-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #80038 üzenetére
HI!
Tanmesere nememlexel??? enyjebejnye mivel ment ela e300tunro 60-80Mm-t gond es csere nelkul?:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
vogelzsig
újonc
Én itt a helyesírásból arra következtetnék, hogy nem biztos, hogy meg szabad nézni azt az autót.
Ha nem szerelő akivel mész, max efféle tapasztalatokkal bírhat: féltengelyek kanyarban kopoghatnak (féltengelycsukló csere nem nagy összeg, de ha a gumiharang pl. teljesen elszakadt, akkor sanszos, hogy nem ügyeltek pl. erre sem), biztos, hogy rozsdál már valahol, ha más nem, küszöbnél, ha az "eredeti" kipufogó van rajta, akkor a katalizátor is a végét járhatja, és vagy javítha lehetett a kipufogó. Motorból itt sem jöhetnek csattogó hangok, az 1.3as egyenletesen, jól kell húzzon, az ezres ahhoz képest nagyon gyenge. Nem tudom, mennyire leszel előrébb, ha csak egy "tulajjal" mész.
[ Szerkesztve ]
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
kb tokmindegy valasz egy barmijjen markat es rakd bele /lehetoleg eredeti olajm es ne ujrahsznositott leyen, de az se jelent sokmindernt:- )))/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
válasz Dany007 #79982 üzenetére
tart az, nem egy kagyloules de tobb, mint kenyelmes.
max ha 50-nel kanyarodsz a penny parkoloba, akkor maszol le egy kicsit, de akkor mar a kocsi eleje is nyulik. a futomuve szerintem az egyik legjobb a kozepkategoriaban.mar nem emlekszem milyen tavon hasznalnad, de egy kisebb kocsi 1.6 benzin se fogyasztana kevesebbet, ja meg ott van referencianak a faterod benzinese.
a 2.0tdci azt tudom hogy alig akar fogyasztani, ha tolod neki akkor sea 2.2tdci-rol tud valaki valamit?
-
-
peugeotmate
őstag
Hali,
mennyire normális dolog az, hogy egy 1.2-es, 100 lovas turbós Clioját valaki gázosítja, majd azt kiszereli és úgy adja el?meg
-
válasz peugeotmate #80065 üzenetére
Sajnos idehaza még az 1000-s stiftet is szokás gázosítani- és vannak olyan szettek amik több 100k-t érnek. Természetesen nem akarja egyeben eladni mert külön többet ér.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
peugeotmate
őstag
válasz bitpork #80067 üzenetére
Én afelett nem tudok nyugovóra térni, hogy minek veszi meg valaki az 1.2-es turbós verdát, ha aztán gázosítja? Minden tesztben leírják, hogy a gyári adatokhoz (szinte) köze sincs a rendes fogyasztásnak. Azonban vígan lehet vele közlekedni, akkor meg minek elrontani ezt az élményt? Vagy lehet rosszul látom. Ez egyébként árthat valamilyen szempontból a motornak?
[ Szerkesztve ]
meg
-
lapa
veterán
válasz neduddki #80057 üzenetére
hát legalább valami pszichikailag tuningoló dolgot írhattál volna... persze értem amúgy. mindegy, most fellapoztam a www-t, és akkor nekem a 10w60 leszen a mobil 1 nevű termelőtől. hiába, aki nem költi el a pénzét mindenféle alkatrészre, az megteheti. majd a norvégiai lékhorgászathoz esetleg lecserélem, vagy addigra beletaknyolom a zállófűtést és akkor szép is lesz meg meleg is.
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
válasz neduddki #80071 üzenetére
hát mer keveset megyek és akkor az télennyáron jobb hőtűrő... legalábbis ezt szűrtem le. meg mivan ha mégse észak, hanem dél felé kell menekülni? ha a norvég pisztráng jobban szárad a szicíliai paradicsom mellett? nem tudom amúgy, csak kedveskedni akarok neki meg bűnbánni, hogy ilyen gazdit osztott neki az élet és le se szarja.
-
-
DeFranco
nagyúr
igen, az XW60-s olaj tényleg hasznos, feltéve hogy rendszeresen tervezel nyélgázon folyamatos kickdown módban csapatni működő vezúvnak felfelé. júliusban. beállt viszkóval.
amit én www-ztem a kérdésben, a XW40 azért normálisabb körülmények között egy talán lehelettel jobban ken, bár mindkettőnek ugyanolyannak kellene lennie papíron (nekem 5W30 van az autóban, így vezúvra nem mehetek sajnos, csak ha épp standby-ban van), nem hiszem, hogy nagyon megkényeztetnéd a magasabb nyári osztállyal.
én inkább gyakorítanám az olajcserét, esetleg nem tudom van-e valamilyen valósan roboráló adalék amit lehet bedobni mint szülinapi torta. váltóolaj volt-e cserélve? azt is szeretik.
-
Qru
MODERÁTOR
7,5x17 5x100 ET35-ös felninek mi a váltómérete 16-osban?
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
a szilessig em szamit az mindegy a 16 a zadott mint onod de megiscsak jobb lenne a 15 az 5x100 nem kellfoglkozni egyegyszeru furo megogyaa probelemat et 35-re erdems fiyelni mert agybotovul vna az meg kajabalast jenet az meg fontos elhet de en nem tom hogy me nem csak egy sima kukcot iornka oda valoszinuleg mert abbol nincs nagybotu
udv
neduddki
p.s. bof
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dany007
veterán
De a Galant játszik! 97 utáni. 2.0-s 136 lovas kombi / sedan bármelyik. Csak vigyázni kell vele, mert sokan boyracerkedtek vele anno és láttam sok agyontuningolt agyonsportosított darabot...
@aero.:
Rövidtávon vezettem, onnan is tetszett meg a típus. Kellemes volt. Hosszútávon meg nem tudom milyen lenne.
Főként rövidtávon városban. De havonta párszor megfordulunk vele Pesten is (250km). Plusz ha már lesz egy rendesebb autónk akkor gyakrabban mennénk kirándulni a gyerekkel akár messzebbre is. De ugye az Omegával azért nem akartam egy nap 700km lenyomni vagy hasonló.
A tdci jó lenne ha nem rövidtávokat mennék napi szinten. Ugye reggel indulás, gyerek ki -> aztán asszony majd én a melóhelyre. Tehát alig 10-20km / nap. És úgy tudom ez nem tesz jót a dízelnek. Így a dízelt kilőttem.
Ráadásul piszkosul olcsón vannak a tdci Mondeok 2001 utániak is. Úgyértem túl olcsón. Benzinesből u.a. kb 2-300k val följebb kezdődik. Gondolom nem véletlenül és nem is azért olcsóbb a tdci Mondeo, mint a benzines mert az még kevesebbet is fogyaszt. -
lapa
veterán
válasz DeFranco #80076 üzenetére
hát igen, ha van benne olaj, akkor mindegy mi keni. de amikor lenyomom a prága odavissza nyélgázon -3 liter olajjal 30+ fokban, akkor ott már megkérdezi mennyire tűr. meg az ottómatának ez a nagyon pörgése se teccik, mert fűt gondolom, mint állat. de mondjuk az tán hamarabb fáj a fülednek, mint a motornak.
nemtom honnan szedted, hogy a 40-es jobban ken, a 60-as ken jobban, mert magas hőmérsékleten is elég viszkóz marad. azér kerül duplába, mert (w)interben 10, ésemellett nyáron is 60. ez az én www.jeditudásom.hu.
ezt a gyakoribb olajcserét csak amolyan humornak szántad gondolom. örülök, hogy végre megtaláltam a bordwerkzeugban a zimbuszt a teknőt meghúzni. most 5 évig bejáratós lesz, leplombáltam.
de hát persze, üzemeltetni kéne ivás helyett. barbár error, ez van. majd most kiderítem, hogy a helyi kis szervíz bevállalja-e az egész nap kicsurgatást meg ilyesmit. gondolom repesni fognak.
-
neduddki
nagyúr
HI!
ez akkor lenneigaz ha fojjamatos nagy terhelesen zmelneka motor, ami Nalad kizart, sajnos a magyar koztudatban aminelk nagyobmasodik szma annal job az olaj kiirthataln hujjeseg /vannak bizony korumney amikor igen de ez msot nem az/
szoval teyegl tobbe ertel volna egy 40es meegoldali olajjaludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
nem értek a lovakhoz, 'duddki a felkent foteltribológus, csak gúgelfuztam egy sort reggel a tejeskávé meg a... felöltözés között.
első olvasatra elvileg tök mindegynek kellene lennie hogy 40 vagy 60 amíg nem érsz el ~45C külső hőmérsékletig, mert akkor kezdi el a 40-es elveszteni az optimális állapotot, elvékonyodik és nem ken rendesen, a hígsága miatt túl vékony kenési felületet képez. az 60-as ugyanezt ~65C fokos küslő hőmérséklet értéknél éri el.
fontos itt még, hogy milyen motorról és milyen fordulatszámtartományról beszélünk, mert az égéshőt ez is befolyásolja. egy revlimiten járatott nagy benzinkazán nyilván jobban melegszik, vastagabb olajat kívánhat mint egy jó hatásfokú alacsony fordulaton országúton járatott dízel.
azt, hogy a 3 literes felnőttkorú automata szívódízel merci hol helyezkedik el a fronton, azt nem tudom.
ez az elmélet, pontosabban az, ami az elméletből nekem lejött a nyári oldalon. a józan paraszti eszem annyit sugall, hogy hiába teljesíti persze normál üzemin a 40-es és 60-as ugyanazt papíron, csak vastagabbnak kellene lennie a 60-asnak a nagyobb hőtűrés miatt, ami tán-tán túl vastag is lehetne akár, lehet a mostani vegyesben jobban szeretne egy 40-eset ha már. de ez csak sejtés.
de ha szándékozol alágyújtani a lávakőnek, akkor nem szóltam, XW60
de mondom, ne rám hallgass én csak ülök és hülyeségeket beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Hát, én nem értek hozzá, de 60-as olajat kb. ilyen pályára járós játszósautóba szoktak tenni, amit csak 5e meg tiltás között használsz ... eléggé megdobja az olajnyomást ennyivel nagyobb viszkozitás, nem feltétlen tesz az ott jót a tömítéseknek meg másnak se, szerintem nem lehet azt így büntetlenül belerakni bármibe Ha meg már 3 liter olaj fogy ezer kilométerenként, ott már valami beavatkozásra van szükség
-
lapa
veterán
nem fogyott 3 liter, annyival kevesebb volt eleve benne. csak az üzembentartási körülményeket vázoltam ezzel, nem nézegetem úton útfélen mi hiányzik belőle.
amúgy mindent értek, meg hogy rakétába való, ennek ellenére a termékleírás szerint idősödő személy és kisteher mociba lett kifejlesztve. szóval én mindenkinek mindent elhiszek, de eléggé vegyesek az infók így.
emellett azt is érzem, hogy jelentős különbség van az öreg motor, meg az 1-200 ezret (?) futott, még bejáratós merci dízel között. szóval ezért filozofálok csak.
attól nem félek, hogy bármi baja lenne, ha a betriebsanleitung engedélyezi a 10w60-ast.
nézzétek ezt úgy, hogy nekem a 10e km az jópár év lesz. ha félévente cserélném akkor nem témáznék ezen. de ha épp ojrópai körútra akarok menni, akkor beül elindul legyen, akármilyen helyre megyek. van azért karcosabb ügy az aszfaltozott autópályáknál is, ahol lépésben mész, komolyabb (hő)terheléssel, komolyabb dőlésekkel.
etnának felfelé spec pont felforrt az öreg audi vize, pedig azzal nem is légvonalban közlekedik az ember. de ez csak pszichikai kis színesként említem.
-
DeFranco
nagyúr
erre szerintem elég a W40 de tőlem aztán rakhatsz bele W60-at is. szerintem jobb nem lesz, nem ezzel fogsz állagmegóvni, kényeztetni, vezekelni (kívánt aláhúzandó) de armageddon ellen és/vagy placebó hatásnak jó. érteni vélem mi a szándék, de akkor is azt tenném bele, amit a betriebsanleitung javasol, keresztezve a várható felhasználási móddal. ha úgy ítéled meg, hogy te nyélgázon vagy függőleges falakon fogsz közlekedni többségében, akkor W60 akár, ha érd-felső és balatonzamárdi között inkább, akkor W40. érted... elrontani amúgy szerintem egyik sem fogja, de az árkülönbözetet én másra költeném.
ebben a "direkt öreg motorkocsiknak kifejlesztve" dumától bepörgött a marketingoszkópom
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
2014-es ADAC nyárigumi teszt: [link]
Már ha még hisz nekik vki...
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
1 mijjen koruneyek koze vna engedve a 60a olaj
2 ugye tudod hogy tavolsagban siman tulszaldhacc a 7-10Mm-en ellnebn az idotartamhoz 1 ev igencsak illik tartani magad, barmijjen meglepo az olaj nemkedveli a kimelset:- )udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
Igen, nagyon. Amikor rakták fel a nyári gumijaimat, akkor pont vásárolt valaki egy szettet és az új gumikkal is szanaszét kellett súlyozni 3-at. A 4-et nem lehetett centrírozni, azt már gyári hibásnak tekintették.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Posta, csomagküldés
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- További aktív témák...