Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz dni #40097 üzenetére

    Ez igy korrekt. Focunak jo futomuve van, a leiras alapjan ez Nalad szempont. E39-et en ebben a korban nem vennek. Jo auto, es tenyleg Nirvana, csak sajnos szarul raktak ossze. Muszakilag is vannak vele gondok, de a legfobb problema, hogy rohad, mint a szemet. :( Pedig az 525i Touring meg nekem is tetszene, de azert az elegge elborzaszt, hogy cimboramek 530D-jen a 3. csomiajto van, mert 2 mar lerohadt. '99-es autorol, ami garazsban all. Fater csillaggarazsos, '97-es, 300-e futott Mazdajan boven kevesebb a rozsda.

    Az A-B kozlekedes kategoriaba bevennem a Mazda 626-ot, a benzinesek igencsak strababiroak, es a 2001 koruliekbol is kapsz szerintem egy guriga alatt. Akar osztrakoktol hozva is. Ugyanez igaz a 2002-ig gyartott Primerara, abbol is van 1.6 benzin, ami szerintem egesz takarekos is.

    Az E46-IS200 pedig egy masik kategoria, amit szerintem probalj ki, aztan dontsd el, hogy kell-e. Fenntartani is dragabb lesz mindkettot, ne legyenek illuzioid. Nem a meghibasodasok okan, hanem pl. gumi, kfb, atiras, fogyasztas, ilyenek. Amugy megbizhatobbak, mint mondjuk egy 306. Viszont ennek a kategorianak 1.5M erosen az alja, '99 koruliekre tudsz lovoldozni mindkettobol, amik nem szethajtott szarok. E46-bol viszont a 318i pont azert nem szimpi, mert eleg minimalis a 320i felara, akkor meg legyen sorhat. :)

    Az okolszabalyt gondolom, ismered: 30% maradjon zsebben. Barmit is veszel, atirasra, elso szervizre, varatlan hibakra kell.

    Same rules apply!

Új hozzászólás Aktív témák