Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz nesa #9737 üzenetére

    Aki szedett már többször szét ilyesmit, az tudja, én miről beszélek...
    A hidraulikus fékrendszernek az a lényege, hogy az önbeállás egy egyszerű dolog miatt történik meg. A betaposott fékpedál hatására a tárcsára nyomódnak a fékbetétek, a pedálról a lábad levéve (tehát a nyomás megszűnése után) pedig ezeknek a visszamozdulása, ami jó esetben max 1-2mm lesz a másik pont, és slussz passz, nincsen egyéb racsni, utánállító, semmi, nincs miről változnia az értékeknek, ez pont ugyanakkora mozgás új betét- tárcsa esetén, mint halálra kopott fékkel.... Ha a tárcsa vagy a betét kopik, a rendszerben (főfékhenger dugattyúja és a munkahenger dugattyúja között) megnövekvő helyet, távolságot a fékfolyadék tölti ki, az meg ott van a tartályban, szóval a jól működő autónál a pedálon nem érezheted, hogy a betét- tárcsa vadiúj, vagy 200 km múlva cserés, ezért van a betéteken kopásjelző. Ha mélyebben fog a pedál, ott más a baj.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák