-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
Mint írtam....ki, hol talál, mit mennyiért! Komplett fékszett bontott kocsiból 60-70k körül kijön.
Az amiket írsz tényleg igaz nálatok MO-n, csak én Szlovákiában élek és itt jó áron hozzájutni bármihez.
MEYLE lengéscsillapító, ugyan azt tudja mint a SACHS csak lehet korábban kell majd cserélni. Lényegében ugyan ott vagyunk.
Nálam másról van szó.....én a kocsiban a kényelmet szeretem.Ültem jó pár autóban és összesben xar az ülés. Azért maradt a listán két verzió vásárláskor. S500 vagy 735i. Mivel az S500 légrugós, így az is ki lett lőve. Maradt a 735i.
És tudod mit mondok neked.....egy álmom vált valóra amikor 2016.12.28-án este 6 órakor azt a kocsit vittem haza, amiról csak éveken át álmodoztam.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hacki87 #163357 üzenetére
Nem olyan, lágyabb, billegősebb, szarabb. Két hét után elhajigálod, ha tudod milyennek kell lennie. Ha leszarod, akkor jó, akár a 20 éves fél millát futott gyári.
Persze én nem értek hozzá, nem tanultam autószerelőnek, meg szlovákiában sem élek... ja, de.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #163356 üzenetére
Ha ezt szereti, neki megéri, még oké. Lehet venni 10 euró/drb gumit, meg bontott féktárcsát, csak ne ajánlja olyannak, aki olcsón fenntartható, faék egyszerű autót keres (G Astra, Bravo)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
KAMELOT
titán
válasz BigBlackDog #163354 üzenetére
Én azt csak leírtam. Magának a féknek ebben a kocsiban semmi baja, max a fékpofákat kell cserélni, amit természetesen újat veszek.
Még mindig valaki félre írja itt a dolgokat.
Fentebb írtam.....lesz komplett motorfelújítás. Mit gondoltok oda nem új alkatrészeket teszek?!?!
tiszta új hengerfej 1200 euro
elektromos vízpumpa 600 euro
motortömítés
gyűrűk, dugattyúk
komplett LPG rendszer felújítása
jelenleg ami most lesz sebváltó felújítás...olaj 16 liter 190 euro + szűrő 135 euro
Természetesen, amikor cserélek valamit újat teszek, de ami nem olyan alkatrész az lehet bontott is. pl. küszöb meg ilyenek, nem kopó alkatrészek. (lehet én írtam félre valamit, vagy mások értették félre...sorry)(#163355) richie900812: Persze neked elmond valamit....nekem meg azt mondja el, hogy amióta megvettem és a kocsira rászántam idáig 50 euro lengéscsillapító + 125 eu első ventillátor....azóta megtettem a kocsival 39 000km-ert. Idáig okés? Ja és elnézést Vegyünk 15 liter x 0,50eu LPG----7,50 euro / 100km.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BigBlackDog
veterán
válasz KAMELOT #163360 üzenetére
Nem szóltam. Igazából arra akart a kérdés vonatkozni, hogy miért "releváns", de így már értem a leírtakat.
Viszont, ha a rendbetételre, átírásra elmehet 600-800e Huf, akkor azért 1.5-2M Hufos kerettel nem javasolnék ilyen jószágot. Főleg, hogy ahogy kivettem, kifejezetten egyszerű technika keresése volt a cél.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz BigBlackDog #163362 üzenetére
Persze, igen értelek! Mindenki azt választ amit akar, ami az igényeinek és a pénztárcájának megfelel!
(#163363) joamilestoné: Ja pontosan....kitudja mikor volt benne cserélve....meglátjuk holnap ha kifolyik az olaj!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
vzsryl
nagyúr
Az első bizonyíték az új Mazdák rozsdásodására: [link]
1-2 éve páran itt kijelentették, hogy a kodos Mazdák is rozsdálnak, de bizonyítékot senki nem mutatott. Eddig kellett rá várnom, köszönöm a Totalcar.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
m3tr0
senior tag
válasz KAMELOT #163360 üzenetére
Szoval megsem olcsó es olcsón fenntartható autó.
Az,hogy te csak x összeget költöttél rá,az téged minősít és nem az autót.
Se normális gumi,se fêk, olaj csere volt? Mi ment bele,milyen szűrőkkel?
Téli gumi? Stb.?
Magyarázod a bizonyítványt de számomra az jön le,hogy megvetted az autót de csak éppen életben tartod.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Azt a kurta hipokrita tamadast KAMELOT ellen! Mintha nem tudnátok h itthon a legtobb auto meg ennyit sem kap meg. Meg aztan megneznelek titeket egytol egyig hanyan elitek az almotokat a lehetosegeitekhez merten...
Nem erzitek ugy h kicsit, csak egy egeszen kicsit ujra kellene gondolnotok annak tukreben, hanyan ultok valoban abban az autoban amit szivetek szerint hajtanatok es hanyan adjatok meg az autotoknak amit eloirnak es nem csak azt amit kell?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz bitpork #163372 üzenetére
Malac uram túlgondolod a helyzetet. Marha egyszerű a dolog. Tudnia kell az embernek, hogy meddig nyújtózkodhat. A kolléga szemlátomást nem tudja. Ha nem lenne problémás számára az autó fenntartása akkor mindenből újat és jó minőségűt vásárolt volna az álomautójába. Aki vesz egy luxus batárt és használt gumit meg használt féktárcsát vesz rá az ne papoljon, hogy olcsóbb fenntartani egy BMW 735i-t mint egy Fiat Bravot vagy Opel Astrát. Az eddig olvasottakból ez tipikusan a nincs pénz banánra esete. Ha nekem egy bizonyos autó az álmom és sikerül megvásárolnom belőle egy példányt akkor attól alap, hogy nem sajnálok semmit. Új és jó minőségű alkatrészekkel rak(at)om össze és nem a bontóból meg a használt gumistól tartom karban. Ha üres a zsebem akkor inkább nem járok vele még egy-két hónapig de az autó mindig a lehető legjobbat kapja és ne azt amire éppen futja az adott pillanatban. Ha pedig valakinek nem telik új fékre és új gumira ami hozzáteszem a legalapvetőbb dolog egy autón akkor álom ide álom oda, nem ismétlem nem hetes bmw-t kell venni hanem egy olyan autót amit fenn is tud tartani. És nem a rosszindulat vagy az irigység mondatja ezt velem hanem a józan paraszti ész.
mod: Ha jól sejtem te sem a bontóból meg a használt gumistól tartod karban a Q7-et.
[ Szerkesztve ]
-
Lehet hogy túlgondolom de azt nem tagadhatod h mindenki úgy lépett fel mintha KAMELOT public enemy #1 lenne. Pedig nem kell sokat keresni h igazi romhalmazokat lássunk az utakon.
Most is gyári bizbaszok jönnek a mortorhoz. Ugyanakkor már anno is le lettem hordva mindennek mert az első allroadnál bevallottam h nem költök új gumira. Mindig téli 7mm körülit veszek párévesben és max 2 évig van a kocsijaimon.
Féktől valóban nem veszek bontottat bár el tudom képzelni h kis kitartással lehet akár újat is vadászni. De pl légrugót már németből vettem után gyártottat sok-sok garival - és működik töredék áron. Pl: szeleptömb gyári 130-160k+posta, Merkelországi utángyártott 70k+posta.Az olajfogyás érdekes kérdés, mert ugye németeknél a liter/1000 km is normális a gépkönyvek szerint, de maga a tény h szándékában áll elkölteni rá több ezer ojrót hogy ez ellen tegyen azt mutatja nekem(!), hogy igen is tesz nem is keveset az autójáért.
Persze tudom én ítélem meg rosszul, csak akkor is rá kellett mutatnom, hogy a nagy átlag sokkal rosszabb állapotú bármilyen kategóriás autóval IS kimegy az utakra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
m3tr0
senior tag
válasz bitpork #163372 üzenetére
Itt nem arról van szó.Jarjon azzal amivel akar,tok jo neki. De ne ringassa magat es mast se abba a hitbe,hogy hat ilyen autoval jarni olcso. Mert az auto is az,meg kolteni se kell ra. Mert itt eloadja,hogy o 12 orat kocsikazik a varosban mert jo a v8, de melle 3000 Ft-os gumit vesz. Azert ez kurva meredek,minden szemszögből.
De hadd ne irjam le még egyszer,hogy miket írt még.
Szóval legyen vele boldog csak ne állítsa mar be ugy,hogy há' ennyié bakker vegyel 7-es Bmw-t mert az kurva jó es olcso fenntartani is.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Tothgera30
Ármester
válasz vzsryl #163365 üzenetére
Anno valahol olvastam hogy az oroszoktól vesznek vasat a japánok, és a kész autót még hajóztatják a nagy vízen, így a tartós sós pára miatt miatt korábban oxidálódik. Bár ha megvételkor bejelölnék a vevők az opciós listán az üreg és alvázvédelmet, nem is lenne később probléma.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Acheron
őstag
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Akkor végül is a vevő a hülye?
Miért kell alap(nak gondolt) dolgoknak, mint üreg-és alvázvédelem opciós listára kerülni? (ez tényleg opció??? ) -
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Lezárt konténerben kvázi légmentes környezetben jön az autó. Érdekes a Jazz-em is átutazta az óceánt és az Imprezám is mégsem rozsdás egyik alja sem pedig nem mai darabok.
Nincs ilyen választható gyári extra, mi több az utólagos alváz és üregvédelem garanciavesztést okoz.
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Nem ilyen költői az ok: Egy évtizedig hazudott a japán ipar gerince
"Így például Kobe Steel termékeiből jutott a Boeing repülőgépeibe, a Nissan, Mazda, Toyota, Ford autókba, japán vonatokba, vagy például a Hitachi Nagy-Britanniába exportált vasúti szerelvényeibe is. "
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Acheron #163382 üzenetére
Miért lenne hülye a vevő? Sok esetben inkább csak tájékozatlan. Alapnak gondolt? Soha nem volt alap, ezer éve akkor csinálták mikor már rohadt a küszöb, doblemez, és társai. Tényleg opciós extra néhány gyártó listáján, de szinte senki nem jelöli be, bár természetesen felára van. Viszont a cikkre visszatérve, elvileg előrelátó gondos tulaj, aki 15+ évig tartaná meg az autót, akkor mindenképp érdemes neki adni egy védelmet, nem hiába viszem én is a 3 éves Astra-t, pedig azon egy pörsenés nincs, de ezt érdemes meg is előzni.
#163383 Qru: Eddig láttam már opciós listán, sőt Opel márkakereskedést kérdeztem, nem kizáró ok.
#163384 gzbotii: Érdekes, erről nem tudtam.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
meszi85
csendes tag
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Vályi is ilyesmiről beszél ebben a videóban [link] 17:00-től
-
gzbotii
veterán
válasz Tothgera30 #163385 üzenetére
Mutass egy gyártót, ahol szerepel opciós listan extra üreg és alvázvédelem
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz Acheron #163382 üzenetére
Amíg pénzbe kerül megcsinálni az. Ha ennyivel drágább lenne kérdés nélkül akkor meg azért menne az ajvékolás.
(#163376) m3tr0 : Ezt ne jelentsük ki expressis verbis. Nekem nem egy olyan luxus autóm volt amire pl 2 év távlatában kellett az időszakos szervizen felül egy féklámpa kapcsolót cserélni vagy még annyit sem. Szerencsésebb lenne azt mondani, hogy luxus autó luxus költségekkel ha gyári minőséget akar a tulaj. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #163385 üzenetére
A japánoknál (pl Mazda) kizáró ok sajnos.
mod:
Az a létjogosultsága, hogy a nem szakszerűen elvégzett alváz és üregvédelem több kárt okoz mint hasznot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Milyen típus jöhetne szóba 2.5M Huf körül, ami 100-200 lóerő közötti benzines motorral ajánlott (nem saját részre)? Eddig hot hatch volt inkább a kulcsszó, első körben Golf V GTI-al.
-
meszi85
csendes tag
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
A linkelt videómban magára már az alapanyagra gondol, nem a kész autóra. Egyébként minden márka alkalmazza az ilyen fürdetést [link] vagy ez csak bizonyos ár kategória felett van? Persze ez csak a karosszéria a Mazdánál a futómű elemek festésével, kezelésével is probléma van.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Acheron
őstag
válasz Tothgera30 #163385 üzenetére
Épp arra utaltam, hogy ez szerintem nem vevői felelősségi kör, nem az az alap probléma, hogy a vevő nem választja ki ezt az opciót (főleg, ha nem is mindenhol opció). Egy autónak néhány évesen nem kellene kivirágoznia a rozsdától, ennyi talán elvárható egy ilyen értékű élvezeti cikktől. Avagy ebben nincs egyetértés?
Több gyártó meg tudta/tudja ezt oldani (a Volver pl 13 évesen sem rozsdásodott.)
(#163388) bitpork: Nyilván van igazságod, de egyrészt a gyártó sokkal hatékonyabban és nagy valószínűséggel olcsóbban tudja megoldani a nagy darabszám miatt, mint utólag a magánember (főleg, ha neki nem is lehet), másrészt most is akad, akinél ez nem probléma.[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #163381 üzenetére
Maga az alapanyag is gyakran szennyezett, nem elég tiszta fém, és sokszor belülről indul a korrózió. Más esetekben a felületkezltés sem elégséges. Lásd Transit, régi Jumper-Boxer-Ducato, Sprinter...
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Németországból szeretnék autót behozni, van kettő is, ami szóba jön, egymástól fél óra távolságra. Olyan céget, személyt keresek, aki megbízható, kimegy, felhív, megveszi azt, ami jobbnak tűnik és behozza, intézi a papírokat stb. Kit tudnátok ajánlani?
Becsületesnepper.hu-val nagyon rosszak a tapasztalataim, vele semmiképp nem akarom.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz kalapacsolok #163397 üzenetére
Unokatesóm jár ki kocsikért (IS, mert főleg motorokra szakosodott). Seregélyesen van a vállalkozása, ha nincs tőled túl messze megadhatom a kontaktot hozzá.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalapacsolok #163397 üzenetére
Mi volt a gond, illetve mit szeretnél hozatni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák