-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #176410 üzenetére
Twingo I? Benzinesből van 8v, 16v, utóbbi picit erősebb, de hangosabb is jóval. A klíma sok korábbi darabban nincsen, néha még ABS sem, arra figyelni kell, illetve ha nem figyelnek rá, akkor pillanatok alatt elrohadhat a küszöb.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
8th
addikt
válasz Pttypang #176410 üzenetére
Lehet rámozdulnék erre. 120-ba elhoznám a maradék pénzből gatyába ráz(at)nám és használnám míg szét nem esik. Két felnőtt bringa kormányhajtogatás nélkül lazán elfér benne meg amúgy is döbbenetes, hogy kiszedett hátsó üléssel mennyi mindent elnyel a hátulja. Nem egy gyorsuló bajnok, cserébe öt literrel elgurul csak városban használva. Alkatrész fillérekért van hozzá újonnan és bontottban is és alap szerszámokkal is megjavítható/cserélhető rajta szinte bármi annyira faék az egész. Tipikus filléres közlekedőedény.
mod: Látom inkább benyás kéne. Akkor vagy ugyan ilyen Polo 1.3b motorral vagy egy Fiat Punto Van. Rácsot kikapni belőle és szerintem úgy befér egy bicó abba is. Legfeljebb az anyósülést előrébb kell lökni egy picit. Egy küszöbcsere még nem a világ ha tényleg csak annyi a baja. Igazából ebből az első generációs "Punto Van 55" lenne a tuti. Az sokkal egyszerűbb és agyonüthetetlenebb mint az mk2 punyesz. De az sem olyan rossz.
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #178277 üzenetére
Ez nem azon fog mulni, hogy 16 vagy 8 szelep. Euro besorolassal tobb ezredfordulo koruli modellnel valtozott a kipufogorendszer, katalizator merete, helye stb.
Nekem pl 50e Ft a hatso dob, 60 a kozepso rezonatorral es 12 a ketto kozotti csoszakasz. (Katalizator 100 felett) Szoval nem santit az, amit ismerosod mondott, csak gondolom gyari, vagy ahhoz nagyon kozeli parameterekkel rendelkezo alkatreszekkel szervizeltette.
En ia vehettem volna 18-ert hatso dobot, meg 20 korul a kozepsot, aztan meg kaparom az arcom, ha hangosabb az auto. (Vettem ilyen olcso hatso dobot, felraktam, beinditottam, aztan mar szedtem is le.)"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz Pttypang #178548 üzenetére
Nekem első autóm volt, komolyan mondom hogy szerettem. Az tény, hogy kevés fapadosabb autó van annál, de gimisként ennél olcsóbban fenntartható autót nem találtam volna. Fillérekből elvoltam vele, keveset evett, biztonsággal elvitt mindenhova (értve itt arra, hogy nem rohadt le). Ha törik olcsó hozzá minden.
Vitathatatlan, hogy nem a legjobb a töréstesztje, nem pontos a váltó, műanyag az egész, presztízs nulla, de ha kiütnék alólam a mostani vasat és SOS másnapra kéne valami, simán vennék egy stiftet újra.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Pttypang #179098 üzenetére
Nem volt motorikusan vele gondunk és annyira nagynak sem tűnt. Nekem az ülésállító volt a bajom, meg a franciásan puha ülés ami miatt egy SzegedBP úton kétszer is meg kellett állnom kiszállni mert meghalt a hátam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
-
nagyúr
válasz Pttypang #180984 üzenetére
A kis napfénytetőnél nem éreztem igazán előnyt/hátrányt (Ford Galaxy-ban volt). Amikor eladtam, azt kérdezték, hogy beázik-e. Tehát ilyenre lehet számítani. Az enyém nem volt beázós.
Egy mostani nagy panorámatetőnél engem akusztikai borzalom fogadott (tesztvezetésen a VW Touran-ban volt). Engem már rövid távon is kikészített.
De nyilván nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
nagyúr
válasz Pttypang #181634 üzenetére
Én most egy új Toyota Corolla kapcsán vakaródzom ez ügyben. Listában 86 ezer forintos tétel a teljes értékű pótkerék, kemény egy ezer (1000) forinttal kevesebb a mankókerék. Ebben benne van az emelő és a kerékkulcs. Ami amúgy egyébként 5-6 ezer forintért megvásárolható külön (most néztem éppen). De itt is alul van a pótkerék a csomagér alatt, kívül.
Eddig egyszer volt defektem, de az cirka 25 éve volt, egy Skoda 120LS-el, és úgy rá volt gyógyulva a kerékanya, hogy a sima kerékkulccsal le sem tudtam szedni, szóval végül segítséget kellett hívnom (pre-mobilkorszak még, csak hogy még élvezetesebb legyen így visszanézve).
Szóval most sakkozgatok magamban, hogy ezzel is mi legyen. Rizikózzak, hogy úgy se nagy baj, ha meg lesz, akkor meg egy mobilgumis megoldja majd...
(Szerk.: ajvé, közben rájöttem, hogy ez nem az a topic, és elmentük totál offtopicba, részemről off... )
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
-
nagyúr
válasz Pttypang #181864 üzenetére
Az összefoglalóban lévő tanácsokat nézd át. A karosszéria rohadását alaposan nézd meg, küszöb, kerékjárati ív, ajtó alja. Fogdosd meg, hogy anyagot vagy rozsdát találsz. Ha csak néhány folton rozsdás, még nem biztos, hogy reménytelen, de ugye költeni kell rá. Nézd meg a gumikat, DOT számot, futófelületet, meg a fékeket.
Az ilyen árkategóriában (mert gondolom nem kérnek horror összeget érte) a lényeg, hogy van-e rajta műszaki, menetképes-e, nincs-e komoly baja.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
gzbotii
veterán
válasz Pttypang #182245 üzenetére
Hát azért nem. MX5 vagy Jazz erre tényleg ritkaság. Akárcsak bármilyen Honda.
MunezXBK: mások évekig tudnak szívni egy szívóbenya VAG motorral is... Nemtom'.
Smart Roadstert bevállalnád? Attól eltekintve, hogy neked bejön vagy sem.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
AssAssynn
őstag
válasz Pttypang #184441 üzenetére
Jól látom ezek automata dízelek?
Még azt elhiszem, hogy keveset fogyaszt, de a városi, 500m - 2km rohangálás nem tesz rosszat neki?molnarpeter: Köszönöm, átnézem. Furcsa, hogy nincs benne 1-2 olyan típus, amiről megesküdtem volna, hogy benne lesz.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Pttypang #185019 üzenetére
Elméletileg ha kárt okozol és kiderül, hogy jóval többet mész (mióta műszakin rögzítik a kmóra állást elég egyszerű leosztani mennyi az éves futásod), mint amire szerződtél utólag megemelhetik a biztosítási díjat.
Mondom elméletileg de én ilyenre még soha sem láttam példát...#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Pttypang #186606 üzenetére
yarisban pont így berakod a bringád.
Szerintem a yaris érezhetően nagyobb mint a twingo.2005ig nézhetsz 1.0ast vagy 1.3as 2008 kb végéig. A lényeg, hogy 1sz-fe vagy 2sz-fe legyen a motorkód. Az utódok problémásak.
@tboy93: Pedig a rozsdát addig érdemes elkapni amíg lehet... mondjuk mazda azon ez nem feltétlen igaz. A gurulról meg annyit, hogy fék nélkül is gurul nem?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Pttypang #187002 üzenetére
[link] esetleg bontott motor, bár itt is a munkadíj a jelentős költség...
Ford értékvesztése aránylag magas, tekert import a konkurencia, árak béka feneke alatt, gyakori céges autóként a márka, nem rossz vételek szerintem. Rozsda a kritikus pont szvsz. Viszont én azért SDI-t mondanék
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Pttypang #187004 üzenetére
az a baj, hogy a 600ezres autó is simán bekérheti ezt a javítási összeget, azok is öregek már mind. persze értem, hogy fáj az értékét ráborítani most a twingora, de ha a többi része rendben van (főleg a rozsda), akkor lehet még mindig ebbe tolni a lét, mint venni egy bizonytalant, aminél szintén bármikor beüthet a szar és repülhet rá ugyanúgy 200k - sőt, inkább úgy fogalmaznék, hogy amit megveszel 600-ért, arra az első szerviznél rá is fog menni és még utána is beüthet a szar.
kollégámnak c corsája van/volt, szintén komplett motorgenerál kellene neki, inkább vett egy régi swiftet a motorfelújítás árából és addig se kell vonatozni...