-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Lehet hogy nem a legjobb topik erre, de nagyjából milyen büntetésre számíthat az aki:
- jogosítvány nélkül
- gondolom biztosítás nélkül
- segédmotorral (Simson) 2 személlyel
- sisak nélkül
kapnak el a rendőrök? A szomszédomat pont most állították meg a rendőrökHogy meglegyen az ON is: Ma már előszedem én is a motoromat a garázsból és felkészítem a szezonra.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tudnátok ajánlani nekem motoros webshopokat? Már tele van a hócipőm a helyi bolttal, mert november óta nem képesek hozni egy hátsó lánckereket, ráadásul az első lánckerékből sem jó típust adtak, így most kidobtam egy csomó pénzt az ablakon, mert nem tudok vele mit kezdeni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fattyu #19264 üzenetére
Nincs bajom vele, de jobb lenne Magyarországról rendelni. Az Ebay-ről sem lett volna sokkal olcsóbb, legalább azok a dolgok, amiket legutóbb vettem. A lánckerék még drágább is lenne, mint ha itt venném.
Kellett nekem belpiacos motort vennem, rengeteget szenvedek az alkatrész beszerzéssel.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz fattyu #19281 üzenetére
Az sem egy utolsó szempont
Ha nem fél évvel ezelőtt vettem volna, akkor vinném vissza hogy cseréljék ki, de így most a nyakamon marad.
Esetleg a fórumon nincs valakinek Suzuki RGV 250 vagy Aprilia RS 250-es motorja?
Szerintem átpártolok a netes rendelésre, a szállítási költség nagyjából annyi, mint a benzin a legközelebbi boltba. Tavaly 6 db egyenként 10 forintos acél szegecsért kellett kétszer felmennem Budapestre (60 km), mert 3 hét alatt senki nem volt képes nekem szerezni a környéken. Se motoros, se vas-műszaki boltos.Idén mennyibe kerül egy műszaki vizsga új forgalmival? Legutóbb 9000 Ft volt. Jövő hónapban kellene vinnem a motort, de kell vennem még új lámpákat, mert nincs benne sehol E jelzés.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #19289 üzenetére
Nem, nekem egy 96-os Suzuki TU250X-em van.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Azért kérdeztem, hogy van-e itt valakinek ilyen motorja, mert az enyémhez rossz lánckereket adtak a boltban és az említett 2 típusú motorhoz lehet felhasználni. Nekem JTF 434.16-os kellett volna, erre kaptam 436.15-öt, amitől szeretnék megszabadulni. A boltba nem tudom visszavinni, mert novemberben vettem, csak most akartam feltenni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy kérdésem lenne a papírmunkával kapcsolatban. Május elején lejár a műszaki a motoromon, de mivel betelt a forgalmi, ezért újat kell majd csináltatnom. Viszont a sok okos kitalálta, hogy a városunkban át kellene nevezni pár utcát, sajnos a miénket is. Ha most megcsináltatom a műszakit a régi címmel, akkor a váltás után új forgalmit is kell csináltatnom. Viszont nem szeretnék kétszer fizetni, ezért reménykedem benne hátha ti tudtok valami módot arra, hogy 2-3 hónapot még használhassam a régit, amíg kitalálják az új utcanevet. Van-e valami engedély amivel a betelt forgalmival vezethetek, vagy mindenképp kétszer kell újat csináltatnom?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Műszakin szólnak azért ha nem azonos típusú lámpa van a motoron? Vagy csak az a lényeg hogy világítson és legyen benne E-betű?
Mennyi a határértéke a fékerő eltérésnek? Szombaton megnézettem műszaki előtt, az első fék alkalmatlan, 38%-kos eltérése van, a hátsó 20%-kal még jó. Az a baj, hogy új tárcsa van elől, és ezt is fél évig tartott amíg legyártották. Nem szeretnék újra várni fél évet, és kifizetni megint egy csomó pénzt.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz #25954560 #20116 üzenetére
De igen, arra gondoltam
Nagy sebességnél (>60 km/h) enyhe fékezésnél kicsit rázza a motor elejét, lassú haladásnál pedig lehet érezni, hogy pumpálja a fékkart és olyankor egy ponton jobban lassul a motor. Ez vizes aszfalton okozhat gondot. Vészfékezésnél nincs gond, simán megáll minden probléma nélkül. Én sem szeretném így használni a motort.
A tavalyi év első 6 hónapját féktárcsa utáni rohangálással töltöttem, júniusban sikerült csináltatnom, mert venni sehol nem tudtam, még Suzuki szervizben sem. Az a vicces, hogy ezt a motor a mai napig kapható, és nagyon sok alkatrésze azonos a GZ 250-es Suzukival. De pontos méreteket senki nem tudott mondani, így nem mertem megrendelni a gyári féktárcsát, mert féltem hogy a nyakamon marad.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Daywalker #20119 üzenetére
Indikátor órával megmértük, maximum 0,1 mm-es ütése volt, lehet hogy ennyire számít? Amíg a gyári tárcsa volt fent, semmi baja nem volt, pedig szemre abban is volt egy kis ütés. A féknyeregnél a csapokat is bezsíroztam hogy könnyen tudjon mozogni (úszónyereg) mert előtte be volt rohadva. Ferdén is kopott el az egyik fékbetétem. Az alsó fékdugattyú is könnyen mozog, a kerékcsapágy rendben, már kifogytam az ötletekből. Lehet hogy jobban járnék ha vennék egy új motort Kevesebb ősz hajszálam lenne.
Csütörtökön viszem vissza, és addig el nem hozom, amíg jó nem lesz.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20121 üzenetére
Holnap még megpróbálom megcserélni a fékbetéteket, hátha segít valamit, bár túl sok reményt nem fűzök hozzá. Esetleg a fékbetét rögzítő csapot is megnézem hátha nem tud rajta mozogni a fékbetét.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tegnap sikeresen bőrig áztam a pesti viharban, Pilisjászfalun tengelyig ért a víz az úton. Hátul a dobfék telement vízzel. Hogy tudnám leghamarabb kiszárítani a holnapi műszakira?
bogyo112: gratula a motorhoz, sok balesetmentes kilométert. Akkor a tiéd is olyan nagy étvágyú motor mint az enyém
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20123 üzenetére
Megnéztük a tárcsát, oldalirányú ütése csak 0,05 mm. A fékkar pumpálás megszűnt, viszont a fékerő ingadozás még mindig megvan. A kerékcsapágy rendben van, a tengely is. Ma viszem szervizbe a motort hátha tudnak kezdeni vele valamit, nekem otthon se időm, se felszerelésem nincs hozzá.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Topiccsendőr #20277 üzenetére
Kicsit egyengettük a tárcsát. Radiálist tényleg nem mértünk, de most a hirtelen fékerő változás a tárcsa más pontján van, mint előtte. Az úszó féknyereg szorulása vagy kotyogása nem okozhat ilyen problémát?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz vendingo #20279 üzenetére
A felniről nekem a benzines folttisztító is szépen leszedi a koszt.
bogyo112, amilyen szerencsém van, 10-én lejár a műszaki a motoromról, ha 11-én kitolnám a kapun, ott helyben elkapnának a rendőrök
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz #25954560 #20295 üzenetére
Van 35 W-os halogén, de annak tuti más foglalata van, mint a 25 W-os Bilux izzónak.
bogyo112, látom megtaláltad. A Simson gyártása vége felé csináltak Halogén izzós motorokat. Egyébként nekem sincs helyzetjelző a motoromon, és a gyújtás ráadásakor tompítottal indít. E jelzés gondolom a te lámpáidban sincs. Műszakira úgy oldottam meg, hogy ETZ első lámpát szereltem fel a motoromra.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz csongi #20312 üzenetére
Nincs, a régit kidobtam mert ferdén volt elkopva. Tavaly kapott a motor új tárcsát és új fékbetétes is, ráadásul nem is a legolcsóbbat vettem. Lehet hogy itt volt a hiba Remélem a szerelők tudnak kezdeni vele valamit. Sajnos nekem nincs időm foglalkozni vele, és az esetleges alkatrészbeszerzés is körülményes.
De most amúgy is esik az eső és nem tudnék menni motorozniF1DO, amikor az MZ után a Suzukira is kellett gumit vennem, engem is a szívroham kerülgetett. Hozzászoktam, hogy az MZ-n 8000 Ft-ból megvan a 2 gumi
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Nekem tegnap műszakin ezeket nézték: Fék, világítás, kürt (duda) kinek mi tetszik, alvázszám, motorszám, km óra állás, gumik állapota, a fékcső állapota, lámpákban van-e a E betű valamint prizma. Az ülésen kell keresztben lennie egy kapaszkodónak, de még nem láttam olyan embert aki használta volna.
A fékellenőrzés módja függ a vizsgáztatótól is, volt amikor csak megtolta a motort és úgy próbálta, de a legtöbbször feltették gépre. Én vizsga előtt rászántam 1000 Ft-ot és csináltattam egy féktesztet, így van idő megcsinálni ha gond van.
Holnap mehetek az okmányirodába, mert betelt a forgalmim.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tegnap nekiálltam láncot és lánckereket cserélni a motoromon. Szerintetek a hátsó lánckerék kiszolgálna még egy láncot? Nem látom hogy nagyon meg lenne kopva.
KépEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Grillo #25223 üzenetére
Üdv
Nekem egy 96-os TU 250-esem van, és meg vagyok vele elégedve. Túrázásra használom, 80-90-es utazó tempót jól bírja, fogyasztása 2,6 - 3 liter között változik. Nem szeretem pörgetni, 100 felett már eléggé vibrál az egész motor. 1 személynek tökéletes, utast nem gyakran viszek, nem kínzom az embereket a pici hátsó nyergen. Nem túl költséges a fenntartása ha a kopó alkatrészekről van szó, csak féktárcsát ne kelljen venni hozzá. A tavalyi szezont konkrétan ez miatt ki kellett hagynom, mert csak nyár végére tudtam csináltatni hozzá és az sem lett tökéletes. Óra szerint 65.000 km lehet benne, de ugye ez elég változó hogy ki mennyit tekeri vissza 2006 óta van nálam, ezalatt kb 40.000 km-t tettem meg vele. Cseréltem egyszer önindító relét, és generátort kellett egyszer javítani mert leégett. Ezen kívül csak kopóalkatrészeket kellett vásárolnom.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Van közületek olyan akinek 1997 utáni Suzuki TU250X vagy GZ 250 Marauder, vagy VL 250 van a birtokában? Szeretnék méretet egyeztetni a féktárcsámmal, nekem 1996-os TU250-em van, a boltban pedig csak 1997 utániakhoz tudnak alkatrészt. Nem szeretnék feleslegesen megrendelni egy olyan alkatrészt amit utána nem tudok felszerelni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Archer #32609 üzenetére
Már 2 éve túrom az internetet tárcsa után, de eddig ez az egyetlen amit írják, hogy a 96-os modellre is jó. A vázszám is stimmel (NJ47A). Árban 20.000 FT-tal olcsóbb is, mint amit itthon mutattak. Közben csináltattam egy tárcsát, de az nem lett az igazi, így nem igazán mertem használni a motort.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Archer #32614 üzenetére
A Suzuki szervizben mondtak kb 50.000 forintot, de a gyártási dátum és a típus nem stimmelt és ha nem jó, akkor nem veszik vissza. Egy másik boltban pedig 100.000 ft lett volna
Közben én is találtam egy németországi eladót, de az drágább, és szállítási költség is van. [link]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz DigitXT #32616 üzenetére
A szállítást már nem is néztem. Így már majdnem annyiba kerül, mintha megvenném az 50.000-es tárcsát. Főleg ha még kitalálják, hogy fizessek vámot, áfát és egyék hárombetűs adót
Itt még az sem játszik hogy "leugrom érte", akkor nincs szállítási költség
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz DigitXT #32620 üzenetére
Nekem az ETZ-hez kellett 6 db kuplung acélszegecs 60 Ft-ért. Kétszer jártam meg Budapestet mert első alkalommal csak 5 db volt a boltban. A legrövidebb út 50 km lett volna, de az meg nem táv, így csináltam egy szép nagy kerülőt a Dunakanyarban.
"Szóval nem számolom, hogy mennyit zabált be a motor, és mennyi
időt töltöttem ezzel"
Napkollektor megtérülés számításnál volt olyan elvetemült, aki a saját hobbiját órabérben számolta kiEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
"nem tudtam volna megallni, ezert inkabb elfektettem a motort"
Nekem az tűnne logikusnak, hogy az utolsó pillanatig fékezek, lehetőleg nem blokkoló kerékkel. Ha már csúszik a motor, akkor 1 - kontrollálatlan a csúszás, 2 - sokkal hosszabb a fékút (csúszás). De ha nincs igazam akkor cáfolja meg valaki.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Eddig nekem kétszer volt olyan alkalom, amikor a hirtelen fékezéstől elcsúszott az első kerék, de reflexből visszaengedtem és sikerült megfognom a motort. Ennek ellenére én sem ellenkeznék ha valaki éjjel ABS-t szerelne bele
A hátsó fék meg annyira alul van méretezve, hogy majdnem teljes testsúlyból rá kell állnom ha blokkoltatni szeretném a hátsó kereket. Eddig csak kavicson sikerült megcsúsztatni, de ott nagyon.(#32739) Feree13
Még nem vezettem se motort, se autót amibe lett volna ABS, de én is mellette teszem le a voksomat. Főleg motornál. Kár, hogy még csak nemrég kezdték el a motorokon alkalmazni.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Kolondrum #34070 üzenetére
"Tehát jó minőség, erdős rész és sok kanyar."
Ebből általában mindig csak két dolog van egyszerre.
Erdős rész, sok kanyar, pocsék út: Süttő - Tardos - Tata
Jó út, sok kanyar: Tát - Tarján - TataEzen kívül amiket ismerek: Visegrád - Pilisszentlászló - Szentendre
Kemence - Diósjenő közötti szakasz: Erdészeti út, jó minőségű aszfalt, de nem tudom le van-e zárva a forgalom elől. Biciklivel tavaly voltam ott, de láttam 1-2 motorost is.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Szeretnék venni alkatrésznek egy motort, úgy tudom kivonták a forgalomból mert az előző tulaj elhunyt. Ilyen esetben mi a menete a vásárlásnak? Elég csak az adásvételi papírt kitölteni, utána már nem kell eredetvizsgálatra vinni és átíratni ugye? Ha későbbiekben mondjuk a blokkot szeretném hivatalosan felhasználni egy másik motorban akkor az megoldható, vagy túl sok macerával járna?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv,
Impregnáló spray-t használ valaki? Mennyire hatásos? Azt sejtem, hogy a felhőszakadás ellen nem véd, de egy rövid enyhe eső ellen azért számít valamennyit? Egy átlagos farmeron, amit motorozáshoz használok érdemes lenne használni vagy csak pocsékolás lenne?
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz -Mosquito- #36788 üzenetére
Mosquito34, Teasüti köszi a választ, akkor a farmert nem is fújom be vele. A hétvégén megyünk motorral 3 napra sátorozni, remélem nem lesz túl nagy eső. A hideg nem zavar annyira.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Sima kétrészes esőruhám van, gyönyörű strandkorlát kék színben Csak a nadrág részét szoktam használni, mert gyenge a kabát patentja és a menetszél szétnyitná. Biciklizéshez lett kitalálva eredetileg. A szára patentos, de nem tudom a csizmában felhúzni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Tudtok olyanról aki kitudja szedni az ütést az első kerekemből? Küllős felni, az átmérőben van pár milliméter eltérés Már kezd elegem lenni, hogy egyenes úton is rázza az elejét. Most levettem a guminyomást 1,75-ről 1,5 bar-ra így nem annyira vészes, de még mindig zavaró. A környékbeli bringaboltokban kérdeztem, de egyik sem vállalja. Elsősorban Komárom - Esztergom megyében keresek, de Budapestre is hajlandó vagyok felvinni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz polimorf #38938 üzenetére
Én egyszer beszéltem egy gumissal, ő azt mondta, hogy a biciklikhez kapható defektgátló folyadékot (Slime) lehet használni tömlős motorokhoz is. Ugye ezt még a defekt előtt kell beletenni a belsőbe. Csak defekt után nem lehet foltozni hanem cserélni kell a belsőt, de valószínűleg haza tudsz még vele menni.
MZ-n még simán lehet foltozni vagy gumit cserélni kézi szerszámokkal, de mondjuk egy szélesebb hátsó keréknek már nem állnék neki. Gumi csere kézzel.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Túl nagy technikai különbség nincs a kettő között, csak a tömlősnél figyelni kell arra is, hogy lehetőleg ne csípd ki a belsőt. A méret miatt linkeltem, hogy ilyen széles guminak már nem állnék neki kézzel szerelni, hanem inkább gumishoz vinném. Főleg úgy, hogy amik vannak szerszámaim azzal csak összekarcolnám a felnit.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
A térdek melegen tartására milyen protektort vagy melegítőt érdemes venni? Az elmúlt pár évben 10-15 fok alatt nem nagyon használtam a motort olyankor elég volt a farmer és aláöltöző vagy térdmelegítő, de most gyakrabban megyek az esti órákban, oda azt meg már kevésnek érzem. Valami ilyesmire gondoltam. Érnek ezek a protektorok valamit?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Something_ #41289 üzenetére
(#41289) HGabor89, (#41292) torzo
Köszi a tippeket, délután lehet hogy meg is nézem a középhosszú változatot valamelyik boltban.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Az elkopott láncokkal és lánckerekekkel ti mit szoktatok csinálni? Mehet az ócskavasba ugye?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Megéri az X gyűrűs lánc a 2,5-3-szoros árkülönbséget a hagyományos lánchoz képest? Nagyobb ennyivel a futásteljesítménye, hogy megérje a drágább láncot megvenni? 20 LE-s motorra menne, a hagyományos lánc nekem kb 15-18.000 km-t bír.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy kis segítséget kérnék: Tudnátok ajánlani olyan műhelyt ahol foglalkoznak dobfék és tárcsafék felszabályozással? Ha cserés lesz a hátsó kerékagyam, vállalnak valahol kerék átfűzést vagy ilyennel manapság nem nagyon foglalkoznak már a szervizben?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tudtok javasolni olyan céget, ahogy gyártanak motorra féktárcsát? Sajnos a cég ahonnan eddig rendeltem az alkatrészeket már nem tudnak szerezni se gyárit, se utángyártottat és idén megy műszakira a motor és féktárcsát kellene cserélnem. A motor típusa Suzuki TU 250X 1996-os.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Szükségem lenne féktárcsára a motoromhoz de se gyárit nem kapok, se utángyártottat. A Suzuki ráadásul alvázszám alapján sem tud segíteni. 1996-os Japán belpiacos Suzuki TU 250X-em van. Azt sem tudják megmondani, hogy a későbbi évjáratoknak a tárcsája kompatibilis-e a motorommal így egyedileg kell csináltatnom. Eddig még nem találtam olyan céget ahol vállalták, ti esetleg tudnátok javasolni lehetőleg Budapesti céget ahol érdeklődhetnék ezügyben?
Szerk: Van a fórumon olyan akinek ilyen motorja van fiatalabb évjáratban? Esetleg GZ 250?[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Horvi #107108 üzenetére
Igen, ezt is láttam, szállítással-vámmal már 180€, 60.000Ft és ez sem biztos, hogy jó, mert 1997-1999-ig jó. Bár nem hiszem, hogy változtattak rajta, de ekkora összegnél jó lenne biztosra menni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Kíváncsi vagyok ti mit csinálnátok a helyemben. Van egy 23 éves Suzuki TU 250 motorom, kb 90.000 km van benne. Elég nehéz hozzá alkatrészt szerezni, bár nem lehetetlen. Egyelőre nem sikerült szereznem hozzá féktárcsát így fél éve a garázsban pihen műszaki nélkül.
Ezeket kellene most lecserélni, hogy ismét használható legyen.
Első féktárcsa: 60.000 (nem beszerezhető ehhez az évjárathoz)
Hátsó kerékagy: 35.000 + 10.000 fűzés
Kuplung lamella csere: 15.000
Új fékcső: 5-15000
Első-hátsó abroncs: 30-50.000
Hátsókerék menesztő gumi: 6.000
Új akku: 10.000
Olajat nem eszi (még).
Ezek mind kopó-fogyó alkatrészek amiket korábban apránként cseréltem, de most így egyszerre kicsit soknak tűnik ahhoz képest, hogy 350.000 Ft volt a motor 13 éve
Egyéb hibák: Szivatót kézzel kell tartani. Sík úton rázza a kormányt. Teleszkópban gyenge a rugó. Visszaváltásnál néha akad a váltókar.
Vajon megéri-e rákölteni a pénzt és akkor lesz egy használható motorom vagy adjam el és vegyek helyette egy újabbat amire szintén ugyanennyit kell majd költeni de fiatalabb lesz pár évvel?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban