Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Milyen RAM-ot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
minek?:S
őstag
válasz
MaxxDamage #16685 üzenetére
Így már világosabb, igazából már csak egy kis segítség kéne, hogy melyik corsair ram ajánlott 25k alatt (2x4GB 1600MHz).
-
trent11
csendes tag
Sziasztok!
Ilyen alaplappal rendelkezem
[link]
i5 2400 fut rajta.
Szeretnék hozzá 8 giga ramot venni.
Laikus vagyok, de azt látom hogy az alaplap csak 1333-t visz, ehhez vehetek egyhatos ramot is?
Már csak azért is aktuális a kérdés, mert a következő lépés majd az alaplap lecserélése lesz valamikor a közeljövőben.Javasolnátok pár típust ehhez? Elsősorban az ár érdekel, de ha valamivel drágább de sokkal jobb, akkor hajlandó vagyok többet fizetni érte.
köszönöm a fáradozásotokat előre is.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Dtomka
veterán
Sziasztok!
Jelenleg, 2x2 gb Kingston Hyper X memóriám van. Bővíteni szeretném, 2x4 re.
Vagy, van értelme 2x8 ra bővíteni, vagy nem használják ki a jelenlegi programok játékok?
Milyen márkát? (Én maradnék a kingston hyper X ble-nél, mert nem volt vele problémám.)(Win 8.1 X64 i5 2500k )
Válaszokat előre is köszönöm
-
bepken
veterán
akkor megnyugodtam
igazából csupán annyi volt a célom a bővítéssel, hogy ne lassuljon be a rendszer 5 böngésző fül és egy zenelejátszó mellett...
még egy kérdés: hogyha az utóbbi pár órában végig nyitogattam pár programot, néztem pár videót, stb....és stabilnak bizonyul a rendszer, akkor elviekben nem szabad, hogy gond legyen a RAM-al, igaz? (3 éves a két modul)
-
bepken
veterán
-
bepken
veterán
Samsung RV510-A02
egy mezei celeron proci van benne, (T-3500 @ 2.1Ghz) - lehet, hogy innen fúj a szél?még valami: bios-ban még nem nézelődtem...igazából azt sem tudom, kell e frissítenem vagy sem, ugyanis az aida szerint van hozzá frissítés, de ugyanazt a verziószámot írja ki, ami most van...szóval inkább nem piszkáltam. - csak azért írtam le ezt, mert olyat is olvastam, hogy egy bios reset vagy frissítés segíthet (már ha egyáltalán létező problémáról beszélünk
)
-
bepken