-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Mágus2 #79548 üzenetére
Ennyiért törésmentes suzuki sincs tudom jól. Nem is kell hogy az legyen, nekem elég ha a műszaki tartalom rendben van.
zolikaDB: Látom persze. Nem holnap akarok autót venni csak bedobtam ezt mint gyanúsan olcsó de szép darabot. Nyáron lesz vásárlás addig keresés megy és információgyűjtés.
Mellesleg miért gond hogy olasz? Ha jó helyről van még rozsda sincs rajta mert nem sok vizet látott, sózott utat meg pláne.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #79554 üzenetére
Ilyen autóra nem tudod ki gerjed, elképesztően rút.
Az a hátsó ablak mindent elmond a hátsó térről. Ekkora ablakot szoktak a rabszállítókra is vágni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #79553 üzenetére
Ja nem gond. Eleg sokat mobile-zek. Tkp olaszhoz meltoan tenyleg szep.
Na, es mire akarok kilyukadni. Nezegetem neha az Alfa 156 dizeleket, kombiban es a 166 dizeleket. Ugy ezek altalaban sokat mennek, es mindig, mindig feltunik valami: a belso mindig szinte hibatlan, es mivel borosoket keresek, a vezeto oldalon sem talaltam komoly hibakat. Es erdekelt is, h miert nem. A 20 ev koruli GTV-k is szepek.
Na, mondom, otthon milyenek vannak? Kereso IT-re allit es... Nem tetszett, amit lattam. Arban nem jobbak, meghuzasok, horpadasok, belul retek, borok kiszakadva, repedve... Azok a kocsik, amik nemetben klasszisokkal szebbek.A6 Avant
Occso Passat
A6 kovacsolt parabol felgenekkel
Táncsak elfernetek benne
Ez is jo bű
Fasza tiptronikos V6 lehugyozott ulessel
A jellegtelen de megbizhato Avensis[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz zolikaDB #79556 üzenetére
nekem egy 16 es egy 15 eves digo szemetladam van, mindketto gyari boros, es sehol nincs kiszakadva egyik sem
a puttot tiz eve en hasznalom, soha semmivel nem apolgattam benne a borbelsot, es kutya baja sincs
siman ratettem a felniket gumikat, max letoroltem egy konyhai keztorlo papairral, oszthe'amiket neha latok elado bimmert meg jurgenvagent meg volvokat szarig szetrepedt szetszakadt ulessel egy gigaokadmany az osszes, es mind 2-3x annyiba kerulo autok voltak ujan, mint pl a putto volt pl
több drón kell ;P
-
-
bobsys
addikt
Itt 5 liter full synthetic olaj $60-75 munkadijjal. Az asvanyiak ugy $30-$40. A mustang fekcserejevel szivattak meg volt $500 a ket hatso de legalabb a fo fekmunkahengert (?) tonkretettek es igaz, hogy ingyen beraktak egy ujat, de akkor sem volt oszinte a mosolyom. Egy nagy franchise ami nem garancia a minosegre, de legalabb dragak A Crown Vicet mar egy helyi kis autoszerelohoz vittem ahol eddig jok a tapasztalatok
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
Tomoty
aktív tag
2 hónapja a szívóbenzinről írták ugyanezt a totalcaron...
Ott a turbo-dízelről írták, hogy a jövő motorjaiPostázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #79565 üzenetére
eleg sokat ulok bennuk farmerban, es semmi baja nincs
egyszeruen a bor minosege olyan, hogy birjaezert is vicces, hogy egy 2-3x annyiba kerulo auto araba ez nem fer bele ez, azok fillerbaszo gyartoinak
mert amikor ujan ezteke az autokat rendeltek, akkor a borbelso az 4-500k-s felar opcio volt, annyiert meg -akar- lehetne mar minoseg is....esetleg
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #79566 üzenetére
Akkor még egyszer : 2 db 164-s alfám volt, mindkettőben tönkre ment a bőr. ahogy a passatba is. Az allroadba nem. Ebben az allroadban már megviselt kicsit. Nem attól függ h digó v olcsó, szimplán elhasználódik. Az alfa 164 sem volt a legolcsóbb -3.0 mindkettő- ne mond hogy abba szándékosan raktak olyan szart mint a szarfos német felsőkbe
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zolikaDB
veterán
hobizoli: neked an ket autod, ez ok. En olaszorszagi olasz autokat hasonliottam nemetorszagi olasz autokkal. Lehet viszont, h a modenai passat patika, a crailsheimi audi meg szemetdomb...
Neduddki: ezek gyujtes eredmenyei, de mit is keressek neked?
Trisztan: az en hibam, este kijavitom, androidos copy link a fahrzeugangebot es cim sorokat is masolta... -
JanR
addikt
Akkor halott autót vettem
Srácok, ha csak üzembentartó váltásról lenne szó egy autó esetében, akkor is át kell írni az autót? Már mint úgy gondolom, hogy jelenleg az autóm üzembentartója én vagyok papíron. A szüleim átvennék a kocsit, de pár hónapot tolni akarják az átírást, viszont a biztosítást addig is a nevükre akarják kötni. Ennek van valami különösebb menete? Vagy csak simán megkötjük erre az autóra az Ő nevükkel és kész? Nem annyira találok róla egyértelmű információt.
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #79567 üzenetére
oldschoool technologias bor volt, a 164 mikori auto is? 20 eves a legfiatalabb belole ma mar
ok, nyilvan nem most volt nalad, de en olyan autokrol irtam, ami '90-s evek vegi gyartasu, nem '90-s evek elejia '80-s evekben bőrszerkó max presztizsmodellekben, ha volt, nem volt vele tapasztalat, hogy 10-12év napi utan, hogyan biiiiiirgyja meg a kikepzest
csak azert vicces, amikor egy 2000 koruli bimmerben ojdiban volvoban is fossa szet van menve az ulesen a karpit egy olyan autoban, ami uj korban akkor kerult 10M-ba vagy tobbe is es van bennuk 250k km vagy meg annyi se foleg pl a volvokban
mariskamban is 277k van es kutya baja sincs, uj koraban volt ezzel a motorral meg felszereltseggel 6.5M a puttoka meg 3.5M
es soha nem apolgattam semmivel le, max a farmerral meg a kabattaltöbb drón kell ;P
-
runner 125
nagyúr
válasz hobizoli #79571 üzenetére
Tiédben mennyi km van? És szerinted egy tipikus 15 éves utazóautóban?
Bőr és bőr között nincs ekkora különbség, pláne nem lehet kijelenteni, h a Punto-ba másik bolygóról importáltak bőrt. A bőr kopás, repedezése első sorban mindig használat és ápolás kérdése.
Általában én 2 havonta át szoktam pucolni, majd bőrápolóval átkenem, még mindig újszerű, igaz keveset is fut.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz hobizoli #79571 üzenetére
fals az összehasonlítás, egy 15 éves prémium utazóautóban(főleg egy dejzel) legalább 2x annyi a futás mint a puttonyodban. ráadásul olyan sok helyről nem hiszem, hogy tudnának az autók bőrt importálni gyártáshoz. egetverő minőségbeli különbség nem lehet(ett akkoriban).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
JanR
addikt
válasz hobizoli #79572 üzenetére
Én vagyok a tulaj.. lehet köcsög vagyok, bár még nem találkoztam magammal. A szüleim veszik át az autót és csak az üzembentartóit akarjuk átírni. Talán nem leszek akkora szemét, hogy eladom alóluk..
Inkább egy olyan kérdésem lenne, hogy most a kötelező is az én nevemen van. Azt nem lehet simán megoldani, hogy egyszerűen Ők kötik meg a kocsira a kötelezőt, a papírok meg maradnak így ahogy vannak? Attól, hogy Ők kötnék meg az autóra a kötelezőt érvényes lenne? Használható úgy az autó? Vagy mindenképp az üzembentartónak a nevén kell legyen a kötelező?
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #79574 üzenetére
pedig van, a GT3-s puttoe nekem kemeny tomesu, nem ilyen buggyos, besuppedos, gyurodos
a korabbi kivetelek még olyanok voltak, az szet is kezdett menni 8-10 ev utanezt a pont GT3series-nel valtoztattak meg, a GT2series bőrje az meg az a regi fajta
mariskaban ora szerint 276k km van, a Fiat ECUscan szerint 315k
annak puhább tömésű a bőrje, de mégis jó az is, de ez is mar '96 utani
es nem valik le az ajtokarpit se, meg semmi
az o meg amugy sem hiszem, hogy a futas km-tol fuggnebiztos vmit valtoztattak kozben a gyartasi eljarasban vagy a bor kezeleseben, mert pusztan a szabaszmintatol nem lesz ekkora minosegi es tartossagi a diffi
több drón kell ;P
-
-
trisztan94
őstag
sziasztok!
Na felhivtam egy sracot a 99es celica-val kapcsolatban. Normalis volt, de mint tudjuk az ordog sosem alszik.
Esetleg valamelyikotok eljonne velem megnezni az autot, hogy minden rendben van e vele? En egyaltalan nem ertek a kocsikhoz, biztos elsiklanek dolgok felett..
Persze nem ingyen gondololtam.Pesten lenne a biznisz.
https://heureka-kreativ.hu
-
Qru
MODERÁTOR
Ide tervezi vki jönni?
Autós tali a Hungexpon...
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #79576 üzenetére
Biztos, hogy óriási különbségek vannak a bőrözés minősége közt ... enyém is 12 éves és szinte hibátlan ~270k után minden ülés ... és eddig akármelyik sok kilométereset néztem mobile-n, mindnek tök jó állapotban volt a bőrbelső ... pl. régi S60-asok meg mind szétzuhannak. Nem nagyon hinném, hogy bizonyos típus tulajdonosai mindig kenegetnék, bizonyos típusok tulajdonosai meg fullra elhanyagolnák és az okozna ekkora különbséget
-
tothl
addikt
válasz trisztan94 #79579 üzenetére
Szia !
Ha jól sejtem ez lehet a duplakörlámpás, vagy az "új" ék alakú modell is.
Nekem 2001 óta van egy 1990 -es bukólámpás, az elődje.
Hirtelen nem lelem a fórumon a linket, lehet nem is linkelted be, de ha elárulsz közelebbit a gépről talán tudok mondani 1-2 hasznos tippet... -
neduddki
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
-
tothl
addikt
válasz trisztan94 #79584 üzenetére
Szia !
Ezt a típust nem ismerem sajnos, minden porcikája más, mint az előző 3 modellnek.
Azt tudom, hogy nagyon kell vigyázni velük, mert sok a kétes módon és kétes állapotban beérkezett leharcolt példány, illetve vannak típushibák is, olajat zabáló motor, könnyen törő szeleprugók, ilyesmik.
Az indexen van egy celica fórum, ott föltettem a kérdést, hátha ismeri valaki a szóban forgó darabot. -
Kornel
veterán
-
Integrale
veterán
Sziasztok!
Drága Alfámban (1.4 TS) a napokban elkezdett ingadozni az alapjárat +- 6-700 is akár.
Mi okozhatja, miket nézzek át/cseréljek? Korábban le volt ültetve az autó, az Y-t cserélni kéne a kipufogórendszerben mert meg van nyomva, talán emiatt néhol lyukas is, ezért kifújhat, lamda szonda emiatt rossz infót küld, ez okozhatja esetleg?Alapjárati motor tökéletes (nem is régi).
Illetve, hol érdemes vezérlésmódosítót venni? Ha bárdihoz vagy unixhoz lenne valakinek kedvezménye, és felajánlja, akkor pár sör ellenében élnék vele
"Bad reklám is reklám too"
-
Zewa
senior tag
Sziasztok!
Némi megerősítést várnék a témában vagy ha hüle vagyok akkor kérlek monnyátok.
Tehát, egyik pajtársam beszólt azért mert lejtőn lefele visszaváltok, majd motorfékkel jövök lefelé.Ez így néz ki: Megyek 4-esben 2200-as fordulaton, jön a domb, elkezd gyorsulni az autó, ekkora 2400-as fordulaton kiveszem 4-ből, finoman fékezek, lassan, finoman felengedve a kuplungot vissza 3, ekkora amotor fordulatszáma felmegy ~3500 és így megyek le a dombon.
Ennek a mozdulatsornak milyen előnyei és hátrányai vannak?
Köszi!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
nagyúr
30-40 másodpercnyi gurulásban alapjáratnál kevesebb üzemanyag fogy, kevésbé melegszik és kopik a fék
40 másodperc után kicsivel növeli az üzemanyagot, max eléri az alapjárati fogyasztását, ilyenkor az előny csak hogy kevésbé melegszik és kopik a fék
hátrány: több kuplung és sebességváltó használat
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- További aktív témák...