-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #80590 üzenetére
Nekem akkor csinált ilyet a gumi, amikor szálhúzódásos volt. Úgy vettük észre, hogy elvittem futóműveshez (mert húzott balra) és amikor megemelte, az volt az első, hogy megforgatta a kereket. Ott már a forgás közben a hosszanti bordán látszott, hogy nem fut egyenesen. Persze gumicsere lett.
Jó a conti, de kifoghattál gyári hibásat is akár, benne van.
szerk:
Amúgy itt mi kötött, a külső oldal vagy a forgásirány?[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz DeFranco #80602 üzenetére
valószínű ez lesz, rá is nézetek holnap, vagy holnapután.
amúgy nagyon jó a conti, ajánlom mindenkinek, szombat este végig esőben mentem a régi hármason miskolcra, és olyan volt, mintha szárazon mennék. szóval tapadt, kanyarodott, nem csúszott meg egyszer se, így nem is lassítottam -
válasz gaborbol #80579 üzenetére
Nem arról van szó h meg kell mondani. De nem mindenkinek van meg minden felszerelése mint neked, szakértelme mint neked, plusz nem mindenki lakok olyan helyen. Ha jól sejtem felétek is vannak olyan közösségek ahol külön szabályzat határozza meg a szabadidős tevékenységeket és minden olyan tevékenység végzését ami nem oda való. Én szeretem a rendet. És az USA éllovasa ezeknek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bull Boss
senior tag
Kér valaki még 10 napig érvényes HAHU HD nézegető kódot? Priviben keressen...
-
zsambek
aktív tag
Szia,
Nkboy:
Alapjárat, üzem, mindig, ha mondjuk gyorsítok akkor szerintem nem, de egyébként mindig.kornelka:
Igen, az lesz a terv. Múltkor azt csináltam, hogy le Székesfehérvár, meg vissza. Amióta megvettem január óta, csak szívok ezzel, szóval remélem, hogy ezzel tényleg megoldódik, mert lassan az lesz, hogy inkább továbbadok rajta.joamilestoné:
Azért vittem Weisz Danihoz, mert nekem őt ajánlották, mint nagy motor profit. És eddig én se tudok rá egy rossz szót mondani, ahogy elvittem hozzá, elmondtam a hibámat, rögtön mondta, hogy EGR lesz. Rádugta a gépre, meg ment vele egy kört, és ez pedig csak megerősítette a feltevését, szóval nekem több nem kell. Voltam márkaszervizben is, ott hagytam 2 hétre az autót, nem tudtak vele semmit csinálni, szóval óriási fellélegzés volt ő számomra.zsambek`
-
zsambek
aktív tag
válasz DeFranco #80610 üzenetére
Szia,
Ha esetleg nem segítene ez, akkor még futok vele egy kört, és megkérem, h esetleg nézze még azt is meg. De reméljük a legjobbakat, és ez volt a baja, és utána úgy fog suhanni, mint a szél!
Astra H és kettes fóka között vacilláltam vásárlás előtt, de remélem, hogy a végén nem fogom megbánni...
-
Nkboy
senior tag
válasz zsambek #80609 üzenetére
Fojtószelep lesz ott a hiba, persze szerintem.
Nem akarlak elkeseríteni, de az ilyen-olyan csodatisztító adalékoktól, nem biztos, hogy meggyógyul.Jártam így én is, szeleppucolás, 100-as benzin, ráolvasás, rontás levétellel való próbálkozás, de a megoldás a csere lett.
TaaT: Én úgy tudom, hogy EGR szelep cserénél, kell az "újratanítás". Legalábbis Fiatéknál kell.
[rvilike]: Rángat az folyamatos menetnél is. De csak a Fiatról tudok nyilatkozni. Ott az ECU is jelzi egyértelműen, hogy a fojtószelep trógerkodik.
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #80613 üzenetére
ez amúgy kegyetlen, rásóznak mindenféle ****t az emberre.
márkakereskedés...
amúgy ha ennyire nem bírja a várost a benzines, akkor mi lenne ilyen használat mellett egy modern dízellel? -
Kornel
veterán
válasz szőröscica #80617 üzenetére
tdi?
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #80619 üzenetére
akkor nem 30 ezrenként cseréled az olajat, igaz?
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #80621 üzenetére
A hosszu elet titka.
Dci amugyis csapagyas lenne ha betartanad 30 ezret. -
Dany007
veterán
Na ma megvolt az első defektem "éles helyzetben".
Pestről jöttünk visszafelé a Mondeoval és a Fehérvári körgyűrűn egyszercsak hallottunk valami hangos "slattyogást". Úh már csóváltam is a fejemet... itt a gyerek hátul, kezd elfáradni, jön az alvásidő én meg cserélhetek kereket a körgyűrű szélén...Na mindegy, egyből félreálltam és amint elhúzott mellettem pár kamion és szabad lett az út kiszálltam körbejárni az autót. Valahol reménykedtem benne, hogy csak felkaptunk valami ruhadarabot vagy akármit, de nem.
A bal hátsó gumi totál lapos volt, felni a padlón. Gond nem is lett volna ha van leállósáv a környűrűn, de nem volt. Csak egy ilyen 40-50 centi a felfestés meg a szalagkorlát között. Mellettem meg ott húztak el 100-120-szal a kamionok...
Gondoltam felni ide vagy oda én biztos nem állok neki kereket cserélni a sáv kellős közepén. Ugye 2x2 sáv, szalagkorlát mindkét oldalon. Még félreállva is belógott az autó a külső sáv feléig. Ha még oda betérdelek kereket cserélni biztos bedarál valamelyik kamion.
Annyi szerencsém volt, hogy egy pár méterrel odébb már véget ért a jobboldali szalagkorlát és a töltés kicsit kiszélesedett, viszont mellette árok. Így elgurultam addig és amennyire tudtam kiálltam jobbra a töltés legszéléig.
Kiraktam az elakadásjelző háromszöget aztán asszonyt meg a gyereket elküldtem a szomszédos susnyásba bogarászni.A gond ekkor kezdődött, a kereszt alakú csavarkulccsal nem tudtam meglazítani a kereket. Brutálisan rá volt húzva. Megtoldottam egyik felét egy másik egyenes csavarkulccsal de az egyik csavart még így se sikerült meglazítani. Szabályosan rá kellett ugranom(!) a csavarkulcsra hogy meglazuljon. Szidtam is azt a barom gumist aki géppel ennyire meghúzza. Nem normális dolog.
Na mindegy, végül sikerült meglazítani aztán megemelni az autót. Mikor a kerék már elpörgött leszedtem az anyákat és akkor jött a következő meglepetés.
Minden anya leszedve de a kerék meg se mozdul. Rángattam picit, mozgattam a kereket hogy biztosan eleget emeltem-e az autón. De semmi.
Nem jutott semmi eszembe, hát felhívtam apámat, hogy ennél a szarnál mégis hogy jön le a kerék? Mert eddig amiket cseréltem kereket, leszedtem az anyát és lehúztam a gumit, ennyi.
Aztán mondta, hogy ez "ilyen", a felni "rágyógyul" a kerékagyra (?) és úgy kell leütni! : o Ó mondom b...ad meg az autódat. Mégis mivel üssem le?
Megpróbáltam ütögetni a felnit oldalsó irányba, nagyon rángatni nem akartam, mert mocskosul kint álltam a töltés szélén, nem akartam, hogy belecsússzon az autó. Ráadásul meg is volt emelve, szépen dőlt befele...
Fogtam egy laposfejű csavarhúzót és a felni lyukain keresztül betámasztottam a felni és a kerékagy(ezt így hívják, nem tudom) közé. Majd a csavarkulccsal ütöttem. Csináltam párszor de semmi eredménye... Majd a végén már méregből ráku...tam egy nagyot a felnire a csavarkulccsal és láss csodát egyből leugrott a kerék! Aztán pótkerék fel és go. Mindezt persze úgy, hogy a kamionok kb 30-40 centire húztak el mögöttem. Ez volt a legparásabb.Jó volt kipróbálni magamat éles helyzetben. Rengeteget cseréltem már kereket, de így még egyszer sem. Mikor apóséknál téli-nyárit cserélünk mindig beállítja a nyomatékkulcsot egy adott értékre, pontosan azért, hogy ne tudjam túlhúzni az anyát és ha defekt van kézzel könnyedén kitudjam lazítani.
Mint kiderült az elakadásjelző 3 szög is egy gagyi szar volt. 2-3 kamion után eldőlt az úton... Persze kitámasztottam aztán kövekkel, de úgy is eldőlt. Volt láthatósági mellény, családot biztonságba helyeztem... Ha nincsenek azok a szívások akkor 10 perc az egész... -
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #80624 üzenetére
Első gumicserénél nálam is úgy verte le a gumis gumikalapáccsal a felnit, de azt hittem már vagy a srác szakad meg, vagy a hátsó futómű Szerintem azt a takony debicát használta az előző tulaj télen nyáron (nekem azt mondta 4 évszakos, én meg bevettem, gumis világosított fel, hogy lóf.t). 10 percig legalább szenvedett vele. Utána a következő cserekor már szépen lejött gond és ütögetés nélkül.
Ja, amúgy az én kerekem is brutálisan túl lett most húzva a majom szerelő által, most vettem nyomatékkulcsot próbálgattam, hát a 160 nm-re sem nagyon bagózott, nem tudom mennyivel volt meghúzva. 85 nm a gyári érték amúgy. Most a gumis 120-ra állította (nyomatékkulccsal! kérés nélkül!), ez szerintem még OK, igazából ezzel a 85-tel úgy vagyok, hogy félnék olyan lazára hagyni, de lehet csak az én hülyeségem.
[ Szerkesztve ]
-
Nkboy
senior tag
válasz Dany007 #80624 üzenetére
Legközelebb, ha így jársz, ( de ilyen ne legyen) hogy rápunnyad a felni az agyra, akkor meg lehet azt próbálni, hogy két csavart visszatekersz, de nem teljesen. Leengeded az autót, és kicsit megrángatod. Valamivel biztonságosabb, mint felemelt állapotban rugdalni.
bobsys: Azért kell fizetni?
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
zsambek
aktív tag
Ez a folytószelep nem hangzik túl jó ómennek.. Reméljük, hogy nem az a baja, mert akkor nagyon haragudnék, egyébként mennyi annak a cseréje?
Wessz egyébként azt mondta, hogy ezzel menni fog normálisan, csak tényleg ki kell takarítani a kormot, mert 2,5 évet min. úgy ment, hogy napi 2x5km munkába, és akkor bekormolódott, ezzel meg talán ki lehet takarítani
zsambek`
-
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #80625 üzenetére
No ez nekem azért újdonság volt! És sajnos nem volt rendszeresítve kalapács az autóban.
Szerintem nem is egészséges ennyire meghúzni, brutális feszültség lehet ilyenkor az anyag meg a felni meg a menet között. Én is beállítva húztam meg az enyémet anno, de meg nem mondom mennyire volt állítva. Pont úgy, hogy utána kézzel "könnyedén" kiengedtem.Most gondolj bele, itt az anya úgy megvolt húzva, hogy a keresztkulcsba tett hosszabbító rúdra kellett ráugranom(!) a közel 90 kilómmal hogy kilazuljon. Ez biztos hogy nem a normális kategória.
Persze v.színűleg én se tartanám be a minimumot amit előírnak. Egy picit nyugodtan rá lehet húzni. Sőt, utána akár egyből ki is lehet próbálni.@hdman:
Megmondom őszintén, mikor tudatosul bennem, hogy az út szélén kell kereket cserélni az autó baloldalán, akkor azért kicsit bepánikoltam. Pontosan itt álltam meg. Érdemes utcanézetben is megnézni. Itt ezen a kis szakaszon pont nem volt már szalagkorlát, de pár méterrel előrébb meg jött az emelkedő és szalagkorlát újra. Mert gondoltam elgurulok a városig vagy valameddig ahol rendesen le lehet húzódni. De felnin gurulva nem hiszem, hogy 20-30-nál gyorsabban tudtam volna menni. Meg az amúgysem egészséges. Ott pedig tényleg 100-120-szal mennek még a kamionok is. Életveszélyes lett volna ott 20-szal cammogni. Szóval a töltés rész volt az egyetlen esély.@Nkboy:
Érdekes elgondolás, de igazából nem is akartam rángatni a kereket. Bár leengedve tényleg több esély lett volna, de nagyon kint voltam a szélén. A kamionoktól jobban fostam, minthogy az autó esetleg beleborul az árokba...
@bobsys:
Igen? De ez mondjuk nem autópálya volt, a Fehérvári elkerülő körgyűrű.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Tudtok ajánlani jó helyet, ahol kitisztítják a légkondit? Kb. egy éve volt takarítva, nem várnék vele július végéig, előbb meg nem tervezek a szerelőhöz menni. Olyan hely kellene, ahol szakszerűen, biztonságosan megcsinálják, és lehetőleg nem is túl drágán.
Zugló preferált, de akármi jöhet.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dany007 #80631 üzenetére
a gumisok legkulcsa sokkal nagyobb nyomatekot is tudhat, mint ami az eloiras
amugy kezzel ra lehet huzni annyira, testbol ratepve, hogy a gumis legkulcsa sem lazitja leakkor szokott felgyogyulni egy kerek, ha evekig nincs leszedve
a masik megoldas hogy rézpasztával be kell kenni az erintkezo feluleteket meg a menetet es akkor sem ragad feltöbb drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #80640 üzenetére
lol!
Amúgy skacok csökken a benyó meg gázolaj ára is 4-4 Ft-al: [link]
#nincsbennetarcsi
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #80624 üzenetére
Én egy helyre hordtam, illetve hordom is a kocsit gumiztatni. Ott is légkulcs, aki épp ráér, csinálja.
Itthon kis karossal cseréltem gumit deffekt miatt, épp csak elkezdett szorulni, átfordult, kikönnyült...
Azt hittem, agyvérzést kapok.
Megcsináltam a hibát, legközelebb vittem ugyan ide gumi csere miatt, szóltam neki: tedd le a légkulcsot, hozz nyomaték kulcsot, és azzal húzd meg! Miért? Azért mert 10 ezerbe volt a két agy javítása a túlhúzásaid miatt!
Lett morgás, de azóta azt hozza elő és azzal fejezi be a gumi cserét. Én meg ott topogok mellette, késze arra, hogy beszóljak, ha bármi gyanúsat látok...
Ja: javítás: Csavar szaküzletben vettem csavarokat, az agyak, le lettek véve, a csavarok hátulról bele hajtva az agyba, rögzítve heggesztéssel, Ford Focus záró anyái lettek feltéve rá. Azért csináltam meg, mert átellenőriztem a többi oldalt s a másik oldalon is megszakadt egy menet...pedig nem vagyok 120 kilós kigyúrt ember és csak a gyári felnikulcssal (a pipa alakúval, nem a kereszttel) húztam meg hosszabbító nélkül. Szóval, valószínűnek tartom, hogy a gumis cseszte szét a fullra húzással.
Így a 4 kerékre a 12 ezer volt a tőcsavaros megoldás, de javítózni nem tudták, a négy agy meg drágább lett volna, mint a kocsi maga...(kis túlzással ). A hátsó kerekek ugyanis tárcsa fékesek, a 80 Avant egy ritka darabjait kapták meg...kintről hozasd be, mert nem tudunk szerezni, nincs raktáron...köszi -
!Overdose!
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz #10726912 #80643 üzenetére
HI!
basszus lesek mint rozi a moziban en csak siman meg szoktam tepni eddig meg sok bajom nem volt pedog nem a finomsagomrl vagyok hires:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
addikt
-
#10726912
törölt tag
válasz !Overdose! #80644 üzenetére
Nekem a 16 tőcsavarnak való csavar, plussz a zárókupakok voltak tizenezernemtudom mennyi, de így volt a legolcsóbb.
neduddki: 27 éves kocsiról van szó, előbb utóbb a sorozatos Rossz megbosszulja magát. Ez tavaly őszi kálvária volt.