-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Stylewars_kp #198399 üzenetére
A 301 literes csomagtartója nem éppen családbarát, bár mivel 5 ajtós azért elég jól pakolható. Telekre járunk vele meg max ilyen rövidebb nyaralásokra. Egyelőre box nélkül is befértünk mindig de nem vagyunk olyanok akik viszik a fél háztartást ha elmennek pár napra vhova. Amúgy meg tetőbox és kész.
#nincsbennetarcsi
-
válasz szabonagyur #198400 üzenetére
Vagy csak a bank a törzskönyvvel küldött egy egysoros papírt h hozzájárul a korlátozás törléséhez és mint annyi boldog autótulaj sz@rta le a törlést amit neki kellett volna megcsinálni, mert örült h ki van fizetve.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
MODERÁTOR
Hétvégén megnézek egy fullos 1.8as civicet. Mennyit lehet reálisan alkudni? 3.6 körül van jó lenne 3.3 v 3.4ert elvinni ha tetszik. Reális?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
veterán
válasz mobal #198406 üzenetére
attól függ, találsz-e valami alkualapot, vagy pedig mennyire akarja eladni az eladó a kocsit, milyen régóta hirdeti, mennyire van elege a mutogatásából, vagy pedig az érdeklődők hiányából.
én februárban 150k-t engedtem a proceedből (1.25 -> 1.1), de ha 1M-et mond akkor is odaadtam volna. ha hétvégéig meglesz már az is egy jó jel (vagy rossz, hogy más valamiért nem vette meg ). de összességében a 3.3 szerintem túl ambíciózus, 3.4-3.45 reálisabb. főleg ha jó az autó.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
4tha
újonc
Üdv
Szeretnék venni egy benzines "hot hatchbacket" 4 és 5 millió között. Nézegettem a Ford Focus STI st2 (2013-15), Hyundai Veloster turbo, KIA ceed 1.6 TGDI GT-t illetve a Mazda 3 sport revolutiont néztem még 2ezres motorral (meg az egyel kisebbet is). A fontos az lenne, hogy egy erősebbecske autóm legyen, viszont a fenntartási költségek sem szeretném, hogyha nagyon ellszállnának (szervíz, fogyasztás). A felsorolt modelleken kívül bármilyen javaslat érdekel.
Mit érdemes így venni?
-
Doki16
addikt
Teljesen egyértelmű, hogy minden hothatchek őse a Golf GTI
Vagy Golf GTE. Erős, de egyben takarékos. Rövid távokra ott a villany, minden másra meg a teljes 204 LE 350 Nm rendszerteljesítmény. GTI cuccokat kapott. Ennek nagyon olcsó szervize. Elég alap TSI így minden olcsón van hozzá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
4tha
újonc
válasz Doki16 #198411 üzenetére
köszi a választ.
Nézegettem már a GTI-t és a GTE-t is. A GTE nagyon szimpatikus választás lenne, főleg, hogy sokat járok városban. Azonban amiket láttam 4 és 5 millió között azok általában 150-250ekm között vannak. Persze tudom, nem kilómétert veszünk, hanem állapotot, de vajon a GTE ennyi KM-el is jó vétel? -
Doki16
addikt
-
MODERÁTOR
Tegyük fel veszek autót a hétvégén. Miután ilyet életemben nem csináltam még mi a menete?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
BigBlackDog
veterán
válasz mobal #198417 üzenetére
Biztosítást kössél rá, még mielőtt elindulsz az adásvételt követően (az előző tulaj biztosítása nem él tovább)! Ezt helyben telefonról/laptopról intézheted. Ha megjött a visszaigazolás emailben, akkor azt már be tudod mutatni a rendőrnek, vagy probléma esetén. Illetve ez az igazolás kelleni fog asszem az átírásnál is.
Átírásnál, ha jól tudom 6000-6000 Huf az új forgalmi és törzskönyv. Illeték teljesítménytől és kortól függ, itt egy kalkulátor hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
BigBlackDog & Qru
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MC Pite
veterán
Kezdjük azzal, mire gondolsz hot/warm hatch alatt. Élvezetesen vezethető virgonc/ügyes, vagy inkább erős autót? Mert a listádban vegyesen szerepelnek az autók.
Nekem ebben a kategóriában a pörgős, élni, menni akarás és a jó hang a fontos, a fentiekből ezt a Focus tudja, de egyel kisebb kasznival még könnyebb játszósat találni (Fiesta ST, Clio RS). Sőt, sokszor a kisebb, könnyebb, gyengébb vakarcsokkal sokkal jobb játszani, és itthon kevés helyen lassabbak (szerpentinen is sokszor hozzák a 2-300 lovas mezőny sebességét - lásd tonna videó Forus RS vs Clio RS keresőszavakkal.
Ha játszós kell mert benzinvérű vagy, ne hagy le a listáról a kicsit korosabb, de etalon Megane RS-t, vagy akár GT86/BRZ-t.
Viszont hogy mennyire kell erős, és mire/hova, nem tudjuk, mert egy csomó kisturbós sportosline is jól megy, kezes, ügyes, és azok tényleg nem drágán fenntarthatók és jól is tudnak fogyasztani (már egy Leon FR is tök ügyes, 150lóval odéb lehet állni, nem is fogyaszt sokat normál közlekedéssel; de ebben a ligában vannak jópáran). Főleg ha sokat városozol érdemes ezeket is megnézni. Nálam még vízválasztó a komolyabb változatok komoly felnije és peres gumija, ami amerre én járok, halálra vannak ítélve. Tudom hogy nem nehezebbek, de egyszerűen vannak néha védhetetlen brutál kátyúk, és még a nagy rugóutas polgári futóműves autóm 17es kerekét is párszor eldefektelték szar úton, váltottam is 16os kerékméretre inkább.mobal: Kérdezd a barátod: [link], [link]
Egyébként a forgatókönyv függ a konkrét esettől. Az elmúlt 10 évben vett autók nálam mindig így néztek ki: Foglalót fizetek(bár pl carnextnél nem tököltöm két utalással ment egybe), kifizetem a honosítás/okmányirodában átíratás/eredetvizsga/satöbbit (60-90k jellemzően), majd a fennmaradó összeggel/utalási igazolással, és az előző este kötött biztosítással a megbeszélt napon elhozom az autót, kész.
Mindig épp kereskedésnél találtunk megfelelő autót, ők meg megcsinálták a bürokratikus részt. Magánszemélytől való vásárláskor jellemzően ocsmányiroda és eredetvizsgátadót neked kell intézni.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MODERÁTOR
válasz MC Pite #198421 üzenetére
Az normális, hogy a legolcsóbb és a legdrágább biztosító között nekem kidobott a kalkulátor közel 100k-s különbséget? Illetve tud többet egy drágább szolgáltatás az olcsóbbnál?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MC Pite
veterán
válasz mobal #198422 üzenetére
Persze. x biztosító erre, y biztosító arra az ügyfélkörre lő. Kötelező esetén nincs igazán különbség. Ha kötsz cascot is, ott kell megnézni nagyon, főleg hogy teljeskörű legyen. Nálam inkább az szempont, mennyit szoptam velük. Kb 10 biztosítónál voltam, de az utóbbi kb 9 évben csak az unionnál van mindig a cascom és a kötelezőm, mert megy minden gördülékenyen, megvannak a régebbi cuccok, nem kell hatszor telefonálni rájuk, és árban is top3ban vannak 3x éves vidékiként átlag 1.6os motorizáltságú autókkal. ez többet ér nekem mint évi párezer forint. Korábban mikor évente váltottam mindig elakadt valami a biztosítónál/alkusznál/banknál.
Amúgy mivel spritmonitorba úgyis írom a költségeket, pl így nézett ki a Megane-nál (90500, de 95 volt a 208-ra is):
Vagyonszerzési illeték:52 650 Ft, Új forgalmi engedély:6 000 Ft, Törzskönyv:6 000 Ft, Forgalomba visszahelyezés:2 300 Ft, Ügyintézési díj:5 000 Ft, Eredetvizsga:18 500 Ft[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
A veloster fentartása olcsó, mert lényegében egy i30 technika, cserében nem is ad nagy élményt (jobban néz ki, mint ahogy megy)
Buta a futómű és nem is lép igazán nagyot
A kia ceed gt egy fokkal jobb választás, hasonló fentartási költség, viszont 205ló
A ford futóműve, meg úgy mindene sokkal jobb, a fentartása lesz drágább.
A mazdánál a rohadásra kell figyelni
Amit mások is tanácsoltak, egy golf gte jó vállasztás lehet a sok város miatt, ha kell akkor meg lép is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz mobal #198415 üzenetére
Amit nem írtak, adásvételi 4példány, mindegyik eredeti aláírásal, óra/perc, ebből 2 neked, kettő neki. Használt autó, akkor nézesd át, vagy vigyél embert aki látott már használt autót közelebbről,
az adásvételi ne előre kitöltött bianco legyen, mármint legyen ott a gazdája, törzskönyv, forgalmi, 2db kulcs amit kapnod kell az autóhoz.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
akooos
veterán
válasz szabonagyur #198405 üzenetére
Köszi neked is és bitporknak is a választ.
A 2009-ben lejárt hitelen kívül más nem volt az autón. Mikor a bank kiküldte a törzskönyvet, benne volt a kis papírka, hogy okmányirodába be kell fáradni elintézni ezt, csak ez kimaradt
A héten / jövő hét elején ha el tudja intézni a tulaj és leveszik a bejegyzést, akkor lehet, hogy meg is veszem ezt az autót. -
4tha
újonc
válasz MC Pite #198421 üzenetére
"Élvezetesen vezethető virgonc/ügyes, vagy inkább erős autót?"
jogos, 10 éve vettem utoljára kocsit. Ami fontos, az a jó megjelenés, elfogadható fogyasztás/szervíz/megbízhatóság és cserébe elfogadható teljesítmény. Magyarán kompromisszumot keresek. Nem szeretnék egy 300 lóerős kocsit, ami 15 litert zabál , hiába jól néz ki. Versenypályán sem szeretném használni, driftelni sem szoktam, szóval a nagyon pici "csúszkálós" kocsik kilőve, de azért ha előzök az országúton, verje kenterbe az 'átlagos' kocsikat.Ez a LEON FR elég jó választásnak tűnik, találtam egy 100k kilómétereset 4.3m-be Nyíregyházán. 180 lovas, ez már kb elfogadható.
De beszélek Dokival is a gte-ről.Ha van ezalapján javaslatod, akkor szívesen veszem még. Köszi az eddigieket is.
[ Szerkesztve ]
-
4tha
újonc
válasz kisza25 #198425 üzenetére
Mondjuk egy Kia Ceed 2015 kocsinál mit gondolnál a fenntartási ktsgnél egy GT versus alap verziónál? Vajon hányszorosa lehet?
Illetve a golf GTE szervízéről?
Igen, ezt írták a veloster T-ről. Kiábrándító, amikor egy kocsi olyan, hogy nincs réteg, akinek csinálnák... Megnéztem egy Lexus CT200h, szerintem nagyon szép külsőleg. Aztán ránézek, 0-100 gyorsulás 11mp. Nem értem, miért nem csinálták meg egy 200 lovas kivitelbe, nem gondolkoznék egy percet sem. Bár gyanítom, hogy ez a lexus ez második kocsinak készült valami brutál pénznyelő mellé, ami jó elgurulni a boltba, de azért meg is lehet vele jelenni. -
Paxker315
addikt
hát, az auris-ct200-prius3 közösködik, így gazdaságos. Ha megnézed a lexus elmúlt évekbeli kínálatát, nem is sok "nemhiprit"-et látsz. És itt citálnám a fentebb Bdanyy által említett zeperfst, https://zeperfs.com/en/ érdemes megnézni 100-tól mennyire "dinamikusak". Sajnos ez egy ilyen, nem arra lett kitalálva, hogy élményautózzon az ember : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
footy
addikt
En bedobnam meg a GIuliettat a kalapba. Olcsobban talalod mint a VAG konszern autoit. A multiaireseknel erdemes bekalkulalni az egyseg cserejet a keretbe.
Egyebkent elgeondolkoznek a 120 lovas(nincs multiair) valtozat+chip kombon is, mert a rovid valto miatt igencsak fickosnak erzodik.[ Szerkesztve ]
-
Nem tudom mennyi benne az egyedi alkatrész, nem tudom mennyit tudtak belőle eladni, akkor még eléggé feltörekvőben volt a márka. Szerintem elég kevés fogyott így az alkatrészek is drágabbak lehetnek. Velosternél pl. a karosszéria elemek pótlasa ami problémás.
Amúgy rámész unixra, vagy bárdira, vagy kaufferre és nézel alkatrész árrakatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
Én hótziher hogy inkább 1.4 TSI-vel venném az 1.8 helyett. Sokkal kevesebbet eszik, és bőven jól megy az a 150 paci (ha mégis kevés, az is megoldható hogy legyen még egy kis tartalék). Nyugi, a 225ös gumi már vesztésre áll ezzel a motorral szemben is, a 205öst meg relatív óvatosba is megforgatja az ember, és nem csak egyesben. Próbáld ki először az 1.4-et.
Ct200h kiakadást nem értem. Van a keveset fogyasztó, alul is élhetően nyomatékos hibrid, meg sznoboknak a 200lovas hátsókerekes autójuk, ami nem megy jobban, legalábbis a 150lovas IS az egy, khm, megfontolt, jószág, átlagos dinamikában, főleg városban a Ct200h lekörözi. Amúgy meg ráz mint az ekhósszekér.
A Ceed GT az egy GT.
Ne az autós kártyát nézd, próbálj ki egy két ajánlott modellt.Guliettára +1, szintén az 1.4-eseket venném.
Paxker315, úgy vélem azon nem lesz elég szép az embléma, magyaroszágon a jó megjelenés ilyesmit szokott jelenteni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Willie
őstag
Sziasztok!
Egyik kollégám megvehette a cégautóját, úgy volt, hogy a családban igényt fognak rá tartani, viszont úgy tűnik, hogy mégsem lesz rá szükség, így szeretnék rá lecsapni.
Ki lett töltve az adásvételi szerződés, ki lett fizetve a munkáltatónk felé az összeg. Tegnapelőtt elkészült az eredetiségvizsgálat, viszont egyelőre nincsen a nevén az autó.Nem szeretném kétszer is kifizetni az átírást.
Kérdéseim:
Milyen úton tudjuk az én nevemre írni az autót? A munkáltatóval kitöltünk egy új adásvételi szerződést és egymás között rendezzük az anyagiakat?
Az eredetiségvizsgálat érvényes lesz így is vagy azt mindenféleképpen újra meg kell csinálni?Előre is köszönöm szépen a segítségeteket.
-
dong86
csendes tag
Jó választás az 1.8 TSI Leon. Nagyjából 1-1.5 literrel eszik többet mint az 1.4 TSI cserébe kevésbé kokszosodik és 100 felett rendesen otthagyja. Lehet vele meglepetéseket okozni mivel a 180 lóhoz(100-as benzinnel 190-195) csak 1.2-1.3 tonna a kocsi. Vízpumpa és a kuplung a gyenge pontja a konstrukciónak érdemes ránézni vásárlás előtt és nem javallott belőle az automata.
-
Skilly
aktív tag
Sziasztok!
Múltkor kérdezgettem Ford C-Max autó után, viszont a vétel sajnos nem jött össze.
Az új kiszemeltem egy Peugeot 308 SW II, 2015-ös modell, 2.0 blueHDI (150le) active felszereltség, automata váltós. 218e km van az autóba, ára 2,3m huf.
Kinek mi a véleménye róla? A váltó mennyire megbízható és tartós? Mire érdemes odafigyelni vásárlás előtt?
Hallottam olyat, hogy ebben az autóban nincs kettős tömegű lendkerék. Valóban igaz? Nem vagyok szakértője, azért kérdezem.
Válaszokat előre is köszönöm!HyperX
-
bbubby00
őstag
Szeretnék egy stílusos, pakolható munkásautót, ami alig lenne használva.
Keret: minél kevesebb. Előny: megbízhatóság.
Nagyon tetszik a Subaru Forester 2.0. Automata, nagy napfénytető. Mennyire megbízhatóak motor szempontból, meg úgy alapból is?!
90-00ig gyártott (+-5év), egyedibb megjelenésű valamit keresek. Jöhetnek a kretén ötletek :DEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Brandynew
őstag
Sziasztok,
1 millió Ft környékén milyen sportos "játékautót" néznétek? Valami Nissan 350 típusúra gondolok.
Köszi.
-
lukito9
újonc
Sziasztok!
Mindennapi élethez, de leginkább munkahelyi ingázáshoz keresek autót!
Főbb szempontok:
- Napi 80 km (oda-vissza egyben) autópályán, illetve sok körforgalmas (kamionokkal teli) elkerülő szakaszon.
- Család egyenlőre nincs, csak barátnő, így nem fontos a kombi autó, sőt..
- 2013-2016-os modell, kb. 4-5 évre tervezve vele
- Keret: 2,3 - 2,8 milló FtEgyenlőre nincs semmi konkrét kiszemelt modell, márka. Minden ajánlást (esetleg kis részletesebb érvelést mellette) örömmel fogadok.
Köszönöm szépen előre is!