Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    Nos, megnéztem, kipróbáltam, menet közben pedig szépen megállt alattam. Mint később kiderült, a gyertyapipa nagyon kikopott, sűrűn leesik, mert gyertyacsere után "elfelejtett" újat enni rá. Rátettük, két személy alatt 60at futott, alattam 70et túlmegy, fékek harapnak, a Leo Vince sportdob (még nem sikerült beazonosítanom a típusát) miatt elég krosszos hangja van. Útközben még vagy tízszer leesett, kilazult. Érdekes, hogy ilyenkor csutka gázon megy, ha elengedem, vagy visszaengedem, megáll a motor, ha újra ráhúzom, nehezen, de újra megindul. Ha rendesen rajta van, akkor szépen egyenletesen úgy megy, ahogy kell Neki. Jó fél tekercs szigszallagot tekertünk rá, mire valahogy rögzíteni tudtuk hazafelé...hétőn veszek új pipát. Kézi szivatós, hidegben, egy óra állás után (este öt és hat között, visszafelé beugrottunk enni) harmadik rúgásra indul, melegen másodikra, önindítóval hidegen nem, melegen probléma nélkül megy. Hangja egészséges, nincs kopogás, alacsony sebességen (20) valamiféle súrlódó hang hallatszik, nem sikít, pici gyorsításnál megszűnik, görgőcsere volt nemrég, azt mondta a tag.). Egyébként megy, mint a veszedelem, és nem utolsó sorban nagyon tetszik. Motorolajból Api típusút kapott (pontos típust most nem tudom, full szintetikus, sötétlilás színű, doboza a motorban), a csóka büszkén mutogatta az EU igazolást, és az Aprilia sorszámos matricát is. A motor egyébként Osztrákból származik. Motorszám viszont nincs, állítólag ez ennek a típusnak nincs, csak alvázszám, a számok, matricák és az aluminium számos "cédula", ami egy lap egyébként sértetlen. Festve volt, az biztos, de blokkom látszik a kora azért. Karcok mindenhol a deknin, berúgókar jól áll a kép csalt kicsit...remélem a pipa csere után nem lesz vele probléma. Első saját motorom...Köszönöm mindenkinek a segítséget, hozzászólásokat, tippeket.
    Kellemes utat.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák