-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pitu
aktív tag
Eladóként az okmányirodába akkor is be kell vinnem az adásvételit ha a vevő már megtette?
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Baaraanz
tag
Mennyi lehet most a reális ára egy kompakt autó ajtaján levő kisebb horpadás lakatolásának/fényezésének?
I am little pieces / Pieces that were picked up on the way / Imprinted with a purpose / A purpose that's become quite clear today
-
-v-
addikt
válasz bitpork #80844 üzenetére
Alig tudsz olyan autót mondani amiről nem derül ki vmi. A távolkeleti hívők is időről időre belefutnak visszahívásba meg valami agyrémbe.
Aha, akkor szerinted egy régi toyota corolla, avensis vagy honda civic az pont ugyanolyannak tekinthető megbízhatóság meg fenntartási költségek szempontjából, és ugyanakkora kockázati tényezőt jelent, mint mondjuk egy régi lefingott, automata dízel összkerekes prémium? De nem kell prémiumot venni, mert az igazságtalan összehasonlítás, prémiumot prémiummal, nem prémiumot nem prémiummal hasonlítsunk akkor, ugye nincs ingyen ebéd. A korai 307-esek is híresen szarok, lehet azért pár tuti bukó típust találni, ahogy jó eséllyel problémamenteset is Szerinted egy Papp Tibi féle Avensis meg egy korai 307-es amivel csak a baj van, az ugyanolyan jó vétel mindkettő? Csak szeretni kell?
Hagyjuk már ezt a hülyeséget, hogy "amivel törődtek az jó amivel meg nem az meg szar" ... közhely és nem is igaz, van különbség a típusok között, nem is kevés. Attól mert te olyan hozzáállással nyomod, amilyenel - amivel semmi gond nincs - , attól még ne jelentsünk már ki ekkora faszságokat objektív igazságként"De van jó választás! Ami tetszik és amit szeretsz. Ennyi."
Ja, ez aztán hasznos tanács Ha szereted, akkor egy lefingott elhanyagolt alfa romeo is biztos jó választás, ha szereted akkor biztosan nem kell majd sok sok pénzt költeni a futóműre (amit mondjuk nem kéne egy kevésbé tudományos, szögegyszerű strapabíró futóművel rendelkező más típusra).
"Egy apróságot bonyolítasz túl: minden típusnál vannak panaszmentes darabok meg szopórollerek. Mindnél, még a toyotánál is. "
Te megy egy dolgot felejtesz el, nem mindegy az arány. Meg az se mindegy, egy jó, megbízható technikát ha elhanyagolnak akkor is sokkal nagyobb eséllyel lesz problémamentes autó. Egy olyan kényes bonyolult technika, ami ne adj isten még konstrukció hibás is (tehát akkor is sokkal nagyobb eséllyel nyekken meg, ha nagyon odafigyeltek rá) CSAK akkor lesz jó, ha odafigyeltek rá, szervizelték rendesen és költöttek rá rendesen. Ez ugye jó eséllyel nem igaz az n-edik tulajdonosra már --> nagy eséllyel szopóroller.
"Uh arra figyelmezz h tetsszen és szeresd. Ilyen egyszerű."
Topik zárható.
-
nagyúr
> Te megy egy dolgot felejtesz el, nem mindegy az arány.
Persze hogy nem mindegy. Ellenben szinte mindenki ugy talalja ki ezeket az aranyokat, hogy a 'szomszede elromlott', meg 'Jani hetvenezer ota nem cserelt olajat, es meg mindig megy', aztan ezeket beirja a forumra, ahol a tobbiek fejeben is hasonlo kep alakul ki.
Ha megneznel konkret szamokat, fenntartasi koltsegeket - mondjuk flottakezeloknel, akkor nehany tipusra nezve talalhatnal megbizhato statisztikat. De alig nehanyra, mert mondjuk nagyon keves flotta van mondjuk 335i E90-bol.
A gyakorlatban a fenntartasi koltsegek alapvetoen az auto araval aranyosak, ez a legjobb utmutato. A meghibasodasokban van jopar szazaleknyi kulonbseg, de te azt nem fogod szerintem, hogy neked nem 100, hanem 1 autod van. Azaz ket auto eseten ket, alig kulonbozo eloszlasbol mintavetelezel.
"Szerinted egy Papp Tibi féle Avensis meg egy korai 307-es amivel csak a baj van, az ugyanolyan jó vétel mindkettő?"
Nem, ha egy autoval csak a baj van, akkor nem jo vetel, definicio szerint Ellenben Papp Tibi is siman belefuthatott volna valami problemaba, csak akkor nem ot hoznad peldanak, hanem valaki mast, aki megfelel a sztereotipiaidnak.
Erted, itt van a vilag egyik legnagyobb megbizhatosagi statisztikaja:
[link]Citroen Saxo a top 10-ben. Fos francia. Honda Civic a Peugeot 107 utan. Satobbi. Top 10 legrosszabb: Audi Q7, BMW M5. Persze ezeket lehet imadni, csak fos francia meg fos olasz ne legyen.
Persze ezek teged se erdekelnek, gondolom, mert x szazezer autos statisztika az biztos nem olyan megbizhato, mint a szomszedjoska meg a szerelo pista mesei.
De reszemrol orulok ezeknek, ezert lehet 2 eves C5-ot venni full extrasan felaron -- hiszen tuti szoporoller.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ja, meg valami, a kedvencem, az autovasarlok uj megvaltoja: Becsuletesnepper, aki olyan tanacsokat ad a Totalcaron, hogy a pofam leszakad: 'Nepper, szerinted Z autot erdemes megvenni?' 'Hat, haveromnak van, nincs semmi baja, en siman megvennem, megbizhatonak tunik'.
LOL
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
Mert valószínűleg az 107-es ugyanúgy ki van hegyezve mint egy M5, nem?! Ugyanúgy használják is, ugye...?! Almát a körtével tipikus esete. Nyilván az előtted is világos, hogy a használat is erősen befolyásolja az elromlási statisztikát. Van kapcsolat márkaszervízhez, érdekes módon a céges autókat bő 30-40%-al viszik többet szervízbe mint a magán verdákat (és nem azért mert abból több van). Nyilván nem azért mert lerúgják őket...
Pl: céges 1,8T B5-nél szted hol érdekelte a kollégákat, hogy hidegen ne rúgják neki? Meg, hogy pályáról ha leáll a pijenőbe dobni egy sárgát ne állítsa le egyből a motort miközben előtte 150-el tépett 100 km-t?
Alig 2 év után makkan meg az első turbó benne. Ez nem torzítja a statisztikát? Hány céges 107-es van ott? Kb 0? És hány Civic?De akkor kanyarodjunk vissza Civichez és az arányokhoz: Mennyit adtak el 107-esből és mennyit Civicből UK-ben (mert az only uk statisztika)? Akkor, hogy is van ez az általad említett arányos dolog?
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Tokmindegy, mennyire van kihegyezve, hogy a fenebe jon ez ide? Megbizhatosagrol beszelunk, semmi masrol. Az, hogy mi az oka annak, hogy egy kocsi lehal, az jelen esetben tokmindegy.
Es igen, ennek a statisztikanak is vannak problemai, nyilvanvaloan mas a mintameret minden tipusnal. Kerdes, hogy szerinted ez-e a jobb vagy a szobeszed, varosi legendak es mitoszok? Mert ez az erdekes. Nem _tokeletes_ informaciora vagyunk, hanem _a leheto legjobbra_.
Egyebkent meg hozzatennem, hogy az angolok a ceges kocsit se ugy hasznaljak, mint a magyarok.
Es _nyilvan_ nem a 107-esre hegyeznem ki a dolgot, hanem arra, hogy mondjuk egy VW Touran (tipikus csaladi auto odakint) kifejezetten rossz, pedig je, nemet, je VW. A Peugeot 307 meg atlagos. Most akkor mi van?
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
DeFranco
nagyúr
vilie sem fosfranciázott ne kend rá, mert ez is egy marha nagy torzítás lesz akkor.
azt kritizálta (és nagyon egyetértek ezzel) hogy nem lehet úgy tanácsot adni, hogy vedd meg amelyik megtetszik és a szeretet mindent megold a többit meg betömöd pénzzel.
alakilag így van igen, csak éppen ez nem tanács, hanem egy alapvető hibában történő megerősítés. lehet ezt is csinálni, persze, ha az embernek van elég tudása, forrása, kapcsolata így autózni, de az elhiheted nem is ide fog jönni kérdezni, hogy milyen autót vegyen. aki már vadidegenek tanácsára van utalva milliós döntésekben, azt az ág is húzza, nem kéne még belesimogatni a wannabe prémiumérzésbe is, mert véreset fog hányni egy év múlva.
értem én, hogy valamikor majd el kell adni a saját autót is, és érdemes fenntartani az öreg de tisztes prémiumok nimbuszát, meg mindenki szereti dícsérni a saját választását, de ez így nem tanács. vagy tanács, de nem jó.
igen is van különbség megbízhatóságban kategóriák között és kategórián belül is, sőt, a korral ez a dolog változhat is, egész más egy 5 éves audi-dacia megbízhatósági aránya mint egy 10 éves párosé. feltéve, hogy valaki tényleg rendben is akarja tudni az autóját, és nem szelektív a látása-hallása a hibajelzések tekintetében.
ezt a különbséget pedig lehet, kell, érdemes figyelembe venni választáskor, vagy tanácsadáskor. erre pedig nem válasz, hogy vedd meg amelyik tetszik. kb. annyira igaz, mint hogy házasodj random úgy is minden nő k.va.
szerk:
és ez nem a fosfranciázásról szól. típusokról szól, tapasztalatokról szól.
szerk2: becsnepes gondolattal egyetértek
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Szted mekkora terhelésnek van kitéve egy M5 meg egy 107-es? Kezd el olyan körülmények között használni az 107-est (pl fordulatszám tartomány tekintetében), garantálom hogy rosszabb eredményt kapsz ennél a statisztikánál.
Ja, mert ott kolbászból van a kerítés, tudom a csapból is ez folyik... Kár, hogy a kint élő kb 10 ismerős folyton panaszkodik és a fele már hazajött. Több ismerősöm sofőrködik kint, hát nekem nem azt mesélték pont, hogy 10k-ként járnak olajcserére, meg mindenhova 50-el v. fokozatban mennek...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz DeFranco #80874 üzenetére
> vilie sem fosfranciázott ne kend rá, mert ez is egy marha nagy torzítás lesz akkor.
Nem, ezt elismerem, csak a szajhagyomanyok utjan terjedo marhasagokra kivantam reflektalni.> hogy vedd meg amelyik megtetszik és a szeretet mindent megold a többit meg betömöd pénzzel.
Persze hogy nem, viszont be kell latni, hogy a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben b) a regi mondas, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot' inkabb ugy igaz, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot meg tipust', c) mindenkinek lehet szerencseje es pechje is, ezert olcsok a hasznaltautok, nem masert> nem kéne még belesimogatni a wannabe prémiumérzésbe is
De ez azzal van kapcsolatban, amit en is mondtam, hogy a fenntartasi koltseg nagyjabol aranyos az auto ujkori araval, ennyi.> igen is van különbség megbízhatóságban kategóriák között és kategórián belül is,
Ezzel mit akarsz mondani? Nyilvan van, de ez nem a FFF/nemetauto/japanauto dimenziok menten ertelmezheto. Lasd a lentebbi 307 vs. VW Touran osszehasonlitast -- garantalom, hogy barmelyik magyar forumon a Tourant megbizhatobbnak tartanak, mint a 307-est.@Qru:
Szted mekkora terhelésnek van kitéve egy M5 meg egy 107-es? Kezd el olyan körülmények között használni az 107-est (pl fordulatszám tartomány tekintetében), garantálom hogy rosszabb eredményt kapsz ennél a statisztikánál.Nem hiszem, hogy nem latod, hogy a dolog teljesen irrelevans. Ha veszek egy mobiltelefont es egy kalapacsot, akkor nem mondhatom azt, hogy a mobiltelefon egy fos, mert ha elkezdem kalapacskent hasznalni, akkor szettorik. Mindegy.
Ja, mert ott kolbászból van a kerítés, tudom a csapból is ez folyik... Kár, hogy a kint élő kb 10 ismerős folyton panaszkodik és a fele már hazajött.
En is eljottem, semmi koze ennek ahhoz, hogy hogyan hasznaljak a ceges autokat. Az, hogy a te ismeroseid soforkent hogy vezetnek, megintcsak teljesen irrelevans.[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
De itt két kalapácsot hasonlítasz össze nem egy mobilt meg egy kalapácsot. Az egyikkel fába versz szögeket a másikkal meg egy betonfalba.
Elhiszed, hogy ott se a felső 10,000 sofőrködik hanem a bevándoról k. európaiak? Ilyen szempontból nem jobb ott sem a mintavételezés mint pl itthon.
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
>Persze hogy nem, viszont be kell latni, hogy a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben b) a regi mondas, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot' inkabb ugy igaz, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot meg tipust', c) mindenkinek lehet szerencseje es pechje is, ezert olcsok a hasznaltautok, nem masert
Ha én odamegyek 3 autószerelőhöz, és megkérdezem, hogy milyen típusú autót látnak a legtöbbet és milyen költséggel járó hibákkal, az nem urban legend lesz, hanem egy egészen releváns tapasztalat.
Mindenkinek lehet szerencséje meg pechje, igen, de ezt így nem lehet ráhúzni a témára mint egy úszósapkát, mert van, amivel nagyobb arányban lesz szerencséje, meg van amivel kisebb arányban lesz szerencséje. Ez érvényesül az árban, de használtautóknál nem csak az ár szór, hanem a kor és a futásteljesítmény is, találsz 'millióért stiftet meg volvot is. Ezt azért ne nagyon vitassuk már, hogy vannak megbízhatóbb, meg kevésbé megbízható típusok. Persze, lukra mindennel lehet futni de ennek az esélye marhára nem ugyanannyi típusok között árkategórián belül sem.
>Ezzel mit akarsz mondani? Nyilvan van, de ez nem a FFF/nemetauto/japanauto dimenziok menten ertelmezheto.
Momentán csak te akarod így értelmezni. With all the respect. Az eredeti problémafelvetés nem ez volt.
szerk: és akkor leírom még egyszer: nem a fud erősítése volt a cél a problémafelvetéssel, hanem az, hogy addig azért ne menjünk már el, hogy "mindegy mit veszel csak szeressed, ha törődtek vele úgy is jó lesz, felborulni meg mindegyikkel fel lehet" mert ez így önmagában lehet akár igaz is, de a konkrét helyzetben inkább félrevezetés a fentiek miatt.
tehát messze nem a fosprémiumozás fosfranciázás megy.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
topic címe: Milyen autót ne vegyek?
Done. - Qru
[ Módosította: Qru ]
-
-v-
addikt
a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben
Értem, akkor a 2.0 pd tdi és 2.5 V6 tdi konszern motoroknak csak véletlenül kurva szar a hírük, az 1.9 pd tdi meg véletlenül legendásan jó hírű. Igazából nincs is különbség akkor köztük, és ez csak a véletlen műve, valószínűbb, hogy a 2.0 pd tdi tulajok mind nemtörődöm, autójukat elhanyagoló tulajok, az 1.9-eseket pedig csak a gondos, autójukra odafigyelő és azt karbantartó emberek birtokolják.
-
Az a probléma h te vagy az aki objektívnek tüntetsz fel dolgokat pedig nem azok.
Nem lehet kijelenteni hogy nincs hibátlan német prémium ( annak ellenére hogy nekem nem voltak olyan bajaim ami az általad értelmezett classic-us értelemben vett hibák az általam birtokol autók jellemző hibáinak vannak beállítva) illetve nem lehet más típusokról kijelenteni hogy nincs ilyen bajuk. Természetesen mindenre van példa és ellenpélda.Kár ezen rugózni, pláne kár ordas marhaságnak titulálni valamit, csak mert neked más ismereteid vannak róla. Másnak mások a tapasztalatai, ennyi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz DeFranco #80881 üzenetére
>Ha én odamegyek 3 autószerelőhöz, és megkérdezem, hogy milyen típusú autót látnak a legtöbbet és milyen költséggel járó hibákkal, az nem urban legend lesz, hanem egy egészen releváns tapasztalat.
Nem, dehogy, nem is ertem, hogy gondolod. .
Egyreszt a szerelonek nincs pontos kepe arrol, hogy milyen aranyban hibasodnak meg az autok, csak arrol, hogy hany autot lat az adott tipusbol. Ez alapvetoen elcseszi az egeszet -- emiatt sokkal jobb pl. az a site, amit linkeltem, mert ott korrigalva vannak ezek a hibak. Az autoszerelo egeszen biztosan tobb Peugeot-t lat, mint mondjuk 7-es BMW-t, mert konkretan sokkal tobb darab van belole.
Masreszt minden autoszerelonek megvan a maga demografiaja, tehat a Hagyarosborond-alson Jozsihoz kerulo BMW-k sokkal rosszabb allapotban lesznek altalaban, mint a II. keruleti BMW-szalonba visszahordottak.
> Persze, lukra mindennel lehet futni de ennek az esélye marhára nem ugyanannyi típusok között árkategórián belül sem.
Persze hogy nem, en csak azt mondtam, hogy semmi ertelme a forumos legendakra meg haverjozsi autoszerelore hagyatkozni, foleg nem a becsuletesnepper-fele marhasagokra, amikor elerhetoek ezeknel jobb adatbazisok is.
Evek ota mondom egyebkent, hogy a 21. szazadban nem adnek erettsegit senkinek, aki nem erti a Bayes-tetelt. Egyszeruen a mai vilagban nelkulozhetetlen minimalis diszkret valoszinusegszamitas, persze lehetne neki adni valami emberkozelibb nevet. Ha valakinek errol nincs kepe, az kb. a modern analfabetizmust jelenti sajnos.
while (!sleep) sheep++;
-
-v-
addikt
válasz bitpork #80887 üzenetére
Nem lehet kijelenteni hogy nincs hibátlan német prémium
Nem is jelentettem.
illetve nem lehet más típusokról kijelenteni hogy nincs ilyen bajuk
Ezt sem.
Természetesen mindenre van példa és ellenpélda.
Nem is mondtam, hogy nincs.
Kár ezen rugózni, pláne kár ordas marhaságnak titulálni valamit, csak mert neked más ismereteid vannak róla.
Nem ezt mondtam DeFranco érti egyedül úgy látom, hogy mit akartam mondani, úgyhogy be is fejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Egyreszt a szerelonek nincs pontos kepe arrol, hogy milyen aranyban hibasodnak meg az autok, csak arrol, hogy hany autot lat az adott tipusbol. Ez alapvetoen elcseszi az egeszet -- emiatt sokkal jobb pl. az a site, amit linkeltem, mert ott korrigalva vannak ezek a hibak.
Nem néztem meg alaposan, de nekem úgy tűnt, mintha a garanciális javításokat tartalmazná. Itt a fórumon meg nem éppen garis autókat keresnek (ebben lehet tévedek, javíts ki)
Az autoszerelo egeszen biztosan tobb Peugeot-t lat, mint mondjuk 7-es BMW-t, mert konkretan sokkal tobb darab van belole.
A KSH-nak meg kiváló statisztikája van a forgalomban levő autókról típus és kor bontásban.
Persze hogy nem, en csak azt mondtam, hogy semmi ertelme a forumos legendakra meg haverjozsi autoszerelore hagyatkozni, foleg nem a becsuletesnepper-fele marhasagokra, amikor elerhetoek ezeknel jobb adatbazisok is.
Ez is az információ része, tudni kell súlyozni, de kihagyni felesleges. Jobb ha az ember számításba veszi. Olyan adatbázist meg én még nem láttam, ami a 7-10-15 éves autókat vizsgálná reprezentatívan meghibásodások tekintetében. Max. az ilyen népítélet féle állatsimogatók tekinthetőek annak fél szemmel hunyorítva. De inkább úgy sem.
A Bayes tétellel meg egészen közeli kapcsolatban voltam és tulajdonképpen vagyok még ma is, abban meg van pár éves gyakorlatom hogy milyen kis mintákból lehet következtetni nagy egészekre. Nem mintha ez bármit jelentene. De azt soha nem mondták, hogy kérdezz meg három random embert aztán vonj átlagot mert úgy is mindenki hazudik.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz runner 125 #80886 üzenetére
Megláttam a hirdetést azonnal tudtam, hogy Fiero az alap. Az már alapból is egy akkora szarfos "autó", hogy nincsenek is rá szavak. Ettől a ráaggatott csodás bugyi piros műanyagbilitől tuti nem lett jobb vas. Ha gazdag lennék csak azért megvenném, hogy nagy nyilvánosság előtt bezúzzák.
-
nagyúr
válasz DeFranco #80890 üzenetére
> A KSH-nak meg kiváló statisztikája van a forgalomban levő autókról típus és kor bontásban.
Amit az autoszerelo (vagy az autoszerelot kerdezok) sulyozottan korrigal. Napersze, ezt is megbeszeltuk
> A Bayes tétellel meg egészen közeli kapcsolatban voltam és tulajdonképpen vagyok még ma is, abban meg van pár éves gyakorlatom hogy milyen kis mintákból lehet következtetni nagy egészekre.
Nem rad celoztam konkretan, ha jol gondolom, szociologiaval foglalkozol/tal, ott vegulis valamennyi szo esik errol, ez teny.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
Végre eg jó típus név: [link]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Kornel #80893 üzenetére
Már annyiszor átrágtuk hogy nincs objektív adatbázis amiből lehetne bármit is leszűrni. A népítélet is olyan mint a neve: márpedig Hofi óta tudjuk hogy ha a nép ítél (szó szerint idézve dönt), akkor azt meg is tapossa.
Statisztikát emlegetni meg még egy marék lepkefingnál is haszontalanabb, hiszen papíron minden szép és jó/szar és fos (kinek mi ossza be magának) de köze nincs a valósághoz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Damage401
senior tag
Hey pipöl
Erről mi a véleményetek? Alkatrészek is olcsónak tűnnek a Bardi Auto alapján még ha a legdrágábbat is nézem. 181Cm magasságomhoz és 100Kg-hoz szerintetek szűkös lenne? (tudom mennyek el és próbáljam ki, de most idő hiányba itt forumon tájékozódok)
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
-v-
addikt
válasz bitpork #80895 üzenetére
Na muszáj mégis hozzászólnom
Már annyiszor átrágtuk hogy nincs objektív adatbázis amiből lehetne bármit is leszűrni.
Hát ... azért ez is elég erős kijelentés így... azért _valamit_ le lehet szűrni. Senki sem mondta, hogy készpénznek kell venni a népítéletet, becsületesneppert, szerelő véleményét, ADAC statisztikát stb., de azért _valamit_ le lehet szűrni belőlük. Nyilván nézni kell a kontextust is, meg helyén kell kezelni az innen onnan származó infókat ... nyilván nem minden reprezentatív, meg sok helyen ilyen olyan szempontból torzított adatok vannak, de ez már csak a useren múlik, hogy tudja-e értelmezni ezeket Nem pedig azt jelenti, hogy semmit ne lehetne leszűrni belőlük ...
Statisztikát emlegetni meg még egy marék lepkefingnál is haszontalanabb, hiszen papíron minden szép és jó/szar és fos (kinek mi ossza be magának) de köze nincs a valósághoz.
Hát, ez úgy szintén igen erős kijelentés, hogy a statisztikáknak köze nincs a valósághoz. Hát, azért _valami_ van Ismétlem, értelmezni kell a dolgokat meg mi honnan származik és milyen infó mi merre hány centi stb. De azért hogy semmi köze ne lenne ... Na mindegy, akkor tényleg ott vagyunk, hogy szeretni kell az autót aztán minden szép és jó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- LEGO klub
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- YouTube
- E-book olvasók
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal