-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz andrisbandi #233899 üzenetére
Ha már ennyire érdekel, éppenséggel gumileszedővel meg lehet bontani a műszerfalat a középkonzolon, de egy gitárpengető még jobb. Érdemes YT videót nézni az adott típusról. Onnantól meg csak csavarhúzó vagy imbuszkulcs. Elektromos "szerelés" az annyi, hogy kihúzod a régi fejegységből a csatlakozót, és bedugod az újba - esetleg egy adapterrel. Ha nem ennyi, akkor elcseszted a választást - vagy a fejegységre vagy a kocsira nézve.
Rendeljen a t*k*m Kínából ilyeneket, én sosem írtam. Fejegységnek én speciel egy Pioneer-t néztem ki itthonról. Főleg mióta VÁM-ot is kell fizetni, csak olyasmiket rendelek onnan, amiért nem kár, meg nem is kérnek vissza, ha hibás. Kocsiba nem építek valami f*st, hogy pár hónap múlva dobhassam ki.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #233884 üzenetére
Úgy emlékszem használható, de nem volt elég alá egy aláöltöző. Úgy mondanám, hogy nem azért "olcsó", mert nem használható,hanem mert olcsóbb anyagokból oldja meg azt amit pl. Az St500 vagy rc500. Olyan softshell kabátszerű. Emlékszem, hogy amikor megvettem az ST500-at kételkedtem, hogy ilyen vékony anyag elég meleg lesz -e, de nem okozott csalódást :). Nekem az egyetlen dolog ami nem tetszik benne, hogy nincs rajta semmilyen fényvisszaverő rész. Mondjuk az rc100-on sincs sok. Én most fényvisszaverő pántokkal oldom meg, hogy sötétben is feltűnőbb legyek.
Most ilyen a téli cuccom. Nem röhögni . Előszoba járólap lerakàsa még az előző tulaj sara
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #233903 üzenetére
Előszoba járólap lerakàsa még az előző tulaj sara ...szteppelj egyet rajta stoplival és máris lerakathatod rendesen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #233903 üzenetére
így még a bankba is bemehetnél a feltünéssel nem lenne gond
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Ja, ez 1 v 2 eset volt, de amúgy olyan szokott lenni, hogy valamiért le kell szállnom a bicóról (nyilván nem FTP teszt közben ) és akkor írja is a zwift kb egy 15-20mp után, h ERG mód kikapcsolva ami tök jó, mert ha nem kapcsolná ki, akkor beletörne a lábam, h 0 rpm-ről visszatekerjem....Amin elkezdek tekerni, akkor kiírja a Zwift, h pörgessek folyamatosan és akkor visszateszi ERG módba.
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #233903 üzenetére
St500, rc500 használhatóak egy aláöltözővel? . Az nem lenne rossz, a jelenlegi Crane softshell felsőm alá szerintem a téli aláöltöző sem lesz elég -5 fok körül, kell a hosszú mez is az aláöltözőre.
Mindenki: ha már Decathlon, van ennél vagy ennél melegebb csősál náluk? Ezeket használom télen, de néha picit zavar, hogy lazán átfúj a menetszél rajtuk, a talpig softshell (még a sapka is az) ruházattal a polár csősál tűnik a leggyengébb pontnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #233907 üzenetére
csősál
Régen volt jó vastag, kicsit gumis tapintású, eléggé szélálló, és vízlepergetős, mínuszokra való. Mint a téli terep futó ruhák. Már nem látom a kínálatban...Nem tuti megoldás, de kipróbálhatod; több vékony csősálat húzok egybe, úgy melegebb.
Csak pluszokban elég, és kiránduló tempónál.----------
#233901 Dark Archon
Kiderült, nem is veszel kínai drágaságokat. Így fölöslegesen ment félre a "Kínából nem érdemes vázat, stb.. venni"... nem is értem mit akartál kihozni...Szíves figyelmedbe;
Autó-hifi termékek esetében a garancia csak hivatalos beszerelő műhelyben történő beszerelés esetén érvényes...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
addikt
válasz andrisbandi #233908 üzenetére
"Autó-hifi termékek esetében a garancia csak hivatalos beszerelő műhelyben történő beszerelés esetén érvényes..."
Állítják ők, de szerintem az az általuk forgalmazott termékekekre lenne igaz, ha nem mondana ellent a hazai törvényeknek. A hivatalos Pioneer garanciafeltételekben semmi ilyen nincs. Be is szabna, ha egy Alzától vagy akárhonnan vásárolt fejegységnek még feltétele lenne, hogy szakszerviz építse be. Hogy szakszerviznek kell javítania, az érthető. Ez nem egy gázkazán, de persze a hazai törvények nem feltétlenül logikusak - ld. az AndroidAuto itthon tilos, mert az bámulod vezetés közben. De attól még tegye fel a kezét, aki nem rakta fel a telójára...
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Aktív pók a könnyebb rugózásért. Egyre bonyolultabb ez a hintalów renCer.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz jjeahh #233907 üzenetére
Nézd én ezt használom, fogalmam nincs milyen lesz 0 fok alatt, de 0 fokig kis mindenes, szájra felhúzva tökéletesen véd levegőt is kapni benne kényelmesen még ha nedves lesz a száj résznél sem hideg. nagasabb sebességnél is véd a hideg szél ellen.
És nem kényelmetlen a viselete menet közben. (van sál amit nem bírok magamon)[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #233907 üzenetére
Neked erre nem merek válaszolni, mert te kevésbé vagy fàzós mint én. Az tuti, hogy a hat ezer ft-os van rysel alàöltözővel 2-3 fokig nekem elég. Múltkor még felvettem a legalapabb 4ezer ft-os kalenji futófelsőt és úgy felfelé megizzadtam,de mínuszokban nekem azért már jól jönne. De az is igaz, hogy mivel idén fogytam vagy 6 kilót már lehet jobb lenne egy M-es belőle,mint az L-es.
Csősàlból én [ezt] használom. Alul hagyományos polár, felső része meg a vékonyabb csősàl anyag -
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #233913 üzenetére
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #233917 üzenetére
Nekem nagyon tetszik, csorgatom rá a nyálam, mióta kijött.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #233918 üzenetére
Te az országútikat nézd, legfeljebb grevölt oda a laposba.🤭...szerintem elcsúfítja az a rejtett tag.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #233920 üzenetére
Én ezt nézem
Stark Varg
Kicsit komolyabb technika, de olcsóbb, mint egy csúcs ebike.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #233917 üzenetére
Ja, már a Spark sem tetszett emiatt, a Genius sem és most ez... Sajnos itt az ideje a strava szegmensektől búcsút venni, mert ma már bárki eltrollkodhatja a KOM-okat normál bringának kinéző e-bikeokkal és a strava sem tehet semmit. Mától csak akkor lehetsz biztos abban, hogy egy bringa nem e-bike, ha Chisel, vagy acél . Minden másban lehet motor, akku, magas nyomású tubeless tartály, nem csodálkoznék, ha az ilyen vaskos bringák alsó csövét már drog csempészek is kihasználnák. A tag helyére meg bele sem merek gondolni mi minden beférhet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz bardi #233923 üzenetére
Motorozás után nem azonnal kezdtem bringázni, ezért releváns összehasonlítási alapom nincs, de ha tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy nem drágább most motorozni, mint bringázni. Én ott is enduro/krossz vonalon mozogtam, picit supermotoztam is, az utcai világot nem kedvelem.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #233908 üzenetére
Kínai karórákkal is ez a baj. Van már minőségi 316L tokozás, zafír üveg, jó számlap, minden de a MEO rossz. Soknál például bemegy a por az üveg alá. Kár értük, mert igaz hogy ismert órák formáit másolják de jók lennének. Ami jobb minőségű az meg már árban nem éri meg. Egy mezei 20ezer Forintos rozsdamentes acél tokos Casio óra kenterbe veri az összeset. Párszor próbaképpen rendeltem párat, de végül adtam el mindet és vettem több Casio búvárórát.
-
bardi
aktív tag
válasz Toobee #233924 üzenetére
Én most csinálom a jogsit, szóval még sehol sem tartok, de első körben nekem mindenképp utcai vonal lesz, nem is tudom a környéken lehet e motorozni terepen, a piliscsévi motocross pályát leszámítva. De ott meg lehet egy utcán is használható motor elvérezne, nem értek hozzá.
'92 Honda VFR 750
-
fulton
addikt
Nálatok meddig tart a kerékpározás elején a bemelegítési szakasz? Átlagban kb
[ Szerkesztve ]
-
szkink
aktív tag
Adventi Kalendárium [bike-discount.de] lehet érdemes lesz nyitogatni
-
.mf
veterán
válasz Toobee #233921 üzenetére
Ne is mondd, én is kifakadtam már erre itt régebben... Mentem már SurRon Light Bee-vel, jó móka; most már valószínűleg többe kerül, de akkor 1.6M volt rendszámosan, aminél alig akadt olcsóbb fully e-monti.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #233929 üzenetére
10-15 perc. Viszont ma szidtam is a Zwiftet emiatt. Build me up 12 hetes edzéstervet eltoltam jövő tavasz elejére, átnyergeltem az active off seasonre, rögtön bekezdtem egy 2 óra 50 perces edzéssel. Viszont a bemelegítés érdekes volt, mert ugyan adott rá 10 percet, de egyből ugyanazzal a wattal amivel az intervall ment...Levezetés ugyanígy. Persze a pulzusom a végére kezdett elszállni így jó volt a levezetés 150-es pulzussal.
A build me up-ban tök jó volt a bemelegítés/levezetés része. -
RexpecT
addikt
válasz lsebestyen #233936 üzenetére
Ebbe én is belefutottam már a múlt télen, kicsit gáz, hogy azóta sem javították.
-
balintbaba
tag
válasz lsebestyen #233936 üzenetére
Szerettem is volna mondani, hogy az Active Offseason nem biztos, hogy a legjobban beilleszthető edzésterv a hétköznapokba. 3 órás edzések, eléggé megedzik a jellemet az biztos.
Én most télen csak 1-1,5 órás freeride-okat csinálok, inkább z1-z2-ben maradok végig. Hétvégén vannak hosszabb tekerések kinn. Nekem ez a fenntartható és hosszú távon ez is a legfontosabb.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #233921 üzenetére
Ez elég brutál gép. 80LE/110kg, ehhez már méretes golyók kellenek, hogy ki is használd a teljesítményét. Emlékeim szerint az 500ccm-es 2T Cross gépek voltak 80-100LE környékén, amik legendásan életveszélyesek voltak. Van is a CR500-ról egy videó, még anno kaputelefonnal felvett, nem egyszerű a forma. [link]
Én is gondolkodtam pár éve egy KTM-EXC megvásárlásán. 2M-ért megkaptam volna, 2 akkuval, alig használtan. Aztán letettem róla, mert végig gondolva nem tudnám hol kihasználni.
Ami a bringa árakat illeti, én aztán mindig meg tudtam indokolni mi miért annyi, de ezek a mai árak már védhetetlenek. Ami itt az elmúlt pár évben történt az elképesztő. Ha már motorhoz hasonlítok csúcs bringa árakat. Ma egy abszolút csúcs bringa 5-6 millió ft, akár analóg akár ebike. Ez nonszensz. Az egyik kedvenc motorom a BMW S1000XR 6,6 millióról indul. [link]
A technikát felesleges is hasonlítani, bármilyen bringa egy vicc ehhez képest, árban mégis beérték egymást.
Nem tudom mi lesz ennek a vége, meddig lehet ezeket az árakat még lenyomni az emberek torkán. Az ebike esetén meg pláne szívás van, mert az új fejlesztéseket véletlenül az abszolút top felszereltséghez párosítják. -
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #233940 üzenetére
Ezekben a villanyos dolgokban az a jó, hogy bármit lehet vele szimulálni szoftveresen, azaz ha nekem kicsi a tököm, mert már a 250 2t CR is túl sok volt, akkor egyszerűen egy 125 2t vagy 250 4t karakterisztikáját és erejét kérem a géptől. Az a 80 Le halandó ember számára kimotorozhatatlan.
mi lesz a vége? Szerintem kezdjük látni. Hirtelen lettek 20-30%-os akciók. Valószínűleg telítődött/közelében van a telítődésnek a piac, fogyasztáscsökkenés -> alacsonyabb árak
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
andrisbandi
őstag
A mai
Advent calendar - Day 2
https://www.bike-discount.de/en/magura-mt5-disc-brake-set
~150 EUR +10 = 66e Ft
Magura MT5
- tuning 1 újjas fékkarral
- tárcsákkal.
(Az engedmény kb; 100 EUR)【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #233936 üzenetére
Samuel Langhorne Clemens, aka.Mark Twain mondta, hogy nem olvas orvosi könyveket mert fél még a végén nyomdahibába fog belehalni...most így jársz te is, csak téged szoftverhiba fog megölni.
#233940
Runner_fxr...azt az állatot! Gyerekkorom jut eszembe, mikor valaki meglehet akkorát bukott, hogy kábé nyakát szegte, de a cigi nem esett ki a szájából.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #233940 üzenetére
Ugyanezt beszéltük haverral pár hete, egy új CBR nemtommi volt nála tesztre (novemberben...). Talán ő is 6 körüli árat mondott, meg is vitattuk, hogy más kávéház, mint egy bringa, elég csak a futóművet vagy a féket megnézni. Bár nem vagyok tisztában a motor árakkal, de szerintem az a szerencséjük, hogy ott elmaradt a covid hype. Emlékszem, 2008-ban mindenki motort vett hitelre, aztán jött a bumm, és eltűntek. Mostanában nem látni annyit (vagy én nem járok arra, ahol vannak). Bezzeg bringást. Pedig a motort még megmagyarázni is egyszerűbb, mert az 5 milliós bringa is csak 1 személyes.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #233922 üzenetére
Lassan ott tartunk, hogy kerékpáron nem vezetik az alkategóriákat, így a bike tevékenység mint összetett kategória működik. Vegyél te is ebike-ot és vadászd vele az összetett kom-okat, azzal egészen új távlatokat és kihívásokat tudnál találni mászásban, főleg ha tényleg mellé te is igazán odateszed magad.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #233945 üzenetére
Nincs más hátra mint annyira megerősödni, hogy a villanyosokat is állva hagyd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alf65
csendes tag
válasz Hasaggymeg #233911 üzenetére
Csodás!
Gépész szemmel nézve:
Mivel nem sikerült a hátsó lengő forgáspontját a hajtóművel egybedolgozni, ezért kitaláltak egy olyan szerkezetet, ami ugyan a problémát nem oldja meg (pont terhelés irányba kellene engednie), viszont bevisz egy csinos kotyogást a hajtásba.
Remélem drága is.
U.i.: ha az első videón is fogná a pedálkart, ott se fordulna el a hajtómű ...Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #233945 üzenetére
Már sokszor volt szó arról, hogy miért nem kell e-bike, az újabb ebike vs analóg vita elkerülése végett nem írom le újra . Egy ilyesmire 2.6" gumikkal nagyon-nagyon kíváncsi lennék, egyre többször álmodozok ducibb gumis merev villás mtb-ről, így még a teló szervizt is el lehetne felejteni. Kár, hogy kb. nem léteznek ilyen bringák, mindenkinek bonyolult telókkal agyoncsillapított monti kell, ha lehet hátul is .
#233946 Hasaggymeg: idén többször mentem már villanyosokkal, szerintem nem nagy kihívás, sőt, nem csak a nempót könnyű tartani, ha az e-bikeos edzetlen, hanem gyakorlatilag ő tartja a tempót nehezen veled. Hogy mért? Gondolom hosszabb körökön nem kapcsolhat max rásegítésre, mert lemerül, ECO-ban meg nem segít annyit a motor, mint a jó erőnlét + könnyű bringa. A másik meg, hogy sík terepen ha formában vagy nem nehéz 25km/h fölött tekerni, olyankor a rásegítés neki kikapcsol és már nem csak az edzettség hiánya miatt van hátrányban, hanem a bringa plusz súlya miatt is. A harmadik meg, hogy ha egy e-bikeos nem csak edzetlen, hanem a kevés terepezés miatt tapasztalatlan is, rázósabb technikás terepen a rásegítés ellenére el fog vérezni, mert nincs meg a technikája hozzá. Cserébe rövidebb terepezéseken, amikor nem fenyegeti a merülés veszélye, lehetővé teszi, hogy edzetlen haver is tekerhessen veled anélkül, hogy beleőszülnél a várakozásba. Mondjuk én türelmes vagyok, de az xc-s haverjaim nem szívesen várnak a gyengébbekre. Persze vannak edzett e-bikeosok is, akik a lejtőzésre gyúrnak, de az ritkább felénk és teljesen más állatfaj, ők xc-sekkel nem tekernek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #233946 üzenetére
Amint le tudják csökkenteni az ebringa súlyát 15 kg alá kb, rákaphatnak a 60 kilós pilóták.
Az én 80 kilómhoz 21 az efully. Nem lehet úgy pakolgatni lefelé, mint a 13 kilósat. Más, szerintem jobb, olyan motorozósan tőkesúlyos. De tudom, h van aki a pakolgatósat sokkal jobban szereti.
A felfeléken ebicajozást nem értem miért bántják. A rásegítés beállítható.
-----
#233948 jjeahh
Trek RoscoeMegörültem, amikor láttam, h olcsón is lehetne szerezni hasonló használtat (telósat).
De nagy a csalódás; azok nem rendes átütősek, hanem valami hibrid gyorszáras furcsaságok.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #233949 üzenetére
"A felfeléken ebicajozást nem értem miért bántják"
Olyan lehet egy xc-snek e-bike enduróval mászni, mint egy endurósnak hardtail xc-vel bikeparkozni . Pont a lényeg veszik el.
A Roscoe telós trail, a képen Stache van, ami már sajnos nem kapható. Megnézném 2.6" gumikkal, mert gyárilag 3.0"-et kapott.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Milyen videókártyát?
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Escape from Tarkov
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...