-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz bitpork #197253 üzenetére
én azt gondolom, hogy aki kompresszióhiányos kocsit hajt az nem hegyezi a cerkáját arra, hogy akkurátusan vezesse a tankolási költségeket (mindig négyezer), szervizeket, gumicseréket egy külföldi applikációban szóval szerintem amit belelátsz bias-t ebbe a statisztikába az egész egyszerűen nem létezik.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
dj79
senior tag
Prius 2 eladódott. Gömböc Auris HSD-n gondolkozom erősen, van valakinek esetleg tapasztalata?
-
Doki16
addikt
P3 technika, de kiesebb csomagtartó. Az akkumulátor egy része belenyúlik és ilyen béna neki a csomagtér része, mert aránytalan. Nem tervezték hibridnek, utólag lett átalakítva. Nagyon jó autó akárcsak a többi HSD, de akkor már inkább egy P3.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
MC Pite
veterán
válasz alázógyík #197209 üzenetére
Ha tudsz, igen.
A szívó az szíjas; a vezérműlánc a koksz miatt a gdi turbósban nyúlik (és más a psa és a mini befecskendezése, előírt olaja).
Valvetronicnak pontosabban mi baja, nem csak a kerék meg esetleg szelep csere (mint a legtöbb korabeliben)? Ami B71.2313-őt kap, nem fisifosi félásványi negyvenest, nem hallottam olajfogyasztást (nyugati fórumok). Ez 2014 után is?Rugótörés EP6 független; de érdekel minél van (tudom, minél nincs).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #197252 üzenetére
Suv/pakolhatók közül én is C5-öt ikszelném. Tucson erős lett, ezek ketten lenyomják a kompakt suv mezőnyt szvsz (jó, kb ők a legfrisebbek, de amúgy is).
De ha nem kell cuccolni, vagy varázsszőnyeg, akkor Megane/Ceed phev lenne. Előbbi talán izgibb hajtáslánc szempontjából, kevesebb a hibalehetőség is.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dj79
senior tag
válasz Doki16 #197256 üzenetére
Magát a technikát ismerem, inkább személyes tapasztalatra gondoltam.
sagesz93: 1760e volt, 1750e lett. A kötelezőkön kívül vettem egy rezaw szettet, klímát töltettem, lecseréltem az ablaktörlőket meg voltam kétszer gumisnál. Műszakira kellett egy ezer forintos kipufogótömítést cserélni. A nem tervezett kiadás a levágott utángyártott katalizátor+lambda pótlása volt, illetve egy védőlemez beszerzése volt. Ja, meg néha kitakaríttattam.
-
veterán
válasz MC Pite #197259 üzenetére
phev ide vagy oda biztosan nem valasztok meganet/ceedet a golf helyett, de ez az aircross tetszik, es belonfigolva kb egy misivel olcsobb, mint a peugeot 508 sw. kerdes, hogy ezekre milyen kedvezmenyeket adnak, pl octavia eseten van egy jo 7-8% kulonbseg ledvezmenyben a belsoegesu motorok elonyere. bar a maradvanyerteke valoszinuleg a phevnek magasabb aranyaiban.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
slett27
addikt
Hát srácok, kifogtok nevetni. Nemrég 2 hónapja vettem egy Opel Astra J-t 2011-es évjáratút. Jött egy lakásvásárlás ami nem volt tervezett, hirtelen elhatározás és most lecseréltem egy ÚJRA egy FIAT Bravo 2-re 2008-asra de ez már 1.4 T-Jet. Ugye volt egy ugyan ilyen csak 90LE-s 2007-es. Így lett egy kis pénzmag.
Amúgy valahogy nem jött át az Opel érzetre sem (két hónap kellett), nem tudom miért, van ilyen. Beleültem a Bravo-ba nyomtam egy kövéret, 1 mp megjött a turbo nyomás és borsódzott a hátam. Nekem ez az autó jött be, úgyhogy nem bánom hogy így alakult.
Szóval mehetek át majd a Facebook FIAT topicba megint.Qru: talán olvasod te is.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Kickass : ahhh...ilyenkor már van egy kis bukta, mivel kereskedővel üzleteltem. Ott meg nem lehet jól kijönni.
Qru :
KoVee84 : valahogy így érzem, igen.
molnarpeter : 1.4 T-Jet "csak" a 120LE-s. Nem haragudtam volna meg a 150-esért sem, de nem legyünk telhetetlenek.Btw : ha valaki olasz vonalon akar hasonló alsó-középkategóriát az most mit vesz 2013 felfelé és nem SUV?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #197267 üzenetére
Akkor egyszerűbb az élet, gondolom 5 gang, sok problémamentes kilométert hozzá! (Se M32, se MultiAir, úgy azért nem várható óriási anyagi romlás )
Újabb vonalon Tipo-t is lehetett még ugyanezzel a motorral kapni, 1-2 éve futott ki. Nameg egy darabig húzták a Punto lóbőrt is. [link] Az 500L is ott volt még, végülis nem SUV[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz vzsryl #197269 üzenetére
No igen. Az ritkább mint gondoltam. Kíváncsi lennék a számra, hogy az eladóak közül mennyi van 1.4T 140 LE illetve 1.6T 179LE-vel (amit érdemes lehet megvenni és 2.2M alatt van mert annyi volt anno a keret).
molnarpeter : 6 fokozat.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #197272 üzenetére
Mondjuk nekem kussban kéne maradnom, 4 éve járok surrogó nyelestengelycsapággyal a Jazz-ben.
szerk.: Vagy pont emiatt szólhatok be jogosan?
[ Szerkesztve ]
-
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #197268 üzenetére
Van t-jet Bravo 5 sebességes váltóval is?
slett27: Az 1.6t nagyon ritka, de 1.4t-ből azért lehet találni szvsz.
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #197276 üzenetére
Úgy is maradt neki pár liter az Astra után, abban is M32 van (már ha turbós), ráadásul facelift előtti, szintén problémás a váltó.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Paxker315
addikt
válasz slett27 #197270 üzenetére
Csak hajrá! Van tarcsi
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
HdRew
őstag
válasz Doki16 #197256 üzenetére
Szvsz a P3 nem éri meg az árát. Annyival nem jobb, amennyivel többet kell költeni rá egy P2 ellenében, de amúgy nekem jobban tetszik. (Egy normális P3 3 milla, P2 2 milla.) Nekünk február óta van egy P2, de hogy utána merre mozognék, nem tudom. Jó lenne valami hibridet venni, de aranyárban vannak. Most hirtelen egy szedán Megane tetszik, amit olyan 4,5M körül lehet kapni. Toyota vonalon még a C-HR mozgatja meg a fantáziám, és ki is fújt.
-
Doki16
addikt
válasz HdRew #197279 üzenetére
Egy hibrid se éri meg az árát. Egyszerűen a HSD vagy bármelyik PHEV annyival drágább, hogy a felárból évekig tankolnál és a hibákra is lenne pénzed. Amúgy a P2 után szerintem nem rossz döntés egy P3. Elég sokat fejlődött, hogy többet adjak ki érte.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HdRew
őstag
válasz Doki16 #197280 üzenetére
Jó, de megbízhatónak mondják ezeket a típusokat, sok gond nincs vele, nem feltétlenül szeretnék a szervizzel bajlódni. (Mondjuk a P3-at picit bajosabbnak mondják a P2-nél.) Idáig tényleg csak a kötelező volt, meg egy ablaktörlő lapát csere. Ja, és az esetek 80-90%-ában nem megyünk olyan sokat, főleg városban használjuk az autót, 7km oda 7km vissza a legtöbbször, de persze van, hogy jobban megjáratjuk a kicsikét, és amennyiben lecseng ez a vírus, talán több helyre is mennénk vidékre. Egyedül a katalizátoros mókák aggasztanak, de ezért már vételkor szereltettünk fel védőlemezt, szóval megadunk mindent, ami kell neki.
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #197283 üzenetére
Nem is vagyok benne ilyenekben inkább. Most ez a cikk is nevetséges. [link]
Meg a múltkor olvastam valamit, hogy mindenki hülye aki nem tisztán elektromost vesz és minek a hibrid meg a PHEV egyáltalán. Nagyon szívesen vennék villanyos autót ha lehetne kapni értelmes áron. Teljesen kifordul már magából a világ és mindenki egymás torkának ugrik, ha a másik nem a saját véleményét vallja. Qru amit írt, a füstösök sokkal rosszabbak. Ott a dízel az istenkirály. Miért nem lehet elfogadni a másik ember választását. Nekem a PHEV a legjobb ami jelenleg elérhető áron van. Nagyon sokat megyek rövid távokat, ezért az elektromos is bőven elég lenne, de nincs értelmes 5 körül.
Tudnék még róla egy csomót beszélni, csak dühít, hogy ennyire elvakult már pár csoportosulás.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
oliwire
őstag
Mit érdemes a személyes szemlén egy 2007-es Toyota Yaris 1.3-nál megnézni? Konkrétan ezen: [link]
Ismerősömnek szeretnék kicsit segíteni a döntésben, meg a nagyon vészes választéktól megóvni.
Felderítő útra megyünk most a mai napon, és 1M-ig bezárólag néznénk típusokat a környéken. Ebben már legyen benne minden (átírás, kötelező cserék).
Felhasználás: városi közlekedés, friss jogsis női sofőrrel.[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz oliwire #197287 üzenetére
Lehet érdemesebb lenne egy kicsit régebbit kevesebb km-rel vagy legalább más márkát olcsóbban, amit küldtél abban pl. a kormány is egy undormány, persze tudom nem erre irányult a kérdés Fiat Pandákat elég jó áron találni pl, és azok is elég egyszerű technikák, vagy egy ford fiesta/fusion, vw polo vagy skoda fabia.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz oliwire #197287 üzenetére
A szokásosokon kívül:
-Eszedbe ne jusson 1.33as 99-101lessel megvenni. Hanem amit linkeltél a 1.3as 87LEssel. 2008 decembere után már 90%ban az 1.33assal van ami kerülendő.
-Kejékjárati ívnél ahol meg tud állni sár mennyi a rozsda. Hátsó kerekek elött alvázon rozsda. Vmennyire 13+évesen mind rozsdál kivéve ha lekezelték.Az 1.3as (2sz-fe motorkod) motorral, manaul váltóval amúgy zseniálisan tartós agyoncsaphatatlan darab. Feltéve, hogy 15kkmenként megkapta az olajcserét.
Megvétel után érdemes venni 2 palack dinitrol 1000et és "kiönteni" vele a küszöböt. Úgy nem 15-20 hanem 20-30évesen fog küszöb elrohadni. A hátsó kerékjárati ívet ki kell mosni alaposan, ha kell passziválni és vékonyan dinitrol 1000 majd 482.
Váltó is kapjon olajcserét. Nem nagy összeg és úgy váltó nem 300-400.000kmnél kotlik meg hanem soha.
Motor ha cserélték benne az olajat akkor 0W20 az ajánlott. De nem kényes rá ha épp 5W30 van kéznél. Olajszürőböl ha lehet gyárit.
btw jellemző erre a motorra, hogy ha 15kkmenként kapott olajcserét akkor 500.000km után se eszi a 0W20at se.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
slett27
addikt
válasz Paxker315 #197278 üzenetére
Elképesztő hogy a turbósokban mennyivel több tartalék van még ha a motor kisebb is mint egy nagyobb szívó.
Qru: turbo-s autóm még nem is volt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
MC Pite
veterán
Turbó az jó
Viszont tegnap is egy 1.4 Boosterjetes S-Crossal jöttem mentem utasként (amíg a márkakóklerkhez képest féláron megcsinálta egy független, de egyébként PSA-ra szakosodott szerviz a karbantartást).
Hát én nem tudom... Értem én miért van szükség a kettőstömegűre, és továbbra sem értem miért nem tanítják meg vezetni az embereket mikor jogsit kapnak. Hagyjuk a szokásos elemeket, hogy motorfék luxus, gyorsítunk a kereszteződésbe/pirosba/piros lámpához, vagy hogy nem tudják beállítani az ülést, normálisan fogni a kormányt, stb.
(OFF)Speciel mondjuk engem se tanítottak rá, de érdekelt is, meg tréningen legalább ezt előszedték.(/OFF)Gyorsításokat 1300tól abszolválta (azt nem is néztem mennyinél vált el, de még tui 2000 előtt, és 1250-1400 között volt 98%ban a fordulatszámmérő ahonnan gyorsított tovább a kolléga. Ui motoros Vitarás kolléga dettó, és ismerőseim döntő többsége ezt csinálja. Idegszálaim remegnek a hajtáslánccal általában
Ez a jobb NVH számlájára írható, vagy kevésbé remegnek, csörögnek a mai autók, ezért még szarabbul kezelik a juzerek?
A turbós 140 lovas 220nM-es autót munkábamenet a meganenal és a 208al is többször 'körbeautóztam', amikor ők (előttem) nem tudtak még előzni (én meg a kis szívókkal igen, érdekes). Mert normális gyorsulást szükség / baj esetén sem tudnak kicsikarni, kb semmiből ami kézisebességnyomatékváltós.
Következőleg kéziváltós autót egyre kevésbé merek venni, katasztrófa amit csinálnak az emberek. Állóról, vagy amikor érdemi gyorsulás kellene, vánszorognak mint egy reumás csiga, pókhálós a fordulatszámmérő 2500 felett. 1-2 perc múlva 105el megérkeznek mögém, mert 90el megyek. Esetleg kielőznek, hogy a 80al bevehető kanyarban lefékezzenek 60ra. Kanyargós, vagy sorban elindulós részen ha belátható, megelőzöm, és újra kezdődik elölről. Legalább így kevésbé unalmas a munkábajárás .Szal jó a turbó, de a többségnek jó automata váltó, vagy leginkább elektromos autó
vagy normális oktatáskellene.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
venom8888
őstag
Hali. Mit tudtok a K astra-rol? Melyik motorral erdemes venni? Olvastam rosszakat az 1.4 es turbosrol.