Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #8858 üzenetére

    Persu

    Ez is egy megoldás lehet, 9/10-en ezt választják. :D
    A baj ezzel csupán annyi, h nem egyenletesen melegszik fel, mellesleg soha nem ugyanolyan hőmérsékletre. Legforróbb nyilván a leömlőnél - kipufogótoroknál lesz, ott korrekt módon "rá is sül" a festék, de a végdobnál már jóval kisebb a felforrósodás mértéke. Aki így fújja elsőként általában mindig a dobról kezd pattogni.

    Illetve hidegen lefújva, a festék nem úgy köt rá..., felszereléskor sokkal több az esélye, h megkarcolod/megpattintod.

    bajnokpityu

    A festék dobozára rá volt írva, h hány fok kell neki, baromi rég csináltam már, meg nem mondom.. :F

    Annó én úgy csináltam, h a jól megcsiszolt kiput, hátra vittem egy régi mellékhelyiségbe, ott drótra kötve fellógattam, lánggal hevítettem az egészet, majd spray-vel lefújtam.

    Nagyon durván égett rá, de semmi veszélyes nem volt benne..

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák