-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz #56769280 #233077 üzenetére
Én tároltam erkélyen, semmi baja nem lesz a féknek. A DOT folyadékos autók féke se megy tönkre azért, mert a -20°C-ban kint van az utcán. Erkélyen én annyit csináltam, hogy húztam rá egy ponyvát, legalább a hó ne essen rá, de az meg mondjuk annyiból lehet nem szerencsés, hogy alatta párásodhat.
A helyedben ott tárolnám, ahol kevésbé esélyes, hogy ellopják.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #233099 üzenetére
De úgy a kandalló fölé helyezni oktalanság, ajtócsapkodás helyett még a tűzre dobja a nejlon bringát. (enyém olyanokat mond, hogy "kivágom a kerekeit", meg "elfűrészelem a vázat."😆)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #233032 üzenetére
Köszi! Ez a Bollè contour egész jól néz ki. Hétvégén úgyis Budapesten járok, útba esik egy munkavédelmi bolt ahol lehet kapni .
Más: Nekünk 42nm-es , erkély nélküli lakásban van 3 bicaj, ebből 2 az enyém "Nappali" végében elvannak . Mivel domb oldalon van az épület, a pince elég dohos,meg annak ellenére, hogy lépcsőház ajtó+ pince közös ajtó+ pince ajtó zárná el a külvilágtól, én akkor sem lennék nyugodt
Megint más. Montira néznèk valami jó árú féket a mostani tektro helyett. [Shimano Mt401+410] vagy magura MT sport éri meg jobban?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #233012 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy az alu merevebb, kicsit pattogósabb, de sokkal gyorsabban lehet haladni is vele. Nem hajlik, tekeredik a váz, sokkal bátrabban lehet hajtani. Acéllal nem volt kedvem úgy száguldani, mert teketedett, rossz úton tipikusan csilingelő hangokat adott az acél villa, ami idegesített. Persze kell hozzá egy legalább olajfürdős vagy patronos teló is, ami mozog is. Levegőssel még jobb. Mondjuk síkra elég lenne egy karbon villa is, de amikor építettem a biciklit sehol sem lehetett kapni, főleg MTB-hez valót (amibe belefér az 50+ mm külső), meg aminek a beépítési magasság legalább 470-480 mm. A telóé jelenleg 515 mm ez az optimális, de ennyi belefért volna.
Karbonnal az a helyzet, hogy nem mindegy mire tervezik. Merev vagy komfort van. Más az anyagsűrűség, szálirány stb. Amin ültem az bejött, de az is merevebb fajta volt.
-
Fall-N
veterán
válasz ivana #233097 üzenetére
Én szerintem fölösleges papíron számolgatni, mert a valóságban úgysem lehet miliméterre pontosan úgy beállítani. A másik, hogy alapból hibás a feltételezés, hogy egy túl kicsi, városi trekking (?) váz pozicióját akarja átültetni outira/gravelre, ami szöges ellentéte. Eleve majdnem egyenes háttal ül a Csepelen és túl magas kormánypizícióval. Ezért sem értettem, honnan jött az outi? Jóval "hasalósabb" műfaj, amit rögtön magasítani akar már most. Másik, hogyha hosszabb lesz a váz, rögtön alacsonyabbra kerül a kormánypozíció is, amire szükség is lesz, mert a Csepel túl rövid is, nem csak kicsi.
Szerintem el kell menni egy olyan boltba ahol többféle normális bicikli van és ráülni, kipróbálni. Inkább ott derüljön ki, hogy lehet hogy nem tudná megszokni az outit vagy gravelt, bár utóbbiból van comfort, ami kényelmesebb geójú.
Stucnit meg egy kicsit több használat után kell cserélni, nem rögtön. Lehet nem is lesz cserére szükség és jó lesz a gyári setup.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #233105 üzenetére
Szerintem legalább eddig tornászd fel, ez egy átlagos XC-snek már mintegy kompromisszummentes fék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #233105 üzenetére
Én a Shitmanot venném, kevésbé rizikós és nagyobb a betét kínálat.
#233109 Hasaggymeg: ha az mt401-410 féle klasszikus bilincsre van szüksége, akkor az mt500 I-spec II-je nem lesz jó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
bogarfx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #233109 üzenetére
Ha nem számít a bilincs, akkor én inkább az ujabb 6100-as szériát venném, pár euróval olcsóbb is. Tegnap nekem is megjött az OG-Evkin karbon vázam, én is most nézegetek alkatrészeket, mit honnan lenne érdemes beszerezni a héten egy teljesen új bringához.
Ha valaki esetleg lát nagyon jó áron 29 boost kerékszettet sima Shimano 11-es HG hub-bal azt szívesen veszem max ilyen 350 euróig. Eddig a Mavic Crossmax-t találtam 275 euróért, ez már ratchet system-es és 1800gr körül van. Van már egy ugyanilyen itthon, csak az nem boost és nincs is hozzá gyári adapter (Mavic supportot is kérdeztem). Ali-n van egy általános non boost-boost adapter, de ez nem tudom hosszútávon mennyire megbizható.[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #233110 üzenetére
Igen, hagyományos bilincses kellene. Igazából gondolkozom rajta, mert ez egy 2017-es Merida big.seven 100, amin az évek alatt már mindent kicseréltem a váz körül Ugye szokásos, ha valami elkopott/romlott akkor már jobbat vettem a helyére. Ami eredeti még az a Váz, Stucni, Kormány és a fék Nem mondom, hogy nem vonz engem is a Radon Jealous AL 8.0 .
Az évek alatt ezeket kapta:
- Alivio integrált hajtás
-Deore elsőváltó+váltókarok
- XT hátsóváltó
- Kerékszett: Novatec agy D041/D042+Sun ringlé helix TR25 felni
- Rock Shox Recon silver Solo Air villa
Szerk: Mondjuk az alkatrészek még a nagy árrobbanás előtti időkben lettek vásárolva Villa kb. 50ezer volt, a kerékszett is megállt annyiban fűzéssel együtt, XT RD-M773 is 16 ezer körül volt stb.(Most 28 ezer)[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #233109 üzenetére
egyetértek, csak nem akartam kötözködni, a 400-ast én is inkább még egyből eladtam, az 500-ast már magam vettem (korábban, másik gépre, már nincs meg), és pont annyi volt a különbség érzésre, hogy az 500-as már nem kompromisszumos szerintem sem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz bogarfx #233112 üzenetére
Na ezt az adaptert kerüld! Nekem gyárilag ilyen adapterrel volt a Bontrager kerékszettem. A 6 csavaros tárcsafék hézagoló hitvány anyagból van és nem lehet egy idő után normálisan síkba rögzíteni a tárcsát. Emiatt elhúzza a rotort, nyolcas lesz benne és nem lehet beállítani a féket. Emiatt vettem új kerékszettet, a Bontrager a szekrény tetején pihen. Lehet csináltatok CNC-ssel vagy esztergályossal egy ilyen spacert, de acélból. Utána kifűzöm az agyakat és eladom (a kerekek egyben nem kellenek senkinek).
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #233114 üzenetére
...vagy amit bogarfx mond, egy kutya.
#233112bogarfx...mikor boost-os lett bringám én is agyaltam régi keskeny aggyal ellátott Crossmaxom átalakítását, de a tárcsafék adapterezésének gondolata valahogy nem tetszett nekem. Annak ellenére, hogy nem egy pillekönnyű kerék, nekem annyira bevált, hogy ma, immár harmadjára is ezt venném. Javaslom...
#233113szimpláncsak...add el, hozzon Jézuska Jealoust!
#233114ZolkoW...én használtam évekig BR-M615-öst, de vakteszten meg nem mondanám, hogy most (BR-M8100) más van fent...kesztyűben, természetesen, mert ennek lyukacsos a karja.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz bogarfx #233112 üzenetére
Mavic Deemax - 29" UST Wheelset - 6-Bolt - FW: 20x110mm | RW: 12x148mm - SRAM XD - 2nd Choice
+ Mavic Freewheel Body ID360 HG11 from MY 2016 - V3430101boost adapter
Ezek max addig jók, amig szerzel egy boostos kerékszettet.A vázba még ellennének a kerekek a távtartókkal, de a sor beljebb esne.. a láncvonal változik.
Van aki ezt úgy oldotta meg, h balra tette mindkét távtartót, kinyomva a helyére a sort...A legnagyobb hátrány a féktárcsa adapterezése, így eltartva csak kis tárcsákkal szabadna használni..
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #233116 üzenetére
Jól tetted, hogy nem adapterezted. Ha nem biliacélból lenne, akkor jó lenne elméletben. A Crossmax meg egy jó szett, én is azt ajánlom a kérdezőnek.
andrisbandi: Azért sem jó az adapterezés a 6 csavaros rögzítésnél, mert elég ha nem tökéletesen 90 fokban van behajtva valamelyik csavar és már elcsavarja a tárcsát. A távtartó elég ha egy picit elcsúszik valamelyik irányba és már szar az egész. Egyedüli értelmes adapter az a CenterLock -> 6 csavaros.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #233118 üzenetére
Egyedüli értelmes adapter az a CenterLock -> 6 csavaros....az más tál tészta, ki sem emeli, olyan mint egy alátét...a DT Swiss-é pl. atombiztos.
#233114ZolkoW...még annyi, hogy természetesen vannak olyanok a 8100-an mint nagy gombbal, szerszámmentesen állítható fékkartávolság, vagy fogáspont állítás, továbbá szép fehér kerámia dugattyúk ami amazon nincsenek, de ezek már úri huncutságok sok pénzért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #233119 üzenetére
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Pmohai
csendes tag
Sziasztok!
Vélemény erről ár/érték arányban?
https://akosbike.hu/cone-trail-50-29-2021-m-mtb-kerekparNyelve zöld, szarva barna............Spenót
-
bogarfx
aktív tag
Kösz mindenkinek a segítséget, akkor erről a boost adapterről lemondok, 6 csavaros a kerék, szóval a centerlock-os adapter sem lesz jó. Még januárban vettem a nem boost-os kerékszettet, eladni nem szivesen akarom, majd kitalálom mi legyen vele. Találok majd neki egy másik projektet. Ha el is adom a régi birngámat, akkor ahhoz adom majd az eredeti WTB kerékszetjét.
Egyébként néztem DT Swiss X1900 szettet is, de vagy én nézek be valamit, de egyrészt nem is könnyebb és a 370-es DT hub meg 3 körmös, a Mavic meg már ratchet-es. Árban kb egyforma a kettő.
#233117andrisbandi: az a szett nem jó nekem, mert DH-ra van, elől 20-as átütő van 10-es helyett. Nekem bőven elég egy könnyú XC-s szett 25 széles felnivel.
-
bogarfx
aktív tag
válasz Pmohai #233124 üzenetére
Esetleg egy Rockrider XC100 350k-ért? Igaz, csak 1x11-es a váltás, de az normális M5100-as Deore. Cserébe boost átütös a váz és tapered a fejcső is. Ezen max a fékeket cserélném le valami jobb Shimanora később.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pmohai #233126 üzenetére
...és akkor marad zsé a fejlesztésekre? Viccet félretéve, felhasználásfüggő kell-e bármit fejleszteni rajta, az is meglehet, hogy neked majd így jó ahogy van.🙂
Amúgy ez amolyan made in Akosbike Cone lehet, a hivatalos honlapon nem látok ilyen felszerelést.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz Pmohai #233124 üzenetére
Nem gázos upgradelni, de nem is törvényszerű hogy eltörik majd. Ez nagyon függ attól hogyan és mire használod majd, vagy egy balszerencsés manőver is beleszólhat.
Csak egy hátsó váltó miatt ne mondj le egy bringáról.
Én még soha az életben nem törtem el váltót. Mondjuk nem is terepezek úgy mint a fiúk itt, de szerintem ezzel az emberek 90%-a így van -
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #233128 üzenetére
Szerintem nem sokan törtek el hátsó váltót, a gond csak az, hogy ha jól értem SX-ről van szó, ami műanyag, szal törni fog, ez kb. biztos, csak az a kérdés mikor. Ha egy NX-re váltás majd belefér, akkor nem probléma
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
XenHai
senior tag
Sziasztok
Próbálta már valaki az alsó keret nélküli NRC-t?Üdv
X -
bogarfx
aktív tag
válasz jjeahh #233129 üzenetére
Amilyen drága egy új NX hátsó váltó, annyiért akár lehetne venni egy új Deore váltó + váltókar kombót is. Ha a szállítást nem számoljuk, akkor 67 euró az egész, az 28k. Vagy akár el is lehetne adni még ujonnan az SX váltót meg a kart is és cserélni Deore-ra. Az szerintem viszonylag kis ráfizetés. Így akkor már az SX váltokar is cserélve lenne, nem csak a váltó. Elvileg az M6100-as széria szintén jól sikerült a Shimanonak, akárcsak az M5100.
-
andrisbandi
őstag
válasz Pmohai #233126 üzenetére
Szerk.
#233131 bogarfx
- Lehet az ákosbike is tudna neki ajánlani valami ilyesmit; pl egy jobb váltást újszerű használtat..---
Ha a kompatibilitásra gondoltál, akkor fejleszthető az SX, ezen a bicón NX-ig lenne érdemes, ha kellene majd. + ~80e?12s Sram NX Eagle MTB hátsó váltó
12s váltókar; NX, esetleg GXNekem évek óta NX h.váltó, és GX kar van(1x11); tökéletesen üzemelnek.
Gyilkolni nem szoktam, sárban sem megyek direkt, csak ha elkap az eső. Szóval átlag kiránduló tempóhoz, néha egy kis izmozással erdőben teljesen jó egy alap bringára.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz XenHai #233130 üzenetére
Kaptam egyet ajándékba. Újszerű, karcmentes használtat.
A lencse még az Oakley-hez képest is rendben van. Nem olyan, de jó.A lencse cseréje eszméletlen nehéz; "vagy eltörik, vagy nem" felkiáltással sikerült csak...
Úgyhogy amit linkeltél, az a jó ötlet fotókrómosra, pont azt rendeltem most én is, úton van. Nem a szemcsi hibája, én bénáztam el; eltörtem az egyik szárát a szemüveg mosásakor, amikor próbáltam leütögetni a vizet róla az ágyon...
Így nem kell lencse cserével kezdeni, mert a másik boltból nem a f.krómos van benne eredetileg..A keret; olcsó de elmegy. Gumis, nem csúszkál el, amennyi kell annyit torzulni is képes.
A drága, márkásokhoz semmi köze.
Kicsit szokni kell, néhány órás, pár alkalom után szinte kényelmes.Először körülnéztem mit lehetne helyette márkásban. Olyat, amit másra is normálisan lehetne használni.
Most egy régi bevált Oakley Fuel Cell-t használok, photochromic kínai lencsével. Nagy sebességnél nem az igazi. De szeretem nagyon, pedig bringázáshoz nem ideális.
Volt profi bicós is; oakley jawbreaker. Aszfaltra tényleg ász. Erőbe túl sötét. Elvileg ehhez lehet venni fotokromatikust, és nagyon jó benne lencsét cserélni.... de bringázáson kívül nem nagyon jó másra. Legalábbis engem zavart, h annyira megnéztek kirándulás, kocogás közben
Oakley Flak 2.0 XL Photochromic OO9188-16
Ez lenne a legjobb mindenes napszemcsi.
A lencse és a keret is csúcsminőség... de nem akaródzik ennyit költeni, rápróbálok méggyszer a kínai NRC-re. Elvileg a sárgás fotókrómot rendeltem... átlátszó meg van, ha nem tetszik.. és ki tudom cserélni【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #233132 üzenetére
- Lehet az ákosbike is tudna neki ajánlani valami ilyesmit; pl egy jobb váltást újszerű használtat...+1, okos! Még beszámíthatják neki az SX-et, nem kell kínlódjon eladásával, szerintem amúgy sem gyári ez a felállás, a gyári honlapon csak első váltós verziót láttam. (Ákos leszedte róla a hajtóművet (Trail5), váltókat és "frissítette" 1x váltásra esiksszel. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Pmohai
csendes tag
Köszi a segítséget mindenkinek! Elhoztam a Cone bringát. Elsőre baromi jónak tűnik, csak a kormányból vágok majd kicsit. Szeretek bringával kirándulni, de már nem a libegő alatt száguldok lefelé, mint régebben. Megöregedtem. 🙂
Remélem, bírja a bringa a stílusomat és majd tuningolom , ha szükséges. Egy jó alapnak tartom az én szintemen.Nyelve zöld, szarva barna............Spenót
-
andrisbandi
őstag
válasz Pmohai #233136 üzenetére
26-os hardtail-ról 29-es fully-ra váltáskor én sem tudtam megbarátkozni a szélesebb kormánnyal... apránként csapdostam le belőle... a végén ki kellett dobni, túl sokat vágtam le
Öt év telt el kb, volt több bicó is, a kormányokból nem nyesek, megszerettem azóta, meg az új geókhoz kell is.
A szűk ösvényeken kanyargáskor viszont néha koccolom a markolat végével a fákat... még kell pár év ezek szerint【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz andrisbandi #233137 üzenetére
Ahogy a trendek haladnak, pár év múlva méteresek lesznek a kormányrudak. A 22. századi Toldi változatban egy szörnyű kormányrúd fog rengeni Toldi araszos vállán a vendégoldal helyett. Negatív stucnival!
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szkink
aktív tag
Hali. Vélemények a szettről [link] ? Lehet leváltom BR-M506-om.
-
jjeahh
nagyúr
válasz szkink #233140 üzenetére
Jó a 6100 is, de nem hiszem, hogy jobb az 500-as szériánál. Haverom 8000-es XT-t válltott 500-asra és az egyetlen panasza az, hogy a fékkar sima felületű, ezért jobban csúszik az ujja rajta. Xc-re szerintem bármelyik Deore fék mindenre is elég és az 500-as is az.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pmohai #233136 üzenetére
Még ne vágd le, adj neki (magadnak ) pár hetet aztán ha továbbra is úgy érzed még levághatod...visszatenni nem lehet.
Amúgy meg gratula hozzá.szkink... miért váltanád le?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szkink
aktív tag
válasz jjeahh #233141 üzenetére
És Hasaggymeg egy kis pontosítás amit most néztem meg,csak a karok m506 a nyergek m447,mióta megvettem a kockát ezek vannak rajta,gondoltam rá férne egy kis újítás,viszonyítási alapom nincs,nem tudom jobb lenne-e a váltás,eddig is megálltam ahol amikor kellett.Lehet elég lenne csak nyergeket cserél a többféle betét fogadás miatt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szkink #233143 üzenetére
Az akkor kissé más tál tészta, ha jól csalódok a 447-nek nincs a féknyergen amolyan csőcsatija, ott csak egy dugó van, így ha tölteni, átmosatni, alaposabban légteleníteni akarod a rendszert (én olyant eddig csak új szett felszerelésenél csináltam, felszereltnél még nem éreztem szükségességét) kell egy olyan lyukas csavart is vásárolnod hozzá.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz szkink #233143 üzenetére
A nyereg fogad többféle betétet, a tárcsa viszont lehet csak resin kompatibilis. Szerintem akkor cseréld ha nem vagy elégedett a teljesítménnyel. Ha elégedett vagy, de betétekkel kisérleteznél és a tárcsád csak resin kompatibilis, esetleg a tárcsát érdemes lehet egyel jobbra váltani.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szkink
aktív tag
válasz Hasaggymeg #233144 üzenetére
-
szkink
aktív tag
válasz jjeahh #233145 üzenetére
Köszi hogy spóroltál nekem (egyenlőre)150jurót igaz,még nincs vele gond minek cserélni,csak hát úgy megérdemelne egy kis frissítést,a tárcsa resin ahogy írod,de mivel a polcon figyel 2db új RT30 160/180 az új tárcsa vételt most hanyagolom,amúgy jól szuperál a B03S betétekkel
-
fulton
addikt
Ruha téma: Elugrottam tekerni ma este. Viitem a kesztyűt magammal, igaz csak 1 órára, nem intenziv inkább ilyen lightos, 23.6 os átlag városban is motoszkálós. 1 - 2 fok között volt végig, szeles.
Az egyik dolog hogy most kiváncsiságból ezt vettem fel alulra, aláöltözet, filléres cucc, de működött ezzel a nadrággal. Teljesen jó komfort én nem éreztem hogy izzadnék, működik. Első osztályú volt. Ez még minuszban is jó lesz, ha más nem a thermos kerékpár nadrág alá és kész. (márha lesz kedvem menni minuszban). (nem tudom mennyire fog izzadni nagyobb intenzitásnál hosszabb távon, majd kitapasztalom)
Kesztyű : ezt vettem, 3 méretet lerendeltem belőle. 414 gore infinium. A kezem kerülte a táblázat alapján olyan 22 cm. Ez 8.5 - 9 közzé esik. A 9 / 9.5 / 10 est vettem meg.
Egyik kezemre húztam a 9-est, a másikra a 10-est. Mind a kettő jó volt az út alatt, a 9es amolyan patent a kezemen(tehát a méret táblázat helyes), szépen elér az újj de fékért mikor nyúltam ott már feszült. A 10 es érezhetően nagyobb, "több a hely bent". Itthon lehúztam a kesztyűt és megnéztem melyik kezem milyen hideg. Az egész kezem ujjakat is beleértve mindenütt totál kézmeleg volt amin a 10 es méretet hordtam. A másik kezemen a (9 essel) teljesen érezhetően hideg volt a középső és alsó ujj vég. gyanítom hogy 2-3 óra kinti tekerésnél már éreztem volna hogy fagy lefele. Szóval van haszna annak ha nagyobb méretet veszünk kesztyűből télen. A fogásban patentebb volt kicsit a 9 es méret, nyilván nincs annyi hely benne direktebb de a 10 essel sem volt gondom, nem volt zavaró nyomáspont vagy ilyesmi. A "9 es kezemen" néha éreztem hogy be be fuj a hideg az ujvégeknél, de csak ha pl kinyújtottam a tenyerem a kormányon.
A bélés nem jön ki ha veszed le(ez tetszik), így nem kellesz visszatuszkodni. Érezhetően szellőzik a kesztyű menet közben. ha kitartad a kezed, érezni kicsit ahogy átjárja a levegő, de érdekes semmit nem éreztem a hidegből mégsem. mentem 30 al is semmi... maga a kesztyű vékony ahhoz képest amit nyújt, szkeptikusan is vágtam bele, vékonysága miatt. Majd elviszem egy körre a 10 es és 9.5 est is. Ennyike.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Olyanról hallottatok már, hogy görgőzés közben eldeformálódik a kerék?
Az elején még minden sima volt, a végére meg kissé hepe-hupás lett az "út"Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- DIGI Mobil
- Milyen routert?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Filmvilág
- SSD kibeszélő
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...