-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Jó kis gépek, nekem csak dízellel van tapasztalatom. Az auto bildben egy 1,8 benzines egy kiégett izzóval csinálta végig a 100k km tartóstesztet. Mi újan ( ~2500 vagy 2700 ) km-rel vettük, 2,0 dizel, evolution 2 felszereltséggel, 60 körül adtuk el, addig volt komplett kuplungcsere, 2x xenon állító motor, és 1x izzó. vagy fordítva
Sopron city :)
-
zolikaDB
veterán
Nem tudom... A benzines Avensisekkel elvben nem szokott baj lenni, népítélet alapján a 2.4 VVT-I azért kajál városban rendesen, országúton 7-8L körül. Én dízel Avensist, első generációsat ismerek személyesen, a bele puritán, de a nyomaték kárpótol. A második generáció sztem rendben van, a harmadik gyönyörű, de engem zavar a könyöklő magassága.
Mazda. Ismerek olyan dízel 6-ost, h 2 éves kora ellenére majd széthullt. Kollegám most vett egy olyan korút, amit te néztél ki, nagydarab vagyok, de azt a kocsit még én is tágasnak éreztem. 2.0 benzin. Nagyon jól megy, jó vezetni, a váltó meg egy álom. Egy klikk fel, 1-es, egy klikk le, 2-es. Precíz, az, h rövid úton jár, nem kifejezés. És a beltér nagyon megnyerő, igényes, a csomagtartó hatalmas és jól pakolható. Német-osztrák-magyar pályán jár vele, nem tapossa ki a belét, 7L körül eszik.
Accorddal nincs tapasztalat.
Ja igen, footy fórumtársnak van ilyen Mazdája, autóhifi topikban megleled.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Dany007
veterán
Mármint az Audit? Vagy az én Omegámat?
@MunezXBK: Uh, most voltunk egy hete "bevásárolni" ami elég sikertelen volt. Legalább lett volna valami értelme felmennem Fehérvárra.
Jövő kedden megyünk Pestre, de gyerekkel meg mindenestül...
Azért köszönöm, észben tartom! Ha úgy leszek egyszer idővel meg mindennel akkor 1-2 gázadásig tényleg kipróbálnám milyen.[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
Erről már hallottam én is, hogy francia autót soha. Mert állítólag ott csak "4 évre gyártják az autókat" mert utána ott úgyis mindenki lecseréli. De tapasztalatom nincs. Úgyhogy ez abszolút csak hallomás.
Két ismerősnek van / volt francia autója. Renault laguna meg Xara Picasso. Mindegyik gyorsan beszart és sokat kellett rá költeni. De ez ugye nem reprezentatív. Szóval nem jelent kb semmit.
Nekem annyira elég, hogy én is alapból kizárom a Renault / Citruen / Peugeot hármast a keresésből. Pedig Peugeot 407-607 körüli autók nagyon tetszenek külsőre. -
Dany007
veterán
Pedig kezdetnek jó. Ha nem is elbizonytalanítani, inkább átgondolni megéri-e.
Én is gondolkodtam rajta... De rá kell jönni, hogy ez bizony csak nagyobb értékű autó esetében éri meg igazán. Tehát ilyen pár milliós kategória fölött.
Ez alatt már rohadt sokba kerül a kikocsikázás / visszakocsikázás, regadó stb... Ugye, a cikkben olvastam, hogy ha trélerrel hozatja haza az ember akkor az 100-200 ezer forint is lehet. Na most ez az összeg egy millás autó esetében már 20%-ot jelent. És akkor még nincs regadó se semmi... De így valószínű annyival nem kap az ember jó autót ottkint, hogy így is megérje. De a költség viszont kb ugyanekkora ha több milliós autót vesz az ember, na úgy viszont már lehet értelme.
Persze annak is van értelme ha valaki üzletszerűen csinálja. De így egyénileg szvsz nincs értelme belekezdeni kisebb összegű autónál. -
Dany007
veterán
Nem is kell. Én csak azt írtam hogy szerintem milyen árkategóriában éri meg. Azt nem hogy neked megéri-e vagy sem. Azt nyilván te tudod.
Szerintem egyszerűbb megbízni valakit, mint te maga végigrágni az egészet. Főleg ha már nagyobb összegről van szó. Én nem szop...ék még ezzel is. Keresni kell valakit aki nem a legutolsó noname nepper azt hajrá. Annyit megér pluszban szerintem.Itt egyébként ahogy én kivettem, nem sok embernek van erről személyes tapasztalata. Ha a google meg nem ad ki rá releváns találatot, akkor szvsz kevés rá az esély, hogy az itteniek meg fejből nyomnak egyet.
-
-
Dany007
veterán
Értem értem. Olyan sokat rátesz egy nepper? : o Lehet, nem tudom.
Csak azért gondoltam, mert ahogy olvastad te is, azért van ott is buktató bőven. Egy gyakorlottabb ember nyilván könnyebben megtalálja azt amit keresel olyan állapotban amilyenben szeretnéd.No, de ha a google se dob ki semmit, akkor szvsz valami német hivatalos oldalakon kéne rákeresni erre. Esetleg németül google-ben. Biztos van valami német hivatali oldal, ahol vannak erről adatok. De mondjuk én egy fikarcnyit se tudok németül.
Más ötletem viszont nincs. -
freaghill
őstag
Igen, használhatod. Arra van, hogy addig mehetsz azzal a rendszámmal míg nincs meg a magyar rendszámod.
Direkt exportra van a piros rendszám. Szerintem ha megmondod neki, hogy Magyarországra viszed, mert ott forgalomba szeretnéd helyezni, akkor nem hiszem, hogy nagyon tudna mit csinálni.
Szerk.:
"Seit 1. Oktober 2005 sind Fahrzeugschein und Fahrzeugbrief abgelöst worden von den Zulassungsbescheinigungen I und II. Die Zulassungs- bescheinigung II (vorher Brief) ist Besitzurkunde, die auf keinen Fall im Fahrzeug verbleiben darf. Je nach Alter des Fahrzeuges erhalten Sie also die älteren oder neuen Dokumente. Bei der Um- oder Neuanmeldung werden nur noch die neuen Papiere ausgegeben. Auf jeden Fall müssen beide Dokumente ausgehändigt werden."
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Pedig egész jól le van írva benne...
Kétnyelvű adás-vételi aláír (ez fontos mert ha 1 nyelvű akkor fizethetsz átírási illetéket is itthon), becsatogsz a helyi német okmányirodába kiváltod a 10 napos rendszámot (10 napos biztosítással az ár megáál 200€-ból), hazagurulsz vele.
Itthon: az NKH-s műszaki vizsga, a NAV-nál a regisztrációs adó befizetése és a kapott igazolásokkal bármely okmányirodában a rendszám és a forgalmi engedély kiváltása, kb két héttel később a törzskönyvet pedig postán kapod.
#nincsbennetarcsi
-
Dumb
senior tag
Az egész EU-ban érvényes a piros rendszám. A sárga is, de azt már csak németben lakó ember tudja kiváltani magának elvileg. A forgalomból kivont német brief-et, azaz forgalmit kell megkapnod, a kétnyelvű adásvételi mellé.
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
kalapacsolok
senior tag
Gondold át a tréleres kocsihozatalt. Én anno utána olvastam, és ezt választanám.
1) Kevesebb a benzinköltség.
2) Nem kell papírokat intézni, biztosítást kötni stb...
3) Nem lesz problémázás a rendszámmal vezetéskor különböző országokban
4) Ha valami szar a kocsin, hazafelé menet nem fog tönkremenni - itthon szépen lerakod a szervizbe, átnézik, javítják... -
Dany007
veterán
Egyetértek. Nekem is Omega B-m van még. 500k plusz km van benne az óra szerint. Műszakisan kaptam gond nélkül. Következő műszakin direkt kértem, hogy minden ami problémás cseréljék / csinálják meg. Fékbetéteket / féktárcsákat cseréltek. Kész. Pont.
Mostmár több, mint 3 éve használom napi szinten, 110k-t mondjuk nem raktam bele, töredékét sem. De tényleg nem volt vele gond.
Szóval erről a típusról nekem is pozitív véleményem van. De itt is számítanak a részletek. Nekem egy kétezres benzinmotoros van. Állítólag ez az "elnyűhetetlen" fajta. Persze ettől még én is elhiszem, hogy más típusoknál lehetnek problémák bőven. -
-
neduddki
nagyúr
HI!
isuzu teheroto dizel annk minden aloyeel /az mi???:- )/ es hatyranyaval , de legabb nem opel hosszutavra otopajjazni
udv
neduddki
mod: amugy kereso: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
szőröscica
addikt
Pedig az 1.9 CDTI az egy nagyon jó olasz motor, én inkább azt nézném, mint a 3 literes szopórollert (Renaultokban szinte mindegyik kivétel nélkül hengerfejes lett, tök ugyanez a V6 Isuzu motor).
mycso: álló helyzetben nem is fogod hallani a turbó hangját. El kell vinni szervizbe, ez az autó még garanciális kell legyen.
[ Szerkesztve ]