-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #23700 üzenetére
Oké...Alival mi első körben szombatot beszéltünk meg, de végülis rohadtul mindegy. Előtte (szombaton) úgyis kéne szerelni apróságokat....
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
thEndeR
tag
Sziasztok.
Melyik motoros boltokat ajánljátok? Sisakot, kabatot, kesztyut szeretnek venni.
Koszi.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #23702 üzenetére
Hümm...pontosítanád? Mire gondolsz kicsi alatt (miből vegyek ki)?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
FIX! Horvát túra sokadszor! FIX!
Dátum: 08.26.-07.03.
Vándorlásos kempingezés lesz. Egy adott kempingbe 2-3 napot töltünk, bejárjuk a környéket, majd délebre vándorolunk.
Szívesen látunk bárkit, csak tudja tartani a tempót: ~120km/h
Kanyarok, panoráma, fullos kempingek, strandok garantálva!
Ha van rá igény akkor kiírom a komplett túratervet, .mf-el már elkezdtük kitárgyalni.
Összesen kb: 1200-1400km a várható táv.Eddigi résztvevők:
.mf
vendingo[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
thEndeR
tag
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #23710 üzenetére
Van egy aksim amit a fzsbol szedtem ki az nem jo.. ? Azt oda adom ha Koooo
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
-
.mf
veterán
Srácok, mai tanulság: bulihelyek környékét elkerülni vagy csak extra óvatosan.
Majdnem elcsaptam egy hülyét.
Jövök Bajcsyn, Gödörtől következő lámpa (csak sárgán villog), erre amikor már elég közel vagyok, elkezd átrohanni előttem a zebrán. Kuplung-fék, igyekszek kerülni, meg helyezkedek, hogyha mégis nekemrohanna, motoron maradjak. Közben kapcsol, hogy eléggé jövök, nem kéne erőltetni, ezért megáll. Látom megáll, engedem vissza a kuplungot, fel a féket. Talán látja, hogy lassulok, vagy talán azt se, de elkezd megint futni. Vazze Bambi effektus, látja a közeledő fényszórót, és nem el-, hanem belerohan. Centiken múlott, ott suhant el a befüvezett bamba feje mellettem. Baromállat.
Visszafelé megint a Gödör mellett másik irányba. Nekem már zöld, faszparaszt középső járdaszigetről meg még akkor lép le, és még neki áll feljebb... agyameldobom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
Veszélyes hely ez...
Mi meg nyomtunk egy éjszakai menet Hegymagasról hazafele, koncerten voltunk. Hiába, reggel 6-tól meló, így is éjfél után értünk haza...éjszaka is vicces, de legalább nem ugrált elénk senki és semmi. Kapolcson egyszerűen csak hemzsegtek a népek, és az állatok is inkább lefele takarodtak az utakról.
-
csongi
veterán
Kecskemet repnap senki?
-
Daywalker
addikt
Komolyan nem értem ezt az embert...mármint aki írta. Ezért az érettségin is buktatnának. Többet ír a saját perverziójáról (miközben arról ábrándozik mekkora farkuk van a távol-keleti népeknek) a gyerekkoráról mint magáról a gépről.
Mellesleg válságról beszél, miközben a cikk végén már a tuning kiegészítőkön jártatja az agyát, mert a motor valójában így szar meg úgy szar, fos a futómű, baromi kényelmetlen és nem lehet vele 10 km-nél többet megtenni (erre a távra ajánlanám jó időben a biciklit, az nem fogyaszt semmit). Kérdem én, akkor ez mitől is lenne a józanság korába illő gép az öreg kontinensen, ha egy normális, átlag európai férfi (merthogy ez ugye az 50 kilós ropikra lett tervezve) nem fér el rajta normálisan és nem is lehet pakolni? Meg ha közlekedni kell, akkor pont leszarnám, hogy ki nézi meg vagy mosolyog rá...arra jó egy robesz.
A bili aztán meg ott borult ki, hogy h anno a Dax meg Monkey ülése kényelmes volt...ja, de gondolom akkoriban ő sem volt mázsás súlyban (meg tizenévesen mások az igények), plusz a két orgazmus között rajta töltött és azóta eltelt idő megszépíti az emlékeket.
A motor amúgy tetszetős meg vicces lenne, csak rohadtul nem arra való, amire a szerző gondolja. Az NC700 a jó irány errefelé...
Sorry, de le kellett írnom.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
shiNIN
tag
válasz Daywalker #23725 üzenetére
A Totalbike tesztek engem már nehezen akasztanak ki, illetve nem lep meg, ha megteszik. A Totalbike évek óta az ajjjjjjde praktikus kis bizbaszok vannak keleten dolgon pörög, egekig dicsőítva apró vackokat, amik nem mennek jól, szerintük mindenkinek tetszenek, szerintem rondák, de legalább többet esznek, mint a mieink, bár azt írja a cikkíró, hogy neki orgazmusa volt tankoláskor. Hozzászólni viszont nem lehet...
Ennél legalább leírja, hogy nem racionális, a motor pedig egész aranyosan néz ki. Amúgy egyetértek, a motorról keveset ír, az se jó Mi a fenét kezdjek valamivel, ami 10km után kényelmetlen? Ilyenem nekem is van, pont az ekkora utakra, egy helyes piros bicikli. Ha nem bírja a kátyúkat, akkor is megette a fene (mondjuk Alvaro motorja se bírta a kis puha BMW felnijével, de azt lehetett orvosolni s mivel a motor jó cucc, érdemes is volt)...
Persze mindenki olyan praktikus vagy ésszerűtlen eszközökkel játszik, amikkel akar, bizonyos tág keretek közt. De sosem értem a Totalbike apróságimádatát, hiszen nagyon könnyű nagyobb, sokkal kényelmesebb, használhatóbb, megfelelő vezetési stílus esetén még kevesebbet is fogyasztó motort találni, rendben, használtan kerül annyiba, mint a pici újonnan (s lehet, hogy a fenntartása is több), de sokkal több értelme van... De a Totalbike a B125-ös lobbijuk óta szent őrültként hirdeti, hogy az okos ember 125-össel jár. Ők ilyenek, ezen nem fogunk változtatni... Egyetérteni nem kell. -
alvaro
senior tag
válasz shiNIN #23729 üzenetére
Egyébként a teszt - a sok zaj közül kihámozva - csak annyit mondott nekem, hogy nagyon jópofa, nagyon buli, de ésszel semmilyen érvet nem lelek a birtoklására. Vagy ő ezt fordított sorrendben mondta?
Mindenesetre ha kismotort vennék, az nem ez lenne, akármilyen cukor is (ja, pont cukorkának néz ki, sárga, édes cukorkának). Az nálam is kicsapta a biztosítékot, hogy 10km után nem bírja a tisztelt teszter s*gge. Basszus, az alatt épp hogy egyáltalán nem is ülünk motorra...
Racionálisban valószínűleg nálam is az NC lenne a befutó. Pakolóhely van, az is (viszonylag) keveset eszik, de az a blokk tuti bírja málházva meg utassal. Kár, hogy kicsit tehénre sikerült, ami a súlyát illeti, de üsse kő, valahogy val'szeg elbírnék vele.
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
Nem mindenki grafomán, hogy minden kis útját leírja. Én igen, de mostanság más helyeken járok s más dolgokról írogatok
Május eleje óta azért lement egy újabb bő 5 ezer km s mivel Cilivel mindig történik valami, ezúttal is a szerelőnél kötött ki, mert nemcsak olajcsere volt, hanem kontaktus lett az index és rendbe kellett hozni a kutyával ütközés során megsérült, eltört, elgörbült lábtartót és hátsóféket 44444-et fotóm nincs, most picit többnél jár a kicsike, 50 ezer majd lesz, az októberi műszaki előtt. Júliusban voltunk a cseheknél és Romániában (a legfárasztóbb szakaszért erős versenyben volt egy omladozó macskaköves, sáros, kanyargós erdei út az 52-es főúttal, azt hiszem, az 52-es "nyert"), jövő héten megyünk rokonlátogatóba és Tiszában fürdésre Szlovákián át, lesz még egy 600km fölötti egynapos szlovák út, szerpentinekkel, ausztriai szerpentinezés is kell, Plitvice és horvát tengerpart már nem biztos, bár jó lenne. Plusz ilyen aprócska utak ideoda, Badacsony, party Ajkarendeken, koncert Hegymagason, pár óra innen a Bakony keleti csücskéből... Szolid év ez is, de megyünk azért ideoda, hiányozna, ha nem tennénk.Cili már bő 5 ezer km óta hosszabbított áttétellel működik, írtam már? Igazi jó tank azóta nem volt (a szokásos ideális körülmények közti meleg, szélcsender nyári túrák, hegyekben, ami mindig ugyanazt az eredményt hozzák), de úgy látszik, igaz, hogy a szinte észrevehetetlen gyöngülésért cserébe (leginkább ott göngült picit, ahol mindig is nagyon kevés volt, sok vizet nem zavar) sokat javult a fogyasztás. Főleg nagyobb sebességnél. Korábban már a 90-et is megérezte, főúton sosem remekelt, de most igen, Alvarónak esélye sincs többé. Ahhoz 130 kéne, de annyival nem megy (Mármint Alvaro, Cili nyelezve pont igen, ha nincs különösebb szél és emelkedő. Úgy nem mennék vele, de tartós 120-szal szívesen kipróbálnám, mit eszik. Vagy elolvasnám, hogy másoké mit villant, technikázni ott már úgysem lehet, nálam pedig csak rontaná a statisztikát s nem is élvezném.)
De ez már úgyse érdekel senkit rajtam kívül. Ami nem baj, attól még leírom. -
Daywalker
addikt
válasz shiNIN #23729 üzenetére
Hát igen. Amúgy nincs bajom a 125össel, teljesen egyetértek azzal, hogy ezek praktikus gépek városban, ingázásra (ami 20 km is lehet egyhuzamban), ha tehetném én is vennék egyet, csak nem ezt...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz shiNIN #23731 üzenetére
Asszem egy kicsit félreérted.
Nem útibeszámolókról van szó, azt én se nyomatom túl sűrűn, pedig idén már 8k-t beletettem a gépbe és szerintem 11-12k-ig meg sem állok az év végéig.
Hanem arról, hogy annyiszor emlegettük már, hogy kéne gyakrabban összefutni, együtt elmenni motorozni. Ehhez képest marha ritka az, hogy bárki is jönne.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #23734 üzenetére
Ja ok, csak nehogy meglepődjön, ha nem az kerül hozzá
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #23734 üzenetére
akartam is mondani
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #23702 üzenetére
én szívesen odaadom a régi akkumat (most cseréltem a motorban, nem bíztam meg már benne de elvileg még használható), de CSAK akkor ha nem adod vissza!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
canniball
nagyúr
válasz thEndeR #23724 üzenetére
A kabát így képről nem kizárt hogy nyári, de lehet csak a kép csal, majd csekkold mielőtt viszed.
A bukók oldalsó védelme Sharpék szerint csak közepes, ennyi pénzért én többet várnék...de nem én döntök.
A kesztyű (bár összehasonlítási alapom nem nagyon van, de) számomra kényelmes; viszont lehet hűvösebb időben kevés lesz, majd ősszel kiderül.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
stifi
senior tag
Kecskeméten 15 perc múlva egyedül enyem a palya, eleg menő nem?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
KoVee84
senior tag
válasz Daywalker #23693 üzenetére
Nincs szívem ledobni a még 2000km-ert elmenő Supercorsákat, de nem is mennék fel velük pályára, mert múltkor csavart fogtam és most egy giliszta van benne. Mellesleg jövőhéten megyünk nyaralni és kiba sokba lesz, szóval most nem is akarnék új gumira költeni. Limre tuti megyünk, de valszeg csak spanolni
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
Úgy megszivatott a bandit mint az állat. Dunavarsányba egyszer csak elment 2 henger, aztán teljesen leállt. Tolásra, önindítóra nem indult. Haver hozta haza peugeot boxerrel. Ma volt időm szétszedni. Hát elég durvát anyáztam mikor rájöttem hogy mi is történt. A nagy melegben, főleg hogy a motor is nyomta magából, a benzincsap csonkjáról lefele jövő benzincső felpuhult és megtört. Ennyi.... Holnap megyek autósboltba és veszek valami olyat ami vastagabb és nem tud megtörni.... De szar volt dunavarsányban lerobbanni....
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
tegnap lehúztam egyet csobbanni balatonra, ma meg vissza.
én ennyi lerohadt autót életemben nem láttam a leálló sávban meg a belső sávban a korlátra húzva, mint tegnap és ma. hihetetlen, komolyan, egy exodus, mindenki megy amerre lát, autómentők próbálkoznak eljutni a roncsokig, emberünk kereket cserél a belső sávban... tébolyda...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Megjártam az V. Suzuki Savage találkozót Orfűn, qrva jól sikerült buli volt. Nagyon klassz embereket ismertem meg! Nem kicsit volt felcuccolva az öreg csótány (teljes túrafelszerelés + DSLR-fotóscucc) :
Több, mint 40-en összejöttünk, 28 különféle motorral. Ezek csak a Savage gépek és gazdáik:
De voltak sokan egyéb gépekkel is: Virago, Harley, stb., jellemzően volt Savage tulajok, akik azóta nagyobbra ültek.
Nekem ez volt a túracucc főpróbája a jövő évi erdélyi kalandhoz, egy-két dologról most bebizonyosodott, hogy másképp kell megoldani: az őszinte kőkemény földre fektetett polifoam szivacs az én reumás tagjaimnak teljesen alkalmatlan a pihentető alvásra, így jövőre felfújható gumimatraccal megyek, az már tuti! Picike turista gázfőzőt is vinnem kell, mert Orfűn reggel 10 előtt sehol nem lehetett kávét kapni, én meg anélkül nem tudok működőképes állapotba kerülni reggelenként. Így megpakolva is motorozható maradt a gép, bár tovább csökkent amúgy is szerény végsebessége: ellenszélben mentem végig odafelé, 80-85-tel, szerpentinen felfelé helyenként 2-es csőgáz, 40-nel!!![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Bogyó bá' #23747 üzenetére
Jól megpakoltad
Nálam pont ezért van MILC, azon belül is m4/3 -- jóval kisebbek az üvegek, sokkal kisebb helyre elfér. APS-C méretben az EVF keresős NEX-6 a PZ 16-50-nel is egy elég kompakt páros, de sajnos a NEX obi-parkja sokkal szegényesebb.
A polifoam nekem is első túrás tapasztalat volt, az első éjszaka után másnap már mentem is gumimatracot venni... Helyet is kevesebbet foglal, összehasonlíthatatlanul kényelmesebb, viszont fel kell fújni és le kell ereszteni.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm