Új hozzászólás Aktív témák

  • noname67

    csendes tag

    válasz runner 125 #11788 üzenetére

    A régi eredeti karbival is ezt csinálta egyik napról a másikra. Este letettem még semmi baja,reggelre szépen elindult szívatóval mire lement a szívató 15nél többet nem volt hajlandó menni hörgött mint az állat. Nagy nehezen beértem vele a munkahelyemre,karbi szétszed átpucol gondoltam valami trutyi került bele de semmi változás.Vettem használtan egy másik karbit/keihin/ megbízható forrásból mert a régit már amúgy is cserélni kellett mivel már szét volt buherálva az úszóházban a furat. Gondoltam ez megoldja a problémát de nem. Kértem kölcsön egy kompressziómérőt,megmértem a kompressziót nem volt jó. Henger szétkap,dugó,gyűrűk épek /most volt fúrva,új dugó,gyűrűk,tűgörgő,2 új főtengelycsapágy,új főtengely,Azóta 300kmert tettem bele mivel ugye még bejáratós ezért nem volt erőltetve.Tankba plusz olaj/szintetikus ahogyan kell/ stb. Ment is szépen mostanáig nem is volt gond.Na szóval hengertalp és hengerfejtömítést cseréltem ezek után jó lett a kompresszió /0.5 bar-al kevesebb mint a gyári érték de ez semmi/. Valaki azt tanácsolta,hogy égettessem ki a kipufogót lehet,hogy tele van azért fullad. Ez is megtörtént kezdtem is örülni,/mert rengeteg dzsuva volt benne/ hogy na most már biztosan jó lesz.
    De amikor beíndítottam lefagyott a mosoly az arcomról. Semmi változás. Pontosabban annyi,hogy egy pillanatra sikerült belőnöm a karbit ment is vagy 2 percet normálisan na akkor ráhúztam a gázt úgy,hogy megpróbáltam visszafogni a motort,/mert ráülni nem tudtam mivel az ülés le volt szerelve/majdnem fellökött akkora erő volt benne valszleg a kompressziójavulás miatt,legalább az kiderült,hogy a motorban van erő tehát nem az a baja.
    Csak ugye itt jön a szokásos hiba,hogy na még egy kicsit finomítsunk rajta,persze eltekertem ismét sz@r lett. :) Ezek után shubertű 1el feljebb tesz úgy sem jó,megint szétszed 1el lejjebb úgysem jó.Visszatettem az eredeti helyzetébe fentről a 2ik vájatba.
    Na ismét egy gondolat már kínomban,hátha rossz a benzin,vizes vagy mit tudom én.
    Vettem másik benzint és egy külön üvegből csövön adagolva próbáltam de semmi.Tehát a benzin is kilőve. Na gondoltam biztosan a gyertya igaz próbáltam 3 használt gyertyával is de lehet,hogy én vok a ritka kivétel aki rányúlt 3 sz@r gyertyára,ezért vettem újat de ismét semmi változás. Fogtam bemérettem a gyújtástrafót de a gyári értékeken belül van,azt mondta az autóvillszerelő,hogy az jó. Következő lépés megnéztem a gyújtás jeladóját,hogy a helyén van-e nincs e kilazulva,kicsit megcsciszoltam finoman,CDI elektronika sarukat is.Változás semmi. Már annyit költöttem erre a sz@rra,hogy vehettem volna belőle egy használt motort,csak úgy voltam vele,hogy ha arra is el kell kezdeni költeni akkor duplán rosszul járok ezért inkább erre költöttem.Ezért szeretnék már végre rájönni a hibára lassan egy hónapja szopok vele.Egyedül a CDI-t nem tudom beméretni,de gondolom az jó mert akkor szikra sem lenne.De lehet,hogy mégsem jó már magaabb fordulaton nem tudom,lehet,hogy hülyeséget írok de már belefáradtam. Még a gyújtás tekercseket nem tudtam megnézni lendkeréklehúzó hiányában de ott mi lehet rossz: Akkor nem is indulna nemde? Ugye fix a gyújtás és a jeladó,tehát elvileg az nem tud elállítódni. Bocs a hosszúra nyúlt írományért

Új hozzászólás Aktív témák