Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Ha valakit nagyon zavar a Garmin Edge-ek lusta grádiens kijelzése, itt van hozzá egy ConnectIQ datafield:
[link]
Vagy egy másik, ami nem csak GPS alapú (eddig ez tűnik a legjobbnak):
[link]Meg még egy rakás az IQ shopban...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ivana
Ármester
válasz fulton #219799 üzenetére
Ne már, ennél már csak a gumicsizmában sarokkal rosszabb. A lábujjaid előtti puha résszel kell hajtani. Alapvetően a cipő itt csatlakozik és "float" csak oldalra van pici. Montis cipőben valamennyire lehet gyalogolni, outisban nehezebb, de mindkettő elég kényelmetlen. Van olyan cipő amiben elvileg lehet gyalogolni, de az kb. nem ér semmit, mert a merev talp szükséges.
(#219802) Toobee Szerintem a montis SPD kétoldalas pedállal kiváló városba, sokkal gyorsabban lehet vele megindulni a lámpától, mint platformal.
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #219800 üzenetére
Valter Tibor, Attila apukája és amúgy elismert magyar edző az a vendég.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
balintbaba
tag
válasz Csokicsibesz #219797 üzenetére
A vásárlás előtt kell megnézni, hogy jó kínai karbont vesz-e az ember. Nagyon sok ember megy mindenféle aliexpresses karbon alkatrészekkel, mégsem olvasni rémtörténetekről. "Nem kell félni, nem fog fájni."
Hasaggymeg: És akkor mi történik, ha valakinek sokkal erősebbek a lábai, mint a keringése? Szerintem nagyon egyéni preferencia, hogy ki mit érez jónak vagy hatékonynak. Régi fórumtárs deicide tekeréseit is lehet nézegetni, aki elég alacsony rpm-mel megy, mégsincs nagyon erősebb nála most itt a topikban. Hozzáteszem, nincs is olyan kutatás, ami megválaszolta volna az optimális pedálfordulat kérdését.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz itouchfan #219804 üzenetére
Éppen hallottam.
balintbaba... az szerintem a tipikus gyúrós, 40-es csapásszámmal lenyom, de hosszútávon nem hiszem bírja. Egyetértek az ideális csapásszámmal kapcsolatban, ugyanakkor deicide kolléga is nagy darab ember, az olyan kasexiások mint Frome csak pörgetni tudnak... de azt veszettül és sokáig. Nem véletlenül tanítják a pörgetést, biztos hatékonyabb minden bringásnak a 80 körüli, fölötti ritmus.
Jester01... terepen más a gyerek fekvése, ha kiállva kell ereszkedni rázós terepen "lábujjhegyen" kevésbé stabil, enyém, bár még mindig nincs agyonfeszítve, néha ki is csatol egy pillanatra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
szeretnék újra többnapos túrákra is elmenni bringával (napi 100-200 km között, főleg aszfalt, legfeljebb döngölt úttal kiegészülve). Emiatt nyeregtáskát szeretnék venni erre a célra első sorban. A kb 15 literig bővethető kategóriában nézelődöm. Egy Cube Nature Pro cross bicóm van, viszont a csomagtartó táskát nem szeretem, mert bazi szélesnek érzem tőle a bringát. Igazából annyi a fontos, hogy vízálló és jól tisztítható legyen, menetközben oldalirányba ne mozduljon el (!!) és végre átvegyen valamennyi terhet a hátamról.
Három példát találtam, ami szimpatikus:[SKS EXPLORER nyeregtáska 13 literes]
- ez a legolcsóbb
- 1 darabból áll
- a nyeregcsőhöz rögzítés csak egy pánttal történik
- nincs rajta annyi feszítő[Decathlon táskatartó nyeregre] + [Decathlon nyeregtáska]
- 2 darabból áll
- nagyon jónak tűnnek a rögzítési pontok
- minden elég jól zárható[Ortlieb 16.5 liter]
- 1 darabból áll
- minden rohadt jó rajta szvsz
- igazából 50 ezer forintot nem szívesen költenék erre a projektre, csak ha tényleg nagyon-nagyon-nagyon muszáj és ti is azt mondjátok hogy örökélet a cuccKöszi előre is ha valaki tud tapasztalatot megosztani a témában!
meg
-
balintbaba
tag
válasz Jester01 #219806 üzenetére
Az olyan embereknek mint én. SPD-SL stopli nekem teljesen hátra volt tolva mielőtt cseréltem.
Nekem kényelmetlen az ivana által mutatott pozíció.
-
RexpecT
addikt
válasz peugeotmate #219808 üzenetére
Én egy Agu Venture-t vettem a Balaton Bike Derbyre, miután a Topeak Backloader 15l-es zsákja túl nagynak bizonyult. Kis méretű a vázam, és nem maradt elég hely a táska alja és a kerék között.
Elég jónak tűnik, az alvós szettem is összeállt már, simán befog férni a táskába.Ha magasabb vagy(170+ cm), akkor megnézném a helyedben a fentebb említett Topeak táskát.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz peugeotmate #219808 üzenetére
én egy Topeak Backloadert néztem ki, a 10 literest. Ha valaki eltántorítana, még most szóljon :)
ennél többet nem nagyon szeretnék költeni (22e körüli HUF), legyen használható és vízálló.
A Podsacs táskám is jó, de a tépőzárjai kopnak, néha elenged. meg rájöttem, hogy párommal ketten fogunk menni nemsokára, ez remek ürügy.ja, a kérdésedre: a topeaknek 13 (vagy akkor 15? lehet..) lityis a legnagyobb ebből, nekem korrektnek tűnik, legfeljebb ennek is a tépőzárától félek kicsit.
Bár tegnap rájöttem, user error is volt a részemről, hogy nem mindkét fele ment a nyeregcső elülső oldalán, így nem olyan éles szögben fordult vissza a pánt, nemncsoda hogy könnyebben elengedett.
A sajátomhoz képest szerintem jobb a kétrészes megoldás (fix tartó+kivehető táska), és a levegőszelep is tetszik, nem fújódik fel lezáráskor.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
addikt
válasz peugeotmate #219808 üzenetére
Hogy ezeknek a táskáknak van létjogosultsága, az számomra a csoda. Kileng hátul, magasra teszi a súlypontot. Ha nincs szerencséd, basztatja a combod minden pedálfordulatnál... mindezt azért, hogy megspórolja egy csomagtartó tömegét. Szerintem semmi értelme, csomagtartóval egy egyrészes táska sokkal jobb (igény szerinti térfogattal).
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
MPowerPH
félisten
-
ZolkoW
őstag
köszi srácok, ez is jópofa, meg láttam valami bikerumors vagy milyen cikkben is egy tök állat multitoolt, csak nem emlékszem a gyártóra.
A láncbontó mondjuk valid point, de még nem döntöttem el, hogy közelítsek ehhez: egyszer kellett volna, akkor még nem volt.
vettem, most nem mindig hordom. Jó, amikor dolgozni megyek, úgyis van sok cuccom (ehhez használom a nyeregtáskát is, csereruhának), akkor bedobom a láncbontós miniszerszámot.
De a 3-4-5-ös imbusz szentháromsággal elég sok dologra felkészült lennék, amik be sem nagyon következnek.
(ha sokáig nem következnek be, akkor napról napra nagyobb az esélye, hogy be fognak?)
A hosszú túra az más lenne, ha mennék hosszú túrára. Akkor tényleg szintén elfér valami fullosabb eszköz, nem baj ha nem csak 50g, hanem 200.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Dark Archon #219812 üzenetére
muszáj vitatkoznom.
az enyém nem mozog, vagy ha mozogna, megkötném valami extra barkácspánttal, de szerintem a jobbaknál nincs komoly gond ezzel.
A comb nem ér oda, és nincs az az isten, hogy csomagtartót szereljek fel. A súlyponttal rosszabbul áll, de én azt sem értem, akit a kormányzásban zavar a kormánytáska. Nekem azzal más bajom van, mégpedig hogy hozzáér a kerékhez, mert kevés a hely a kormány és a gumi között (szilárd tartószerkezet mondjuk megoldaná).
Ez a súlypont dolog szempont lehet ha technikás pálya van, egy lötyögős túrán nekem biztos nem.
Akkor látom létjogosultságát a normál csomagtartósnak, ha tényleg nem lehet egy ilyenben elférni. De asszem, ez is kicsit vallási kérdés is, nem tisztán praktikum..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
troland26
őstag
Mibe fájna ez az olajcsere nekem , ha se olajjal se semmilyen kellékanyaggal nem rendelkezem ?
-
jjeahh
nagyúr
Mai harmincas:
Kis túlzással 100 méterenként friss medveszar volt, de a haverom hozott medve sprayt, így nem izgattam magam . Itt nagyon durva technikás, köves emelkedők vannak, amikről még sosem lőttem képet, nagyon élvezem ezt a kört. Mindíg elfelejtem lekapni, mert alig várom mászhassak .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #219821 üzenetére
Ja, asszem láttam a tv-ben a hírt róla . Ha egy van, attól még nem kell félni szerintem, max amíg nyomok vannak, kell párat kiáltani tekerés közben, attól elijed. Itt a közelben ahol rendszerint tekerni szoktam a város mellett is tele van most medvékkel, sok is a nyom:
Itt szoktam "intervalozni".
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bekecs76
tag
válasz ZolkoW #219811 üzenetére
Én is most rendeltem egy topeak backloadert 6l-est. Még nem ért ide, de kiváncsian várom. Én se akarok csomagtartót egy mountira, azért döntöttem ez mellett. Ha belefér egy pulcsi vagy törölköző, egy kis kaja, nekem az már elég. Nem akartam nagyobbat. Amúgy a cross trekingemen, egy nyeregcsőre bilincsezhető csomagtartó van, azon egy 6-8 literes táska, az se rossz megoldás, én nagyon szeretem azt is. Balcsira azzal szoktam menni, belefér egy gumimatrac és egy bazi nagy törölköző. De azért egy mountin ne legyen már csomagtartó nnnaa...
[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
válasz ZolkoW #219811 üzenetére
+RexpecT
Az Aguról majd írj, hogy milyen volt!
Köszi a Topeak tippeket, megnézegetem őket. A Dekásban nekem is tetszik hogy kiemelhető és szelepes. Megpróbálom élőben is megnézni. Igazából náluk valószínűleg elég egyszerű lenne a visszavétel is, ha nagyon nem jönne be pár napon belül.Dark Archon
Korábban sokat mentem csomagtartós táskával és pont az volt már azzal is a bajom hogy a lábam beleütközött illetve ha nem figyelsz oda eléggé pakolásnál akkor a súlypont sincs jó helyen ott sem. Ha felfele építkezel csomagtartón akkor megint ugyanott vagyok mint a nyergesnél. Erdőszerű és esős-saras-retek körülmények közt azért előbb megszorul a sár és kisebb faágak is a táska és kerék között.
Nagy előnye a csomagtartónak a terhelhetőség. Kicsit félek is a nyerges megoldástól emiatt, nem-e pakolnám túl súllyal. Bár ruhaneműn meg alap szerszámokon kívül nem sok minden kellene amúgy sem.meg
-
nagyúr
Szombaton megy valaki a McDonald's BringaMánia Tour de Balaton rendezvényre?
Més que un club!
-
andrisbandi
őstag
válasz Napfénysüti #219826 üzenetére
15 fok, eső
Egyszer volt szerencsém így körbetekerni a Balcsit.
Más érzésekkel jöttem haza mint terveztem -
nagyúr
válasz andrisbandi #219827 üzenetére
Elvileg most ilyen 20 fok várható viszont lesz szél is.
Nekem az egyik Bakony200-ról volt durva élményem. 200 km-t letolni abban a hűvös, durván szeels időben embert próbáló feladat volt.
Més que un club!
-
szuszinho
őstag
válasz peugeotmate #219825 üzenetére
Én is egy tizes táskát fogok beújítani, valószínű Topeak lesz. Ha nincs tele, úgyis le lehet tekerni rövidebbre. Akkor belegondolva, lehet 13-as kellene?
-
Jester01
veterán
válasz balintbaba #219805 üzenetére
Esettanulmány ... 3 perc körül lehet látni, hogy Dani nagyjából dupla olyan gyorsan pörget mint Viktor
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz troland26 #219817 üzenetére
Ha nem akarod szervizbe vinni akkor nézz egy videót és csináld utána...olaj+légtelenítő szett együtt sem lesz ~10e forint. Szerintem nálad elég felszerelni a tölcsért tölteni bele kis olajat majd nyomogatva a kart kihajtod az esetleges buborékokat belőle, esetleg rátöltesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Jó ez az összeállítás, főleg (a teljesség igénye nélkül, hogy csak néhányat említsek) Runner, sebgutkopf, MPowerPH, HollyBoni, bardi, varsam és hasonszörűeknek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz peugeotmate #219825 üzenetére
Nekem elég sok hely van a csomagtartó és a kerék között, oda nem szorul be semmi. Illetve nem kell olyan batár nagy oldaltáskát venni, és nem ütközik bele a sarkad. Több napos túrához szerintem kevés egy nyeregtáska, de, ahány ház...
ZolkoW: hát igen, mindenkinek más jön be, a lényeg, hogy van miből válogatni
Napfénysüti: én a BVKK 100 km-re megyek vasárnap. Kezdetben még ezt is támogatta a Meki, de aztán kifaroltak belőle, nem tudom, miért. Straván is megrajzoltam, ha érdekel valakit.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
szuszinho
őstag
válasz Dark Archon #219835 üzenetére
Kiírás szerint: szintemelkedés:1500 m
Strava szerint: 890m
Tán túloznak picit? -
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #219832 üzenetére
Van fecskendős légtelenítő készlet is. Addig kell nyomni, ameddig ki nem nyomjuk a levegős olajat. Van egy dél-kóreai srác, aki bicikliket újít fel. [link] Ő is ezt szokta használni a videóiban. De jó persze a tölcséres is, az sem bonyolult.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szuszinho #219836 üzenetére
Ha a Merretekerjek-el rajzolták meg akkor biztos kevesebb annál.🤭
#219837 Fall-N...kolléga látszólagos kezdő mivoltára való tekintettel javasoltam ez egyszerű módszert, ráadásul az olaj piszkossága nem közvetlenül befolyásolja a fogáspontot, továbbá meglehet azzal nincs is semmi baj, nem kell cserélni csak kicsit légteleníteni és rátölteni...olyant amiről te írsz még én sem csináltam, vagyis az egész rendszer olajcseréjét, átmosatását, majd talán egyszer ha látom, hogy a légtelenítésnél a tölcsérbe szennyezett olaj áramlik fel kicserélem én is. Felemeled a kerékpár elejét, meglazítod és vízszintbe helyezed a fékkart, légtelenítő csavarját kicsavarod helyére megy a tölcsér benne pici olajjal, majd pumpálva a kart látod az esetlegesen feljövő buborékokkal egyutt azt is, hogy milyen tisztaságú a rendszerből a tiszta olajba áramló rendszerolaj. Én egy fakanál nyelével kocogtatni is szoktam óvatosan a fékvezeték látható szakaszait, esetleg megtenyerelem párszor a vázat rázkódjon és szabaduljanak a levegőbuborékok, végig figyelve arra, hogy lehetőleg minden szakasza a vezetéknek legalább valamennyit emelkedjen a légtelenítő tölcsér irányába...sikerülni szokott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Narxis #219839 üzenetére
Amíg a "normális" nincs rendesen meghatározva addig nehéz erre válaszolni, kizárólag felhasználásfüggő. Átlagos testalkatú, súlyú felhasználónak iskolába, boltba, esetleg 7végenként aszfalton a szomszéd faluba, vagy a strandig, fagyizóig síkon eltekerni 10-20km van,...vagy még inkább ez. Amint sport irányultságot vesz a dolog, a menetek 50+ km lesznek, esetleg tempósabb tekerés, mászás, laza terep is szóba jöhet ahol már hajtás, váltás és fékek, továbbá a kerekek is kezdenek számottevő terhelést kapni már negyedmillió alatt biztos nem találsz semmit újan, és ott is csak nagyon belépő szintet. Szerintem...
Rövidebben: #219840 f4lcon[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #219838 üzenetére
Szerintem a fékolaj csere az átlagnak már túl sok melónak számít.
Sőt! A bringa tisztán tartása sem egyértelmű feladat, még szervízbe vitel elött sem
mmbike Megkérjük Önöket, hogy a kerékpárokat tiszta állapotban hozzák szervizelni, ellenkező esetben 6000 Ft tisztítási díjat számolunk fel. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #219842 üzenetére
Ja, odaviszi nagy retkesen aztán csodálkozik, hogy nem veszik komolyan látszólag is teljesen elhanyagolt kerékpárját...pofám égne, még a hajamat is megmosom a fodrászhoz menet előtt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MZsoltee
veterán
válasz andrisbandi #219842 üzenetére
Teljesen fals irány, hogy már a középkategóriás bringák alján is hidrás tárcsafékek vannak. Ezt egy átlagfelhasználó nem akarja és nem is tudja karbantartani. Második ismerősöm cseréli le a hidraulikus tárcsaféket mechanikusra.
A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
addikt
válasz MZsoltee #219844 üzenetére
nem fals irány, hanem a megfelelő irány.
a hidraulikus féknek (belépő szinten főleg) több előnye van a mechanikus fékekkel szemben
nagyon kevés JÓ mechanikus tárcsafék van (Shimano BR-CX77, Avid BB7 és TRP Spyre) amik ráadásul annyiba, vagy többe kerülnek, mint egy hidraulikus fék.
az otthoni javíthatóság oltárán feláldozni az időjárás állóságot, az alacsonyabb fékkar húzásához szükséges erőt (ami fáradtsághoz vezet) és a súlyt szerintem hiba.
és a vevők nagy része az alsóbb kategóriákban is a gondozásmentes cuccokat keresi, máshoz sem ért (váltó beállítás, etc) nem csak a tárcsafékhez. így az általad hivatkozott egyszeri júzer számára a hidraulikus fék megváltás, nem fals irány.
az, hogy te, vagy pár haverod képes megszerelni még nem jelenti azt, hogy a vevők nagy része képes rá. és ahogy autót, mikrót és telefont se szerelsz otthon, kerékpárt sem szoktak sokan.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
andrisbandi
őstag
válasz MZsoltee #219844 üzenetére
Ja-ja.
Néha vissza szoktam gondolni a gyerek kori első montimra.
Full rigid steel. Csepel woodlands volt talán.Véfékpofákat cseréltem néha, de igazából csak a láncot kellett karban tartani, meg a defekteket kezelni. Láncot, sor évente cseréltem, ha már átugrott. Gyerekként is költséghatékony volt.
A mostani össztelóson 70 ropi volt a megelőző karbantartás... oké, benne van a sor+lánc csere... de 2-3 évente egy ilyen összeg...
-
addikt
válasz andrisbandi #219846 üzenetére
amikor a gyerekkori első montidat vetted, akkor is volt GT RTS Team vagy Specialized S-Works FSR (Judy FSX-el) vagy Yeti A.R.C. nem is beszélve a Long Travel verziójáról, esetleg Fat Chance Shock-a-Billy hogy csak össztelósokat mondjak... azok akkor is túlmutattak az otthoni szerelhetőségen és a szüleid több éves fizetésébe kerültek.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Vissza lehet sírni a régi szép időket, de ebben mindig is van több-kevesebb nosztalgia és mondjuk rossz tapasztalat a noha már korszerű, de attól még alsó kategóriájú fejlesztésekkel. Jó fékeket (pl. a legalapabb Shimano MT200) melyek jól is vannak felszerelve és beállítva soha nem cserélte volna le egy ismerősöd sem mert már olcsók és még a belépő szinten is vetekednek a legdrágább csúcs felnifékekkel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Móci
addikt
Sziasztok!
Használt trekking vásárláson töröm a fejem, pár gépet ki is néztem. Véleményt kérhetnék, ha linkelek? 176 centimhez próbáltam jó kerékpárokat keresni... de nem vagyok teljesen biztos a dolgomban. 200-250 ezer forint lenne a keret. Néha kapna földutat is, de városban használnám.
Előre is köszönöm a segítséget!"...In a struggle to be happy and free, swimming in a primitive sea..."
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest