Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Oktatom mondta mikor tanultam vezetni:
Ha úgy fogok vezetni mint ő, megbukok, és igaza van, minden szabályt betartani nem fog az ember, persze csak olyanra gondolok, amivel se nem veszélyeztetek, se nem zavarok mást... -
konci79
őstag
Nem akarok vitát generálni, ennyit írt:
"Stop táblánál szerintem még életemben nem álltam meg önszántából".
Én ebből annyit vettem le, hogy hiába ott a tábla, nem áll meg. Pont.
Mint a faszi, mikor végre hazaérek, parkolnék, de egy terepjáró ott áll, festett csík szigorúan az autó közepénél.
Én még nem is szóltam ,csak elkezdtem csóválni a fejem.
Erre elkezdett nekem ugatni( szebben nem tudom mondani), mit vergődök itt
Köpni-nyelni nem tudtam, erre még a végén hozzátette hogy rámhívja a rendőröket és engem büntetnek meg... Lezsibbadtam, pedig nem szoktam, de ez padlóra vágott agyilag.
Heti 3-4 satufékem van átlagban, az ilyen stop táblákat észre sem vevők miatt ( ugyanazon útvonalon megyek, van pár frekventált hely, van ahol főútra kanyarodás előtt van, és én megyek a főúton..), bocs hogy kicsit érzékenyen érintenek az ilyenek. -
BigBear
senior tag
válasz konci79 #56302 üzenetére
Sima macisajtot is képtelenek értelmezni sokan. Ha kanyarodik a főút, de egyenesen csatlakozik be egy alárendelt út, rengetegen simán kihajtanak az elsőbbségadás tábla ellenére. Egy satuféknél a barom üvöltve még ki is akart oktatni, hogy ő jött egyenesen, neki van elsőbbsége. Kedvem lett volna odarángatni a táblához és addig csapkodni bele a fejét, amíg meg nem érti.
Pedig mindig jelzek is, nehogy azt vélelmezze valaki, hogy lekanyarodom. -
konci79
őstag
válasz BigBear #56304 üzenetére
Ugyanez, út kanyarodik, alárendelten stop tábla, biciklis kiszáguld elém, és felháborodik. Sajnos a sok órás vezetés sok ilyennel jár ( bár nem kellene, de mégis).
Ma lehajtott fejjel , becsatlakozó út közepén, takarásból kilép a gyalog. Mintha ott se lennék, pedig nem én halok meg ha átmegyek rajta.
Napi szinten ezek mennek.
Borzasztó a közlekedési kultúra, minden szinten, és minden eszközzel. És csak rosszabbodik. -
mephi666
nagyúr
válasz konci79 #56305 üzenetére
felénk ez az útvezetés okoz sokaknak nehézséget: a lánchíd utcában van egy kis törés balra és halad tovább egyenesen... erre ha itt kanyarodnál jobbra, simán azt gondolja a szemből/balról érkező, hogy neki van elsőbbsége és befordul eléd volt hogy itt egyenesen haladtam, szemből jött biciklivel az öregasszony, kivágta balra a karját és már fordult is be előttem... ott rendesen bele kellett állni a fékbe (ja a másik ugyanitt: egyenesen tovább balról fordul épp ki egy szürke kocsi... az egy tiszta jobbkezes kereszteződés: ott nem egyszer dudált le a balról érkező, amikor bőven féktávon kívül kifordultam elé...)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Vismajor01
addikt
válasz BigBear #56304 üzenetére
ERzsébet hid után, a villamosnál, Szent Gellért rkp-n van buszsáv. Motorral lehet menni rajta. A Gellért téren a buszsáv becsatlakozik a rendes sávba, erre 3 tábla figyelmeztet és kivan rakva a maci sajt is.
Szerinted motorral én hányszor rongyolok be körülnézés nélkül? (Amit megtehetnék, elsőbbségem van, te se állsz meg és nézel be a jobbkézbe ha főúton mész ugye)
Sztem 2 nap alatt kinyirtak volna, de a hétvégét tuti nem élem meg.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
mezis
nagyúr
válasz aprokaroka87 #56294 üzenetére
Nekem nem tűnik büntető fékezésnek. Az első lassításkor még a féklámpája se világított.
Csupán a követési távolságát szerette volna növelni?mezis
-
Elemental
addikt
Ennyi.
Jól belátható kereszteződésében nem fogok megállni, ha nincs a közelben zsaru. Viszont emellett van több olyan macisajtos kereszteződés, ahol kénytelen vagyok megállni, mert nem látom be rendesen. De akkor a kis szabály követőcskéket kérdezem, hogy ez utóbbi helyen meg simán toljam be az autó orrát, mert nem kötelező megállni?
Vannak olyan szabálytalanságok, amiknek semmi súlya nincs, max ha a rendőr meglátja.[ Szerkesztve ]
-
-
konci79
őstag
válasz patomi #56311 üzenetére
Pont ezért tartunk itt, és süllyedünk egyre lejjebb. Megmagyarázza a szabálytalanságot, és még le is nézi a szabályokat betartani igyekvő másik felet.
Elemental
Sajnálom, hogy néha neked is meg kell állnod. Borzasztó. De akkor ott is menj nyugodtan, ha a rendőr nem látja, olyankor szabad. -
félisten
válasz konci79 #56312 üzenetére
Nem kötekedés, csak beszélgetünk, érdekelne az álláspontod.
A kereszteződésben stop-táblához érkezik az autós. Kire jelent veszélyt az a járművezető, aki körülnéz a kereszteződésben, az elsőbbséggel rendelkezőt elengedi és behajt a kereszteződésbe, viszont nem áll meg/körülnéz, épp nem jön senki, behajt a kereszteződésbe megállás nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #56317 üzenetére
Hát, akkor kivétel lehetek. A STOP táblánál 99,975%-ban megállok. Jellemzően ráérősen vezetek, így nem okoz póóórblémát, hogy 3 másodperccel többet időzzek az úton/kereszteződésben.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #56318 üzenetére
En is, de attol meg van amikor tenyleg tok hülyeség megállni, olyankor en se szoktam. Azt nemtudom 99.975%ban de sztem ha mar nem 100% akk mindegy. Mert ha csak 1%ban mesz at vagy 25%ban ugyanannyira szabalytalan es valoszinuleg 1%ban ugyanolyan korultekinto vagy mint 25%ban.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #56319 üzenetére
amikor tenyleg tok hülyeség megállni, olyankor en se szoktam.
Én ott is megállok (a 0.025%-ot megelőlegeztem magamnak öreg koromra, amikor figyelmetlenebb leszek ). Pontosan azért (is), mert a falu végétől nem messze van egy kereszteződés, ahol 90% nem áll meg, átlag havi 1 baleset van is belőle; és nekem is kellett már többször igen erőteljeset fékezni, mert b'sznak megállni. Vagy megáll, megvárja míg jó közel érek, azt' kigyün'.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nyikszi
őstag
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
mezis
nagyúr
[link]
Ez is kezd divatba jönni, mint a büntető fékezés? Már nem csak az autópályán nem nézünk semmit, megyünk mint az állat?
Többször írtam már: a büntetési tételt szorozni kell a tonnák számával![ Szerkesztve ]
mezis
-
-
BigBear
senior tag
válasz MasterDeeJay #56330 üzenetére
Ez az 52 km/h mit jelent pontosan, hogyan értelmezendő? (Sebesség tolerancia levonása után.) Ennyivel lett túllépve, vagy toleranciával 52-nél bünti van?
-
válasz BigBear #56331 üzenetére
55 volt kamera képre írva és 52-re lett levive az lett 400 cseh korona.
Nem sima sebességmérővel hanem útidőt mérve mérték.
Tehát átlagban +5km/h val ment többel amit +2km/h-ra vittek le. Hozzáteszem ez nem személyautó hanem kamion.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
BigBear
senior tag
válasz MasterDeeJay #56334 üzenetére
Szép. Azért az a 3km/h tolerancia nem semmi. Mondjuk gonosz vagyok, ez kéne itthon is.
Érdekes a 400 korona, emlékeim szerint a hivatalos tarifájuk 1000-nél indul. Ettől függetlenül lehet persze.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Igy kell azt. Hiaba tud elkanyarodni a traktor, ha nem tudja maga utan forgatni/huzni a vontatmanyt. A vontatmanynak a "kormanya" a traktor hatso kereke. Akkor mar inkabb legyen alulkormanyozott. No meg pont az a tengely jatszik jelentos szerepet a fekezesben is.
Szemelyautoknal is hatra celszeru a jobb gumit rakni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Ez egy altalanos tevhit. Ha a kormanyzott kerek tapad jobban, akkor azzal annyit nyersz, hogy tuti keresztbefordulsz, mert elobb dobja el a hatuljat a kocsi, es ezt egy atlagvezeto mar nem tudja kezelni. Ha a kormanyzott kerek veszti el a tapadast, abbol meg nincs baj, maradhat ido lassitani es visszanyerni az uralmat, akkor meg nincs veszve minden. De meg mindig jobb az elejevel utkozni, mint a kocsi oldalaval, mert legalabb van gyurodozona.
(Arrol nem is beszelve, hogy jellemzoen az auto hatulja a konnyebb, igy ott jellemzoen rosszabb a tapadas.)
Veszfekezesnel is problema, ha a hatulja szall el, jobb hatso guminal a fekezes kozben is nagyobb a stabilitas.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mini-ITX
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- RAM topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen