-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #23535 üzenetére
szerintem erre minden gyártó külön felhívja a figyelmet, de a hátsó gumiban van még vagy 2-3 szezon..
brutálisan alig kopnak alattam a kerekek, minimum 30k van az első gumiban és ezalatt az idő alatt még csak a második hátsó van fenn, continental sportattack..
nem tudom mit csinálnak azok akik elfogyasztják 7-10k km alatt, pedig én is sokat megyek...egyébként később eladnám és cserélném a hátsót is, csak most annyira nem akartam....
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
válasz Bogyó bá' #23589 üzenetére
Nekem könnyű, van egy MOL bolt a közelben, Fehérváron a 8-as kivezetőjén, így hát most mi is ilyen sprayt vettünk.
Egyébként biciklire nekem jobban bevált a közönséges 10W40 Castrol, amit ráadásul 10 ezer kilométer után eresztettem le Teresából Egyszerűen tovább bírja anélkül, hogy elkezdene kerregni, nyekeregni. Ráadásul ingyen van, bár hónapokig elvan úgyis, szóval ez kábé mindegy. Motorra nem rakom, inkább elhiszem, hogy hamar leverné magáról a lánc.
-
ALI_G
veterán
Akinek melege van motorozni, ajanlom a grossglocknert. Mult heten penteken 14 fokban motoroztam napsutesben es az ut mellett meteres ho volt
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
-
ALI_G
veterán
válasz Djuree #23605 üzenetére
Nem volt hideg, mert sütött a nap. Pont jó volt. Az út a legtöbb helyen hasonlit a horvát fehér csúszós aszfaltra, ennyit még nem csúszkáltam közúton, de nem is előzött meg senki Az út egyébként száraz volt, de ebben a "hidegben" azért a gumi is hideg meg az aszfalt se 30 fokos mint nálunk.
Végül pilot power 2ct-t tudtam beszerezni jó áron, ami kb. új volt, most is olyan 3mm van hátul, elől 4mm.
Ha valakit érdekel, akkor eladó 120/55 és 180/55-ös méret, értelemszerűen nincs kockára kopva, de 1000+ km autópálya miatt a szélén ennél több van még5 nap, 2400 km, R6R-rel
off, de mikor csütörtökön elindultam, betörtek a lakásba Van biztositas, de eddig nem volt velük tapasztalatom, szóval ha valaki tud valami hasznos tanácsot, akkor jöhet privátba.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
üdv!
Nos hívott a motorszerelő (Suri), kész vannak a moci. első teleszkóp olaj csere, hátsó felfüggesztés nyekegett, megcsinálta, hátsó fék nyekegett, megcsinálta. De még alkatrészre vár. kérdezem milyen alkatrész. Aszongya hajtásszíj. Gondolta, hogy csodálkozni fogok, mert közel 3K km van az új malo kevlárszíjban, de beleér a házba, mert hosszabb a szíj. Aztán mondta, hogy nem az első ilyennel találkozik, és volt is belőle balhé Malossiéknál, így ő inkább gyárit rakna bele vissza. Szal csütörtökön, legkésőbb pénteken készen van teljesen.
árat még nem kérdeztem, majd ha legközelebb hív. Így majd csak utána fogok tudni véleményt írni Suriról.(persze ha valakit érdekel)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz alvaro #23603 üzenetére
Bringa lancot elmeletileg meleg paraffinolajaba kellene belelogatni, mondhatjuk, h oda inkabb zsir kell, mint olaj, illetve ha olajozza az ember azt kb hetente kitakaritani es ujraolajozni, mivel osszeszedi az osszes port, ami gyorsitja a kopast. Az hogy nyekereg szinte semmit nem jelent ha kussol mar ott van a por az olajban es polirozza szepen a csapokat.
Nekem kb 5-6000 km ert bir ki egy lanc, attol fuggoen h elpepecselek vele vagy sem. Sajnos rantja magaval az elso hatso fogaskoszorut, szoval 10-12 e km enkent van egy 30 e forintos kiadas, tehat megerne a szarakodas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
amikor a della és a szakértelem párosul
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ZGO
tag
válasz Integra #23610 üzenetére
Szép kollekció, ördögi ez a Ducati
Apropó Ducati--> Pannónia-Ring 2013.07.25-28-ig DUCATI SPEED WEEK
Gyertek el ha tudtok, mert hatalmas ritkaságokat látni, és nagyon jó versenyek vannak ez idő alatt.
Nem csak Ducatisoknak[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz TayRol #23614 üzenetére
jah, szarul megy nekik
igazából guy alá kellett volna angol subtitle, mert a pali az egy agyrém... elég penge vagyok angolból, de guy-nál beletörik a bicskám, néha a felét sem értem annak amit hablatyol...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Archer #23618 üzenetére
Nem rossz ar azert a gumiert, bar engem most nem erint.
Dunlop d211 kellene hatso vagy parban, hasznalt, olcson. Lehetoleg medium, pesten ahol szerelnek is.
Yoda: hungaroringre jo a medium elol-hatul?
Kesztyu is kell, mert a 2400 km-t mar nem birta. Az egyik ujjanal kilyukadt es mashol is elvekonyult az anyag.
Kb. 20k-t tudok raszanni, palyara kell, semmi tobb Azert jo lenne ha 2 evet jo lenne ha kibirna magatol vagy nehany komolytalan esest[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #23620 üzenetére
Épp ezért keresek használtat 25-ért vettem párban, pályázott de a hátsó gumi 5 nap kakucs/kecsó pályázás után kopott el és közben még közúton is mentem vele. Az új szerintem nekem nem rentábilis Otthon még van egy első medium, most hétvégén lehet elhozom kocsival.
-
őstag
Vélemények érdekelnének. Tavaly volt egy balesetem és azóta olyan furán motorozom. Nagyjából sikerült túltenni magam a minden kanyarban meghalok érzésen, de lett egy újdonság amivel nemigazán tudok mit kezdeni. 100-as tempót nem tudom elérni a motorral, mert mindig úgy fúj a szél, hogy le akarok esni. Időkép.hu-n kb egész országban 20-25km/h szél volt. Kapaszkodom meg minden, de amikor úgy érzem, hogy az oldalszélben a motor alja indul meg akkor nem érzem magam biztonságban és lassítok. Viszont ez elég gáz mondjuk nyílt terepen egy autóúton ahol 110el kéne menni, én meg poroszkálok 60al és még úgyis lefelé akar menni a motor az útról.
Ez csak a fejemben van ? , vagy valami más ?
Baleset óta kockásabb a gumi / végét járja / és cseréltem a gyári plexit egy spoileres sportra. És nem viszem magammal az oldalsó dobozokat, ha nem muszáj.
Túrán is mondták, hogy kicsit csúszkál a motorom hátulja, mondjuk nagyon takony út volt....
Vagy esetleg a plexi olyan jó szélvédelmet ad, hogy nem érzem a 100as frontszelet viszont az 20as oldalszéltől nem véd ? Volt valakinek hasonló élménye ???
Előre is köszönöm az véleményeket...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
DigitXT
félisten
válasz HUfantom #23623 üzenetére
Túrán is mondták, hogy kicsit csúszkál a motorom hátulja
Mivel a fejedbe nem látnak, ez műszaki probléma lesz. Szerelőnél volt a perc óta?
Lehet, hogy csúnyán elütődött valami, ezért nincs normális egyenesfutás, vagy mi.Szerk: baromira lökdöső "szelet" pl. kamion mögött érezhetsz (turbulencia), de ha
egyedül mész az úton, és állandó az oldalszél (vagy szélcsend van), akkor nem...[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Good bye BMW: [A BMW kivonul a Superbike-ból]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
őstag
válasz DigitXT #23624 üzenetére
A balesetem kb 30al volt, és a motor csúszott az indexlámpán aztán az oldalsó idomon és az egyik túradobozon. Szeretném azt hinni hogy nem csavarodott összes semmi. Azóta 2X volt szervizesnél ment is vele egy kört, igaz nem emiatt. Semmit nem mondtak, hogy nem volt egyenes futású.
Pl: megyek vele egy fasor mellett akkor ugye ott van szélárnyék, és valahol van benne egy lyuk, jön az oldalszél....
Régen éreztem ami mondasz, hogy kamion vagy nagyobb transzporter autónak már egész jó szelet kelt, de attól én még beton szilárdan álltam az úton.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Integra
titán
válasz Daywalker #23626 üzenetére
szívás.
de sajnos tényleg az van, hogy a sportmotorok azért létezhetnek még mert az olcsó csettegőket veszik az emberek. jól mutatja milyen szűk a piac, hogy már egyetlen gyári csapatot sem tartanak fent inkább. hány motort kell eladni csak a csapat éves büdzséjének kitermeléséhez? és akkor magáról a motor fejlesztéséről még szó sem volt...
kawa meg aprilia ott van, a többiek meg sokat nem csináltak, yamaha síri csönd, honda önmaga árnyéka (új blade-ről még csak hallani sem lehet), suzuki is valahol legelészik......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23628 üzenetére
A suzuki szerintem a GP-re koncentrál, ahogy hallani lehet (aztán ki tudja mi lesz abból is). A kawa is bevallotta, hogy a GP-ből való kiszállás rengeteg forrást szabadított fel - részben ezért tartanak ott az sbk-ban ahol...
Sajnos a sportmotoros megállapításod igaz...mások az igények. Hol vannak már a kétéves frissítési ciklusok..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #23629 üzenetére
sehol.. nem mintha a 2-3 éves legújabb tekinkával tudnánk mit kezdeni
talán a hp4 adaptív futóműve az, ami jelentős újítás az utolsó években.
honda is azzal a 10 millás exkluziv v4-es masinával van elfoglalva, de a blade-re pottyant a jelek szerint, a mostani meg már nem versenyképes sehogy sem, szerencsétlen rea néha-néha tud villanni egyet, de ennyi....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23630 üzenetére
Ja, persze, nem is azért, hogy kezdjünk vele valamit. Az a gyártókat korábban sem érdekelte, amíg volt pénzük - és volt vásárló, aki kifizette az árát.
Én sem gondolkodom "új" sportmotorban (na persze ha lenne mit aprítani, akkor más lenne a helyzet)...ellenben egy kis köbcentis, 2-3 litert fogyasztó városi csettegő izgatja a fantáziám.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz HUfantom #23627 üzenetére
Esetleg olvasd el az elso hsz-t, ott van pár hasznos tanács futóműhöz.
Mit gondoltok erről a kesztyűről? [link]
Sose tudtam mit kell egy kesztyűn nézni.Ausztriában és Olaszországban százával láttam 1-2 éves BMW-t, ducatit, apriliát. Újakat. Szóval csak tőlük keletre nincs pénz...nekik van lé új vasakra és ezek nem is az olcsóbb fajta. Nagy GS, S1000RR, panigale, stb.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Daywalker #23626 üzenetére
Kivancsi lennék az S1000RR BMW motorrad részlegen belüli profitábilitási mutatóira. Egy valag pénz volt lefejleszteni szinte nulláról, aztán még reklámok, PR, újságirói tesztek egész európában, USA-ban. Cserébe mennyit adtak el?? Mekkora profittal? HP4-ről meg ne is beszéljünk, pénzügyileg zsákutca.
Sajnálom, hogy ekkora pénztelenség van itthon, de azért adót még emelünk, bahhh[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Amit te látsz, az egy dolog: ami ott és akkor van. Meg azokat látod, akiknek van pénzük vásárolni. Azokat nem, akiknek korábban volt, de most nincs és emiatt akár már nem is ülnek motorra. A statisztika mindent elárul, az pedig nem a sportmotoroknak kedvez (és most csak erről a kategóriáról beszélünk). Abban határozottan igazad van, hogy ott (nyugatra) sokkal több a pénz...de itthon én nagyon kevés új sportmotort látok, hogy mást ne mondjak, az "új" ZX10 harmadik évét kezdi meg a piacon és egyetlen darabot sem láttam belőle soha idehaza. Még lime partin sem (úgy értem, ami nem kiállítási darab volt), pedig ott azért mindenből szokott lenni. Ugyanez igaz az Aprilia csúcsgépeire....BMW S1000RR van elvétve, akárcsak Duki. 600-asból akad 1-2 új, de ennyi. Régi és régebbi sportmotorokból viszont egyre több van, szerintem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
En mondjuk egy kisse maskepp latom a kinti felhozatalt
Pl ahol en voltam, ott konkretan volt minden. Inkabb azon csodalkoztam. Minden marka minden evjarat
Egy het alatt amit lattam. total fura volt FJ ket latni, vagy 955 i Triumphot, japan belpiacos VT, Ducati paul smart replica, harley ken oreg faterokat, akik akkorat dontottek korforgalomba, h a labtarto er le. Ez nagyon feltunt! Nalunk nagyon balfaszok motoroznak ahhoz kepest. Zzr 1100, elvetve vfr, persze s 1000RR 120 al belso savban Es az oreg motorok mind karcmentes allapotban voltak. Nem volt lelakva egyik sem, meg a harminceves teknika sem. Ott nem ciki oreg motorral jarni, sot, amig nem szarik be, azzal mennek ( ilyenkor jon keleteuropaba az a motor )
Az autok ugyanilyen szamban voltak oregek, es gondozottak, hatalmas rongyrazas nem volt de latszott hogy kiferne siman barmelyik premiummarka.Sportmotort sosem a rentabilitasa miatt gyartottak. Mindig is a kiskobos azsiai piac huzta a gyarakat, valsag elott is. Yamaha nyilatkozta azt valsag elott, h tul olcson adjak a gyartok a japan sportmotorokat igy is, ezt nem lehet tartani. Minosegi termekeket nagyon meg kell fizetni. Ugye 90 es evek japan likviditasbosegeben a csucstechnika 400 asok 600 as arban mozogtak, de ehhez kell egy loves reteg, amelyik tisztaban van azzal is hogy mit vasarol, azaz kultura is kell hozza a penz mellett. Sportmotort nagyon kevesen vettek, persze most aztan meg kevesebben. Meg aztan itt milyen kultura van, ahol 90 elott nem volt az utakon normalis auto sem utak meg elotte sem voltak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
Nem feltétlenül kell profitábilisnak lennie egy-egy terméknek, elég ha márka, avagy imidzsépítésre fogható...
Nyílván nem hülyék ülnek a BMW-nél sem, tudták mit vállalnak mikor kihozták az S1000RR-t.
Majdhogynem egy céleszköz volt, arra, hogy megmutassák vele a világnak az SBK-ban, hogy tudnak ők is gyors, technológiailag is bizonyító motorkerékpárt építeni ha akarnak.[ Szerkesztve ]
-
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23637 üzenetére
Jó-jó motor az, de én csak azért sem venném, mert minden sznob azt választja ("jujuj BMW"...rosszul vagyok tőle). Aprilia RSV4 APRC vagy egy fullos ZX-10R...más nem kéne De ez totál egyéni vélemény, nyilván a statisztikák a BMW felé billentik a mérleg nyelvét.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #23638 üzenetére
engem ez nem nagyon érdekel, én meg azt venném, ami számomra a legjobb, nem érdekel, hogy a sznobok mivel járnak. én is sznob vagyok, és? sosem érdekelt
és a hp4 trónját max a csoda honda veheti el nálam, ami persze sehol.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #23639 üzenetére
De mar megint miert tartunk itt, h melyik a legjobb motor a vilagon???
Ilyen nincs. Ez hatalmas feluletesseg. Milyen szempontbol jobb? Megirtak az ujsagok? A brand szamodra ilyen erzest kozvetit? Jjjah. Kemenyen elkaptak.
Ez nem ilyen egyszeru, h megveszed a vilag legjobb motorjat. Es akar egy gyengebb, regebbi motorral is tudsz elvezetesebbet motorozni, mint az eppen ujsagok altal kikialtott regnalo markaval.
Vaaagy... Azert nem tudsz, mert az formalja a velemenyedet, amit megirnak/mutatnak neked, es mellyebben nem asod bele magad.
Barmelyik motorbol tudsz szamodra legjobbat alakitani. Ha csak az emblema a fontos akkor persze olyat kell venned. Akkr megnyugszol, h neked van a legjobb. Mert elhiszed.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #23637 üzenetére
Ezt megintcsak nem lehet igy kijelenteni
Mindegyik marka mashogy all a motorgyartashoz. Tudnanak elvetemult motorokat gyartani siman. A kawa ket szalon fejlesztette a zx10 est. Egy versenyzovel aki csak addig tartja szem elott az ergonomiat, amig az szukseges a palyara, es egy olyan emberrel aki a kenyelmet es utcai hasznalatot preferalta. Vegul elb.sztak utcara, hatso rugostag felfugesztestol elkezde minden aprosagokon valtoztattak, h a hozzanemerto feluletes vasarlonak ne razza mar a labat a labtarto 5500 es 5550 fordulat kozott (amilyen fordulatot palyan nem is lat) mert az fogja mondani ra az agysebesz, hogy micsoda szar motor, meg hogy a bmw jobbKompromisszumokrol szol minden. Olyan nincs hogy mindenre mindenkor jo.
Ha nagyobb igeny lenne hardcore motorokra, olyat gyartana mindenki, es nem lenne utcara elb.szva meg a fejlesztes elejen. Eppen ezert, ha ebbe belegondolsz, semmi ertelme fikazni a tobbit, h miert igy csinalja. Ha neked kell egy erosebb motor, vegyel erosebbet. Vagy ha olyanra van szukseged ami dugig van hightech el, akkor vegyel olyat. Valszeg ti vagytok kevesebben.Versenysport megint mas teszta, koze nincs az utcai motorhoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #23641 üzenetére
azert sokan recsiznek az s1000rr-re, hoyg rajtelenktronika meg miegymás, de hogy motorozni megtanulni először és utána használni elektronikát az már badarság... na ettől dobom le a gépszijt
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23646 üzenetére
Ha milliárdos lennék és nem számítana a pénz, akkor nyilván állna egy a garázsban. Ha egy motort vehetnék, akkor nem ez alapján választanék. Nyilván akkor körbe tudnék menni a kereskedésben, leteszem mindenhol a kp-t és végigpróbálgatom, aztán ami a legjobban tetszik érzésre. Ha az a futóműtekergetős duki lenne, akkor az, ha az RR akkor az. De csak a márkanév nem izgat fel. Nem csajozni kell a motor, van feleségem Azok akik csak erre buknak, azok nálam alapból elbuktak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok