-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Damage401 #59478 üzenetére
Pont ezért kérdeztem. Ennyire dízelt, de főleg turbódízelt nem szabad venni. Be sem melegszik a motor, folyamatosan hidegen jár, télen meg kifagy a hátsód mert mire elkezd fűteni már állítod is le.
Az évi 10e km sem indokolja a dízelt, mivel az esetleges plusz kiadások a szervízben nagyon lassan, vagy egyáltalán nem térülnek meg fogyasztásban.
Én a helyedben vennék egy jó 1-es Focus-t 1.6 benzinnel ennyi pénzből.
-
Melack
veterán
válasz Damage401 #61529 üzenetére
Én anno Logant néztem, és elmondhatom, hogy nem drága az alkatrész. Mivel a Clio/Thalia alkatrészek vannak bennük, így elég könnyű gyári vagy jó minőségű után-gyártott alkatrészekhez jutni. Annyira nem kell tőle fosni.
Szerencsére a megítélésük miatt még jól is járhatsz velük.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Neszójábe
senior tag
válasz Damage401 #61529 üzenetére
Nekem 7 személyes MCV-m van, szerecsére az újabbik verzió.
Nem igénytelen. Bátyám kiröhögött, amikor megvettem, aztán beült a Mondeóból és leesett az álla, hogy az jobban zörög...
Majdnem tökéletes autó, a futómű azonban talán tényleg gyengébb, mint vártam. Gondoltam a román utakra olyan vasat tettek bele, ami bírja a kiképzést, ennek ellenére úgy, hogy vigyázok a kátyúkra már volt (4 és fél éves) kormány távtartó rúd, meg gömbfej csere. De ez szerintem (vagy hasonló) bármelyik mai autónál probléma, nem UAZ futóművek vannak már bennük. Az egyik legjobb ma kapható autó a legjobb ár/érték arányban.
Márkaszervízbe természetesen tilos vinni, drága és xar. Az uniós szabályozás által a normális helyi szervíz is elvégezheti a garanciális ellenőrzést, javítást.
Ja és a fogyasztás. 16 szelepes benzines, ha ügyes vagyok 7l vegyesen. Viszont egy 6. sebesség kéne bele. Autópályán pörög és nagy a légellenállás, ezért sokat fogyaszt.[ Szerkesztve ]
Peace
-
-
neduddki
nagyúr
válasz Damage401 #63129 üzenetére
HI!
a kia az nam koreaia velneult???....
udv
neduddki
mod: footy: a kijanak eleg sprod a futomuve de arra fletek ez nem akor ahatrany hegyen meg elony:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tankblock
aktív tag
-
-
Kornel
veterán
válasz Damage401 #75977 üzenetére
én mondeo-ból a tddi-t venném, pl. egy ilyet, az erősebbik verziót.
én konkrétan egy ilyet fogok a suzuki mellé venni, ha szükség lesz rá -
-v-
addikt
válasz Damage401 #75977 üzenetére
Én annyit tudok hozzátenni, hogy focus 2-t és mk3 mondeot ennyiért ne... és 1.8 tdci-t se, mert problémás motor (adagoló és lendkerék). A fiestáról nem tudok nyilatkozni, de kizárásos alapon - meg mert az benzines - én azt tartanám csak bent a 4-esből.
A focus amúgy csak trend, nem ghia, és a fényszóró túl szép - vagy polírozva vagy cserélve volt (utóbbi esetben érdemes megtudni nem első kocc miatt-e. Km a kormány alapján stimmelhet .. ha esetleg nem olyan rég volt orvosolva az összes problémás dízel nyűgje, és számlával bizonyítható pl. akkor az megint bírja egy ideig.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Damage401 #75977 üzenetére
Ha A-ból B-be akarsz eljutni és megbízható dög kell, akkor vegyél Ford Swiftet IME, vagy Ford Logan-t ehune! esetleg Ford Megane-t...Pahancsolj kéhlek
(bocsánat, pardon, csak vicceltem, még a behajtott tükrös cng-st be se linkeltem, pardon!
Ezekből a Mondeo, nem az a legmegbízhatóbb és valószínűleg nem is a legjobb állagú, de cserében szép meg nagy is, meg kinyalingatja a hátsód a többihez képest (mindegy mekkora, csak jó nagy legyem, meg legyen benne sok minden, meg luxusos legyen).
Szerk: inkább mindent offba[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Damage401 #75989 üzenetére
ha a yaris szűk, akkor a fiesta is az lenne. szerintem.
de a suzuki se sokkal nagyobb...
de próbáld ki mindenképpen mindegyik jelöltet.mod: amúgy a suzuki váltóhiba biztos létezik, mert rengeteg bontottat adnak el, de az itteni suzuki fórumban még senkinek se jött elő. facelift-nél sok mindent javítottak, szerintem a váltóra is rájöttek addigra.
(#75991) Damage401: próbáld ki... nekem az egyel újabb fiesta elég passzentos. hosszú lábam van, nem tudom hova tenni
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
válasz Damage401 #83493 üzenetére
Azt hiszem a mai sündőrséget nem kell senkinek bemutatni. Tisztelet feléjük sehol, a romák verik őket, bezzeg amerika
Aztán folytatva a sort, az államilag kiadott büntetési kvóta, az épitkezés után főuton kint maradt 60as táblánál lézerezés, hánynom kell...
Nálunk most az a menő, hogy kiállnak a határra (ugye már nem aktiv), és ott alszanak. Pl reggel megyek dolgozni, kint hesszelnek, jövök haza, akkor is hesszelnek. Beállnak a két sáv közé, leparkolják a kocsit, aztán elvannak mint a befőtt. Ez ám a rendőri munka... ( ha esetleg valami rendszámellenőrző gép futna a kocsiban akkor megérteném...)
Aztán ami még nagyon menő: kanyarodósávban szembe a forgalommal mérnek, vagy a 4 sávos út szélén az elfogyó sáv végén.
Bezzeg van egy trafik, aminek nincs a közelben parkolója, de egy benzinkút kanyarodósávja előtt van. Az ott parkolókat bezzeg nem szopatják, pedig gyakran járnak arra, mert a város fő utvonalán van. Gondolom nem kapnak a trafiktól pénzt
Mondom ezt ugy, hogy alapjában véve megadom a tiszteletet a rendőröknek, vannak ismerőseim is, nem vagyok a durva köcsögbéemvés semmi sem szent, minden szabályt megszegek hülyegyerek.
Na de ez már tényleg off, befejeztem.
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
válasz Damage401 #88977 üzenetére
azért az is tévhit, hogy azok mindent kibírnak.
főleg az újak, ugyanúgy érzékeny motorok, mint egy honda vagy toyota.
talán régen az ezres többet kibírt, de azt is csak egy darabig.
most jönnek elő a sokadik tulajnál a gondok, naponta írják suzuki fórumon, hogy generálozni kell a motort a régi swiftbe, mert ugye addig jár a korsó a kútra, amíg el nem törik. -
DeFranco
nagyúr
válasz Damage401 #89668 üzenetére
neten fent van gondolom. milyen autóról beszélünk amúgy?
@Laraxior: nekem benne van a kezelésiben, minimum és maximum 95-ös kell, nincs varia. tanken, gemütlich fahren, autobahn genießen, wiedersehen
[ Szerkesztve ]
-
Damage401
senior tag
válasz Damage401 #89670 üzenetére
Találtam csak angol. Lehet benne lesz [link]
Siemens MC60>Sony Ericsson K300i>Sony Ericsson K750i> Sony Ericsson C902> HTC Desire > Nokia C7> Sony Ericsson Neo>Sony Xperia P>HTC Desire X> Sony Xperia L>Nexus 4>LG G2>Sony Xperia Z1 Compact> Sony Xperia Z3 Compact> Apple Iphone 6>Sony Xperia Z5 Compact>Samsung S7
-
ABE
őstag
válasz Damage401 #89631 üzenetére
A 206 HDI-mnek a MOL Evo Neo és a Shell Nitro kimondottan tetszik, jobban bírja az alacsony fordulatot, és a hangja is érezhetően csökken. OMV és Agip prémiumnál nem éreztem különbséget. Ha fogyasztásban van is különbség, akkor az a mérési hibahatáron belül esik, s teljesítményben sem vettem észre javulást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen