-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Köszönöm a reakciókat, akkor megpróbálunk megkímélt, szép állapotú hatos Golfot vadászni.
-
-
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #198958 üzenetére
Lehet, csak az maradt meg, hogy a motorral/-nál segítettek be. De talán még a VW előtti Seat-nál is ügyködtek valamit
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
fasyrt
őstag
Sziasztok forumlakok!
Lenne egy erdekes feladatom nektek: javasoljatok nekem valamilyen gepjarmüvet!
Röviden:
-megveszem 12.000€-ert Nemetorszagban
-megyek vele 6000 km-t 2 honap alatt 9 orszagban (2 szemely, poggyaszal), jellemzöen palyan
-eladom NemetorszagbanEn valami dizel nemet gyartmanyra, esetleg volvora gondoltam, hogy minel könnyebb legyen utana eladni.
Nektek mi lenne az elkepzelesetek?
-
Biqci
aktív tag
válasz fasyrt #198960 üzenetére
Mostanában Németben gyorsan és olcsón tudsz dízelt venni, de lassan és még olcsóbban tudod csak eladni. Erre azért számolj. Bár 12E pénzért már kaphatsz Euro6-ost, azzal nem lesz akkora bukó. Inkább nézz egy gázosat, ha az üzemanyagköltség domináns
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
fasyrt
őstag
válasz molnarpeter #198961 üzenetére
Nemetorszag-Svajc-Olaszorszag-Görögorszag-Törökorszag-Bulgaria-Szerbia-Magyarorszag-Ausztria-Nemetorszag
Nem lesz terep, 100% aszfalt. A törököknel nagyon jok az utak, görögöket nem tudom, a szerbeknel es bolgaroknal kvazi csak tranzit/palya.Ha van ertelme, tudok meg par ezer eurot ratenni az autora, de gondolom minel nagyobb az erteke, annal nagyobbat lehet rajta kesöbb veszteni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz fasyrt #198960 üzenetére
Valamilyen VAG SUV 150 vagy 190LE-s CRTDI- vel.
1. A németek szeretik a VAG termékeit, tehát könnyebb eladni.
2. SUV=divat=veszik, mintha ingyen adnák. (Többet fogyasztanak, mint a normál autók.)
3. A 150 és 190 lovas 2.0 CRTDI-k euro6-osak, nagyon megbízhatóak, jól fogyasztanak, és könnyű eladni őket.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Llew
senior tag
válasz molnarpeter #198950 üzenetére
Ezt nem teljesen értem. Oké a szívóbenzin a legegyszerűbb/legjobb, meg az is a legritkább. A D4-D5-et is szinte csak dícsérik mégis kevésbé kapós?
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
fasyrt
őstag
Köszönöm az infokat mindenkinek!
Euro 6 dizel, VAG, 150/190 LE eddig amit begyüjtöttem.
SUV-ot ertem, de a vilagbol ki lehet vele üldözni, inkabb a kompakt (Golf) vagy szedan vonal fele tendalodok. Kombi is megy mint az apropenz, de azok nekem (szubjektive) hangosabbnak tünnek mint a szedan.
Opel Insignia B-t vezettem mar, tetszett.
VAG mellett Opelröl velemeny? -
nagyúr
Én tök' szerettem eltötymörögni a dízelekkel. Kétezres fordulat, 130km/h. Néha felugrottam háromezerre, de ott már 160, inkább visszább az agarakkal. Ez mellé 6.3l-es fogyi' - tele csomagtartóval.
De azért a benzines más - szebb hang, hosszabb kihasználható fordulatszám-tartomány.
Egyik ezé', másik azé'.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz Doki16 #198939 üzenetére
Persze hogy van kérdésem Amit írtál , hogy (“GTE-ben a 6 sebességes DSG váltóba van integrálva egy jó erős elektromotor”) Itt a váltó ezt hosszú távon hogy fogja bírni, DSG-t olvasatomban egy kifinomult de egyben kényes szerkezet nem ? Lesz olyan megbízható mint a Toyota bolygóműves sebességváltója (CVT) ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
4tha
újonc
válasz yodamester10 #198827 üzenetére
Azt kizártam mostmár arra a célra, amire nekem kell.
Ma néztem meg 2 Alfa Guilettat, kiábrándító volt mindkettőnél a kereskedők hazudozása.
Egyiknél kérdezem,hogy volt-e valamilyen ismert nagyobb káresetje a kocsinak? Szokásos hát már lehet volt sérülve, de gondolom nem komolyan blabla. Kérdeztem, hogy nem szokták lekérdezni különböző rendszereken? Hát ja, de igen, de ők annak nem hisznek, merthogy ha már valaki megrendelte a haverja számára a saját alvázszámával a lökhárító elemeket, az már bekerül a rendszerbe és káresetként nézi. Mi? 1 szerintetek nem számít a rendszer, de azért lekérdezitek. 2. biztos nagyon sok ember haverjának van pont teljesen ugyanolyan kocsija, amire ő megy el megvenni az alkatrészt, meg az aztán bekerül káresetként? Mi van?2. szimplán csak kb dupla annyi kilóméteres lehet, mint amit mondanak, se szervízkönyv, se km gari.
Keresek tovább. -
őstag
FSI-t nem akarok, ez a 102 lovas 1.6-os jó konstrukció, nem?
Egyébként Golf mellett kalapban van a Bravo (1.4, 1.4 T-Jet), Focus (1.6), I30 (1.4, 1.6), Ceed (1.4, 1.6), Mazda 3 (1.6) és talán az UFO Civic (1.4), bár kívülről nem jön be annyira.
2009-2011-es évjáratot keresem nagyjából. Első autó lenne.
Megbízhatóság lenne a leges legfontosabb, hogy ne kelljen sokat költeni rá, mert más projektek vannak fókuszban, mint a lakás, stb...
Tavaly vettem egy Super Socot a városba szaladgálni, ami okés, de időszakosan tudom csak használni. Tömegközlekedés meg macera, rakat időt bukok bele, kell az autó mellé.
Szóval a felsorolt típusok közül ki mit ajánlana?[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz fasyrt #198969 üzenetére
A SUV-okat csak a népszerűségük miatt írtam.
Azért egy 1.4-1.5TSI Golftól se ijedj meg. Azokat könnyebb lenne eladni, és a fogyasztásuk is rendkívül jó. De összesen hány személlyel, és mennyi csomaggal kell számolni ezeknél az utazásoknál?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yuing #198973 üzenetére
Igen az a jo! A 116 lovas a nem jo.
Bravo 1.4T jo, a sima 1.4 nem tepi fel a flasztert de az is megbizhato konstrukcio.
Civicbol az 1.4-es gyenge abba a kaszniba, az max varosban eleg. Vagy ha ragaszkodsz hozza akkor legalabb a 99 lovas motorral vedd. Amugy megbizhato konstrukcio az is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #198971 üzenetére
Ezért van lekorlátozva 350 Nm-re az össznyomaték. 400-ig elboldogul a DSG gond nélkül. Olajat kell benne cserélni 60k kilométerenként és egész jól bírja. Yodamesternek ha jól tudom már 230 van a kocsijába és semmi jele nincs, hogy bármi gondja lenne a váltónak. Nem lesz olyan megbízható mint a e-CVT, de ahogy korábban írtam össze se lehet hasonlítani őket. Mind a két autó nagyon másra való. Az Auris egy unalmas A-B autó, a GTE meg egy kicsit sportosabb hibrid vonal.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz fasyrt #198980 üzenetére
3. generációtól már kevesebb panaszt olvasok velük kapcsolatban. Kokszosodás talán van, de azt is csak 120-150e kilométerenként kell egyszer megcsinálni. Láncos vezérléscsere is tervezhető költség. Hengerlekapcsolással kapcsolatos problémáról én még nem olvastam, de talán azokkal a motorokkal még nincs nagyon hosszú távú tapasztalat.
-
veterán
válasz fasyrt #198960 üzenetére
berles nem opcio? megveszed a kocsit, hazaersz aztan eladod ugyanannyiert, vagy 500 euroval tobbert, esetleg 2000 euroval kevesebbert. 2 nap vagy 2 honap alatt. ha berelsz egyet lehet (de sosem biztos), hogy dragabb de nem er meglepetes, se vetelkor, se eladaskor, se utkozben. talan a 6k km sem lehet akadaly, ami most van nalam kocsi ott 3500 km a havi korlat.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
MC Pite
veterán
válasz yuing #198973 üzenetére
Hát, az a VW motor amit a legjobban utálok. Városi legenda szerint megbízható, de annyira azért nem (hűtőkör, trafó, ingadozó alapjárat - amit szinte sose tudnak megoldani). Cserébe nagyon lomha, és sokat eszik, főleg városban. Akkor inkább az 1.4 16V. Vagy a fogyasztás különbözetből egyszer (kétszer) hozzányúlnék a TSI-hez, és cserébe mindig normálisan megy.
Ford 101 lovasa dettó, de ott az átlag megbízhatóság elmegy, a tartósággal vannak bajok.
Mazdát abban a korban/ársávban felejstd el!
Civic nem rossz, de húzós ára van (annyira nem jó amilyen drága).
Ezek közül a Ceedet nézném meg, esetleg Megane, 308, vagy Jazz, Grande Punto, Clio III amik elég nagyok és relatív fenntarthatóak.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dj79
senior tag
válasz yuing #198973 üzenetére
FSI nem jó, ráadásul súlyosbítva van egy okoskerékkel is.
A ceednél/i30nál láncprobléma/olajfogyasztás előfordulhat.
A focus 1.6 101 benzinese kb a legjobb szívómotor a felsorolásból, turbóban a bravo t-jet, vagy esetleg meg lehet szondázni a piacot a jazzek, illetve a toyota auris/corolla 1.4 vagy 1.6 benzinesek felé.
-
MC Pite
veterán
Ha Focus, mindenképp a 115 lovassal venném. Nekünk 1-1,5 literel kevesebbet kért, miközben ment is úgy hogy a kétezres évek közepén egy normális 1.6osnak kell (és nem csak pingvineznek ha 2xx km-nél az alu blokk (oválisra) kopott/zabálja az olajat, hogy ezt nem lehet felfúrni, nálunk 3 ból 2 autó így járt).
Már ha azzal az összeszereléssel, zajszigetelés (hiányával) és belsővel megbarátkozik az ember. Az alap futómű nem rossz, de nem is annyira jó mint a progresszív verziók amiket a sajtósok vezettek. Főleg a szedán, az nekünk mindig ügyetlenebb volt a csapotthátútól és a kombitól is.
De magamnak inkább vennék Ceed(1.6)/Civic(1.4 99)/Megane(1.6 110 hatos váltó)/C4 vagy 308at (1.6 VTi, de akár az 1.4 is élhető).
De szerintem ahova elég az ötös Golf mérete, oda a ClioIII, Grande Punto, 208at vennék (illetve utóbbit vettük is). Nyilván ezek olcsóbban fenntarthatók, és városban kevesebbet kajálnak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz fasyrt #198988 üzenetére
nekem most 6 hónapos szerződésem van havi 3500 km-rel, így az szerintem nem lenne gond. de ezek az egzotikus helyek elég validnak tűnnek korlátozások szempontjából :/
az eladhatóság miatt én is rápróbálnék az 1.4 tsi-re valami kompakttal ha elég a méret és nem kell kombi. golf, leon. esetleg megane valami dci motorral, az meg talán kényelmesebb, mint ezek. vagy pedig k astra, annak is bele kell talán férnie.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #198993 üzenetére
Az csak akkor buli ha €-ban fizet a nepper neki...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Stylewars_kp #198993 üzenetére
Előre le kel zsírozni a magyar vevővel, akár ki is fizetheti a felét előlegben
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000