Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robitrix
senior tag
lelki szemeimmel már látom is ahogy ott állok az útszélen mondjuk egy durr-defekt miatt szét robbant tömlő nélküli kerékkel vagy egy némileg össze roncsolódott felnivel. Aztán próbálom gyors gumi ragasztóval megoldani az isten háta mögött egy mellékúton valahol Bivalybasznád és Alsótehénfalva közt...... lehetőleg térerő nélkül persze.
-
Robitrix
senior tag
a doboz az fontos. Sokat lépünk előre egy kék doboz helyett egy másik kék dobozzal... Megyek és veszek is rögtön egy fél tucat CPU-t......
-
opr
nagyúr
~2010-15 utani kocsikkal lesz bajod, fuggetlenul attol, hogy mi hajtja...
Amugy en is gyulolom, hogy nincs potkerek, illetve jobb esetben (de mar ez is ritka ujabban!) szuksegpotkerek van."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
válasz zetor2000 #47 üzenetére
Értem én, csak poénkodni akartam. A töltő szóról még az elektromos autók jutottak eszembe, amiknél állítólag egyes modellekből gyárilag hiányzik a pótkerék, hogy nagyobb legyen a hatótáv, meg kőccségcsökkentés. Hogy most ez tényleg így van-e, vagy urban legend, mindenesetre szerintem agyhalál. Nekem már kellett több alkalommal is pótkereket használni és most ott szórakozni az út szélén, hogy hol találok vasárnap délután trailert, ami majd hazaviszi a defektes kocsit... Nonszensz.
Tehát nekem egy kicsit olyan ez, hogy egyik gyártó olyan dolgon spórol (pl. Intelnél ez a 100 forintos doboz), ami valahol bagatel, a másik meg olyan dolgon spórol, ami kritikus lenne (pl. hővezető paszta VGA-kon).
[ Szerkesztve ]
Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.
-
Usgyi
aktív tag
Jó ötlet Én eddig se értettem miért rakták hatalmas téglákba a processzorokat.
Samsung Galaxy Z Fold 5 & Samsung Galaxy Watch 5 pro
-
pandras83
őstag