-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
1598ccm 128kW 174ló Miniben az prince motor, vagy lehet hogy jó?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Veron
őstag
válasz aero. #196206 üzenetére
Újonnan vennél vagy nem vennél Juke-ot? Bocs, a szövegkörnyezetből nem egyértelmű. A Nissannak a legjobb a hitelkonstrukciója, az ára 6.2 mFt.
Leon 1.5 Style-ok vannak 5.2 mFt kl körül 2 évesen 20-25 ezer km-rel. Azokban még nincs LED lámpa, annyi hibádzik. Meg talán telefontükrözés sem, de ez nem biztos.
Nekem is ez a kettő legerősebb versenyző. Kiegészítve egy új i30 1.5 DPIvel, szintén 6.2 mFt-ért. A Skodák és Fordok 1.0 motorral 6.7 mFt-ért vihetők el.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
válasz Veron #196207 üzenetére
Vennék, jól néz ki. Nyilván nekünk teljesen mások a preferenciáink, így tudom, érdemben sokat nem tudok segiteni. Ha ennyit költenék, akkor inkább használt, de kényelmesebb, jobban felszerelt autók felé csábulnék el. (Például W221-es S osztály), a realitás talaján maradva pl. I30 vs Leon. Ahogy szoktuk itt mondani, új autónál az döntsön, hogy mi mennyire tetszik benne, mennyire érzed magadénak.
AA/Carplay van a Leonokban.
Szívómotoros autót én nem vennék.[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
A ProCeed milyen autó? Most elgondolkodtam az új autón is. Kicsit kezdek belefáradni a mindennapos holland Passat GTE hirdetések böngészésébe. Amilyen felszereltséggel meg szívesen vennék, azért az árért, amit még tolerálnék, igen kevés van. Most perpill csak egyet találtam, de sajna az is fekete, és 8M körül van (~100.000km-el). Plusz még akkor a behozatal. Ezért az árért ahogy szétnéztem HAHU-n, újonnan a ProCeed-et találtam (demo/teszt autó), egy 1.4 T-GDI, és egy 1.5 T-GDI motoros. Ez utóbbi elég új ahogy látom, szóval hiába kérdezném valószínűleg, hogy mi a vélemény róla
-
Gabesz87
addikt
válasz Doki16 #196212 üzenetére
Nem tudom igazából, folyamatosan dilemmázom. Múltkor nagyon megtetszett a GTE amikor kipróbáltam. Kivül-belül, ill. maga a technika, hogy zöldebb stb. Perpill társasház mélygarázsában nem tudom tölteni, de mondjuk cégnél tudnám (ha nem volnánk 1 éve home office-on). De közeljövőben, remélhetőleg már idén akár, kertes házba szeretnénk költözni, úgyhogy hosszútávon a töltés is megoldott lenne. Fogalmam sincs melyik érné meg jobban. PHEV vagy dízel. (vagy sima benzines ) Évi 20.000 km kb, nagyrészt (70-80%) pálya, többi város. Min. 5 évre tervezek, nem szeretnék sűrűn csereberélni.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #196213 üzenetére
Szerintem vegyél egy sima Passat B8 dízelt valamelyik 2.0 TDI-vel. Baromi sok lesz belőle. 70-80% pályára semmi értelme nincs GTE-t venni. Ha nem nagy a futása akkor a DPF sem lesz bajos. GTE és a D6 megállja a helyét pályán, de nem oda valók elsősorban. Én a helyedben simán ránéznék egy hibrid Corollára vagy IS300h-ra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Veron
őstag
válasz aero. #196208 üzenetére
A Juke tényleg jól néz ki és meglepően sok benne a hely. A rákfenéje a gyenge motor és csak 3 év gari.
Persze negatívuma mindnek van: az i30-nak a szintén gyenge és rosszabb karakterisztikájú motor.
A használtnak (akár Leon) meg az, hogy ki kell csengetni kp-ben, így az alternatív költséggel nem is olcsóbb, mint a Juke. És persze gari sincs annyi, mint egy újnak.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
nesa
veterán
Ezektől a kitiltom, betiltom a dízelt mindig kinyílik a bicska a zsebemben, nem tiltani kell a használatát, hanem a törvény alkotónak előre gondolkozni és a gyártását kell betiltani, akkor majd 15-20 év múlva kikopnak, ill olyan jelentéktelen számban lesznek az utakon hogy nem érdemes foglalkozni vele, ugye én emlékszem 1990-2000 ig minden második évbe belengették hogy a kétüteműeket kitiltják, azt soha senki nem merte meglépni, mégis elfogytak ill jelentéktelen számban vannak.
Mára már öröm számba megy ha évente 2-3x látunk egy Trabantot hogy gyerekeim egyáltalán lássanak ilyet, de nem is olyan képük van róla mint anno nekünk hogy kalap sz@r, ők azt mondják aranyos autó.Egyébként én PL az egyik dízelem szívesen cserélném villanyra, és nem azért mert ettől megnyugszik a down kóros kislány, hanem mert egész egyszerűen olcsóbb lenne a napi 52km.
[ Szerkesztve ]
-
-
Veron
őstag
válasz aero. #196219 üzenetére
Xcellence-ből kevés van, pedig azokban általában van LED fényszóró is, az kéne. sok a reference meg reference plus, azokat kerülném, min. Style kell. mobiltöltő-pad, sávtartó, bluetooth vajon már van ezekben a 2018 utáni darabokban Style szinten? mert a leírás természetesen általában hibásan van megadva.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Qru
MODERÁTOR
Gyors látszat intézkedés kell és ez megteszi. Nálunk a cégnél pont emiatt kezdték el kukázni az összes EU5-ös dízelt. Vettek helyette villany autókat (eGolf, Leaf2) de azt senki nem használta mert egyrészt nyűg a töltögetés, másrészt a villanyt nem fizetik míg a gázolajat igen. Így most jött 400 db EU6-os TDI... Nesze neked környezetvédelem.
#nincsbennetarcsi
-
Gabesz87
addikt
válasz Doki16 #196215 üzenetére
Igen, azokat is nézegetem. Bár úgy vagyok vele, hogy ha már 2.0 TDI, akkor a hely miatt inkább Superb. Kombi, vagy 5 ajtós (mint az Octavia/Superb) kell mindenképp nagy csomagtér, és jó pakolhatóság miatt, úgyhogy IS300h nem játszik. Corolla-ért sem vagyok oda annyira hogy őszinte legyek. Élőben még nem láttam belül ugyan, de képeken mintha úgy láttam volna, hogy hátul se egy csatlakozó, se egy légbefuvó Meg baromi drága is szerintem. Bejölöm, hogy holttér figyelő, van 6 találat hahu-n, és hopp, 8,85M-nál vagyunk egyből Meg nem is tetszik a belső design.
-
tboldi
nagyúr
Luck Dragon!
Megidézlek, de nem ismerek semmilyen varázsigét, úgyhogy érd be ennyivel.
-
-
válasz molnarpeter #196225 üzenetére
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #196224 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #196222 üzenetére
+1 a Superbre ha mar 2.0tdi.
Egyebkent ha nem kell akkora meret es inkabb a benzin fele huzol, akkor meg lehet nezni egy FL elotti 1.6T Astra kombit is. 200 loval eleg szepet lep, automataval pedig ki lehet maxolni a komfortot.
Kulonben megertem ha inkabb benzinest szeretnel, mert a jaraskulturaja szvsz meg egy 3 hengeres benzinesnek is jobb mint egy dizelnek. Az egyeb nyugok pedig nem hianyoznak.
Most itt nem a 2 tomegu+ reszecskeszuro kombora gondolok, hanem mondjuk nalam bejott az elozo verdanal izzito gyertyak csereje, ami 150euro/DB!(nyomaserzekelos) , DPF elotti +utani homersekleterzekelo 500euro. Aztan ehhez jon meg az ADblues szarakodas, hogy telen ne fagyjon be, de ne is szivja le az aksit es utantoltesnel ne menjen melle, mert akkor indul a rozsda...
Szoval hosszu tavon gondtalanabb eletet iger egy benzines(foleg lexus) mint egy TDI.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz szabonagyur #196200 üzenetére
Ha Siti vagy Freeway kólát iszik, akkor helytálló a 2 liter.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
Sziasztok,
Errol a cliorol mi a velemenyetek?
Ismerosi korben elado, twingo helyett gondoltam, de korábban facelift utánit vagy campust ajánlottak főleg.
Egy 2004-es 1-es twingot valtana, elonye lenne, hogy olcsobb, mint egy kettes twingo, de oregebb.Everybody lies.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Pttypang #196232 üzenetére
Én bevállalnám, ha rendben van. Komfort terén szerintem érezhető előrelépés lesz. Ha jól látom, akkor tükörfűtés nincs benne. Illetve mi az a bügyür a klímakonzol előtt? A hűtőfolyadék a színe alapján nem tűnik valami bizalomgerjesztőnek.
Viszont azért ez sem egy mai darab. Ha nem volt rendben tartva, akkor azért minden hónapra tartogathat valami apró meglepit. Legalábbis én így számolnék.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz BigBlackDog #196233 üzenetére
Pedig 12200 kmterrel ezelőtt cserélték.
-
BigBlackDog
veterán
válasz grizlisandor #196234 üzenetére
Kérdés, hogy mennyire mosták át a rendszert, illetve előtte milyen időközönként volt csere. De az is lehet, hogy csak a tartály "színe" torzít a dolgon.
-
veterán
válasz BigBlackDog #196233 üzenetére
Az valami vilagitas ahogy latom a feliratot, de nem latok benne klimakapcsolot, akkor ez igy vegkepp kiesik, a twingoban azert hasznos. Koszi
Everybody lies.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #196234 üzenetére
Kilométerterrel?
-
stilo18
addikt
válasz Pttypang #196232 üzenetére
8 évig hajtottam 2-es Cliot, FL -es volt.
2 hiba ami inkább bosszantó volt, az esővízelvezető eldugult, így egyik évben többször ázott be az anyósülés felől a kocsi, mire rájöttem, hogy pontosan ez mitől van, hol kell keresni..
Illetve a tetőkárpitot engedte el a ragasztó, szépen hátulról elkezdett belógni...
Ezt a két hibát leszámítva a kötelező dolgokon kívül semmi hibával nem találkoztam.
80k km-el vettük, 140k környékén adtam el.Kifejezetten szerettem, városba tökéletes volt, de ha hosszabb távra mentünk esetleg, akkor is elég volt.
A 98Le-s motor a 980kg-s kasztniba néha egész jó meglepetéseket tudott okozni a többi kocsinak. Szóval van azért ereje bőven... (Persze relatív ez is)#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
MC Pite
veterán
válasz Gabis #196240 üzenetére
Hát, kinek mi jön be. Anyám Agilájában az elvileg nem rossz 12. 16V (75LE) van, nem rossz motor, csak sajnos már kétütemű (hűtőkörrel évekig szívott, mai napig nem melegszik be rendesen). Azokat a Renault kapcsolókat nem annyira szeretem, de azokat az Opel kapcsolókat, kijelzőket mégkevésbé. De (motort leszámítva) megbízhatóságban, fenntartási költségekben egy kategória, ki kell próbálni.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
6030D
Ármester
válasz Veron #196207 üzenetére
Nem tudom mik pontosan az elvárásaid, de az 1,0 TSI rémlik, meg az 5 millió, finanszírozással. Ezt ma dobta fel a Zinternet, nem tudom jó ajánlat-e. Scala 5 millió Ft
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz Anaren91 #196244 üzenetére
Na igen... mire oda kerül az ember, hogy megtakarít autóra, addig annyira felmennek az árak, hogy megint csak a gyűjtögetésre marad. Aztán újabb év, újabb árnövekedés.
De a mostani 2020/2021 ütem az kemény.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz cappa72 #196245 üzenetére
Ha megtehetném, hogy új autót vehessekek sem vennék új autót. Persze biztos, hogy van az a szint amikor olyan gazdag lennék, hogy fontos lenne a 911-ben milyen színű cérnával legyen varva a kormány...de Én inkább ilyen 1-3 éves autót vennék, abból a pénzből. Azon már elbukta az "első belepuki" árát az előző tulaj. Mondjuk ebből a már említett 5 millióból elég jó 3 éves járgányokat kapni, legyen az családi kombi, suv vagy egy sedan. Értem Én, hogy az első 100 ezer km fontos egy autó életében, hogy miként tették meg, de új autóval is lehetnek gondok. Persze vannak olyan Suzuki Vitarák amik töbe kerülnek használtan, vagy árában van, mint az új, de ezeket most hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Stylewars_kp #196247 üzenetére
Újból csak Tesla
-
Gombinyó
őstag
válasz Stylewars_kp #196247 üzenetére
Konkrétan mire gondolsz? Milyen 3 éves autó van 5 körül, ami már elég jó? Mondjuk ami nem 150ezret futott flottás dízel vagy kintről behozott, visszapörgetett óraállással/halálból kikalapált autó?