Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a Classic kiadások a kelet-európai piacra szánt példányok. Akkor "élnek", mikor a következő generáció már kapható, de gondolom, hogy valamit meghagynak kedvezőbb áron keleten is. K Astrából már kint van az ötajtós és a kombi is, viszont sedan nincs. Megérzésre köze lehet ennek is ahhoz, hogy J Astra Classicból csak sedan van (bár korábbi generációk esetén nem így működött a dolog tudomásom szerint).
Törés alatt mit értünk. Ha apróbb sérülés, akkor az elemcserével javítható (és egy műanyag lököst szerintem inkább cserélnek, mint hogy foltozgassanak). Ha már a váz hajlik, akkor hagynám a fenébe. Az egy dolog, hogy szépen kijavítják, de ki tudja, hogy a következő ütközésnél mennyit visel el, vagy mikor kezd el rozsdálni a legváratlanabb helyeken.
Céges kocsinál több dolog is van. Egy gazdája volt, vagy pool/kulcsos autóként üzemelt. Ha csak egy ember használta, akkor nagyobb az esély a megvigyázott állapotra, de ez sem biztosíték. Meg aztán kérdés, hogy hogyan és hol szervizelték. Hallottam olyanról, hogy márkaszervizet csak a garancia végéig látott, aztán valami sufniszervizbe vitték csak anyagi megfontolásból. És a márkaszerviz sem mindenható, céges autóknál ott is van egy hozzáállás sokszor.
Persze ez mind csak a saját véleményem.
-
Gombinyó
őstag
válasz adalbert1 #148097 üzenetére
Nálunk az összes céges kocsi dízel. Rögtön indítás után nyomják neki, mert sietnek haza és a kátyús országúton 110el röpködnek át a kátyúkon, ott ahol a saját autóval közlekedők max 70el mernek menni
Nem vennék céges autót, legalább is onnan ahol dolgozom biztos nem -
adalbert1
veterán
válasz Kornel #148098 üzenetére
Szerintem sem néz ki rosszul - nekem 2 okból nem kellene: túl van a keretemen, hitelt pedig nem szeretnék felvenni, illetve idén úgy tűnik, hogy bővül a család , ezért mindenképpen ferdehátút/szedánt keresnék.
[vilike]: alapvetően úgy indítanék, hogy megvétel után minél hamarabb vezérléscsere, és mivel szívó benzinest néznék, így talán annyi költséges dolog nincs rajta, mint dízel esetén.
BigBlackDog: amiket néztem, ott általában lökhárító csere volt, illetve a szervizek is elég jól dokumentálva vannak.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz vendingo #148090 üzenetére
ha beállítod a hahut a megadott keresési feltételekkel és gyanúsan kicsi a merítés (300 autó alatt), akkor sejtheted, hogy valamiből engedni kell egyébként évjáratban mindenképp engedni kell, ez amit szeretnél reálisan inkább 2,5-3M kategória, ha nem tekergetett és törött autót szeretnél.
-
vendingo
veterán
válasz rbalint88 #148105 üzenetére
Majd szűkítek a feltételeken, pl ülésfűtést lehet utólag is, de az automata klímából nem szívesen engednék.
Eddig a roomster, meg a fábia nagyon tetszik. Roomsterből elég jó kis kempingautót lehet faragni.2010 utáni 1.2 Tsi mennyire ajánlott?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
htomi85
tag
Tévedsz.
A céges autók egy általában egy lízingcégen, flottakezelőn keresztül jönnek. Ők nem érdekeltek abban, hogy elnyújtsák a szervizperiódust.
Én 15 ezrenként hordom márkaszervizbe, évi 20 ezret megyek.A magánszemélyek pedig mindenen spórolnak amin lehet. Még a pénzesek, képzettek is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz htomi85 #148107 üzenetére
Vannak ilyenek meg olyanok is, mindkét táborból tudok mondani pozitívat meg negatívat is. Pl. ismerős az elsődleges, drágább autóra nem sajnálja a pénzt, a másodikra valamiért igen, meg is látszik rajta.
Nálunk céges kocsikat is rendben tartják pl. olajcsere stb tekintetben, de múltkor a kisbusznál úgy jelentette be valaki, hogy ideje gumit cserélni mert kb. nullán van már, de a pool carok meg hibátlan állapotban vannak, báár szerencsére benzines mind.
-
htomi85
tag
válasz szabonagyur #148108 üzenetére
Meg nyilván nem mindegy hogy melós kocsi vagy státusz.
-
félisten
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #148113 üzenetére
laguna nem rossz egyébként. a 2/a annyira szar lett, hogy a 2/b-re már egészen összeszedték magukat - az elektronikával volt gond -, a harmadik meg objektíven nézve is faszagányos lett. azt simán vennék én is
magamnakasszonynak kölökszállító járműnek.Kornél: azért ciki, mert 50-ből nem jön ki gyári kapcsolókkal. meg pl ahol klímapanelbe van építve, ott mit csinálsz? pl a kérdéses fabia és roomster is így van megoldva.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Victoryus94 #148116 üzenetére
Én mondtam volna hogy jöhet egy M3.
-
htomi85
tag
válasz Victoryus94 #148116 üzenetére
Azt kellett volna mondani, hogy lexus hibridet kérsz. Is300h vagy nx300h.
Innen már nincs visszaút. -
GaborGh
őstag
-
footy
addikt
válasz Kornel #148098 üzenetére
Miert felsz ennyire a turbostol? Sokkal jobb kompromisszum dinamika es fogyasztas teren mint ezek az elavult szivok amiket meg lefojtanak az euro normak is.
(#148121) GaborGh
Az I3 ugy nez ki mint a fostos kutyaol 4 kerekkel. Az I8 pedig hasznalhatatlan a hetkoznapokban. (Nincs ertekelheto csomagtere es mocskosul szar a ki/beszallas)[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
Sziasztok
Felvittem az keresési árat 4-500ezerre, ennyiért szeretnék autót venni
Sajnos a korábban kinézett Fiat -ot még sem adja el munkatárs, így most tovább keresek
Lényeg, hogy 4-5 ajtó legyen
Ezen kívül benzinesNagyjából ennyi a kritérium
Nem sokat járkálok vele, inkább csak városban, meg néha hosszabb útra[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Kornel
veterán
válasz enginev3.0 #148125 üzenetére
Ennyiért F Astra van jó, nem G
Vagy egy megane 1. -
w333
félisten
válasz enginev3.0 #148125 üzenetére
Ennyiért kis szerencsével ki lehet fogni jó G Astra, Leon, Xara, Megane
Kereskedést fejtesd el, inkább magánszemélytől !
(#148130) Kornel
Pedig van ... csak ki kell fogni !
Kb. 1 hete vettem a Leon : Képek ... leírás róla ... belseje
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gzbotii
nagyúr
válasz GaborGh #148121 üzenetére
Egy i3 nekem is nagyon kéne. RX verzió, amiben van egy kis benzinmotor, ami generátorkent működik, ha kevés már az elektron.
Nem vagyok egy greenpeaces, vegán fajta, de az i3 dizájnja nagyon bejön, kívül-belül. Na meg az elektromos autók is nagyon foglalkoztatnak - csak nekem még horror áron van[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kornel
veterán
Kifutó lancer nincs valakinek itt?
-
humax
senior tag
közel állok a döntés húz (varom hogy a cég könyvelője mennyt enged).
azért 2 ár kategóriában néztemha 15-16 miliő kocsit enged a cég akkor:
Q5/Q3, BMW X3, Mercedes GLC re pályázom.ha 10-11ig:
KIA Sportágé ( 7 evés garancia )A fenteik kategorikusban ki mit javasol?
köszönőmElnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
-
vendingo
veterán
válasz rbalint88 #148111 üzenetére
Ülésfűtés nélkül is elvagyok.
Az említett autók nem nagyon tetszenek. Inkább pakolható szabadidőautó kellene, mint családi városi.
Nálam plusz pont a variálható, esetleg kiszedhető üléssor is, hogy akár a bringám is beférjen komolyabb szétszedés nélkül.Még meglesem a kangoo, partner, caddy kínálatot is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
veterán
válasz vendingo #148135 üzenetére
1 db bringa kiszerelt első kerékkel és 2 felnőtt elfér egy 5 ajtós Golf méretű autóban is. Csomagnak hely nem sok marad.
A Roomster szvsz frankón néz ki.
A keret viszont szerintem is kicsit sovány az elvárásokhoz. Esetleg Golf 6 Variant (made in Mexico), Astra kombi fér bele a volumen gyártmányokból. Meg gondolom Ford.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz focvis #148136 üzenetére
Golfom van. 1x raktam bele biciklit, soha többet. Bele lehet rakni, de szívás, illetve semmi hely nem marad, üléseket is előrébb kell húzni.
Jelenleg a horgászbotok se férnek el, hátsó ülésre kell pakolgatni. Roomsterbe meg simán bemennének az 1 részes 2-2.5 méteres botok is.
Ami még nagyon bejön, hogy a hátsó ülések egyszerűen transformerezhetőek, illetve kiszerelhetőek. 2 ember simán elmegy vele kempingezni. Méretre vágott matraccal, felfújható ággyal a kocsi hátuljában aludni is lehet.Adnom kell az igényekből, de az automata klímáról való lemondás fájó pont lesz.
Minden más nem érdekel, megvagyok nélküle, e.ablak elől meg úgy is alapfelszereltség.Még a kangoo tetszik, létezik belőle emelt hasas 4x4-es, de elég ritka, meg az évjárat kritériumból ki is esik.
Az évjáratból, kevés futásból nem szívesen engednék, mert végre szeretnék egy fiatal autót, nem 10-20 évest átfordult órával.. A golfom most 13 éves, ideje lenne váltani, főleg a méretei miatt.Még nézegetem a lehetséges szabadidő autókat, nem sürgős a vétel.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
w333
félisten
válasz enginev3.0 #148138 üzenetére
Ezt egy telefonhívással simán le lehet szűrni
Fehérvárról vettem egy normális magyar családtól (szép környékről, háznál)
Nagyon korrekt volt, reggel felhívott hogy mikor megyek az autót megnézni mert akkor úgy alakítja a programját a családdal, látszott rajta hogy autó őrült és mondta hogy ő szeret az autóira költeni mert azt az autó meghálálja, különben a barátnője használta (ezzel hordta a gyerekeket oviba)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
veterán
válasz vendingo #148140 üzenetére
G6-ban elfért úgy, ahogy írtam, új G7-be nem volt szívem belepróbalni.
Ami még eszem jutott a német(es) vonalról; Octavia 2, abba 2 db trekking bicaj befér az 5 ajtósba is.A Renault-val nekem személyes élményekből táplálkozó, erős fenntartásaim vannak.
[ Szerkesztve ]
-
middleaged
tag
Üdv!
Mit gondoltok erről:[link]
Vagy ha már a típus, 1,3 jobb döntés lehet? -
válasz enginev3.0 #148138 üzenetére
Esetleg C Corsa 1.4-es?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
vendingo
veterán
válasz focvis #148142 üzenetére
Nekem a Golf 4-be necces volt, főleg mert 2 méter vagyok, huzigálni kellett az üléseket.
Amúgy twingóba is bepasszíroztam 2 bringát, de nem volt nagy öröm.Most jobban nézegetve a roomstert, elég puritán belül, hangos, rosszul szigetelt, fos váltó, fos fékek. Nem tudom mennyire lenne elviselhető a mostani autóm után. Corolla verso tökéletes autó lenne, de az más ligában játszik.Fiatot, citroent nem nagyon nézegetek, még a nissan note került képbe, de nem annyira ötletes a pakolhatósága, mint a roomsternek. Roomsterből kapásból szednék ki hátulról 1-2 ülést, csomó problémám megoldódna.
Az 1.2 Tsi mennyire vállalható? Dízeltől nagyon félek, de nincs nagy bizodalmam Tsi-vel se.
Alap 1.2 harmatgyenge, de az 1.4-es se fogja repíteni, 1.6-ost meg egyáltalán nem találni belőle.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Plafoon
tag
LADA Vestáról mi a véleményetek? Olcsó, egyszerű autó vagy egy drága új tragacs? Félek, mert a renault holdudvarába tartozik és van egy nissanom és megbízhatatlan egy autó, el is adom a fenébe.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest