Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz humax #147467 üzenetére
Gyakorlatilag amire számíthatsz hosszabb távon:
-Q5 S-tronic váltó
-X3 N47 dízel vezérműlánc cseréje
-NX évi 144000 Ft fix kiadás pluszban
Ha 10+ évre tervezel, és sok km-re, akkor kérj a fentiekről árajánlatot, aztán tedd a várható költségeket Excel táblába. 150 ezer km-es futásig választanék az Audi/BMW közül, felette jönnek a rizikós dolgok, amik nincsenek a Lexusban. Mivel egy sima fék és időszakos szerviz simán lehet 200.000 Ft tájéka, a dízelek dolgai és a külön hibalehetőségek együtt már el tudnak vinni többet is, mint amit alapból megspórolnál az adón. Vagy ha már céges autó lenne, kérj ajánlatot flottás üzemeltetésre, akkor fix költség havonta,
nem ugrik be plusz javítási számla. -
vzsryl
nagyúr
válasz BrukoMisike #147798 üzenetére
Szerintem mindkettő azonosan megbízható, és szervizköltségben sincs olyan eget rengető különbség, viszont az S80 sokkal "nagyfiúsabb".
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
GaborGh
őstag
Sziasztok!
500.000ft-ig milyen tipusokat erdemes nezegetni, legfontosabb a megbizhatosag, olcso es jo alkatreszellatottsag.
Ha megbizhato szervizt, szervizest tudtok hozza ajanlani azt is megkoszonnem:
Bgy-Vac-Bp vonalon.Hetkoznap csak varosban lenne hasznalva: 10-20 km, hetvegen hosszabb tavok: 200-400km.
Havi ~1.000km.
Benya vs. Diesel?Mit javasolnatok?
Amiket eddig neztem:
Renault Thalia
Chewrolette Lacetti
Alfa 156, 147
Mazda 323
Golf
G Astra
Focus
Corsa
Fiesta[ Szerkesztve ]
-
GaborGh
őstag
Ha van konkret link, azt is szivesen vennem, koszi.
-
gzbotii
nagyúr
válasz GaborGh #147809 üzenetére
Iyen arban F Astra - B Corsa, ha nincs szetrohadva jo vetel lehet.
Ennyiert talan egy (mukodo) klimas is belefer.
Fiesta (mk4) ugyszinten jo kaphato.G Astrabol ez nagyon az alja...kerulnem.
Lacetii...eleg vegyesek a velemenyek rola (ismerosoktol). Regi Daewoo technologia.Alfat szerintem ennyibol ne.
Mazdat irtak, rohad nagyon.
Focus mk1 szinten az alja arban.
Ezeknek az autoknak a legnagyobb baja, hogy rohadnak. Meg sokan ezeket mar csak hajtjak, de nem nagyon koltenek ra.
F Astra, B Corsa, Golf 3, Mk4 Fiesta vonalon indulnek el, es amibol a legjobbat kapod - ilyen arban mar a kinalat felsobb reszebol tudsz valogatni.
Ja, es vetel utan, vezerles+olaj+stb cserere is hagyjal[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Victoryus94
őstag
Kényelemre szerintetek mekkora különbség van az alábbiak között?
Ignis, Corsa C, Fiesta, Yaris?Ültem nemrég egy gombóc Swiftbe, és fél óra után kényelmetlenül éreztem magam... zsibbad a combom, stb.
Nem tervezek nagy utakat, de azért 1-2 órát szeretnék kényelmesen kibírni az autóba. (Vagy ez nagy elvárás ettől a kategóriától?).
Az ignis azért került a felsorolásba, mert magasabb. Utazni kényelmes volt benne, de nem vezettem. -
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #147812 üzenetére
Az Ignis komoly?
-
gzbotii
nagyúr
válasz Victoryus94 #147812 üzenetére
Ignisben egyszer ultem, amikor csinaltam vele egy oldalparkolast noi ismerosnek - hat amilyen magas, ketszer olyan keskeny az utaster.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Victoryus94 #147812 üzenetére
C Corsa, de ha ennyire fontos a kényelmes ülés, akkor kell nézni valamelyikez bontott, komolyabb üléseket, és probléma megoldva... Szerintem ezekhez elég olcsón lehet guberálni valamilyen értelmesebb ülőalkalmatosságot. Annó G Astra-hoz kerestem, és rengeteg lehetőség volt 20-30k között, főleg Recaro-k...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #147817 üzenetére
Az, hogy létezik.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Victoryus94 #147817 üzenetére
Sokan dicsérnek dolgokat, vagy azért mert elvakultak, vagy mert nem próbálták mást/jobbat
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Victoryus94
őstag
válasz gzbotii #147819 üzenetére
Igen, van aki elvakultan dicsér, mások meg szidják ugyanazt. De ha csak annyit hallok, hogy az olasz kocsi szar, más közben ajánlgatja a puntot, akkor nem fogom tudni, mi az igazság. Ha azt mondják, hogy az olasz kocsi elektronikája nem megbízható, túl fapados, stb. a másik meg azt mondja, hogy szerinte jó a motorja, keveset eszik, vagy szerette vezetni, stb. akkor tudok szűrni, utána nézni, és dönteni mi a fontosabb.
A Suzukikat is sokan dicsérik /tulajok és szerelők is/ (a motorját, hogy "igénytelen", olcsón fenntartható, stb), ami egy olcsó kategóriás autónál azért szempont lehet.[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz Victoryus94 #147821 üzenetére
Te, jelen esetben a kenyelemre kérdeztél rá, arra is írtam
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
diegho
nagyúr
válasz Victoryus94 #147821 üzenetére
Az Ignis és a WagonR olyan szinten fapados, hogy a kényelem szó semmilyen formában nem kerülhet egy lapra velük. Teljesen sík és tökéletes úton lehet, hogy elviselhető, de az nem itt van, itt 10km után már menekülni akarsz belőle. Persze, ha nem egy még ezeknél is rosszabb autóból jössz. Ezekhez képest egy Punto2 maga az álom, már a konkrét belső tér is univerzumokkal előrébb jár, sokkal biztonságosabb és van némi komfort érzeted benne, szintén megbízható és olcsó hozzá minden. szög egyszerű, mindenki tudja szerelni.
-
Kickass
őstag
Pörgetem én is a topikot kicsit
Ajánljatok nekem autókat 1,5 millióig (pusztán vételár)
Legyen benne:
ABS
tempomat
légzsák (legalább 4)
klima
ha sedan a forma jó lenne vmi tolatóradarHa benzines: átlagfogyi 8,5-9 liter körül.
Ha dizel: DPF nélküli megbizhatóbb konstrukcióAmiket eddig néztem támpontnak: Honda Accord, SAAB 9.3, Oktáv 2, S60/V70
Illetve ami még inkább emocionális döntés lenne: E39
-
humax
senior tag
válasz molnarpeter #147801 üzenetére
cégautó adó mértéke a KW-ban megadott teljesítmény és a környezetvédelmi besorolás függvényében alakul.
120 KW ig havi 22000 forint
120 KW főlőt havi 33000 forint
120 KW kb 163 lóerő
..................................................................................................................
kéz pénz vasáras lesz akkor is szóban jöhet a flottás üzemeltetés?----------------------------------------------------------------------------------------------
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
humax
senior tag
kérdések
1- DSG nem szabad venni?
6-os DSG jo, 7 DSG rósz, így igaz?
vagy alapból rósz a DSG2 inkább tiptronic váltó szabad válaszolni mint "S-tronic" váltó?
triptronic = olajos automata valót ?
S-tronic = DSG?3. Turbós autód szabad választani?
melyik jobb? dízeles vagy benzines turbó?Előre is köszönöm a válaszokat
[ Szerkesztve ]
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
adalbert1
veterán
Sziasztok, még mindig autóvásárlás előtt állok, jelenleg úgy néz ki, hogy H Astrát fogok venni.
Viszont az alábbi dilemmám van: inkább vegyek egy 8-9 éves modellt kb. 1,7 millió környékén, vagy a lista tetejéről válasszak, ahol kb. 6 éves modellek vannak 2,4 millió környékén?
Mindenképpen 5-6 évig használnám, utána valószínűleg váltanék valamire (így évi kb. 10000-es futás mellett elég lenne pár dolgot egyszer, az elején megcsináltatni - pl. vezérlés csere, 1-1 új garnitúra gumi, stb).
Ahogy néztem az értékvesztésük is hasonló lenne, a jelenleg 13 éves vs 10-11 éves használt autók árának alapján következtetve (kb. 7-800 ezer Ft). Inkább a drágább verzió felé húzok, ami kicsit visszatart, hogy úgy jobban kinulláznám a megtakarításaimat. -
#16514048
törölt tag
válasz adalbert1 #147831 üzenetére
Általában azt vallom, hogy a kínálat felső harmadából érdemes válogatni, de 2,4 millió egy H Astráért szerintem már a túlárazott kategória.
Szerintem ahogy a lista legaljáról, úgy a legtetejéről sem érdemes autót venni a komolytalan árak miatt. Márpedig a kb. 1000 db eladó H Astrából összesen csak 20 van 2,4 millió környékén, vagy felette, a TT-ket is beleszámolva.
1,7 millióért szerintem már nagyon szép állapotút is lehet kapni, ami még 5-6 évet lazán kibír, akkor is ha esetleg 2-3 évvel idősebb.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz humax #147827 üzenetére
Szabad alapos átvizsgálás után.
Egyik sem rossz, a 6 gangos tartósabb konstrukció a 7 gangos meg sokkal könnyebb és kisebb vele a fogyi.Tiptronic az egy kézzel is kapcsolható hagyonányos automata váltó a dsg/stronic pedig egy robotizált kézi váltó.
Igen.Igen.
Attól függ mire használnád az autót. Városi használathoz pl nem olyan ajánlott a dízel.#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz humax #147826 üzenetére
Flottás üzemeltetésnél havidíj van csak, és a futamidő végén tudod esetleg megvenni az autót magadnak, ha akarod, de addig nincs a neveden, és nem lehet egy összeget letenni érte, általában azért választják a cégek, mert addig tudják máshol forgatni a tőkét.
DSG-hez és az N47 vezérműlánchoz annyit tennék még hozzá, hogy változó gyakorisággal fordulnak elő a bajok, kb. 150-250 ezer km körül jelentkezhetnek általában. Sűrűbb karbantartással elodázható, de egyiket sem mondanám teljesen elkerülhetőnek. DSG/S-tronic esetén egyfelől a kuplungnak lehet baja (kopás vagy kettőstömegű), vagy a mechatronika is elromolhat. Szerintem inkább Tiptronic, ha van rá lehetőség, Audinál ez csak 3.0 vagy nagyobb motorral elérhető. -
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #147844 üzenetére
Az újabb -talán már 5-6 éve kijött- ADAC teszteknél mértek ilyet is. (Link mögött lévő oldalon kiválasztod a keresett típust, majd a keresett típushoz tartózó PDF-ben, az "Innengeräusch" fejezetben írnak 130 km/h sebességhez tartozó hangnyomás-szintet.)
Én még ezt az oldalt is ismerem, de nem tudom mennyire valósak az itteni adatok (ha jól sejtem, inkább USA modellek vannak itt).
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #147845 üzenetére
Szuper! Köszönöm szépen 😊
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
footy
addikt
válasz Luck Dragon #147846 üzenetére
Ne csak a decibelt nezd. Ennel sokkal osszetettebb a dolog. El kell olvasni a leirast, , mert az olyan dolgok is lenyegesek, mint hogy bizonyos fordulatszam tartomanyban bug a motor, vagy adott sebessegnel suvit a tukor.
Tehat pl. hiaba irnak oda 67dB-t ha abban a fordulatszam tartomanyban ahol hasznalod bug a motor.
Sot van olyan auto is ami ora szerint 130-ig kifejezetten csendes, utana pedig ugrasszeruen megno a szelzaj.
Szaraz adatok alapjan ilyenek miatt nehez objektiv kovetkeztetest levonni es akkor meg ott van az hogy emberenkent(es a kor elorehaladtaval is) valtozik kinek milyen frekvenciakra erzekenyebb a fule.[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz vzsryl #147834 üzenetére
Köszi mindhármótoknak, logikusan én is erre a következtetésre jutottam, hogy felesleges többet költeni a kínálat tetején lévő darabokra, annyival nem adnak többet, talán csak a szívem húz egy kicsit a megkíméltebb, fiatalabb, szebb, de ezért drága darabok felé.
Rendőrautók csak a fehér 1.6 ferdehátú darabok voltak, ugye? -
válasz adalbert1 #147848 üzenetére
2013. január bejelentéskor így írtak alapján egységesen ötajtós karosszériával, 1,6 literes, szentgotthárdi, 115 lóerős benzinmotorral rendelték 1250 darabot, így mondhatni igen .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford Kuga 2015-2019 gyári szövetszőnyeg készlet
- 3,6 és 11 KW-os Type 2 elektromos autó töltők, 11KW utcai töltőkábel budapesten
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617
- Tuya Zigbee Gateway / átjáró RJ45 csatlakozóval
- XML LED-es zseblámpa! Iszonyat fényerő! 15W XHP 50.2 ledes fejlámpa érkezett!!!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest