Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
Így van, az M4 Pro 45 km/h-s sebessége nagyon nem fér bele a 25 km/h-s szabályba.
Örömteli, hogy a kerékpárúton közlekedő járműveknek szabtak meg felső sebességhatárt.
A teljesítmény érték is ehhez igazodik (Lényegében mindegy, melyik paramétert igazították a másikhoz.)Akkor jó egy szabály, ha könnyű ellenőrizni (ezáltal betartatni).
Különösebb képzés nélkül a nagytestű rollereket ránézésre is nagy magabiztossággal ki lehet szűrni.
Ha valakinek mégis valami kisebb teljesítményű, de nagyobb méretű rollere lenne, az nyilván maga gondoskodna a bizonyításról. Típusszám ismerete esetén elég gyorsan ellenőrizhető az a 2 adat: teljesítmény és max sebesség.A kicsi rollerek amíg nincsenek nagyon agyon tuningolva extra akku csomagokkal, addig úgy se nagyon tudnak eltérni a gyári paraméterektől. Teljesen feltöltött állapotban elérhető kb. 30 km/h sebesség kevesebb, mint amit kerékpárral, sík terepen városban el lehet érni.
-
DigitXT
nagyúr
Ez nem a motorvezérlő... Ezen keresztül csak akkor tudsz bármit
tuningolni, ha hozzáférsz valahogy a szoftverhez. Ha rá tudsz kötni
BT modult, az még nem garancia semmire. Nekem is van kivezetés
az eBike vezérlőn, csak éppen le van tiltva, hiába forrasztottam rá a
modult, nem tudtam állítani a paramétereken. Picit erősebb indulás
és a motorfék engedélyezése lett volna a célom, de egyelőre IJB.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Viccen kívül én sokáig használtam ~1000W-ra húzva a gyári 350W vezérlőt, de idővel mindig sikerült leégetni... Szóval ha nem baj, hogy néha megáll a cucc, és meg kell javítani, hajrá... (Szolidabb húzás megbízhatóbb, de azt kevésbé érzed.)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
PociAti
senior tag
Abban igazad van, ha kellően hosszú az út, vagy ócska a minősége, akkor a kerékpáros magasabb végsebességet tud felvenni.
Amíg bicajjal közlekedtem, én soha nem előztem vissza egyetlen rollerest sem.
Kíváncsi voltam az új szerkezetre, hogyan közlekedik, miként viseli a kátyúkat. És mivel sérülékenyebbnek, kiszámíthatatlanabbnak éreztem a rollert, így nem is akartam veszélyeztetni olyan helyzetben, ahol alig van sebességbeli különbség közöttünk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- iPhone-t használók OFF topikja
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Renault, Dacia topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest