-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #26225 üzenetére
naná, egyetértettem a kifogásoltakkal, 300k azért pénz, ne legyen már tákolt.
kipróbáltam egy aprilia ditech et hazafele, jummi, élőben jó testes a gép / nem láttam eddig / jóval dögösebb mint a zip, de kanyarnál a térdemnél koppan a kormány.... teljesen hátracsúszva, pesze a pótülésig.
gondolom a zöme azért adja el, mert széthajtotta, és átül 125 ccm+ ra, vagy nagyon ritka esetben alkalmi vétel.... pénz kell neki. na az utóbbit fognám ki, csak kb esélytelen.
amúgy az sr még olasz vagy az is kinai összeszerelés?
[ Szerkesztve ]
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #26236 üzenetére
Egy dugattyús, két gyűrűs? Gondolom egy és kétgyűrűsre gondoltál.
-
polimorf
tag
Sziasztok!
Mennyibe kerül 50cm3 robogó átíratása?
Választ előre is köszönöm!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Joseppe210
tag
Szevasztok. Nemrégiben vásároltam egy Honda vision Met-in robogót. (sa50/af22) És lábon haza hoztam az előző tulajtól. Ment szépen ahogy ezek menni tudnak. 50-60km/h
Itthon nekiálltam mint uj robogós kipucolni a karbit légszűrőt miegymást, mert nem volt alapjárat, Most van de sajnos nem nagyon megy a gép. Csak fullad bizonyos esetekben. Mi lehet a baj? kb 30 ig gyorsul aztán meg csak lassul amig vissza nem engedem a gázt. Gondolom nem jól van beállítva a karbi, de fogalmam sincs mit merre csavarjak. A gyári könyve szerint tekergettem be mindent ezért már van alapjáratom.Nem nagyon értet mi lehet az oka. Egyszer egyszer elkapja és megy rendesen, de akkor is fullad egy kicsit aztán lódul meg. Szerintetek mi lehet az ok?JP210
-
runner 125
nagyúr
válasz barack1997 #26255 üzenetére
Egy gyűrűst akartam írni, valamiért dugattyút írtam helyette sry, a lényeg úgyis átment.
polimorf
Azért néha elhagyod a szoba 4 falát? Vagy csukott szemmel jársz az utcán?
Amiket egyesek manapság tudnak itt kérdezni...g@bo
Akkor meg hagyd a francba az 50-eseket, de tényleg.
Vegyél 125-öst, bánom is, használd rendszám nélkül, de tegyél pontot a végére.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz runner 125 #26264 üzenetére
azért ez erős volt kicsit. Nem ért hozzá,kérdezett, válaszoltunk, ne bántsuk.
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #26265 üzenetére
Nem volt erős, mert az utcán mindenki látott már smkp.-t Simson-t, 50-es robogót, és ahhoz nem kell szerelőként végezni, h észrevegye valaki a rendszámot, még a 80 éves nagyanyám is látja.
Ha, ennek a civilizációnak a részese, nem kérdez böszmeséget.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #26266 üzenetére
Bezzeg nagyapám mikor meglátta az NRG-t, az első mondata ez volt:
Ej,... Gergő, vettél egy bazi nagy motort, mi lesz ha kirepül alólad !?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
Hát az érdekes mivel a zip kisebb mint egy SR...
Most voltam tankolni kapott a kicsike Shell Vpowert elég jó árba volt 460ft/l.
200km után tankoltam 6.8litert vagy is 3.4-es a fogyim ezt úgy hogy benne van a fehérvári út ami majdnem végig nyelezős volt főleg a városba való cirkálás mivel nem találtam amit kerestem. Ahol lehet mindég 90-100-al megyek szal elégedett vagyok a fogyival a suzuki dupla ennyit evett.
[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
válasz Criton #26210 üzenetére
Ha jól emlékszem azért vettél motort mert spórolni akartál benzin terén,mivel a kocsit tankolni manapság már elég húzós dolog.
Megvettél egy kramancot újonnan motowel volt talán már nem emlékszem rá.
Azzal a szerelőhöz futkoztál, kíváncsi lennék mennyibe kerültek a szerelések.
Majd eltudtad adni egész jó áron.
Vettél egy másik motort nem eget rengetően drágán de az ára megvolt...
Azóta megin maximum a szerelőhőz mész el vele.
Ezeket add össze, majd számold ki, hogy hányszor tankolhattad volna meg a kocsit abból az árból amit eddig motorra költöttél.
Eredetileg spórolás miatt vetted nem az élmény miatt, márpedig ilyen téren nem állsz túl jól..
Ami a legdurvább, hogy a motorodnál nem azért kell cserélni valamit mert elhasználódott elkopott stb.. mint pl az én esetembe már lennének esedékes dolgok, hanem mert bedöglik meghal stb...
Ezen azér személy szerint én elgondolkodnék...
Nem hiszem,hogy érdekelni fog de azér leírnám nekem eddig mennyibe kerül a motor.
50e ft-ér vettem.
Azóta: Hengercsere mert eltörött a kipufogó nyak tartója (nem tom máshogy leírni ) 12000ft
Új Akksi: 3500ft
Gyújtáskapcsoló csere: 9600ft
Jelenleg 75e ft-nál járok!!!
Egyetlen problémám a sebesség de az se érdekel annyira csak közbe közbe előjőn, hogy 55 a vége. De valószinű ezt megoldaná a kipufogó kb 15ezerér.
Ez még mindig csak 90eft és akkor már repesztek is!
Én már felakasztottam volna magam ha ennyit kellene költenem rá. Nem tom mit csinálnék a helyedben de biztos, hogy változtatnék valamilyen irányba.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Igazad is van meg nemis. Mert ugye nyilván ő csak jótakart magának hogy, hegynek felfele is jól menjen, mert az előzővel azvolt a gond hogy nyélgázon se akart menni. Viszont azt bekell látni hogy az előző legalább új motor volt, de ott követte el a legnagyobb gondot hogy azt megvette.
Egy jó kis használt Gilera - Apriliát kellett volna vásárolni mivel, ha jól látom a helyzetet sportrobogót akart vásárolni, nem pedig egy "retro-s" Vespát.
Szóval a lényeg hogy mostmár az Aeroxot csináltasd meg Criton, és NE add el mert akkor már télleg nagyon megszívod.
iPhone 13 Pro Max
-
őstag
válasz SzlobiG #26268 üzenetére
"200km után tankoltam 6.8litert" Na ilyenkor szúrom tökön magam ismét 125 4T és nem kevés nyelezéssel 3.4 liter. Hihetetlen, legalább is számomra Sima gyári varió, gyári görgők, gyári szíj, minden gyári? Milyen blokk van abban? Gondolom az nem jelenthet előnyt fogyasztásnál hogy vízhűtéses, és nem levegős, mint az én Liberty-m.
[ Szerkesztve ]
-
Joseppe210
tag
Még arra is gondoltam hogy esetleg az lehet a probléme, hogy letilt a gép mert villog, sokszor világít az olaj lámpa. De mivel 1/40 keverékkel megyek így nem tettem bele olajat.
JP210
-
fesii
aktív tag
válasz jozsi252 #26270 üzenetére
A hegy menetet teljesen megértem engem is foglalkoztat ilyen téren a dolog, hogyha másik városba akarok átmenni az nem megy 70-el hanem csak 50-el. Illetve az is idegesít hogy majdnem nyélgázon megyek 50-el ami biztos, hogy nem tesz jót neki...
Nem vagyok otthon a dologban enyhén szólva se de az aprillia név azér elég jól cseng a fülembe. Részemről az az a motor ami megy megbízható és számomra horror áron van (Persze amennyi cigit elszívtam már 10-et veszek )
Eszembe se jutott ilyenre sugalni,hogy adja el mert az ember megtudja szeretni a sajátját akármilyen kramanc meg a beleölt pénzt sose fogja visszakapni az ember,de kb 4hónapja állt rá erre a motor témára. Ezen 4hónap alatt vígan elmegy kocsival is,ebből a pénzből...[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Háj!
Egy ideje szerelek motorokat meg volt már nekem is pár.
Igaz saját robeszom az még nem volt de azt is csináltam már párat.
Kicsit beleokoskodnék ha nem bánjátok:#26272
ne feledd ha a keveréket tabkolsz, besülhet az olajzó motor, mivel azt a befecskendezett olaj keni. Vagy ki kell kötni, vagy mindig tenni bele egy kicsit és nagyon alacsonyra állítani a befecskendezett olaj mennyiségét.
#26269
55.-el megy? Milyen motor? ha arra gondolsz hogy fojtás van benne az nem csak a kipufogóban lehet. Gyújtásba is szoktak tenni. De valószínű hogy egy kipufogócsere segít a dolgon.
Ajánlom: Pollini, leo Vince kipufogókat.
-
#81556480
törölt tag
válasz Joseppe210 #26275 üzenetére
Minden motornál más helyen van. Nem tudom neked milyen motorod van, ha megírod a pontos tipust és évjáratot akkor megpróbálom kideríteni.
Egyszer olyan csináltam kroszmotornál hogy a be és a kimenő csövet kicseréltem jó vastagra, feltöltöttem őket olajjal, és egymásba dugtam, így magában forgatta az olajat.
Milyen olajat használsz ? -
SzlobiG
félisten
válasz dave93 #26271 üzenetére
Variót nem rég cseréltem mer agyon volt kopva, de ugyanúgy gyárit szereztem bele a görgők maradtak ugyanazok gyári 9grammosak. Szíjat viszont újat vettem mer kopott volt az előző. Amúgy ja minden gyári. Rotax blokk van benne, de neked is volt leo, nem? Nem hinném, hogy lenne köze hozzá.
-
runner 125
nagyúr
válasz #81556480 #26274 üzenetére
Sem Minarelli-n, sem Piaggio-n nem lehet állítani az olajpumpa által szállított olajat. Piaggio-n is max a bowdenen lehet állítani, de az is csak precíziós utánaállítás.
2t motor CDI-je kb 10.000-nél tilt le. Annyit még egy 70-es vasszettel sem forog. A CDI tiltást nagyon ritkán alkalmazzák, egy két új 4 ütemű robogóban van csak.
Emlékeim szerint egyénként valamilyen CPI, ami ennyit tud.Oszt a Malossi kipufogót már nem ajánlod? Kár, pedig az is olasz.
(Polini egy L.)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#81556480
törölt tag
válasz runner 125 #26278 üzenetére
Ezért mondtam hogy nem volt még robeszom, de valamit csináljon vele, mert olaj nélkül megsül a pumpa.
Én pont találkoztam már 50-es 4t robogónál az elektronikus tiltással, azért mondtam.
Polinit azért ajánlottam mert nem olyan drága használtan és a gyárinál azért lényegesen jobb. De van még egy pár márka amit vehet
Ne kötőggyél mert lelépek
-
fesii
aktív tag
válasz #81556480 #26276 üzenetére
Kinai generic cracker nem épp a best buy robesz [link]Ebből a cikkből szedtem ki, hogy 45-őt ment neki fojtással 55-60-at fojtás nélkül majd egy kipufogó csere után ment többel. Ezért gondolom, hogy ha ráteszek egy másik kipufogót jelenleg euro cat2 van rajta amiről már beszéltünk, itt, hogy egy kalap szar, akkor gyorsabb lenne. Csak félek, hogy akkor görgöt meg egyéb baromságot is cserélnem kell azt meg már nem nagyon akarok...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Különös de nálunk a kúton ( maszek ) van keverék benya. Érdemes lenne szerintetek mociba alapból kevertet tankolni? Vagy kitudja milyen gagyi olaj.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
őstag
válasz SzlobiG #26277 üzenetére
Igen, és nekem is Rotax blokkos volt, csak 150cc... A fogyasztással ott nem volt probléma, fene se gondolta volna, hogy utána egy kisebb, 125cc-s motorral problem lesz
Most mérek majd megint egyet, 35km kell még az újabb 100km-hez, kíváncsi leszek, kicsit tempósabban közlekedtem most, direkt...[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Kedves jozsi252 és fesii:
A leírtakból most egy kicsit az jön le nekem, hogy Motowell után miért Yamahat vettem és miért nem Apriliat,Gilerat stb...
A másik dolog, hogy ameddig nincs motor, ott van a fixie, ami a legtakarékosabb, csak enni kell, pihenni és akkor megvan a lóerő
Kocsit rossz időbe veszem elő meg nagyobb utazásokra.
JA! Elsőre meglett a kresz (A korlátlan), már megy a gyakorlás.
Egy idő után cserélni kell a dolgokat(ahogy kocsinál is), nekem most, és attól, hogy a Motowell új volt, a mai napig nem ment úgy mint az Aerox.
A bicikli, motor, kocsi használati eszköz, mennek tönkre dolgok és nem csak évek alatt.
Nekem most 4éves a kocsi és lekopogom semmi baja nincs, pedig már 70ezer km van benne kb. és a kötelezőkön és a nem én hibámból keletkezett baleseteken kívül nem látott szervizt (lekopogom semmi baja), más ismerősnek 1-2 éves korában már szinte mindent cserélni kellett a kocsiban, motor/robogó esetében is lehet ugyan ez, vagy kifogja az ember a tuti, vagy nem.
Ha vettem volna egy általatok leírt motort, amire ti rábólintotok, hogy ez mennyire jó meg minden, de eljönni egyikőtök sem jött volna...persze nem ingyen ahogy azt korábban is írtam.
Mi lett volna a garancia, hogy mondjuk egy általatok kiválasztott motor jobb választás lehetett volna? Szerintem max annyi, hogy nem savazzátok a motort...
Még közel sem járok árban ahhoz, amennyibe a legtöbb Aerox került volna.
Kasztni szép, hihető km óra állás stb... de lehet belül egy hulladék.
Smani robogója nem rossz, és ezt a szerviz is megmondta, idős motor ez van - de javítható.
Ahogy észreveszem a legtöbb új vásárló mindig kérdezi mit nézzen stb...
A külsőt? a futott km nem számít stb... Miért is? Szépséggel megy a motor? Persze ne csöpögjön stb..
Ahogy megfigyeltem 10esetből egy esetben van tényleg olyan hirdetés, hogy külsőre meg belsőre is patent egy gép, nagyon nehéz kifogni, de a többségében az ilyen robogok 300felett vannak..
Jó lenne egy találkozás személyesen, mert a dolgok visszaolvasva kezdenek egy kicsit ellentmondásosok lenni ...Vespát akkor sem vennék ha megtehetném...
[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
válasz Criton #26285 üzenetére
Nincs bajom a Yamahával vagy, hogy mért azt vettél. Csupán azt irtam le, hogy az aprillia azér jobban cseng.
A kresszhez gratulálok!
Használati eszköz teljesen egyetértek veled de nem mindegy, hogy milyen sűrűn kell cserélgetni az alaktrészt! Az meg pláne nem mindegy ,hogy mit! Ami így hirtelen eszembe jut pl az aksi az teljesen normális, hogy nem bírja 5évig se. De egy olyan alkatrész aminek 30e km-ert kikéne bírnia de az csak 10e-ig bírja az nem jó előjel.Az én segítségemmel sokkal többre nem mentél volna. Garancia semmire nincs. Nem a motort akarom piszkálni pláne nem téged. Én csak azt látom ,hogy olvasom a fórumot és vagy a szerelőnél van a robesz vagy azon gondolkodsz mikor viszed el. Márpedig ez nem normális.
Eljössz Szombathelyre szívesen találkozok én veled mert nem igazán tudom, hogy mire gondolsz itt az ellentmondások címszó alatt. De itt is nyugodtan leírhatod, hogy milyen ellentmondásba keveredtünk -
Criton
veterán
Lehet nincs akkora nagy baj, majd a szerelő megmondja, még nem tudni
Szombathelyet azóta kerülöm, hogy katona voltam ott
Egy ennyi idős motornál szerintem most a dolgok cserélve lesznek, ez van, ez egyszer előjött volna.Rendbe kell hozatni.
Nekem mint egy átlagpolgárnak a Yamaha többet mond mint a Gilera,Aprilia persze motoros körökben ez más, de elég sok Yamahat látni rohangálni a városban.Több oldalon mehetne a "vita",hogy milyen dolgokat véltem ellentmondásnak, de csak a félreértések lennének szerintem Egy találkát valahol Budapest és Szombathely között lehetne csinálni, legalább addig is pihenek egyet ha már nyári szünet nem nagyon van
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #26287 üzenetére
Nekem mint egy átlagpolgárnak a Yamaha többet mond mint a Gilera,Aprilia - Ez szép és jó... és ezt szeretik a kereskedők kihasználni, fentebb említettem egy Di-Tech Aprilia-t, mert nem azt nézi hogy milyen blokk van benne, hanem hogy az van rávésve hogy Aprilia.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz Criton #26287 üzenetére
Nyilván nem bántani szerettelek volna, sajnálom ha ennek vélted. Csupán arra akartam célozni hogy kicsit gyorsan belemenetél ebbe az Aerox-ba. Nem azzal érveltem hogy mért Yamaha Aeroxot vettél hanem azzal hogy miért mentél bele ilyen gyorsan?
Nyilván egy szerelő se tud belenézni a motorba hogy mégis milyen állapotban van. De azért aki ért a mocihoz, észrevett volna szerintem 1-2 dolgot, pl a hajtáson, vagy pumpánál, van-e csöpögés bárhol. Illetve egy kompresziómérőt beledugtam volna én. Bár ezt runner kollega elmondta hogy miért nem 100%-os, de azért mégis tud nyújtani egy támpontot hogy milyen állapotban van a moci.
Egy szó mint száz, nagyon nehéz kiszűrni olyan mocit amivel a közeljövőben lehet gond, csupán pár dolgot lehet megnézni, amit fizikailag is lehet "érezni" pl a telókat, fojásokat, csöpögéseket, illetve a moci hangja is sokat számít, valamint hogy mennyire egyenletesen gyorsul, vannak-e holtpontok. stb stb
Szóval bocsi
iPhone 13 Pro Max
-
Criton
veterán
válasz jozsi252 #26289 üzenetére
Nem vettem sértésnek erre írom, hogy itt a fórumon a dolgok néha máshogy jönnek le.
Mikor ma odavittem a szerelőhöz a motort, ment egy próbakört, nem vett észre semmit sem, majd ment megint 2-3 kört és akkor előjött neki is a probléma.
Szóval a szerelő első kör után mondhatta volna, hogy ennek a motornak semmi baja nincs.. de szerencsére nem így volt. -
runner 125
nagyúr
Aprillia tényleg jobban cseng, mint az Aprilia.
(Léccimá', legalább a márkákat tanuljuk meg leírni helyesen.)Criton
"Ahogy észreveszem a legtöbb új vásárló mindig kérdezi mit nézzen stb...
A külsőt? a futott km nem számít stb... Miért is? Szépséggel megy a motor? Persze ne csöpögjön stb.."Nem hittem, h ki kell fejteni ezt is.
Nagyjából két kategóriában keresnek az emberek robogót. 100-150k és a 250-300. Mindkét kategóriában lehet találni szép, újszerű robogót, csak szimplán mindenkinek el kell döntenie, h inkább spórol még, és vesz egy vizes sportrobogót, vagy beéri egy Jog-gal, Scarabeo-val. De, összességében kinek nem esik jól, ha talál a pénzéért egy patika állapotú robogót? Naugye. Ehhez itt megkapja az induló segítséget, legalábbis tőlem biztosan.
A korrekt, megkímélt, nem leharcolt állapotot nyilvánvalóan azért szajkózom, mert aki azt megbecsülte, adott rá, nagyobb eséllyel következtethető, h a motorját is hasonlóképpen szervizelte, kezelte, ápolta. Robogóról beszélünk, mielőtt jön Yoda, h nézzem a Gixxer-ét.. )
Egy lelakott, karcos, hiányos, láthatóan minimum 35.000km-t futott robogónál tisztában kell lenni a váratlan, súlyosabb problémákkal. Ezért írtam Neked privátban már akkor is, h csak nyomott áron éri meg, mert rizikós - ami be is következett. Látszott rajta a nagy futás, hiába volt az órában 8000, a motor minimum 35k-t megtett már.
Míg, egy órában lévő, valós 20-25.000km-es futással bíró, de láthatóan patika állapotú robogónál sokkal kisebb annak a kockázata, h megszorul, besül, váratlan probléma lép fel.
Nem tudok mutatni statisztikákat, ne is kérj, ez szimplán 10 év tapasztalata.Hozzáteszem semmi baj nincs az ilyen hozzáállással sem, mert ha sikerült korrekt áron hozzájutni egy alapvetően jó műszaki állapotú, de használt robogóhoz, akkor abból némi tőke ráfordításával tuti biztosan felújított, alapvetően 0km-es járgány varázsolható.
Ez az út azoknak járható, akiknél nem számít a külső állapot
Viszont, eladásnál szinte biztosan nem fog megtérülni a felújítás, pláne két élű, mert az emberek nagy része már lapoz is tovább, ha meglátja, h "frissen fúrt, új dugó, új főtengely, stb".Ha, valami nem érthető, vagy szarul írtam, kérdezz csak, megpróbálok válaszolni, vagy még jobban kifejteni. De, úgy gondolom innen a topikból is sokan értik amit írtam, hisz bizonyítja a robogójuk mind motorikus, mind esztétikai állapota. (1. hsz.)
mod.
Jah és a jogsihoz grat!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kicsit nagy itt a feszültség.
-
Criton
veterán
válasz Tothgera30 #26211 üzenetére
És a motorba észrevettél valami különbséget? Swiftbe most fogom kipróbálni a 95 valamint majd a 100at.
Aeroxba nem érdemes akkor az OMV MaxxMotion 95 vagy OMV Maxxmotion 100at kipróbálni?[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #45553408 #26295 üzenetére
A kérdés akkor lenne jó, ha zsír új motort akarnál venni. De mivel tudjuk, hogy használt, több éves gépeket nézel, ráadásul az elég kritikusnak mondható 100-130k közötti árkategóriában keresel robogót, így egyértelműen állapotfüggő és látni kéne - legalább képről - mind a kettőt.
-
-
veterán
Motor eladását követően egyből lekell mondani a biztosítást? Illetve akkor ami az adott évre kivan fizetve az megy a levesbe? Vagy a majdani motor vásárlásánál nemkell fizetni biztosítást arra az évre?
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fűnyíró topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Projektor topic
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen