-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
a cube gravel csomagtartó+sárvédő+nuroad váz együtt tragédia, szerintem semmi sem pontos, központosan fúrtam először minden furatot de csálén áll, vsz. a támvillaösszekkötő furata nem középen van valamint a csomagtartó sem jó szögben áll simán összeépítve (mivel alu, nem feszegettem
azt hiszem jegelem a témát egy ideig, majd ha lesz egy fölösleges teljes délutánom, akkor utánamérek mindennek és a furatokat beállítom úgy, hogy a végeredmény passzoljon, de összesen 70€-ért nem ezt vártam. (és akkor még az első sárvédőből is kellene csiszolnom.
maga a hátsó összeállítás amúgy ötletes, de így hogy semmi sincs előfúrva (még megpontozva sem) a megvalósítás nagyon gyenge.
-
Kiskopika
senior tag
válasz fulton #233050 üzenetére
Én ebből a sok matekozásból egy szót sem értek ebben nem tudok segíteni.
De a kalkulátor L es bringát rakna alád.
Az, hogy kell e neked az ultegra és megér e ennyi + azt azért gondold meg. Fogalmam sincs mennyivel lehet jobb a 105 settnél de kb 1000 euro felár. Az én endurance cf 7 esem lehet cserélni a kormányt, biztos az hogy itt egybe van a stucnival? Képek alapján nem egyértelmű.
A másik, hogy ez a bringa "cooming soon" ami irtó sok idő is lehet ami nem feltétlen baj, legalább van idő gondolkodni. Mikor én rendeltem egy nap alatt elment a készlet és hiába volt eamail értesítés beállítva nem jött, szóval minden nap nézni kell és ha van rendelni. -
Ringman
nagyúr
válasz fulton #233050 üzenetére
ne a válladat nézd, hanem a vállcsontodat. majd tekerés közben érezni fogod, ha szélesebb a kelleténél.
nuroadnál 9 cm van a váz felső pereme és a villanyak teteje között, most lemértem.
arra jutottam (ismét)mégis csak az XL váz méret lenne a legmegfelelőbb, viszont rövidebb stucnival, itt jön a bibi a linkelt kerékpárral, ugyanis az valami egybekormány, nem lehet stucnit cserélni csak ha az egész kormányt cserélem...mit csináljak én egy olyan drága kormánnyal..(eladni...eh) . egy 70-es stucni kellene a 110 helyett.
ha 70-es stucni kellene, akkor a váz nagy.
szerk:
egybe-stucni+kormányt felejtsd el.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #233050 üzenetére
Szerintem, ha ennyire bizonytalan vagy a méretezést illetően, mindenképp próbálj ki L-t, XL-t, mert "vakon" beleugrani egy ilyen drága cuccba...hát, én elég bevállalós vagyok, de ez még az én mércémmel mérve is erős . Hat évig hajtottam egy számomra nagy vázú bringát, nem lehetetlen, de azért sokkal komfortosabb egy olyan váz, ami tényleg a te méreted.
Pár hete még abban sem voltál biztos, hogy outit akarsz, pont az üléspozíció miatt, most meg szinte látatlanban vennél egy milla fölötti gépet, ami egyébként k...a jól néz ki, ( bár ez a szürke nekem nem annyira jön be, de az a lényeg, hogy neked tetsszen ).
Nyilván időd van átgondolni, de szerintem feltétlenül ki kéne próbálnod úgy általában az outit, meg a méret miatt mindkettőt ( L, XL ). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #233040 üzenetére
Valahogy össze van pattintva a 2 bilincs melyek egymástól függetlenül elforognak és ennek a csatlakozásnak van kis játéka...ez idővel nálam, ahogy kormány forgatásakor feszültek a vezetékek, pattogott.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #233059 üzenetére
hiába ülök fel egy XL vázra, azzal a 110 es stucnival nagy lesz tudom vakon is csak az L jöhet szóba gyáriként, viszont azzal az XL móddolással amit írtam azt érném el, hogy a kormány eleve optimális magasságon lenne csak ugye 70 es stucni kéne rá és egyben nyertem tengelytávot , valamint nem festene törpe bicó ként alattam a váz mint a csepel. Az hogy hátrébb kerül a kormány hát..nekem a a csepelen most hátrébb van mint gyárilag volt és szeretem. semmi vasisdast nem érezni benne. Nyilván outinál nem tudom miben nyilvánulna meg csak magaméból kiindulva gondolom.
Ha L es vázat választom akkor 110 helyett inkább egy 100 as stucnival, de emelni is kellesz vagy 3 cm valahogy rajta hogy komfortos legyen, vagy kormányszár hosszabbítóval vagy valami meredekebb 100mm es stucnival, ..mert nem tűnik soknak leírva de mégis sok az -3cm használat közben, illetve vesztettem a tengelytávból akkor 2,2 cm-t. A kormány 420as szélessége is kevés lesz nekem, az is cserés....ez a lényege a mondandómnak.
lényegében az egész mostani csepel ülési pozim ezzel a 2 verzióval át lenne ültetve a canyonra. - ez volt a kiinduló pontom, és célbeállításom.[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
Én behúztam, pedig küzdöttem ellene
Amazon Black Friday Fenix 6x pro 371 euro link -
Ringman
nagyúr
válasz fulton #233063 üzenetére
*nem* lesz ugyanaz a pozíciód, ugyanis most a karjaid és a törzsed V alakot írnak le felülnézetben, koskormánynál meg || lesz belőle.
amúgy ha nyerget is fogsz cserélni (mert nem fogsz tudni rendesen tekerni, a combod bele fog akadni a nyereg oldalába), akkor már előrébb is tudsz majd hajolni.
egyből "lyukas" v hornyolt nyerget nézz. -
fulton
addikt
-
fulton
addikt
válasz vallas #233070 üzenetére
levezettem , XL vázzal nem kéne emelni a kormányon semmit, csak egy rövidebb stucni és kész. plussz a kormány szélesség is 440, (lehetne több is mondjuk) és nagyobb tengelytáv.
L es váznál kb 100 as stucni de 420 kormányt cserélni kéne nagyobbra. és emelni is 3 cm. ekkor a két keérkpáron tök egyforma ülési pozicód lesz. de kisebb tengelytáv az L nél. és arányaiban kiebb váz.
Magyarán alapjaiban ha gyáriként hagynék mindent az L es váznál agresszivebb testhelyzet lenne nekem, a nagy lábhossz miatt, XL nél meg nagyon előrenyulós és a kezet terhelné nagyon. Ezért van szükség mindekét esetben mókolásra.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Ringman #233073 üzenetére
Nekem szemre semmi bajom egy ilyen stucnival...
Ami biztos, egy rövidebb/kisebb bicót könnyebb hosszabbítani, mit a fordítottat.
Én elsőre 56-s bicót vettem mondjuk 54-nek hirdették, de az a nyeregcső volt... 60-s stucni kellett, aztán jött egy 54-s ami most parandroid-nál van, az a magyar bicója...
És kikötöttem az S-s 52-s Giant nél................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #233081 üzenetére
ezt szoktad meg, plusz nem csak a stucnitól függ, hanem a "fork rake"-től is - hogy mennyivel van előrébb a felsőcső tengelyétől az első kerék középpontja.
---
amíg nem tekersz becsatolva, addig teljesen felesleges mindent 1 cm-re pontosan kiszámolni, a valóságban nem az lesz kényelmes.eleve ha ugyanazon a biciklin becsatolva v sima pedállal tekerek, már kicsit állítanom kellene a nyerget, hogy ugyanolyan kényelmes legyen hajtani.
-
Ringman
nagyúr
jól néz ki ez a varrat... [link]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #56769280 #233077 üzenetére
Inkább a 10+°C pince mert a nagy hideg, ahogy a brutális hőség (pl. napsütötte terasz nyáron) sem jó a gumiknak, tömítéseknek, kenésnek, műanyagoknak stb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Hasaggymeg #233088 üzenetére
De a nyírkos, dohos közeg sem igazán használ semminek.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
huntnál is -15÷20% a néha kérdéses minőségű agyakkal/csapágyakkal szerelt kerékszettekre:
[link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #56769280 #233092 üzenetére
A pincék földben elhelyezésük miatt is már akár fűtés nélkül sem hűlnek nagyon le a legnagyobb hidegben sem. Ha nincs talajvíz, vagy csepegés, folyás, akkor nem is nedvesek, dohosak, ott esetleg letakarva, felakasztva egyértelműen jobb mint kitéve isten hidegének egész télen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz vallas #233085 üzenetére
Én is 175 vagyok, de szerintem végtagokban kicsit hosszabb, azért működik jobban az 54. Az első alu bicajom is 54-es, ami a görgőn van, és azt sem érzem nagynak. Az Orbea páratlanul számoz, ott az 55 már sok volt, az 53-as meg egy hajszálnyit talán kicsi, de kb pont annyira, mint amennyire az 54-es meg hajszálnyit nagy. 52-t már egyértelműen kicsinek érzem. Érdekes, mert MTB-ből is M-eset vettem, de azkényelmetlenül nagynak találom néha, pedig a boltban a csóka a még nagyobbra próbált rábeszélni. Asszony hasonló geos S-ese sokkal jobban bejön, és a Cube cross trekkingem is S-es.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz #56769280 #233092 üzenetére
bike storage wall mounts
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Because
őstag
válasz andrisbandi #233095 üzenetére
szigorúan preparált vitrinbringáknak
Nem tudom, lehet rosszul csinálok valamit, de nekem egy városi kör után is mindig csöpög valami a bringáról ebben az őszi/téli időszakban.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz fulton #233050 üzenetére
Ne ilyeneket méregess, milyen magas vagy? Az a lényeg. Alapvetően koshoz 2-3 centivel rövidebb váz kell, inkább 3. Én 175 centi vagyok és 56 hosszú kell egyenes kormányosból, de 53 outiból. Outira nem jó rövidebb stucnit rakni, mert borzalmasan ideges lesz. Hosszabb mehet, pl. van egy 51 hosszú outim, de 130-as stucnival az is elmegy.
(#233091) Ringman Ennyi pénzért ne legyen már kérdéses minőségű. Ez drágább mint a campa.
(#233081) fulton Jó de ez ilyen libakergető, klasszik csepelnél nullás a stucni és még jön hátra a kormány. Az outi nem ilyen játék, jóval kisebb a fejcsőszög és az utánfutás is.
[ Szerkesztve ]