Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
Ez egy altalanos tevhit. Ha a kormanyzott kerek tapad jobban, akkor azzal annyit nyersz, hogy tuti keresztbefordulsz, mert elobb dobja el a hatuljat a kocsi, es ezt egy atlagvezeto mar nem tudja kezelni. Ha a kormanyzott kerek veszti el a tapadast, abbol meg nincs baj, maradhat ido lassitani es visszanyerni az uralmat, akkor meg nincs veszve minden. De meg mindig jobb az elejevel utkozni, mint a kocsi oldalaval, mert legalabb van gyurodozona.
(Arrol nem is beszelve, hogy jellemzoen az auto hatulja a konnyebb, igy ott jellemzoen rosszabb a tapadas.)
Veszfekezesnel is problema, ha a hatulja szall el, jobb hatso guminal a fekezes kozben is nagyobb a stabilitas.[ Szerkesztve ]
-
szebe
őstag
A jobban tapadó gumit mindig a kormányzott kerekekre szereljük.
Kamionhoz nem értek, de személyautón ez hatalmas tévhit.
Ha párban cserélgeted, akkor a jobb állapotú kerüljön __mindig__ hátra. Az alulkormányzott autót sokkal könnyebb megfogni, mint a túlkormányzottat.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Autós kamerák
- Crypto Trade
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- További aktív témák...