-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz TommyGun #25399 üzenetére
sürgős= Mennyi engedsz a feléből ???
A lakáshitelt nyögő középosztály elég érdekes, szerintem pont a lakáshitel teszi őket egy alsó osztályba. Hiszen akár havi 100.000++++-t is kivesz a Hölgyek Úrak Családok pénzéből. Akiknek valahogy sikerült kikerülni ezt a katasztrófát azok talán a középosztály tetejébe tartoznak és simán tartanak fent motort, veszik a 200K-s bőrruhát, ott sokszor a ringeken, és nem okoz nekik ez megterhelést.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
TommyGun
őstag
válasz HUfantom #25403 üzenetére
Épp ezt mondom, csak lehet nem fogalmaztam egyértelműen, a volt középosztály akik jelenleg is nyögik a hitelt amit annó könnyen kipengettek de az elmúlt pár év felemésztette őket. Én nem hiszem hogy a középosztály tetejéhez tartoznék mert van egy motorom + lakáshitel. Biztos hogy nem tudnék venni 2 kilóért bőrcuccot.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Grillo #25223 üzenetére
Üdv
Nekem egy 96-os TU 250-esem van, és meg vagyok vele elégedve. Túrázásra használom, 80-90-es utazó tempót jól bírja, fogyasztása 2,6 - 3 liter között változik. Nem szeretem pörgetni, 100 felett már eléggé vibrál az egész motor. 1 személynek tökéletes, utast nem gyakran viszek, nem kínzom az embereket a pici hátsó nyergen. Nem túl költséges a fenntartása ha a kopó alkatrészekről van szó, csak féktárcsát ne kelljen venni hozzá. A tavalyi szezont konkrétan ez miatt ki kellett hagynom, mert csak nyár végére tudtam csináltatni hozzá és az sem lett tökéletes. Óra szerint 65.000 km lehet benne, de ugye ez elég változó hogy ki mennyit tekeri vissza 2006 óta van nálam, ezalatt kb 40.000 km-t tettem meg vele. Cseréltem egyszer önindító relét, és generátort kellett egyszer javítani mert leégett. Ezen kívül csak kopóalkatrészeket kellett vásárolnom.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Ferdzsoo
addikt
Ha teszem azt veszek egy garanciális motort, pl. hondákra 3 év gar van, és veszek egy 2011/7 havit akkor utána hiába 2. 3. tulajos, minden papír nélkül alvázszám alapján vagy x, ha garis baja lesz begurulok vele a szalonba és kész vagy kellenek hozzá papírok amik a garanciát igazolják? Hogy van ez?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
őstag
válasz DigitXT #25411 üzenetére
MO-n is pont ilyen egyszerű lett volna.
Elküldöd a pénz és kapsz valamit.
A hirdető meg majd azt mondja a valóság a képtől jelentősen eltérhet. Mivel a jelentős nemigazán kézzel fogható, így lesz a 1300as Hayabusából 50es Simson.....Aztán perelhetsz meg csinálhatsz bármit van egy neved és egy Bankszámlaszámod.....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
canniball
nagyúr
Ha nem szándékozol mostanában visszajönni, akkor nem is lenne sok értelme itthon vásárolnod.
Csendben megjegyzem Nyugat ide vagy oda szerintem "kicsit" azért könnyelmű voltál, gondolom ott sem mindenki a becsület szobra...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz Djuree #25416 üzenetére
egyetértek, nem kerek a fazon
Jó mondjuk Anglia, ahol 1-2 havi átlagfizuból már megveszem a mostani motoromat nem éveket gyüjtök rá...
Nyilván kevesebb a szarrágó ha kevesebb a költség. Ha 3x annyit keresnék mint most jóval többet költenék énis a motoromra, és nem szaroznék az eladásnál mert nem hiányozna hogy visszajárjon a vevő hogy mekkora genya voltam és eladtam neki egy fost.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
őstag
válasz TommyGun #25417 üzenetére
Ez beidegződés kérdése.
Ha tudod, hogy az eladónak az állam leveri a veséjét is ha megpróbál átbaszni, akkor simán.
Ott a fotó meg az adásvételi papírok.Borulátás ON
De nálunk az állam, inkább kezet nyújt, hogy ügyes voltál jól átbasztad........
Évekig pereskedni aztán persze hogy nincs se pénz se semmi
Borulátás OFFDiscovery-n is a Cardealer műsorban is visszamenőleg ott van nála minden elvégzett javításról a számla.
És azért itt Angliában sincs kolbászból a kerítés.....
[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
whYz
addikt
válasz TommyGun #25417 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy ez egy mas vilag.
Automat is ugy vettem, hogy megneztem, jo lesz, kerdeztem jo lesz e ha telorol atutalom neki, mondta ok, elkuldtem, autoba be, es go haza. Az eladonak meg fel kell adnia postan egy papirt es ennyi a folyamat.
Igazabol nem sok atb*szasi lehetoseg van, mert ha probalkozol akkor mar ugranak rad.
Haver eladta az autojat, papirt elkeverte a posta es jott a rendorseg, hogy barominagy birsagot kap ha szorakozik...
-
Daywalker
addikt
Más világ ide vagy oda, az a baj, hogy hiába megbízható valaki, az nem jeleneti azt, hogy tud egy rejtett hibáról...gondolom ő sem méri meg minden nap a kompressziót vagy a veszteséget, másoknak fingjuk sincs, milyen ha már nincs olaj a telóban és oda a csillapítás (ne adj isten a csúszószár is szét van baszva), szar a kerékcsapágy vagy kormánycsapágy stbstb. Szóval ez esetben nem arról van szó, hogy az eladó megbízhatatlan lenne, csak nem ért hozzá. Azért odaát is elég sok a mocsok (főleg h innen vándorolnak oda - tisztelet a kivételnek)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
félisten
válasz TommyGun #25397 üzenetére
Mi a patika? Nekem = Gondos gazdi, rendszeres karbantartás, minőségi olaj, alkatrészek. Már ez is nagy dolog tud lenni.
Amit leírtál hibát az nekem is van, jellegileg, de azt közlöm a vevővel.
(#25400) Daywalker! Én részben ilyentől vettem anno a robogót, küllemileg patika, de a bele... Msot vagy tudta vagy nem.
(#25408) whYz! Nekem a fő érdeklődőm ilyen, nem érdekli semmi, meglátta, gyönyörű, holnap tali, hozza a pénzt. Persze szép meg jó, de egy forintit nem engedek és ameddig nincs a kezemben a pénz, addig ez csak mese és hahaha.
-
őstag
válasz Kolondrum #25422 üzenetére
Mi a patika? Nekem = Gondos gazdi, rendszeres karbantartás, minőségi olaj, alkatrészek. Már ez is nagy dolog tud lenni.
Ezzel kb ellentmondasz magadnak. A külső nagyon fontos mondtad pár hsz-el ezelőtt.
A fenti szerint a legfontosabb, hogy belülről jó legyen.
A Patika állapothoz hozzátartozik az, hogy kívülről is szinte tökéletesen néz ki. Csúszás vagy feldögléstől keletkező nyomok nem lehetnek rajta.canniball
Azzal a motorral csak Városhatár táblák között lehet menni.
Nézd meg milyen király, hogy kint van az egész hátsó kerék.... A nyári melegben a BKK-s kocsi felvizezi az útat a kerék legalább egyenletesen szétoszlatja rajtad. Jutni fog az alsógatyába is
Országúton meg minden kavicsot port neki fog vágni a hátadnak....[ Szerkesztve ]
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Daywalker
addikt
válasz HUfantom #25426 üzenetére
Az hagyján, de ilyen hátsó gumival kanyarodni sem lehet már, szóval váci úton oda-vissza jól lehet vele menni Mellé az elb.szott biciklikormány. Szépnek szép, használni nem használnám.
whYz: Ne idegesíts fel Szakszerviznek hívják a szerelő "barátodat"
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #25427 üzenetére
Gondos gazdi is felborulhat vele, és hopp egy karc... Maradjunk a talajon:
a motor egy használati tárgy. Vegyünk pl. egy sportmotort: kimész vele a
versenypályára feszegetni a határaidat. El fogod dobni? El. Számítasz erre?
Naná... Szóval raksz rá pályaidomot: innentől kezdve az eladáskor a gyárira
visszaépített "patika" kinézetű motorról önmagában a burkolat "karcmentes"
mivoltából keveset tudnál mondani arról, hogy mennyire hajtották. Hányszor
csúszott az oldalán, stb. Az már az eladón múlik (meg a szerelődön, aki
átnézi), hogy mennyire lesz a története valós, általad ismerhető a vétel előtt. -
vlevi
nagyúr
válasz canniball #25409 üzenetére
Erről jut eszembe a Top Gear, amikor Bolíviában vettek használt terepjárókat. Nézegeti, nézegeti, a piros Suzukit, hát ez nem pont olyan, mint ami a neten a hirdetésben szerepelt.
Kérdik tőle, miért, milyen volt? Kék.
Mire a másik. És azt írták a hirdetésben, hogy mind a négy gumiban lesz levegő? -
őstag
válasz Daywalker #25429 üzenetére
Ha van B-s jogsija majd Y-ban megfordul ....
SymbianOS
Gondos gazdi
Igazat adok. A probléma, az ülés és a kormány között lehet. És sokszor van is. Most én hiába tudom, elolvasom mik lehetnek a gondok a motorral, amíg ki nem jön rajta nem nagyon tudok vele mit kezdeni. És ugye lehet akkor már késő. PL: Gondos gazdi motorján a baloldali kormánymarkolat nem forog. Az enyémen igen mindig ilyen volt a múltkori szerelősrác kérdi, hogy nem zavar ???? Mondom észre sem vettem. Most vettem rá egy másik markolatot azóta nem lötyög. Olyan jól sikerült a jobb oldali csere lett egy beépített tempomat is a motoron. Aztán megreszelgettük a markolatot, hogy a rugó visszahúzza alapállapotba.
De ha valami nagyobbat nem vesz észre a gondos gazdi mert 90%-uk nem motorszerelő.
A Gondos gazdi szerintem a lehetőségeihez mérten igyekszik, de hogy ez mire elég nem tudom.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
félisten
válasz DigitXT #25430 üzenetére
Kicsit más: Szeretnétek nekem beadagolni, hogy ne nagyon bízzak abban amit mondanak az eladók, de épp innen indult el az a motor amit talán meg tudok szerezni. Akitől indult az sem sima user és akihez irányított az sem, csak más fórumon. Diszkréten nézelődtem a leírt dolgokról és egyetlen betűben sem volt úgymond hiba. Eldobott motor, sokat futott, gondos a gazdi. Sőt talán el is hozza az évben "megmutatni". Még 1x nem veszek szart, ha ez azzal jár, hogy valakit az őrületbe is kergetek.
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #25433 üzenetére
Általánosságban beszélgetünk. (Mivel a kiszemelt motorról még
csak te rendelkezel infókkal, abból bármi lehet igaz, vagy hamis.
A roxiról kép alapján is megmondta runner, hogy a km tuti kamu:
most nyilván nem tudna mit mondani, ha akarna sem.) Típust se
tudjuk, évjáratot sem, semmit. Bár gyanítom, hogy ER-6N lenne...Tudom, tudom! Nem "évjáratot" és "futásteljesítményt" veszünk,
hanem állapotot. Ha úgy tudod, hogy frankó a kiszemelt gép, és
emiatt hajlandó vagy eltekinteni esztétikai hibáktól, már előrébb
vagy a motorvásárlásban! (Amúgy nagyon titkos, hogy mi lenne
ez a vas? Vagy már az is "őrületbe kergetős projekt" része, hogy,
nem mondasz róla közelebbit? Ha igen, kár rágódni a témán.) -
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #25421 üzenetére
Hat, ezek tenyleg csak arra valok, hogy Alsoorson a bejarat elotti benzinkuton letolod a trelerrol, begurulsz a kapun, aztan egy hetig vedeled a sört :-)
Turaenduron kivul mas nalam nem nagyon johetbszoba.
Na, jo, ha a penz nem szamit, tartalek motornak egy fjr-t letamasztanek a garazsba. Ebbol egyelore a garazsajtora a lakat van meg :-) -
félisten
-
Daywalker
addikt
Hát, ez tök jó vitaindító lenne Kérdezd meg a hayabusásokat Ők egyenesen szeretnek menni...egyébként meg az USA-ban (mert &rew arra utalt) nem feltétlenül direkt oda mennek motorozni, hanem arra vezet az út
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #25443 üzenetére
hat en csak szenvedo alanya vagyok
az igazsaghoz hozzatartozik h engem is zavarna, ha azert kene mas utvonalat valasztanom, mert pl nem tudom abszolvalni a visszaforditokat egyik-masik hegyi szakaszon. de ugyanez van az epitett autok egy reszevel is: az utminoseg, vagy akar egy gonoszabb fekvorendor meggatolhatja oket abban h eljussanak valahova, legalabbis a legrovidebb utvonalon. ez van. ha a magyar uthalozaton szocializalodtunk, akkor abban is fogunk gondolkodni. csak neha jusson eszunkbe h mashol masok a feltetelek.
-
TommyGun
őstag
Azért azokon a széles sugárutakon elkrúzolnék vele, vagy két város között az országúton amit a sivatag szegélyez. Más világ az, ott a hungária mellékútnak megy el egy városban. Arról nem is beszélve hogy nem vágna földhöt egy ilyen motor megvétele, mellé elférne a garázsba az impala mellé egy Multistrada.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #25446 üzenetére
Akkor EZEK sem fognak tetszeni.. Azért van némelyiknek csőre,hogy mégis legyen ott valami. Az első teleszkópoknak nagy a csillapításuk,hosszúak a rugóútjuk,így valamit ki kell okoskodni,hogy mi legyen,lehet felette..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #25446 üzenetére
Szerintem csodaszép ez a motor. Az hagyján de ennek motorosan állítható a telóútja, akár menet közben is ha jól olvastam, pillanatok alatt "sportgép" lesz belőle, de ha kell a porban is elviszi a segged.
csongi hogy értve?
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #25446 üzenetére
Hát igen, "ízlések és pofonok". Én már azt is nehezen viselem, hogy az összes mai motornak "rovarfeje" meg "harkályarca" van, a lehető legelcseszettebb alakú, idomba süllyesztett lámpa-kompozícióval. Nekem még mindig az 1 db önálló kerek fényszóró jelenti a motort. Igaz, én magam is "őskövület" vagyok lassan, nem csak a nekem tetsző gépek. A choppereket nem számítva CBF 250, YBR 250, GS 500-nál számomra véget ért a motordizájn....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- No Rest for the Wicked
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Napelem
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...