-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz neduddki #79650 üzenetére
vetéjjjtááárs? ezeket az otkáviákat nem igen nézegettem még, valahogy jobban bejön a stift2
oksi, köszi srácok, akkor letettem erről az opelről, a gyengesége és a gyanús 100k-váltószoknya huzat állapota végett
köszönöm
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
neduddki
nagyúr
HI!
na Feltegla ez odi:
udv
neduddki
mod: zsolt19900: ugyenemteccikfigyelni???":- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hdman
őstag
válasz zsolt19900 #79647 üzenetére
Az autó maga nem rossz, el lehet vele éldegélni, de a motor felejtős. Min 1,4-est válaszd.
runner 125: anyámnál ~70k km van a G-ben, foszlik, nálam H-ban 169k de szarrá van. Már megvan a cseredarab, de még nem volt időm cserélni. És nem is egyszerű
Sopron city :)
-
-
32000 eurónál mégse fordulna a fejembe, hogy octaviara koltsem, foleg nem 18-20 evesen
ott kezdenek nézelődni hogy s4/s5 cabrio, tt, z4, 335/535i[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Én sti-t vennék Bár az kicsit több.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Typhoon47 #79665 üzenetére
A leírt típusokból elég egyértelmű volt hogy a kocsi életkora szempont. Akkor meg nem biztos h baj az ésszerű ajánlás. Te is a pénzedért a legfiatalabbat szeretnéd, nem?
Különben meg igazi stabilitás programhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Typhoon47 #79668 üzenetére
Új autókról beszélünk, azt remélem vágod Egy octavia rs áráért mit kapsz, ami többet nyújt?
Persze, ha inkább a komfort vonalat preferálja valaki, akkor nem sport modelleket kell nézni, tiszta sor.
Mellesleg nem mindenkinek számít a presztizs, nagyon jó kis autó az új octavia ... már egy passát is lényegesen drágább, pláne ha bele akarod kérni ugyanazokat az extrákat. Egy prémium márka meg aztán ... persze, tudsz venni audit bmwt stb. annyiért, ami szarabbul motorizált, kisebb, és nem fér bele az extráknak a fele se.... egy A4-es méretben vicc egy octaviához képest. Nézd meg egy normális A6-ost meg mennyiért kapsz -
Dany007
veterán
válasz Integrale #79670 üzenetére
Köszönöm!
Tehát mondjuk egy ilyen vagy ilyen?
És vajon mennyire kényelmes egy ilyet vezetni meg ülni benne? A hátsó tér nem túl nagy, az világos, de az nem is probléma. Vagy lehet inkább boyracereknek való? Mert láttam elég sok a sportfelszereltségű modell, de nekem igazából csak szimplán megtetszett kívül-belül nem versenyezni kell.. -
Integrale
veterán
válasz Dany007 #79671 üzenetére
Az tulzas, hogy boyracereknek valo, csak szimplan egy sportos auto. Egy jo allapotu nagyon szep tud lenni, nem jutna eszembe rola az allando okorkodes. Elol el lehet benne ferni, az ules szerintem meg legalso allasaban is magas, igy ha nagyon magas vagy a fejed mar surolja a plafont.
ha nem versenyezni kell akkor eleg lehet egy 1.6 is, atiras olcsobb, de nem fogyaszt sokkal kevesebbet mint az 1.8 vagy 2.0. Ne a legolcsobbakkal szemezz, azokba lapatolhatod a penzt vasarlas utan. Futomu kenyes a szar utakra, vezerlesmodosito es ugy az egesz motor pedig a jo olajra.
"Bad reklám is reklám too"
-
Dany007
veterán
válasz Integrale #79673 üzenetére
Hmm akkor jó, én is valahogy így gondoltam.
Persze, igyekszem nem a legolcsóbbakkal szemezni, a legolcsóbb amúgy 350k. 99-esből meg a legdrágább 790k. Egy olyan 600-ig 650-ig eltudnék menni + átírás. Most az, hogy az átírás 70 vagy 90k az már nem számít igazán.
De persze még csak egy felvetés... Eddig nem tetszettek az Alfák de ez a típus ma valamiért megtetszett. Az 1,6-os 120 lovas is elég lehet akár, de csak az átírás miatt nem szükséges.
Láttam olyat is amit egy Alfal klubbos árul.. az csak nincs elhanyagolva. Bár semmi sem lehetetlen.
Ez is meg ez is szépnek tűnik, de persze külső alapján nem lehet megállapítani műszakilag milyen.Ha már kicsit ismered a típust, hadd kérdezzem meg, hogy nyitod ki a hátsó ajtókat? Nem látok rajta kilincset...
-
-
Integrale
veterán
válasz Dany007 #79674 üzenetére
A hatso ablak sarkaban van a kilincs.
bitpork: nalam nyaron volt nagyszerviz, vezerles (modosito nelkul) gyertyak, olaj, 50-55 kozott allt meg. Modosito meg radob 40-45-ot ahogy lattam, es gyertyakat es modositot nem vezerlesenkent cserel az ember.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Dany007
veterán
válasz bitpork #79677 üzenetére
És mennyi egy átlag vezérléscsere? Mondjuk egy hasonlókorú Mondeoban hogy tudjak mihez viszonyítani?
De úgy átlagban is drágább szervizeltetni, mint a hasonló korú középkategóriás autókat? Mert akkor ez már egy erős negatívum lenne.
Ja és hányezer km-enként kell vezérlést cserélni? Gondolom azért nem olyan sűrűn mint olajat... Ez azért fontos, mert átlagban 10 max 15k km-t megyek évente... Tehát így meg azért mindjárt kisebb összeg jön ki éves szinten.
Tehát ha 150k és mondjuk 5-6 évig tudok vele menni (évi-10 ezer km-rel) akkor azt mondom belefér bőven.@Integrale:
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Dany007 #79679 üzenetére
~otvenezrenkent, a gyari eloiras asszem 60-at ir, de celszeru es ajanlott elobbre hozni. Gyertyakra is 50.000km az intervallum(ezzel utom is az elobbi allitasom, miszeeint nem vezerlesenkent csereljuk, nalam elmentek a gyariak 130-at, es csak egy volt bibis). Vezerlesmodosito elvileg kibir ket szett vezerlest, de csak megfelelo bemelegites es olaj eseten.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Dany007
veterán
válasz Integrale #79680 üzenetére
No hát akkor az azért nem annyira szörnyű. Akkor a te számaid alapján az 2x55k +45k 100k km alatt. Vagyis 165k / 8-10 év. Vagyis évi 18-20k. Az nem gond. Piára többet költök évente.
Plusz a szűrők cseréje... gumik mondjuk 5 évente.. meg bele kell számolni pár meghibásodást is évente.
Hát ha egy 100k / évben megáll a dolog akkor még bőven elfogadható szerintem. (persze úgy gondolkozom, hogy 10-15 ezer km / év amennyit megyek vele) -
válasz Dany007 #79679 üzenetére
Én még olyat nem láttam hogy egy egy nagyobb pályázás után nem kellett valamihez hozzányúlni. Ezért ültem ki az alfákból pedig Isten uccse szerettem őket. Ha kicsit meg lett tekerve doszt elkezdett az olaj csöpögni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #79682 üzenetére
Akkor amit en hajtok az egy kivetekes darab. Palyan altalaban jol kihuzatom, sokat van hasznalva rovid tavokon 2-40km, ezert palyan "kikormolom" 3.-4. 4-5000 a motor pedig por szaraz, erre megeskuszom.
Evente pedig bele van tekerve 30.000km. Most es az ingadozas elojott, ezen kivul azert mondhatom, hogy problemamentes.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nyogo83
senior tag
válasz Dany007 #79681 üzenetére
156-osnál amivel számolj még az a futómû. Egy komplett elsô futómû rendberakás normális minôségû alkatrészekkel simán beleszalad csak anyagköltségben a 120-140ezerbe(dupla keresztlengôkaros megoldás).
Kollégámnak full felujítás után átlag 1,5-2 évet bírt ki kopogás, lógás nélkül. Elég feszes futómûve van és sajnos nem ilyen utakra tervezték...
Ennek ellenére nekem is elsôszámú kiszemelt volt autókereséskor, igaz kombiban, de a kis csomagtartó méret miatt le kellett mondani róla -
Dany007
veterán
válasz Integrale #79684 üzenetére
Ez a legrosszabb az autókeresési mizériában. Mindig vannak személyes példák kb mindenre. Eddig kb minden létező típusról volt legalább egy ember aki azt mondta, hogy istenkirály a gép és azt hogy pénztemető az életbe nem venne többet olyat. Szal ez alapján nehéz dönteni... Persze ha millióim lennének nem lenne gond, de sajnos kevésből kell kihozni a maximumot.Igazából nézzük a szélsőségeket.
1.: Veszek egy 98-2000-es Swiftet. És elautókázok vele kellemesen, ha költeni is kell rá, ami elvileg igen ritka, akkoris bagóért megúszom... persze kényelem vezetési és esztétikai élmény nulla a köbön. De legalább elvisz a-ból bébe és olcsón.2.: Vagy veszek egy nekem tetsző közepes autót, ami lehet a Mondeo, Galant vagy épp most ez az Alfa. Kockáztatok mert ennyiért tényleg ki kell fogni a jókat. Lesz egy olyan autó amit szerethetek, ami kényelmes, jól megy, jól érzem magam benne és jó érzés mikor vezetem. De lehet, hogy egy-egy szerviz alkalmával majd pár hónapig össze kell húzni a nadrágszíjat, sőt akár az is, hogy egy rövid időre le kell tenni az autót amíg megkeressük a szervizre valót...
No, ez persze a két szélsőséges eset, de én még így is azt mondom, hogy még így is inkább a 2-es lehetőséget választom!
@nyogo83:
Köszönöm. Azért ez "ejha!" kategória! : o A kétévente plusz 150-200k az már elég durvának hangzik... átgondolom...
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz nyogo83 #79685 üzenetére
En a futomu miatt mondtam le a 156-rol. Nyaron akartam venni, hogy legyen sajat. (a 145 nem az enyem), de normalis minosegu alkatreszekkel lazan megvan 100-150 ahogy irod is
Ez megfejelve azzal, hogy a jo oreg 31-es ut, amin sokat jarok k. szar minosegu.a 2. Opcio a szerelem, probalj ki egy 156-ot, helyezkedj el benne, nezegesd, ha tetszik akkor merlegelj, es vedd meg
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz bitpork #79689 üzenetére
A legerzekenyebb pontjuk egyertelmuen a futomu, Apukamnak van egy Dedraja az 2 ev/lengokar. Az Alfank a nagyobb eves futas ellenere is jobban birja, de az sem egy orokkevalosag.
Neked ha jol lattam Maread van, a futomu nalad, hogy birja? Tekintve, hogy ugyan az."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #79689 üzenetére
mindenhez van proli gyarto is meg jo is
a jo az arrol ismerheto konnyen fel, hogy altalaban nem az az olcsobbikturod, fektarcsakbol fekbetetekbol is lehet venni kb barmihez 4-5 gyartotol, ahol a legprolibb vs legdragabb kozt tobb mint 2x-s diffi van arban, neha 3-x is
több drón kell ;P
-
Goblin12
őstag
(#79657) [rvilike]: Nem is tudom mire gondoltam, valami olyasmire amit a sima SR nem tud. De mint látom, raktérben helyen gazdagabb. mint ahogy Bitpork említette.
(#79658) tomcsi23:
(#79660) aero.: Bocsi, hogy rákérdeztem, mit tud a Combi. Mellesleg nem igazán érdekelnek a sport kocsik, annyit nem ér, hogy az első kanyarban össze törjem, vagy ki se menjek vele az utcára nehogy nekem jöjjön valami idóta bringás. Lehet szépen mutat a garázsban meg gerjednek rá a csajok meg lehet növelni a preztiízst. Én ezt kihagyom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz hobizoli #79691 üzenetére
Na ja. De befosok ha azt mondod h Mariskahoz nem a 15k-s tarcsat veszed hanem a 45k-st
Lujzira az elso ket tarcsa volt anno 50k de ahhoz eladasig nem kellett nyulni az meg 4 ev volt. Es az olcso utangyartott volt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #79694 üzenetére
nem kellett venni hozza meg, csak beteteket :p
a Puttohoz sem a legolcsobbat szoktam venni, hanem kb kozeprol
Most sima Brembo van benne, ennel lenne olcsobb is, de az hoki isez kb olyan, mint az Ajusa hengerfejtomites is, egy ezressel olcsobb kb a Elring-nel vagy a Victor Reinz-nel, de hat szar is
több drón kell ;P
-
zsolt19900
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz zsolt19900 #79697 üzenetére
I!
a muszkiaatokra:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsolt19900
őstag
válasz neduddki #79698 üzenetére
ojaj
tán' ittál már valamit, hogy ilyen jól megy a halandzsa?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Zsombe
senior tag
válasz Goblin12 #79632 üzenetére
Ha sokat fogod használni városban és/vagy országúti rövidebb szakaszokon, akkor óva intenélek a VW konszern dízeltől. Tudom, most páran a torkomnak fognak esni a kijelentésem miatt. De édesanyám rettentő sokat szív a VI-os Golfjával. Nem csak amiatt, mert dízel, hanem minőségbeli problémák is akadnak jócskán vele. A Golf már közel sem az alsó-középkategória etalonja, mint sokan hiszik. Az A3 pedig egy puccos Golf, de ugyan az a technika.
Én inkább új Mazda3-at nézegetnék ebből a keretből.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian