-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Szép estét,
Ha megkérem a tisztelt egybegyűlteket, megköpködnétek egy kiszemeltet, mert én már több, mint egy hónapja bújom a hírdetéseket, és félek elvesztettem a realitásérzékemet, mert a linkelt darabot egészen élhetőnek gondolom.
( rövid háttéranyag, Astra G Caravan OPC-m volt, picit szűknek találtam a belteret, ezért eladtam, és márkán belül maradva a következő méretre, C Vectra nézegetésre adtam a fejem. Mindenképp benzin-kéziváltó kombó, és mivel az átlagnál súlyosabban csapott meg a benzingőz, ezért ahogy eddig is, valami különlegesebbet kerestem, így keveredtem a 3.2 világába )
Köszönöm előre is a véleményeket.
-
_ak_
addikt
válasz andrisbandi #147096 üzenetére
Megvolt körbenézés, kipróbálás. A fazon tipikus kereskedő volt, kulcsmondata a "Nem számíttattam volna be, hogy ha nem jó." Alapvetően nem volt baj, viszont az idejébe nem fér bele, hogy elmenjünk egy állapotfelmérésre, annak amúgy is csak 5-6mós kocsinál van értelme.
Kívülről rendben volt, jobb a küszöbnél alul épp hogy volt egy minimális rozsda. Jobb első kerékdob színre fújva, a miért nem derült ki, de a motorháztető alatt nem volt semmi nyoma, esélyes, hogy csak valami horzsolás lehetett. A motor szépen járt, belül / alul nem volt látható semmi olajfolyás. Hangra egész "sportos" volt, a hátsódob cserélve lett valamikor, valószínűleg a középső szelel egy kicsit.
Az egyik féktárcsa szemre már csereérett.Belül egész jó állapotban volt, nagy kopások nem voltak láthatóak, de mindkét hátsó ajtó belül karcos volt. Kellemes meglepetés volt, hogy elől, hátul is jól el lehet férni, de persze ez is inkább 4 személyes, de az Almerához képest egész tágasnak érződött.
Tesztkör alatt nem tapasztaltunk semmi kirívót, leszámítva, hogy jobbra húzott az autó, egy kicsit "szitált" a kormány. A dinamikával nem volt gond. Klíma működött. Elmondás alapján németbe jártak ki vele rokont látogatni.
Összeségében jónak hatott, de ha számolok egy kis minimális alkut, akkor is mérlegelve bizonytalan vagyok.
Szóval, hogy ha azt nézem, hogy kell egy kötelező vezérlés csere (mert hogy szervizkönyv van, legalábbis valameddig vezetve), egy középső dob, minimum egy új féktárcsa, de gondlom illendő egyszerre cserélni ezeket. Jobb futómű, hát igazából bármi, lehet, hogy csak egy centírozás kell.
A kocsihoz 4 Kleber téli gumi jár, így nyári garnitúrát is kell venni, ill. a tank is szinte üres. Akárhogy is nézem 1,1-1,2m szerintem, mire a parkolóba tudnám, menet készen.Nekem nem tűnik az év bizniszének, Ti mit gondoltok?
Let's begin, de gozaimasu!
-
Tothgera30
Ármester
Valahol ott kezdődik a tahóság hogy ára fölött, törött szellőzőrostéllyal, és rendőrségi verda volt (Astra H 2012 - 2m.).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szada85
aktív tag
Köszönöm a pro-kontra véleményeket, nagyjából ez Volt a célom, hogy egy kicsit objektívebb véleményeket gyüjtsek, legyen az akár pozitív, akár negatív.
Megszavazok egy megnézést, aztán meglátjuk, amiket eddig megnéztem, azok közül is több a randin vérzett el, kisebb-nagyobb eltitkolt hiányosságok/hibák végett, szóval kiderül ez milyen lesz élöben.@focvis:
A belseje tényleg nem egy iparmüvészeti gyöngyszem, ha azt nem is hírdetném mellszélességgel, hogy lenyügöz, de alapvetöen nem érzem magam rosszul benne ( nyilván ez az én ízlésficamom igazolása csak ), amit tervezek, az idövel FL-es apróságokkal való frissítés ( díszlécek, szellözök körüli dolgok, még nem jártam utána mi mennyire passzol, bízok benne, hogy megoldható ).Tippre én is azt gondolom, hogy rugalmasságban jobb lehet az OPC már csak a turbós karakterisztika miatt is, míg a V6-ot forgatni kell, hogy menjen.
Nézegettem a [Zeperfs] nevü oldalon ilyen virtuális összehasonlítást - nem tudom, mennyire egzakt oldal -, ez alapján pedig annyival nem marad le, mondjuk nem is a tizedek hajszolása a célom most. Volt már sor4 szívó, sor4turbóm, gondoltam most kicsit belekóstolok a szívóV6 világba is. -
lacos001
senior tag
Hi, régem jártam erre...
Feleségem ezt a verdát nyúzza...gyerekkel oviba, néha játszótérre stb.
Viszont most begerjedt és váltana...
Van sok kiszemelt BMW, Audi, Peugeot tudja a t@k@m még micsodák, de ezen megakadt a szeme tegnap.
Renault Megane Grandtour TCe 130 Dynamique
Ne kérdezzétek miért, én sem kérdeztem.
Esetleg valakinek valamiféle nevezzük tapasztalat? lehet ez igy elég hülyén megfogalmazott kérdés6-7-8000 eurot szánnék az új játékszerére....semmi többet...ebbe az árkategóriába mi fér bele még nem tudom, nem nézegettem
thx
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #147113 üzenetére
Igen, nézegettem az OPC-ket is ( a "sima szériás " 2.8V6 turbótól már csak 1-2 Ezer €-nyi a különbség akkor már ), viszont a Z28NET-röl elég sok nyügöt olvastam, az elsö szériában Volt láncszakadásos visszahívás is, azonban a német OPC-s fórumokon is visszatérö jelenség, hogy az elvileg rendszeresen láncot cserélö - bizonyíték híján én is feltételesen kezelem ezeket a véleményeket, persze - tulajoknál is Volt csere után 20-30-40 Ezer Km-rel láncszakadás - ami azért nem vidám -, már az újabb szériásoknál is.
Nyilván ezt okozhatja hanyag szerelö, bármi, tippelgetni nem szeretnék, de nekem a sok panasz elvette töle a kedvem.
Plusz valóban, az OPC-k olyan 3x -os ár körül mennek ( kétszeresért is van, de az olyan is ) ahhoz képest, amennyiért ezt hírdetik. -
veterán
válasz Szada85 #147112 üzenetére
Igyekszem objektív lenni.
10+ Opelem volt, amelyik itt releváns: Vectra B 2.6 V6; Astra G Coupé Turbo (Z20LET); Vectra C pre-FL 3.0 V6 CDTI, 2x FL Vectra C1.9 CDTIamit tervezek, az idövel FL-es apróságokkal való frissítés
A legnagyobb bajom a pre-FL műszerfalának textúrájával van, a frissítés után emészthetőbb lett.
rugalmasságban jobb lehet az OPC már csak a turbós karakterisztika miatt is, míg a V6-ot forgatni kell, hogy menjen
Összességében megy jobban a Z20LET; nem kell forgatni a GM V6-okat. A 2.6 V6 már az 500 (ötszáz) rpm körüli alapjáratról elindult minden különösebb szenvedés nélkül (a DMF-fel nem foglalkoztam).
Volt már sor4 szívó, sor4turbóm, gondoltam most kicsit belekóstolok a szívóV6 világba is.
Jogos.
A fent leírt sormintámból nekem a csipszes 1.9 CDTI FL GTS állt legközelebb a szívemhez, de mindegyik klassz gép volt. De írtad, hogy dízelt nem szeretnél.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Ötleteket szeretnék kérni tőletek autóvásárlás kapcsán. Most egy Mazda 3 2.0 benzin (BK 2007) van, de úgy néz ki vissza kell adnom (pedig nagyon adja). Helyette szeretnék valami hasonló méretű, hasonlóan izgalmas gépet ~2 m környékén. Havi 1000-1500 km megyünk vele 70-30% városon kívül - város. A város azt jelenti, hogy kb. 2 km-t megy indítás után, aztán megállunk vele (kis város). Városon kívül napi munkába járásra 25 km indításonként, illetve hétvégente hosszabb táv kirándulás céljából (akár 1000-1500 km 2-3 havonta). Fogyasztás 8-10 literig nem zavar. Extrák közül a klíma és a tempomat kell. Volt 1,6 szívó benzines kocsim és amennyiben úgy alakul szeretnék azért erősebbet.
Köszi -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #147117 üzenetére
Köszönöm is a véleményeket is, általában elég sok idöt töltök egy-egy autóvásárlás elött háttéranyagok/fórumok, cikkek olvasásával, nyilván részben mert érdekel is, illetve szeretem tudni, mit nézek/veszek, és mindig jó mások tapasztalatát hallani/olvasni.
Nekem eddig szerényebb a lista, Opeles vonalból a Kadett Gsi/Astra Gsi/G OPC Caravan vonal Volt, szerettem én is mindet, az Astra a mai napig megvan hétvégi reszelös/játszós autónak.
A Caravannal is egyedül a helykínálattal volt bajom, nem vagyok egy karácsonyfadísz alkat, és a 190 centimhez nem tudtam kellöen letenni az ülést, a tetökárpit hajbirizgálása még elment, az jobban zavart, hogy a szemvonalamba nagyon belelógott a szélvédö felsö éle, plusz a középsö tükör is pont a látómezöben volt, emiatt is kezdtem a tágasabb vonal felé keresgélni.
A dízlit egyrészt amiatt nem preferálnám, mivel a hétköznapi munkajárat egy útra 11-12 km ( bár nyilván tudom, ez egyik motornak sem a kedvence, de talán egy benzines kevésbé hisztizik miatta ), emellett van sok kirándulás is, autópályázás, hazaút, stb, ami alatt szépen át van járatva a Motor, ergo lehet a dízlivel se lenne semmi gond, én mégis inkább benzines vagyok.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #147121 üzenetére
Csak azért ajánlgatja, hátha a sajátját rá tudja sózni, és megszabadul tőle
-
nagyúr
válasz szőröscica #147121 üzenetére
A két autó merőben hasonló, a fogyasztás a megadott kereteken belül van, szívó benzin, tehát kőegyszerű, és bár én nem számítok, mások szerint nem megy rosszul az 1.8
Attól, hogy én felgyújtanám, még nem rossz autó
Vili múlt hét végén vettem 2 vonaljegyet, gondoltam rád közben
(#147121) joamilestoné: Ugye néha tudok meglepéseket okozni
Ja és meglett a törzskönyv, szóval már csak a bátorságom (nyuszi vagy mekfláj) állja útját annak, hogy megszabaduljak a kis ribitől
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
Ezt nem adom egy darabig: Ez szép és finom a maga kategóriájában (csak jégvert :/ ). Tegnap kéretlenül be akarták számolni egy Passat B7 TDI-be, úgy hogy teljesen más ügyben találkoztam az illetővel.
@(#147119) Szada85: F GSi 16V nekem is volt, nagy liebling.
Tetőablakos Vectra C-t ne vegyél, ha 190 cm vagy.
A 3.2 V6 fogyasztásával még barátkozz - a B 2.6 V6 fogyija 9 volt nálam nyaraláskor, amúgy kb. 11. Mielőtt eladtam - hogy szebb legyen az összkép - levittem a BC-t 7,8-ra (országút, 100 kmh körül, semmi vadulás). -
nagyúr
-
Sur1G
aktív tag
válasz BigBlackDog #147131 üzenetére
Tele van a népítélet zörgő kárpitokkal - műszerfallal, pontatlan illesztésekkel, elektronikus meghibásodásokkal stb... Talán volt is róla cikk TC-n, hogy az FL utáni verzióban sok mindent kijavítottak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sur1G #147132 üzenetére
Az az igazság, hogy a gondokat nem egy lépcsőben javították hanem gyártás közben folyamatosan. Tehát igazából FL-ből is kifoghatsz zörgő kárpitost. Minél újabb annál annál jobb pusztán az hogy FL még nem jelent sokat.
BBD: Igen plüss kárpit csak a PFL-ben van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Sur1G
aktív tag
válasz pilóta #147138 üzenetére
Alapjáraton csattogó hangja van, 3000 fordulatszám fölött pedig csörög picit. A csörgést kivizsgáltattam (elvileg semmi para, bár ez fura), a csattogáshoz meg kellene bontani a motort. A szerelő vagy dugattyú csapszeg (4. henger), vagy hajtókar csapágy problémára gyanakszik. A lényeg, hogy én ezt nem akarom végig csinálni, bontott motort ismeretlen előélettel pedig nem akarok. A lánc és a szelepek rendben vannak. Amúgy jó lenne a kocsi, mert meglepően kevés rozsda van rajta és amúgy nagyon király vezetni.
Próbálok élni a szavatossági jogommal, pénteken megyek a kereskedővel beszélgetni. Jó lesz már előre látom
[ Szerkesztve ]
-
Victoryus94
őstag
1-2 éves távlatban tanulóautónak (rutin szerzéshez), munkába járni érdemes 2000 körüli 1.3-as swiftet venni?
A pénzemből épp kijönne az újabb (2007) Swift is, de szívem szerint egy Hondát/Toyotát vennék leginkább (1.5-2milla körül); Persze erre még gyűjtenem kellene egy bő fél évet, és addig nem lenne mivel járkálni.Azt nem szeretném, hogy többet költsek szervizre, mint amennyiért veszem az autót, vagy kéthetente otthon maradjak miatta, mert nem indul. Viszont nem félteném 1-2 karctól, mintha egy drágább autót vennék hosszabb távra.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Szerintem városban rohangálni jó teljesen
-
BigBlackDog
veterán
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Én inkább F/(G) Astrát néznék. Szerintem fenntartásban, megbízhatóságban nem sokkal rosszabb, viszont kevésbé papír, kevésbé zörgős, ...
De nem rossz az 1.3-as Swift sem, csak vannak "hiányosságai".
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Csak alaposan át kellene nézetni az alját is, hogy ne legyen elkorrodálva, mert amúgy se biztonságosak már ezek a Swiftek.
-
Victoryus94
őstag
válasz #94529552 #147144 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam nincs mit szeretnék.
Vagyis van, de az nem lehetségesSzóval az egyik elképzelés az, hogy 500 alatt szerzek valamit, amivel elvagyok 1-2 évet, megtanulok normálisan vezetni, és utána csere.
A másik hogy vadászok egy Yarist/Swiftet (1.3) 800k körül és elvagyok vele néhány évig. Nem tudom, mi lenne a jobb döntés.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Victoryus94 #147145 üzenetére
tök mindegy mit veszel, 1-2 év múlva úgyis cserélni fogod, mert csak. egy a lényeg, minél jobb állapotút veyél adott pénzből, hogy minél kevesebbet kelljen költeni rá és kevesebbet bukj rajta.
-
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Autóvásárláson gondolkodom, felhasználási körülmények az alábbiak lennének:
- heti ~150 km város
- heti ~500 km autópálya
- heti ~100 km országútAbból kifolyólag, hogy városban is használnám, kompakt méretű autónál nagyobbat nem gondoltam, saját tapasztalatból kiindulva egy Mondeo/Passat már kényelmetlenül nagy lenne, cucc meg beférne egyel kisebb méretbe is, bőven.
Alapvetően 3,5-4 millióért vennék pár éves használtat, de kapok egy kis külső segítséget, ha vadi újat veszek, így 5-6 millió a rendelkezésre álló összeg,egy új autóra. Körülbelül 6-7 évre terveznék vele.Típusok, amik szóba jönnek:
- Golf 7, 1.4 TSI, 125LE, manuál, pár extrával épp megáll 7milla alatt konfigurálva, talán be lehet alkudni 6 alá. Kérdés, hogy a 125-ös motor elég-e, van e műszakilag különbség a 150-eshez képest (magyarul lehetne-e egy egyszerű szoftverátírással feljebb húzni?)? Megéri-e a 150-es felára? 2010 környéki 140 lovas Passat crtdi DSG-t használtam, nyilván akkora hátbab*szó nyomatékot nem, de hasonló dinamikát elvárnék (de ugye a bódé is jóval könnyebb). DSG is jó lenne, de ezt a szárazkuplungosat meghagyom másnak, anélkül kibírom.- Mazda3 G120: A legszebb autó a szegmensben, de muszáj lenne Revolution felszereltséget választani, érthetetlen, hogy olyan dolgokat is képesek kihagyni a középső Attractionból, mint az első tolatóradar... Revoval viszont 6,8m az ára, amiből fix 300ezret lehet lealkudni, és vége a dalnak, 6,5 pedig nagyon sok.
- Astra K 1.4T: Nagyon szép, de nemsokára tucatautó lesz a céges flották miatt, ami zavarna kicsit. Belülről már sokkal csúnyább, mint az előző kettő, és állítólag ez a turbós benzines is rohadt iszákos.
- Focus: méginkább cégautó effektus, nem is nagyon szimpi emiatt, az infotainment is gagyibb, meg azt sem tudom, milyen motorral venném... A dinamikus kinézet és a sportosabb futómű miatt viszont szimpi.
- Seat Leon: Titkos favorit? Viszont a beltér képek alapján elég lehangoló, és gondolom a hangszigetelés is gyérebb, mint Golfban.
Ti milyen irányban indulnátok el? Újakat is mondhattok, bár eléggé kivagyok a japán autóktól (Mazdát leszámítva), Civictől konkrétan a hányinger kerülget. Koreait meg azért nem vennék, mert ennyi pénzért már az ízlés is egy kicsit szeretném, ha közbeszólhatna, na meg az értéktartás is egy szempont.
Köszi előre is
-
őstag
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
5.6 ért simájn van iylen golf újonnan
https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_vii/volkswagen_golf_vii_1.4_tsi_bmt_comfortline_mar_az_uj_modell-11183894a hyundainak emg a kiának könynen lehet hogy jobb értéktartása lesz mint a golfnak amugy..
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest