-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #198300 üzenetére
Az nem állítás, hanem csak ellenőrzés, és ha rossz még be se állítják utána, hanem kérj időpontot rá.
-
szabonagyur
félisten
válasz grizlisandor #198301 üzenetére
Nem, direkt írtam, hogy fényszóró állítás. Nem arra gondolok amikor a rendőrök egy pláza parkolóban vannak, hanem van ennek a program sorozatnak olyan pontja is, hogy bizonyos autó szervizek beszállnak és ingyen (az autós oldaláról nézve) beállítják.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
MC Pite
veterán
Így van. Attól tekintsünk el, hogy 90%bann meg így sem jól állítják be*, de (néha csak kicsit) jobb a semmitől.
*: Hossztengelyt nem tudják ellenőrizni/állítani, ahhoz sínes műszer kell, illetve a lézer/pálca sincs használatban, és a legtöbb helyen a 15⁰ös törésvonal tetejét( ) állítják oda, ahol a vízszintesnek kellene lennie. Így van az, hogy 80-120(-150+) méter helyett 25-60 métert világít a magyar autóspark nagyja, és széltében össze vissza. Beleértve az új autókat is, ahol az üzembehelyezési díjért cserében sem állítják be se a tompítottat(!), se a ködlámpát, és az 1,0 helyett 2-3%-al találkozok, az 1,3 helyett 2-10(!!!!)%-al! Akkor is, ha reklamálták a ködlámpát, akkor sem állítják be sokszor . Suzukik azért ilyan jók, (a ledesek), mert valamilyen csoda folytán azokat beállítják. Amcsiknál is vizsgálja az IIHS az új autókat, ugyanez a tapasztalat, még a feláras ledex/xenonos/lézeres rendszerek sincsenek sokszor a prémiumokonnsem beállítva, így pár tíz métert világítanak el. Pedig éve óta nézik, mai napig nem sokat javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Stylewars_kp #198306 üzenetére
Végül is ja, egyszer-egyszer azzal menne anyum dolgozni Győrbe, nem vonattal.
-
MODERÁTOR
Nagyon beszéltek le az 1.4-es civic-ről. Tényleg ennyire gyász? Nem volt még autóm nincs viszonyítási alapom.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
FireShadow
senior tag
Abban kérném a segítségeteket hogy egyáltalán hogyan lőjem be az alap szűrőket (év, márka, üzemanyag - minden játszik). Kb 10 évre és 100e km távra kéne az autó. Többnyire sok kicsi útra, (Budapesten parkolva - zöldrendszám?), de rendszeres, olykor európai utazásra/kirándulásra, síelésre. Csak ferdehátú vagy coupé, minél kisebb, amibe egy bringa vagy síléc épphogy elfér külső tartó nélkül. Automata (DSG) váltónak örülnék, de kormányváltóval, és napfénytető sem hátrány. Kb ennyi, ezzel máris ilyen alacsony 2 számjegyű a lista hahun. Élményt szeretnék azért a vezetésbe, nem tisztán A-ból B-be autó. 5 millió a keret, abban reménykedem hogy ebből azért ki lehet hozni valami használhatót.
Ami eddig nagyon megtetszett az a PHEV Golf GTE, csak a tartósságától tartok, mi lesz abból az akksiból az autó 15 éves korára? Tavaly voltak Hyundai i30-ak jó áron, most az is felszáradni látszik. Kia Ceed? Audi A3 tetszett, pár éve vezettem olyat.
Ilyesmi igényekre milyen márka/modell jut eszébe az embernek? Mennyi idősre állítsam a szűrőt? Bármilyen ajánlást szivesen fogadok, mert nem nagyon ismerem a piacot.
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
diegho
nagyúr
válasz FireShadow #198310 üzenetére
Ha van havi szinten 1-2 hosszabb etap (100+ km), akkor erre be merném venni az Octavia 3, 2.0crtdi DSG-t.
-
MC Pite
veterán
válasz mobal #198308 üzenetére
Együtt lehet vele élni, de főként városba jó. Évente párszor a hegyekbe is elmegy akár, de meg kell tanulni vezetni. Amit nehezít, hogy rosszul tanítják az embereket (eleve sebesség váltónak hívják a nyomaték váltót). Engem pl eléggé idegesít, mindegy milyen autót hozok el ismerősökkel, mindig én hozom a gyengébbet (50-80LE) de másfél-kétszer erősebb autóban is lemaradnak minden egyes gyorsításnál, pedig normálisan megyek, nem racsingolok. Éppen ezért eléggé utálok vonatozni...
FireShadow: Ceed, Leon, Megane, Auris HSD a hagyományosabb vonalon.
I30 Fastback illetve Ioniq a Fastback vonalon.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FireShadow #198310 üzenetére
Írtad az élményt, igazából a GTE pont ezt az ígéretet hozza (GTI jellegű menés, csak takarékosabb). Más ilyen PHEV nekem nem jut eszembe hirtelen A3 e-tron hybrid ugyanaz még, csak négy karikás köntösben. Esetleg a 330e és C350e jutott még eszembe, de az 6-7 körül kezdődik hahun jelenleg.
Konnektoros hibrideknél szerintem nem jellemző az akku probléma, mivel szinte mind lassú töltéssel rendelkezik (1-2 kivétellel, pl Outlander, ott már van számottevő degradáció).
-
Qru
MODERÁTOR
Kollégám keres kompakt* SUV-ot földút/telekjárásra az 1.4-es Fusion helyére. 4x4 nem feltétlen szükséges de benzines kell mert nem megy nagy távokat vele. A keret kb 5-5,5M (+ átírás, első szerviz, stb).
Természetesen rögtön ajánlottam neki egy jó XV-t, de ő inkább az ASX felé kacsingat...*: 2 méteres garázskapunk kell beférnie (behajtott tükrökkel) ahol 5 méter hossz van szabadon.
#nincsbennetarcsi
-
válasz molnarpeter #198317 üzenetére
Nana! Hans akksija is már viseltes 200k méterrel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #198319 üzenetére
Milyen mértékben csökkent a kapacitás/hatótáv? Mitsu körökben azért látok sokat futott és villámtöltött példányoknál 20-25 km-t a 40-50 helyett, többi csoportban nézelődve egy számjegyű km csökkenést saccolnék, de ez csak népi megfigyelés
Doki Golfja is 150-200 között van, ha erre jár, kíváncsi vagyok -
grizlisandor
addikt
válasz szabonagyur #198302 üzenetére
Nálunk itt a DK-i sarokban nem volt sehol ingyen (vacsora) beállítás...
(#198318) Qru:
Mióta néhány hete bedobtál egy hasonló XV-t, azóta tetszik a típus. -
pècsimunkás
addikt
válasz mobal #198322 üzenetére
Menj el vele pröbaútra, aztán meglátod...
Ha elég, vedd meg az 1,4- et.
Nekem a Meganom 1,4- es volt, ott elég volt az 1,4. Könnyebb autó volt mint a Civic, és nem euró 6- os volt.
Szóval menj, és próbálj ki egyet, aztán meglátod .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
szabonagyur
félisten
válasz grizlisandor #198321 üzenetére
Azt nem mondta,, hogy minden garazs ceg csatlakozott.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #198320 üzenetére
A GTE jól bánik az akksival. Fireshadow kollégával már felvettem a kapcsolatot messengeren
A Golf 38-ra tölt fel jelenleg ebben a szar időben. 172k km van benne. Degradálodott, de normális mértékben. A Passat 47-50 körül tölt fel, ebben 182k km van. Elég jónak számít mindkettő. És ennyit el is tudnak menni amennyit kiírnak. A Golfal a rekord 42 km volt. A Passatot még nem teszteltem, mert nem rég óta használom, de tippre az is el fog menni 50 körül.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198327 üzenetére
Én azt utálom nagyon mikor 2-3 kocsival megyünk többen valahova és valaki mindig nagyon gyorsan akar menni meg mikor más kocsik közénk jönnek mert nem tudják hogy együtt vagyunk. Kéne valami kis kék vagy lila zászló, hogy látszódjon, hogy konvojban vonulunk.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198329 üzenetére
Jaja, szoboszlón már a kilencvenes évek elején-közepén azzal csapatták a nagypolszkikon
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198332 üzenetére
Ja várják, Polonezre gondoltam. Asszem ez a gyártó is a GM Daewoo Chevrolet sorsra jutott.
Érdekes ez, hogy a kis európai országoknak nem volt autómárkája, a közepeseknek (spanyol, lengyel, román) volt de beszántották a nagy országok márkái.https://tinyurl.com/rasoapro
-
syberia
veterán
Sziasztok, ez a típus mennyire ajánlott megbízhatóság szempontjából?
https://howbad.info/
-
BigBlackDog
veterán
válasz syberia #198335 üzenetére
A típus szerintem nem nyűgös különösebben, de a motort ez alapján elengedném.
-
MC Pite
veterán
Szűk lityivel eszik többet az 1.8 as
amúgy azzal sem megy kifejezetten jól. 1.8ban van több akarat, de japánosan magasan (4400rpm) van a nyomatékmaximum, szintén ügyesnek kell lennie hogy kiautózzuk. A kollégák 70% váltig állította, hogy az 1.8as Civic gyengébb mint a (vérszegény) 101 lovas Focus 2 (abban rövid a váltó és gyenge a zajszigetelés, de bőven gyengébb volt a Civictől, mégis így érezték). Én sokkal jobban szerettem a Civicet mint a fókát. (És a 2.0 Accord relatív gyengébbnek érződőtt még ettől is.)
Városba 1.4et vennék, magamnak 1.8, és egy kis kezelés hogy normális vegye a lapot. 1.8as Civies kolléga ugye -chip után- turbósnak tippeke a K4M-et a sajátomban, mert ez alul nyomatékos, az meg seh...fent.tboy93: Nem tudom mennyivel lett jobb mint a 8gen, ott azért akadtak dolgok.
Qru: S-Cross, 2008.
Stylewars_kp: Számos alkalommal jöttem többszáz km-t vadidegenekkel pályán vonatozva, (némelyik el is köszönt mikor lehajtott ). Úgy tök jó, bevédjük egymást, haladunk, takarítunk, praktikus.
Nem lenne lehetetlen küldetés, de jellemzően a magyarok nagyjának alapvető vezetéstechnikai hiányosságai és vezetési kultúra és előrelátási képesség hiánya miatt akkor sem nagyon megy, ha az úton többször próbálom elmagyarázni, hogy szerintem hogyan kellene mennünk.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
syberia
veterán
válasz BigBlackDog #198336 üzenetére
Köszönöm szépen a választ, a benzines változat gondolom megbízhatóbb.
https://howbad.info/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #198321 üzenetére
És ez még FL előtti, a FL-es már belül is tök jól néz ki.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
akooos
veterán
Sziasztok, egy 99-es T4-es V40-el mennyire lehet mellélőni / felülni a rollerre? Eddig szinte csak jót olvastam róla, de ugye elég idős autó. Van valami pro tip?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz BigBlackDog #198336 üzenetére
2 autónk is volt ilyen motorral. Igaz csak 200 ezret tekertünk bele, de semmi hiba nem jelentkezet. 3 céges autónk volt ilyen motorral 400+ km-el, a kötelező szervízen kívül semmit nem kértek, pedig ebből 2 kulcsos autó volt amit tapostak ám rendesen.
Városban van 4 futár ismerősöm, ugyan ilyen motorral szerelt Puntókat taposnak. 400+ van bennük, de mennek még mindíg. Bár Ők nem nyilatkoztak a szervízköltségekről illetve nagyobb meghibásodásról. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Biqci #198346 üzenetére
Motorváltozattól függ (pl a Jazz motoros 1.4-es csak Euro 4-es) de Euro5-ösök jellemzően azok is már. A 9. gen meg már Euro 5-6-os (előbb tudták a 6-ot, mintsem életbe lépett volna).
De igen, agyon van fojtva, főleg ha az Econ. gom is be van kapcsolva. Az aztán úgy leszedálja...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Stylewars_kp #198347 üzenetére
Hasznos olvasni pozitív tapasztalatot is.
-
Biqci
aktív tag
De a Jazz motorból is volt kétféle, a 83 lovas és a 99, ami váltotta már a 8-asban is a fészliftkor a gyengébbet. Ebben nem vagyok biztos, de az is csak a 9-ben lett Euro5, úgy mint az 1,8-as. De teljesen mindegy, az Euro5-tel olyan pofont kaptak, mintha mindig behúzott kézifékkel mennének
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin