-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #232143 üzenetére
A Judy Gold miatt ne aggódj, meg fogsz lepődni mennyire jól mozog, bár Recont még nem próbáltam, de így látatlanban biztos nem adtam volna semmi Reconért.
#232144Maximum1...szóval ez az új trend, árcédulát módosítunk aztán csá, kész a friss kínálat. Tetten érhető mennyire a piac és a verseny kényszeríti ki a fejlesztéseket, tavaly a kínálat alulmaradt a kereslettel szemben és máris elmaradtak a ráncfelvarrások, nem volt miért erre is költeni akkor, mikor nem tudták kielégíteni a keresletet sem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #232143 üzenetére
- a Radon váza viszonylag könnyű, a Treknél pl. egy alu xc váz 2.17kg
- atutos normalis boostos kerék a Radonnál pipa
- a Judy Gold nem egyenlő a Judy TK-val, elvileg a Gold jobb a sima Reconnál, Reconból csak a Gold jobb nála. Szal a Radonban pl. egy Recon Silvernél jobb lesz a teló
- belső bowdenezés... sajnos a fékcső a Radonon kívül van, de a többi bovden belül
-1*12, min. Deore/SLX vagy minimum sram NX: pipa
- nem a leggagyibb MT200 vagy Sram Levél fék: pipaAz Exceednél engem a brutálisan magas nyeregvázcső zavarna, meg az, hogy állítólag egyik legkényelmetlenebb merev xc váz, ergo kemény versenyzésre lett kitalálva. Hibike.com-on nézz szét még, gyakran vannak 8-900 eur körüli Orbea Almák.
#232140 Hasaggymeg: nem tom kijön-e a matek vagy sem, de az én bringám is 12.4kg. Pedig:
- kormány, nyereg, nyeregcső nehezek, váz alu
- 3x hajtás van rajta, Alivio kazetta, Deore váltó, kőnehéz Acera integrált hajtókar
- szintén nehéz 446 fékek
- 2 kilós Mavic kerékszett...
- 700g-os gumik, szal azok sem a legkönnyebbek
- 2 kilós Recon
Szal 1x hajtással, valszeg könnyebb vázzal lehet valóban annyi a súlya[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #232152 üzenetére
Nekem úgy jött le, hogy a kolléga gondolkozik rajta, hogy lehet megérné egy drágább model.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #232153 üzenetére
Én amúgy nem is látok sehol Recon Goldot, OM lehet?... Ami a súlyt illeti, a sorod fele annyi mint az a 12 sebis, kerekeid valszeg. szintén könnyebbek azoknál a boost-osoknál, gumiid annyi lehet mint amaz belsővel, fék ugyanaz, teló ~ugyanaz (egyik boost, másik 32mm), nálad még rájön egy első váltó és 2 első tányér...vagyis vagy semmivel sem könnyebb az a váz S-es méretben mint a tiéd, vagy te sem mondasz igazat.
#232154RexpecT...ja úgy igen, jó ár-értékű bringák azért vannak drágábban is...annyiért lehet inkább ez kéne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #232155 üzenetére
A 2021-es Radon Jealous AL 8.0-ról vannak tesztek, úgy rémlik 12.7 kg, pedál nélkül.
A belső nélküli verzióval szoktak még variálni, azzal nyernek kb 20 dekát... lehet a kerekítés szabályát alkalmazzák... nem éri el a 12.5-öt, akkor 12【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #232155 üzenetére
Ez is pofás, csak a magyar áfával már 2200euró + a szállítás is 30k körül alakul. A dekánál asszem 10k a szállítás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #232155 üzenetére
Igen, OEM és az már Debonair.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
Alzán jó akciók vannak Moon lámpákra, például már a 9990-es ár is tök jó volt a Vortex-ért pár hónapja, most még olcsóbb:
Moon Vortex 9290 Ft
Moon X-Power 1300 17900 Ft - ez mennyi szokott lenni, nem tudjátok? Nem biztos, hogy jó ár, régi lámpa is már, 2013 körüli, mondjuk ott ilyen 240 fontos árakat látok.https://barbieripnk.hu/
-
itouchfan
senior tag
válasz RexpecT #232154 üzenetére
Az a rossz ebben, hogy kiad az ember viszonylag sok pénzt valamire, ami messze nem kompromisszum mentes. És akkor már elgondolkodik azon, hogy ne adjon-e ki még több pénzt, hogy valami olyat vegyen ami kevésbé kompromisszumos, vagy alig... De akkor már... ördögi kör.
A te tapasztalatodra emlékeztem a szállítással kapcsolatban, pont ez is visszatart egy picit, én nem venném át sérülten az biztos de nem sok kedvem van az esetleges visszaküldéssel, pénz visszafizetéssel bajlódnom...
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
sebgutkopf
őstag
Ezt lessétek! Amikor egy 150kg-os faszi flat-re ugrás tesztet csinál a bringákon
[link]A mai vázak és kerekek mit kibírnak
Abban pedig lehet revidiálom a véleményemet, hogy eddig a súlyos embereknek mindig merevet ajánlottunk. Maga az ember a minél hosszabb rugóutat viseli a jobban, és hangra is a leghosszabb rugóutas gépet nyúzta meg a legkevésbé a próbatétel.
Jó egyik se gagyi bringa és normális kerkekekkel. -
-=RelakS=-
veterán
válasz sebgutkopf #232163 üzenetére
Mindeközben tegnap néztem Cube bringákat, ahol azt írják az összelósok mindegyikére, hogy bringa + bringás együtt max 115kg
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #232161 üzenetére
A fő baj az, hogy 10k EUR alatt lényegében nincs kompromisszum mentes bringa. Vagy a kerék, vagy a kormány, vagy a fék, vagy a váltás, vagy mindegyik felsorolt alkatrész cserés.
Én ránéznék a Canyonra is, szerintem ár-értékben most az a legjobb.
Te egyébként sem vagy az az ugrálós fajta, ha 69 fokos a fejcső szög nem fogsz sírva fakadni tőle, magas is vagy. -
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #232163 üzenetére
Ez a márka élettartam garit ad a vázra, és a kerekekre. Minden modellnél.
Ezek szerint még túlterhelve sem lenne egyszerű tönkrevágni őket Jó tudni!Egyszer láttam egy érdekes videót ahogy egy mezei kiscsóka a sörözdoboz vázú Chisel-el triálozik...
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #232164 üzenetére
Na és szerinted ezek meddig bírnák a fickó alatt? ...mert egyet ugratni azért nem ugyanaz mint folyamatosan terhelni.
#232166
andrisbandi...igaz lehet az, hogy annyira vékony az a csőfal, vagy ez is egy városi legenda?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz -=RelakS=- #232164 üzenetére
Mindre ezt írják gyárilag, egyébként a szűk keresztmetszet általánban a kerék és nem a váz.
Ebike-nál vannak 135 kg, egyes masszívabb típusonknál 150kg rendszer terhelhetőség.A videó elején nem a vázak összecsuklását vártam, inkább a kereket, a hajtókar, középcsapágy stb… deformálódását, pedál letörést (mint a híres pinkbike hucktoflat-nél a karbon hajtókar törése a 70kg-os csávó alatt egy specivel), de itt ezek se következtek be.
-
addikt
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #232167 üzenetére
Hát... tényleg csak városi legenda lehet.
Úgy olvasom most jó erős váz ez, váltakozó vastagsággal, ahol kell megerősítve.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
PELLE
tag
Ha valaki gondolt arra, hogy Lynskey bringája legyen, most nagy leárazások vannak náluk.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz PELLE #232171 üzenetére
Azt írja nyú 2022 bájx... ... egy év csak úgy kiesett mint a 2020-as Olimpia ami '21-ben volt megtartva.
RespecT... nem igazán értem ezt az acélváz őrületet mikor már évtizedek óta vannak jobb anyagok erre a célra ? Gyűjtőknek kirakatba talán, vagy amolyan vasárnaponként leporolt OT-s rendszámúnak, de másnak aligha van sok értelme... A heggggeszteni meg egy gé, ugyebár.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #232174 üzenetére
Ha már megvetted a sztílizríl meg az ámrájdinolckúl pólókat, mégse tekerhetsz egy szaros műanyagon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Chiftain
aktív tag
válasz Hasaggymeg #232174 üzenetére
Az én alu vázam 2 évet élt. Majd eltört a papucsnál, ahová a gyártó előrelátóan kb 1-1,5 mm vastagságú anyagot tervezett, amit szerencsére át is fúrt 2 helyen hogy legyen hova felfogatni a váltót! Biztosan nagyon jó az alu, de ha 2 évet bír akkor inkább nem kérem...
Főleg emiatt váltottam acélra, lehet hogy megeszi a rozsda de így is tovább fog tartani mint az előző vázam. A carbon-tól ugyanúgy tartanék hogy ropira törik, a titaniumra meg nincs jelenleg pénzem... -
balintbaba
tag
válasz 6030D #232175 üzenetére
Szerintem is itt lesz a megoldás, ez az acél- és titánváz hitbeli, de inkább identitás kérdése is. Ha meg saját outdoor cuccokat készítesz meg adsz el mint Mókus, csak különleges bicóval járkálhatsz.
Chiftain: érdekes elgondolás, totál szembemész az egész kerékpáriparral, ahol még mindig messze az aluminium a legnépszerűbb alapanyag, mikor vázakról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Chiftain
aktív tag
válasz RexpecT #232177 üzenetére
Nem írtam ilyet hogy az anyag hibája, de alu vázam tört már el, acél vázam pedig még nem. Ugyan lemérni nem tudom, de eddig kivétel nélkül mindenhol azt olvastam hogy az acél erősebb is az alunál, ezt összevetve a tapasztalataimmal, az jön ki hogy az acél vázam tovább fogja bírni.
-
chubby2o6
senior tag
Nincs valakinek ismerőse a vecsési Nemzetközi Posta Kicserélő Központnál? Holnap lesz két hete, hogy ott pihen a vázam, amit okt. 28-án kellett volna kézhez kapnom . Jó lenne valami protekció, vagy legalább azt megtudni, kit kell megkenni a gyorsabb vámügyintézés érdekében.
-
Chiftain
aktív tag
válasz balintbaba #232178 üzenetére
Nem is mondom meg másnak hogy milyen anyagot válasszon. 2,5 évvel ezelött sokkal nehezebben találtam acél vázas biciklit mint alu vázasat. Sőt sok esetben as leggagyibb legolcsóbb terméke a gyártónak acél, ha egyáltalán foglalkozik ezzel az anyaggal. Rengeteg helyen leírták hogy elavult anyag, aluból is meg mindenből sokkal jobb vázakat gyártanak. De nekem nem volt vele szerencsém. Ettől függetlenül az se zavar hogyha az eladott biciklik 99%-a alu. Váltottam acélra, és nem érzem magam ettől hátrányban, és az utcán se szoktak odakiabálni hogy "hallod bújjál már el a gagyi acél vázaddal".
-
balintbaba
tag
válasz Chiftain #232181 üzenetére
Mi csak azt próbáltuk neked elmondani, hogy nem az anyaga miatt tört el alattad a kerékpár, hanem azért, mert szar volt. Ezért elkerülni bizonyos vázakat, anyagokat szerintem butaság, de mindenki üljön olyan kerékpáron, amin jól és biztonságban érzi magát, akkor is, hogyha ez nem is mindig racionális döntés.
-
lsebestyen
addikt
Jó estét, Alzán 150k az Elite Suito-T, aki esetleg görgőben gondolkozna, én rendeltem egyet!
-
Chiftain
aktív tag
válasz balintbaba #232182 üzenetére
Elhiheted hogy az eltörés pillanatában tudtam hogy a kialakítása miatt tört el. De az se biztos hogy annyira irracionális egy erősebb anyagot választani a következő alkalommal...
-
Chiftain
aktív tag
válasz -=RelakS=- #232185 üzenetére
Benne van a pakliban ha használja az ember. Főleg amikor próbálnak mindent minél kevesebb anyagból minél könnyebbre legyártani. Valaki alatt elmegy így is sokáig, valaki alatt meg nem.
-
válasz Chiftain #232179 üzenetére
Jó hát nekem meg a kezem tört márel, a lábam még nem, ezzel a statisztikai merítéssel akkor mondhatjuk, hogy a láb jobb, mint a kéz. Meg ugye egyértelműen erősebb is. Kerékpár alapanyagként az ‘erősség’ ugyan nem tudom, miért fontos?
Ez az acél-őrület semmi másról nem szól, mint a hipszterkedésről, abszolút nem biciklihez való alapanyag, olyan ez, mint gyerekkoromban, amikor a fél falu acéllemezből, meg centrifugamotorból barkácsolt fűnyírót, mert ez nem olyan szar műanyag, ami egy év alatt tönkremegy. Spoiler: azt is folyton szerelték, mert leégett, cserébe két ember kellett, hogy megemelje, ami az árokban fűnyíráshoz nem vilt ideális. Ugyanez az exszocialista barkácsszemlélet megy még mindig, az a jó cucc, amit én is össze tudok heggeszteni (két gé, sic!).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Chiftain
aktív tag
válasz parandroid #232187 üzenetére
Nem érted. Semmi statisztika nincs ebben. Annyi történt hogy az alu vázam megadta magát, (mielött még valaki leírja hogy de szarul volt tervezve, igen tisztában vagyok vele.) emiatt kerestem másik biciklit. Utána olvasás után arra jutottam hogy kipróbálom az acélt. Szerinted nem való biciklinek de egyes gyártók, akik lehet hogy jobban értenek hozzá mégis gyártják még ma is. Nem mindenképpen acélt akartam, de egyrészt a carbon meg a titanium túl drága arra amire én használom, másrészt nem szívesen hagynám ott a céges bicikli tárolóban sem őket. Plusz nekem az se szempont hogy mert mindenki olyat használ, meg abból adnak el a legtöbbet. Ha téged vagy bárki mást viszkető roham fog el az acéltól nekem az is rendben van. De attól nem leszek acél őrült meg hipszter hogy kimertem mást is próbálni a szent alu helyett! Egyáltalán nem is tudom hogy hol van az a nagy acélőrület, mert az átlag ember olyat vesz amit eladnak neki, ami ugye szinte biztosan alu mivel abból adnak el a legtöbbet. Aki komolyabban foglalkozik vele ezek szerint az meg mind lenézi az acélt tehát nem vesz olyat. A maradék pár ezrelék a nagy őrület ezek szerint?
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #232180 üzenetére
https://prohardver.hu/tema/aliexpress_tapasztalatok/friss.html
Itt lehet többet tudnak a nyomonkövetési szám alapján mondani.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #232189 üzenetére
Emlékszem azokra a merész mattfestésű Kelly's bringákra, akkor senki nem mert úgy játszani a színekkel... nekem tetszettek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
CHIPman
nagyúr
Üdv.
A teleszkópok szabvány rögzítéssel rendelkeznek? Konkrétan egy XCM helyére kellene valami, ami ugyanannyira ellátja a feladatát. XCM-et már nem találok újonnan, XCT-t fel lehet rakni, vagy van jobb alternatíva az árkategóriában?[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #232191 üzenetére
Köszi, de a igazából szám alapján én is rá tudok keresni, csak azzal nem vagyok beljebb. Hívtam is őket, többször is, de a call centeres - egyébként segítőkész - hölgy csak annyit tudott, hogy vmi "informatikai hiba" miatt csúszásban vannak, csak ez engem nem nagyon érdekel. Ugyan miféle informatikai hiba az, amit két hét alatt sem tudnak elhárítani? Igazából már akkor is kamuszagú volt a sztori, azóta meg eltelt egy hét. A hab a tortán az volt, amikor a kérdésemre, hogy tudok-e valamit tenni, azt mondta, hogy nézzem folyamatosan a posta nyomkövetési oldalát . Szuggeráljam, bazmeg?!! Attól gyorsabb?!!
Utánaolvasgatva találtam olyan sztorit, hogy valakinek a track szerint június (!) óta figyel a csomagja Vecsésen, és már letett arról, hogy valaha megkapja.
Bocs, hogy idezúdítottam ezt az egészet, de már a f@szom tele van a retkes postával . -
fulton
addikt
válasz jjeahh #231996 üzenetére
Lemértem az adatokat.
Íme:
Azt tudom hogy az enyém , pont jó hogy nem ér bele kanyarodásnál a lában hegye az első kerékbe. És elnézve a tengely távot, sajnszos hogy beleérne a cube esetében. (vagy lehet valmi elkerüli a figyelmem) 175mm a hajtókarom.
A saját váz adataim nem egészen őszinte képest festenek így, mivel elől van egy 150 mm es kormányszár berakva, de a lényeg hogy kb 104cm magasan van a nyereg, és a kormány ahol fogom 108cm körül van.
(A fej vázcső tetejétől 120mm re van a kormányszár teteő, és onnan egy 95mm re az emelés a kormánynak,[ Szerkesztve ]
-
válasz Chiftain #232188 üzenetére
Na mindegy is, a lényeg annyi lett volna, hogy egyszer vettél egy szar biciklit, és most minden alu szar. Közben az a nagy büdös igazság, hogy az acél rohadtul nem való biciklinek, csak egy rajtunk maradt kendácsolós megoldás abból az időszakból, amikor nem volt jobb. De hit kérdésében észérvekkel jönni nem fair, szóval ha neked ez a szíved csücske, tekerd boldogan, nekünk ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.