. Az meg,hogy ebben a csomagban(cm3,Le) ez van benne az más tészta.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #24703 üzenetére
Egy Cb 500-as Hondán vizsgáztam, nyugodt jószág volt, de a sok váltás miatt el ment a kedvem a váltós motortól, de ha 2-3 ba lehet motorozni városba az már más tészta gondolom több fokozatot nem nagyon kell használni az 50-60Km/h hoz. Városon kívül meg 5-6 al el lehet az ember többnyire. A súly meg nem annyira idegen, a Bálnám is 210Kg. 15/14-es kerekeken.
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #24704 üzenetére
az én gs500 am elmegy városban 5-6.ban akkor bennem van a hiba?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
vendingo
veterán
válasz csongi #24704 üzenetére
Enyémbe is ezt sajnálom, hogy szerpentinen, illetve jól megpakolva elég gyakran vissza kell dobni pár fokozatot.
1-es 2-es viszonylag rövid, sokat kell váltogatni, de ha lenne még egy kis kraft a motorba máris jobb lenne a helyzet.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24705 üzenetére
Nincs benned semmi hiba fel is kell váltanod, pont ez amit nem szeretek, az állandó váltás. Neked mekkora fordulatot produkál 100Km/h tempónál legnagyobb fokozatban?
vendingo: Ezért imádom az automata váltom. Nem vonja el a figyelmet a váltogatás. De remélem hamarosan ezek már nem lesznek kérdések, és eljön az elektromotorok ideje.
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #24707 üzenetére
4.500 fölött 110nél van 5.500 azt hiszem, de városban 2-3.000 környékén elgurgulázom vele
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #24710 üzenetére
áhhám oksi amúgy én is úgy vagyok a váltással, hogy nem is figyelek rá.... robogóról e miatt váltottam, nem volt meg eme élvezeti faktor motorhangoskodás, motorfék, kihúzatás, dömdödöm satöbbi
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
.mf
veterán
válasz csongi #24707 üzenetére
"fel is kell váltanod, pont ez amit nem szeretek, az állandó váltás."
Állandó? Miért, 600 sor4-est folyton az "ideális" 10-14k-s tartományban forgatva hajtod? Akkor miért kéne állandóan váltogatni? A 4-12k is elég széles tartomány.
"Nem vonja el a figyelmet a váltogatás."
Miért vonná el? Egyből hallani, hogy sok vagy kevés, és szinte ösztönös a váltás.
"De remélem hamarosan ezek már nem lesznek kérdések, és eljön az elektromotorok ideje."
Takaroggyá
Én maradok továbbra is annál, amikor a motor felbőg erőteljes motorfékes visszaváltásnálFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz zsolt19900 #24705 üzenetére
Nem de mondjuk egy olyanabb környéken ha 5-6K val mászkálsz kijönnek a parasztok vasvillával....
Én igyekszem csöndben menni főleg este 11 körül mikor járok akkor 3500nál már kéne felfelé váltani.
Hungárián néha jön egy 5-ös egyébként 3-4 ben teljesen jól lehet járkálni a 750 Bocikámmal.Kérdésre: 100 / 3500-4000 6 osban
130 / 6000 6 osban&rew
Esetleg ha lámpához megállsz és nem váltasz vissza, esetleg valami elvonja a figyelmedet akkor nem fog taposós idiótának kinézni, hogy hol az anyádban van az a k**va 1....De jó tudni
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
fattyu
veterán
válasz HUfantom #24715 üzenetére
de váltasz vissza. alap hogy a továbbhaladásra készülök fel tehát ideálisan tartom a fordulatot ( nem 5000+ hanem azért ne dadogjon már le és rángassa a láncot ) vagyis egyesben állok meg.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zsolt19900
őstag
válasz HUfantom #24715 üzenetére
hmm ahány köszörült kávédarálót és ilyesféle mókázó motorosokat ill. autósokat látok ill. hallok itt a környéken előbb fogják őket vasvillára tűzni én is halkan szoktam közlekedni ahogy csak lehet
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
Üdv! Kawasaki ER-6n-ről mi a véleményetek - ki ment vele tartósan sokat? A vázrepedést olvastam róla mindössze mint komoly hibát, de az is régi ügy.
-
.mf
veterán
válasz Kolondrum #24719 üzenetére
Zsoltee ment vele nagyon sokat, asszem talán 3 év alatt beletett 50k-t? Úgy emlékszem szerette, s csak azért váltott Varára, mert ketten jártak túrázni vele, s a Vara jobban pakolható, kényelmesebb az utasnak és felpakolva is több ereje marad. Esetleg pm-et küldj neki, mert mivel asszony-gyerek-ház, Varát eladta, és ide is elég ritkán jár.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
őstag
válasz fattyu #24717 üzenetére
Igen ez legtöbbször így van.
De uram bocsá közeledek a piros lámpához látom, hogy nemrég lett piros szóval megállás lesz és bevág egy idióta szigorúan index nélkül mert az ő sorában +1 autó van. Ilyenkor én fék és kuplung ki. Megállás után... Na melyikben is voltam. Előadom a toppogos nyuszi számomat, mert néha vacakol a váltom. Le kéne reszeltetni mindegyik bütyköt...
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
.mf
veterán
válasz HUfantom #24721 üzenetére
"Ilyenkor én fék és kuplung ki. Megállás után... Na melyikben is voltam. "
Most komolyan srácok... a legalsó fokozat az 1-es (fordított versenyváltón a legfelső). Fék-kuplunggal amikor még gurulsz a teljes megállásig, addig taposod, amíg a fokozatok végére nem érsz, az az 1. Ez nehéz lenne? Ha igen, vegyetek biciklit. De szigorúan csak egysebességest, s lehetőleg kitámasztós kerekekkel...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
csongi
veterán
Sikerült felpezsdítenem a topikot egy kis váltás mizériával .
Egyébként nem akkor van bajom a váltással, mikor gyér a forgalom, hanem nagy forgalomban, valami elképesztő sebességgel tudnak itt délen közlekedni. Apám,,,, úgy kanyarodnak hogy a 0 és az átesés határán. Agyfaszt lehet kapni. Még automatával is nehéz felvenni a tempót. HA előzöl akkor meg nyomja neki. Siralmas komolyan mondom,valahol a 30-40 között. Kriminális. Lehet Ezért nem barátkoztam meg vele eddig.De jövő minden nappal előttünk áll. -
ujskodas
tag
Ne basszatok már! Gondot okoz a váltás? Elvonja a figyelmet? Mi van? Be is szarnék, ha figyelni kellene egy váltást. Tán még le is néztek, hogy hol lehet az a qrva váltó?
.mf:
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
csongi
veterán
"Takaroggyá
Én maradok továbbra is annál, amikor a motor felbőg erőteljes motorfékes visszaváltásnál "A kipufogóba király hangtechnikát lehet építeni, olyan hangot töltesz rá amilyet akarsz Az egyik sarkon v2 a másikon sor4 a harmadikon 2ütemű hangot is tolhatsz, de ha ez nem elég akkor mehet a tehén bőgés is .
Egyébként ez is egy megoldásra váró dolog, mivel az elektromos eszközök zajkibocsájtása minimális, és a forgalomban az egyik figyelem felkeltő a hang.. Pl gyalogosként vagy kerékpáros vagy akármi, egy gépjármű hangjára felfigyelsz, de egy hangtalanra nem fogsz, csak ha látóteredbe ér. Gyakorlati tapasztalat. A suzuki Wagon R+ motorja annyira csendes, hogy a bicajost hátulról lelökhetném az útról, mert nem hallja a gépjárművet, ezért nem veszne észre csak mikor dudálok. Az isuzu diesel, nah annak van hangja és mire oda érek lejeb húzódnak.Szóval hang kell, fontos dolog.ujskodas: Majd telnek, múlnak az évek...........
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
válasz csongi #24726 üzenetére
Figyelj. 43 vagyok, 10 évesen már Simsonoztam. Ajánlották a Babettát, de mondtam, hogy nem biciklizni akarok. Igaz, akkor még jönnie kellett valakinek, hogy el tudjak indulni és megállni, mert nem ért le a lábam. Apámat 12 évesen a 3--as sz. főúton vittem, igaz akkoriban nem volt ily nagy a forgalom.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
csongi
veterán
válasz ujskodas #24730 üzenetére
A simson meg a poniromet nekem sem marad ki az életemből Arról nincs szó, hogy ne boldogulnék el egy váltós motorral, sőt . A gond a közlekedés.Én nem találom az összhangot a déli közlekedési morállal
Kínlódás itt vazze, agyatlan a közlekedés, olyan sebességi tartományokban közlekednek, hogy az elképzelhetetlen. Motorral éppen nem esel át a kanyarba de képes előtted még kinyomott kuplunggal és fékezve kanyarodni. Egy zöld lámpán királyság ha 4 autó átmegy .Zöld lámpánál fékez, vagy lassít 40-ről fék nélkül.(egy élmény mögötte motorozni) Sáv váltást csak 30Km/h vagy azalatt képesek kivitelezni. A kanyarodó sáv elején megáll és kitekert nyakkal néz hátra, hogy mikor fogynak el az autók. Ez itt a megszokott az általános. Nah ilyen forgalomba azért sokkal kényelmesebb egy automata. Nem kell félre érteni a hsz-om, nem azért nem tudnék váltani, hanem mert a sok idiótára elég figyelni. Ez egy katasztrófa egy Pesti közlekedéshez képest. Itt találgathatsz melyikbe lenne jó. Tudom ilyenkor jön az elférek a kettő között is osztott sávos úton, de nem éri meg kockáztatni. Képesek a külső és a belső sávban egymás mellett haladni 40-el, miközben látja hogy ott vagy mögötte, de nem engedne el, inkább hátráltat. Évente Kb 50-60ezret letekerek vegyes üzemmódban a motortól a 3,5t ig. -
zsolt19900
őstag
válasz csongi #24733 üzenetére
jaa az itteni Pécs meg környékét jellemezted ezzel az a déli régió?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #24734 üzenetére
Egy kicsit keletebre
-
őstag
válasz csongi #24733 üzenetére
Még-hogy BP-hez képest a tiéd a katasztrófa.
Itt mindenki megy mint az állat, mert azt hiszi így kell. Aztán meg jön a satufék, meg a középső sávban megyünk 30-al és keressük, hogy melyik utcába kell kikanyarodni. 20++++ millás autóra van pénz B+ de egy nyomorék GPS-re már nincs....
Az index azt meg inkább ne is használjuk, hiszen ahhoz mozdulni kell és nem lesz meglepetés a következő sávváltás/ hirtelen fék kanyar / bevágás a másik elé..mf
Eszem ágába sincs biciklit venni............. Azzal nem lehet porba alázni a kis szarrágókat a pirosnál...
ujskodasMindketten jól tudjátok, hogy nem a váltások 99% van a gond, hanem amikor ezek a hülyék a közúton meglepnek minket és kiesünk a ritmusunkból. A váltások 99% automatán megy, de mindig van 1% amikor valami miatt gond van. Nekem PL álló helyzetben van, hogy lódítok előre a motoron, mert nem akarja az egyest, van hogy nem akar lefelé váltani. Kicsit kopott a váltóban valami majd egyszer megcsináltatom, csak összevárok 2-3 nagyobb szerelési munkát és akkor majd szét lesz döntve a gép.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
KoVee84
senior tag
válasz zsolt19900 #24705 üzenetére
Te figyelj már, a GS500 szerintem csak 5 sebességes.
-
Daywalker
addikt
válasz HUfantom #24737 üzenetére
Azt nekem is csinálja. Összeragadnak a lamellák. Legalábbis nálam biztos nem kopás, mert pl. hidegen vagy normál hőfokok mellett nincs baja, de városi dugózásnál, amikor baromira felmelegszik az olaj is (ezen ilyen szerencsétlen olajhűtő van, nem a klasszikus bordás), akkor néha szórakozik. Másik olajjal próbáld meg. Nekem 10w50 mollal és fuchs-szal nem csinálta egyszer sem, de pl. előtte Repsollal állandóan. A mostani sem a legjobb ebből a szempontból, de nem vészes.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Daywalker #24739 üzenetére
Én a görög utamon fektettem ki a kuplungom.
Mire hazaértem már csak úgy tudtam váltani, ha izomból kapcsoltam. Konkrétan úgy kellett berúgni a fokozatokat.
Hidegen ment mint a vaj, de ha bemelegedett akkor vége volt.Lamellákat cseréltettem, azóta jó.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
mocsanisi
senior tag
Na ma rászántam magam és elvittem reggel Janóhoz a dobot, hogy hengereljék ki, tömjék újra, nézzen ki valahogy. Utána mentem rénó udvarba a szakadt kuplungbowdenemmel abban a hitben hogy mint haveromnak, nekem is 3 nap alatt csinálják meg. Hát 2-re mehetek érte, kipufogó meg majd csak jövőhétre lesz. Na ilyen az én formám
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
csongi
veterán
válasz HUfantom #24737 üzenetére
Ez felénk is betegség A kedvencem a biciklist terelgetik a gyalogátkelő helyre, és az üres körforgalomba nézik jön e autó jobbról , és sorohatnám még a végtelenségig. Sajnos ilyen a Magyar közlekedés. Igaz a mondás, hogy vizsgán amit tudsz annak felét nem használod a hétköznapi közlekedésben. Sajnos!!!
-
-
KoVee84
senior tag
válasz zsolt19900 #24743 üzenetére
És tényleg
-
canniball
nagyúr
Márciusban vettem egy bukót, cca. 1500km van benne (20-50km-s etapokból), a minap észrevettem hogy a nyaknál lévő, bőrből készült részen a bal oldalon megjelent egy repedés, a jobb oldalon pedig kettő is (magától nem ennyire áll szét mint a képen, csak a jobb láthatóság miatt húztam szét kicsit). Kb. a pántoknál van, gondolom ahogy húztam fel ezeken a részeken nyomtam az ujjaimmal, de ez akkor sem normális... Visszavihetem garanciában?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok