-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Egy láma kérdés: a motorok kuplungja, miért kattog, vagyis kattan egy nagyobbat, ha egyesbe tesszük, illetve egyesből másodikba, esetleg harmadikba váltunk?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Daywalker
addikt
Ezt nem egészen értem. A ventilátor kapcsoló (hőgomba) lett kicserélve ami a hűtőben van, vagy a hőfokérzékelő,? A kettő nem ugyanaz és nem is ugyanott van (utóbbi jellemzően a hengerfej környékén keresendő), legalábbis azoknál, amiket én láttam eddig. A leírás szerint az előbbi lett cserélve...
Azt tudom elképzelni, hogy ha a hőgomba cserélve lett (mivel ez van a hűtőn), akkor nem azonosra cserélték, más a kapcsolási tartomány, ezért később (magasabb hőfokon) kapcsolja a ventilátort és korábban (magasabb hőfok mellett) kapcsol ki. Ezért magasabb a hőmérséklet annál araszolásnál, mint amit megszoktál.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
van az új fényszórómban belül az égő előtt egy kis tepsi szerű árnyékoló lemez valami, az mi célt szolgál? van valami szerepe annak hogy ott van? gondolom így sem jó ha xenont teszek a normál halogén helyére?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
Jovo het penteken es azutani hetfon megyunk vagy kakucs vagy kecso, esetleg ha valaki meg raerne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KubanitoS
veterán
válasz Topiccsendőr #22205 üzenetére
Ha egyesből kettesbe is kattan, akkor az már problémás lehet esetleg?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz mocsanisi #22207 üzenetére
Gondolom.... Ez egy egy éves, négyezer kilométeres motor. Megenné a fene, ha problémás lenne... Ezt a kiemelés dolgot hogyan lehetne ellenőrizni szerelő bevonása nélkül?
Amúgy csak akkor csattan kb ugyanúgy, mint amikor egyesbe teszem elindulás előtt, ha magasabb fordulatról váltok egyesből kettesbe. Ha elindulás után kb egyből felváltok kettesbe, akkor semmi hang sincs.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Daywalker
addikt
válasz KubanitoS #22208 üzenetére
Próbáld ki, hogy kuplungolás előtt lábbal picit előfeszítesz a váltókaron, mintha kuplung nélküli váltást akarnál alkalmazni és úgy válts Nem fog reccsenni meglásd Innen meg már csak egy lépés kuplung nélkül váltani
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #22211 üzenetére
Nekem eddig egyszer sikerült kuplung nélkül váltani: sűrű városi forgalomban, balra bekanyarodás után az indexkikapcsolóval (index OFF) váltottam fel 2-ből 3-ba. Nem reccsent egyáltalán, csak picit több erő kellett a váltáshoz... ...utána piszokul elszégyelltem magam az amatőrségemen (igaz, akkor volt "bennem" összesen vagy 300km gyakorlat.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Ma nyomtam egy durva utat.
Reggel 7-kor indultam Siófokról és 2 óra alatt hazaértem Sopronba (200km) a reggeli csúcsban.
Jelenleg már nyomom a melót és majszolom a reggelit.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Topiccsendőr
addikt
New York-Rio-Tokyo 3 ora 12 perc, mert fogott a hatso fekem egy picit.
Jah es 125 ossel mentem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #22217 üzenetére
miért hazudnék?
régi hatoson tök jó az ut ( baranya táblá elhagyva legalábbis ) forgalom semmi. Nem nagy művészet húzni neki egyenesben.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22205 üzenetére
Láma kérdés következik, kéretik nem megkövezni: a kuplung honnan kapja az olajat?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
upsyka
aktív tag
válasz zsolt19900 #22189 üzenetére
szia,
ahogy látom még nem írt senki.akkuból én inkább nevesebbet vennék,talán mrgbízhatóbbak és nem hagynak cserben,viszont a gagyik akár fele annyiba is kerülhetnek!ami fontos az ugye a méretek és az iránya a bekötés miatt.vehetsz nagyobb amperszámút,de ha nincs extra fogyasztód /riasztó,stb.../ akkor elég a gyári is!amit ellenőrizzél ha már akkut cserélsz,az a csatlakozók oxidálódása,érdemes megtisztítani drótkefével,majd ez után a töltést ellenőrizd!Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
Topiccsendőr
addikt
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #22230 üzenetére
jogos.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #22217 üzenetére
8 mekis sajtburger 3 perc alatt
-
mocsanisi
senior tag
Én 1-esből kettesbe általában kuplunggal teszem, aztán kettestől felfele kuplung nélkül. Ha valamiért húzom neki, akkor már 1-ből 2-be is kuplung nélkül megy. Szerintem sokkal egyszerűbb meg praktikusabb, nem utolsó sorban valamennyire kímélve is van a kuplung.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #22230 üzenetére
Szerintem megkimeled magad ha nem valaszolsz a kuplung nelkuli valtos temara
-
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #22239 üzenetére
Olyan motort kell venni, amiben kazettás váltó van, és akkor nem kell az egészet borítani - de inkább nem kell kuplung nélkül váltani.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
válasz Topiccsendőr #22177 üzenetére
Há', pedig a hrc-nél takarító nénike egyedül is valszeg többet ért a motorokhoz mint mi itt összesen.
HRC manualba 110-112 fok volt írva.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #22243 üzenetére
A kollégának, azaz az eredeti kérdezőnek eszébe sem jutott a kuplung nélküli váltás, csak én vicceltem vele, hogy akkor nem recseg, ha anélkül vált - feltéve, hogy jól csinálja.
Ez a kell-nem kell ez mindig vita tárgya. Maradjunk annyiban, hogy lehet anélkül is váltani, de hosszú távon annyira nem egészséges.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #22245 üzenetére
szoval te kelted itt a feszultseget?
igen, ez a megfogalmazas a helyes szerintem is. lehet kuplung nelkul valtani (foleg felfele), de nem kifejezetetten elettartam-hosszabbito hatasu.
ahol szamitanak a tizedmasodpercek, ott lehet ertelme.
mar en is egesz gyorsan valtok kuplunggal -
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #22247 üzenetére
Amióta átálltál a váltottkezes fapra?
Vicceltem...múltkor mentünk persuval, és ahogy néztem, én akkor sem tudnám olyan gyorsan mozgatni az ujjaim, ha nem lenne alatta terhelés Hiába, gyakorolni kell(ene).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #22248 üzenetére
itt olyan sok az egyenes h kozben valamivel szorakoztatni kell magamat. kezenfekvo volt a gyors valtas gyakorlasa amellett h tartom a felsotestemet, fekezeskor megjobban, ezzel is elvagyok megdobbento egyebkent h ha mar bedontotted a gepet a kanyarba, milyen kicsi ero kell a kormany tartasahoz. persze ha tamaszkodnek ra folyamatosan, ezt sem ereznem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Cyberpunk 2077
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Automobilista 2
- További aktív témák...