-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210750 üzenetére
Hát igen, úgy néz ki ebből új kormánycsapágy lesz.
Köszi!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #210750 üzenetére
Kérdés kell-e új csésze is (szerintem illene) illetve a mostani mennyire van belegyógyulva a vázba. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210752 üzenetére
a mostani mennyire van belegyógyulva a vázba
Bár szép tiszta belülről, de az itthon fellelhető szerszámokkal meg se moccant.
Még esetleg arra gondoltam, hogy veszek valami random [ilyet], és abból hátha jó lesz a kónusz.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210754 üzenetére
Némileg mint ha túlárazott lenne
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #210718 üzenetére
Erősen ár függő. Nyilván amelyik vízálló az szél állóbb is lesz.
Nekem most a defend pro fire van, arra volt tavaly egy akció (ahogy látom most is) és úgy már inkább azt vettem (ahogy nézem most is vonzó az ára). Akkor csak a fekete volt, de ez a kék terep szín egy álom, ha lett volna azt veszem, mert pont menne az azonos színű ranger thermo felsőhöz a szettbe
A defend-ben viszont azt el kell fogadni, hogy az nem működteti a teló kijelzőjét, mert azon csak ilyen tapadó pöttyök vannak, nincsenek az egybefüggő csíkok.
A ranger ára meg egyenesen parádés.
Viszont figyelj a méretre, nincs mindkettőből teljes skála készleten a 9-es felel meg az M-esnek a 8-as az S.
A fő különbség egyébként tényeg az, hogy a defend széria a fox-nál nyúzás orientáltabb anyagokból van (3 rétegű a jelölt defend kesztyű, ami teljesen egyben van, nem belső kesztyűként viselkedik), illetve a csukló rész merevebb (széria anyaghasználata miatt).
A ranger némileg kényelemsebb, puhább rugalmasabb anyagokból dolgozik minden termékében (azokat még civilben is szívesen hordom), amik nyilván kevésbé szeretik az esést. A kézzel érintkező bélés feltételezem a "fire" jelölés miatt ugyan az lehet.
Tehát a ranger előnye, hogy azt akár hétköznap utcán is hordhatod (mint szinte minden ranger sorozatos cuccot) és bármi máshoz, mert nem üt el a ruházattól, nem olyan hardcore bringás kinézetű.
A megalomán válasz simán az lenne, hogy vegyél mindkettőből egyet
De ha csak egy, akkor a fentiek alapján szerintem tudsz priorizálni. -
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #210760 üzenetére
Már a hsz-ed közepe körül arra jutottam, hogy veszek mindkettőből S-es a kezem, 8-as kesztyűket hordok. Most ment szét úgyis két téli kesztyűm is, az egyikből elvándorolt a bélés, a másik meg szimplán szétszakadt pár használat után. Az egy Force volt egyébként, nagyon vegyek a márkával kapcsolatos érzéseim. Némely cucc parádésan jó, Dekás áron, más meg egy förmedvény. Ja és nagyra értékelem a sok időt és az alaposságot, amit a válaszaidba teszel
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #210759 üzenetére
...ja, oda nemcsak a por, de még a becsúszó sem tud így bemenni. 2 bottomless token by gyorskötöző.
#210704Toobee...nézem a képet bringádról és eszembe jut megkérdezni milyen az a Fox 35, milyennek érzed a korábbiakhoz képest?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #210763 üzenetére
Azért a testsúlyod be tudja azt nyomni, csak nem áll vissza a sárvédő erre az állásra.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bogarfx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #210736 üzenetére
Megpróbálom jól átzsirozni a belséjét hátha akkor rácuppan. Az adapter közepén van egy kis rúgós rész szerintem ott akad meg.
Sajnos én meg is szívtam a hub leszedésével, annyira erősen kellett húzni, hogy sikerült a kezemet beleverni a lapos küllőkbe és jó mélyen szétvágta a kezemet, ma reggelre már nem is tudom összeszoritani teljesen. Máskor kesztyűben szoktam szerelni, de most nem vettem fel csak egy hub lehúzására. Nagy hiba volt.
Most egy darabig szüneteltetem ezt az adapter dolgot, amig a kezem is megjavul, úgy sem akartam most még feltenni a bringára, majd csak tavasszal.
Majd jelentkezek mire jutottam, hogy legyen ezzel is tapasztalat a fórumban -
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #210763 üzenetére
Nem annyira releváns, mert volt egy 160 -> 130 mm váltás, illetve tényleg 1 éve nem ültem már olyan bringán, ami nem teljesen merev. De azt kell, hogy mondjam, nagyon szépen indul meg, kiválóan mozgott ebben a +2 fokban is. Pedig egy totál alap Fox34-ről beszélünk. Kapott Brunox Fork Deo-t, ez nem tudom mennyit számít (Bikemenben).
Sárvédőből Syncros Trail Fender-t néztem ki hozzá, ez elvileg a két gyári csavarhelyre rögzül. Gyári Fox sajnos nincs, csak 36-tól.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #210766 üzenetére
Ezeket a csavaros sárvédőket máig nem teljesen értem amúgy, jól néznek ki, de úgy vannak kialakítva, hogy pont a becsúszókat ne védje a sártól, a gumi gondolom úgy felhordja a telóra a szutykot, mintha sárvédő nem is lenne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210754 üzenetére
Na délután veszek egy ilyet: [kormánycsapágy kiütő szerszám].
Sajnos mivel nincs műhelyem meg komolyabb szerszámparkom, ezért házilag nem tudom mivel kiváltani.
Amúgy este azt álmodtam, hogy sikerült kiütni a csészét a fejcsőről csavarhúzóval.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
nagyúr
Dropper nyeregcsővel kapcsolatba lennék kíváncsi a véleményetekre! Soha nem használtam még, szerintem nincs is rá szükségem, de egy-két hete beszéltem egy használt Cube tulajdonosával aki ódákat zengett róla. Ha a Canyon marad végül - ami egy viszonylag drága Fox nyeregcsővel van szerelve-, akkor szerintem érdemes lenne sima karbonra cserélni. Legalább 350 grammot nyernék vele, tehát kb az SPD pedál súlyát. Nem tudom, h milyen piaca van itthon ezeknek a cuccoknak, de valószínűleg nem kerülne egy forintomba sem ez a művelet. Tegnap matekoztam egy kicsit, ezen kívül még kb 400 grammot tudok faragni a bringa súlyából minimális ráfordítással. A súlyról jut eszembe még egy kérdés: érdemes kidobni a gyári belsőt és tubeless rendszerre váltani? Ezzel sincs semmilyen tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
A súlyról jut eszembe még egy kérdés: érdemes kidobni a gyári belsőt és tubeless rendszerre váltani?
mindenképpen.
hogy fogsz-e vele érdemben súlyt csökkenteni, az másik kérdés -
TomMusic
őstag
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Dropper nyeregcsőnek akkor van leginkább létjogosultsága, ha sokat mászol, illetve lejtőzöl felváltva. Főleg terepen. Hogy ne kelljen mindig leszállni állítani az ülésmagasságot.
Tehát síkon szerintem nincs értelme.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
bardi
aktív tag
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Lejtőzésnél a dropper megér egy kilót is kis túlzással, ha kipróbálod, utána igényelni fogod, én semmiképp sem adnám el. Ha nem csapatod lefelé, akkor is sokkal biztonságosabb letolt üléssel menni.
Tubelessre meg mindenképp érdemes váltani, defekt esélye is kisebb, a gördülési ellenállás is, és alacsonyabb nyomást lehet használni.'92 Honda VFR 750
-
wolfman
veterán
Eztet a kereket ti ismeritek? Jóféle? Megéri a pénzt? Vagy valami másik típust tudtok ajánlani? Városban rohangálós/helyközi tekerős aszfaltos bicajra kellene.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #210769 üzenetére
Én a Mavic kerékből kiüttem a csapágyat csavarhúzóval, az újat meg behúztam házilag barkácsolt filléres csapágy behúzóval. A kormánycsapágy csere téma számomra annyira összetett dolog, hogy mindent megtennék a régi csapágy megmentéséért, csak ne kelljen cserélni. Nincs olyan ismerősöd akinek van egy kis rutinja ebben? Szerintem esélyes, hogy én 5 perc alatt összeraknám neked az egészet a régi csapággyal . A gyűrűk sorrendjét nem árt megjegyezni, de ha elfelejtetted sem nehéz kitalálni. Ha valami nem illeszkedik rendesen vagy összerakva kotyog a teló a vázban, akkor nyilván nagyon nem jó
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz Ringman #210771 üzenetére
Tegnap ránéztem a Schwalbe belsők súlyára, nem könnyű egyik sem. Valamennyit mindenképpen hoz ha kidobom, nem? Találtam egy videót a belső nélküli kerék szereléséről, ahogy láttam nem sok folyadékot kell tölteni egy kerékbe.
TomMusic és bardi: Ezzel a bringával nem tervezek nagy csapatásokat, igazából nem is arra való. Szerintem 90%-ban aszfalton fogom tekerni, technikásabb lejtőket szökő évente fog csak látni. Kb 25 éve montizom már, soha nem bajlódtam a nyeregcső állítgatásával. Mászásnál mi az előnye a leengedett nyeregcsőnek? Kicsit elbizonytalanodtam, korábban soha nem gondoltam volna, h a meredekebb lejtőkön kívül bárhol jól jöhet ez a fícsör.
[ Szerkesztve ]
-
TomMusic
őstag
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Mászásnál mi az előnye a leengedett nyeregcsőnek?
Semmi
Naszóval úgy van, hogy mászásnál fent van a nyereg, aztán hirtelen van egy lejtős rész, akkor le kéne ereszteni a nyerget, hogy a súlypontod alacsonyabban legyen (ezáltal biztonságosabb, és jobban irányítható a bringa). Na ilyenkor ha dropperes a nyeregcső, akkor elég csak a kormányon a gombot lenyomni, és menet közben lejjebb megy a nyereg. Tehát nem kell leszállni a bicikliről, kilazítani..stb. Ezt először én is úri huncutságnak tartottam, de aztán mikor egy órán belül hatodjára kell állítani a nyerget, az már idegesítő tud lenni.
Viszont még én se vettem, kicsit drágállom.Szerk.:
#210775 jjeahh
Nekem nem sikerült csavarhúzóval kiütni
Csak az álmomban[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Tubelessel kb. 200g-ot spórolsz, ha a belsőid 200g-osak és a gumi súlya nem változik, tehát kb. egy belső súlyát. De ha belsővel drótos vagy belépő kategóriás hajtogatós gumit használsz, tubelessel új, jobb gumira váltva akár 700g-ot is spórolhatsz. Ugyanakkor léteznek extralight belsők is, pl. a schwalbe sv19a, maxxis ultralight, continental light mtb és ezekkel is ugyanúgy használhatsz könnyű felső kategóriás tubeless gumikat. Persze ezeket könnyű kiszúrni, nekem a schwalbe extralight belsővel állandóan defektem volt. Amúgy meg szvsz egyszerű: ha rendszeresen tekersz, mtb-re már nem való belső, én csak akkor nem váltanék tubelessre, ha ritkán venném elő a bringát, mert úgy azért a tej beleszáradhat.
TomMusic: "Mászásnál mi az előnye a leengedett nyeregcsőnek? Semmi " : [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Egyet értek bardival, mind a dropper, mind a tubeless nagyon jó dolog. Én azt mondom, először próbáld ki a gépet dropperrel, menj vele hegyen völgyön mindenhol, látni fogod mennyire jó dolog. Lefelé egyszerűen sokkal stabilabb vagy leengedett üléssel.
Tubeless egyedüli hátránya szerintem, hogy kicsit koszos szerelésnél... Pont tegnap szereltem át az első kerekem, akkora rózsa tüske volt benne, hogy magam is meglepődtem. Nem tudom mióta volt ott, de köszöni elvolt ott. Miután kihúztam a gumiból, kellett bele egy kukac hogy megfogja, de utána már jó volt.
Nem tudom, hogy, milyen intenzitással tekersz, mi a célod, de szerintem ha csak hobby szinten nyomod, akkor hagyd fent az a +400grammot a bringán.
-
bardi
aktív tag
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Kb olyan 10 évig én sem állítottam sose, aztán lett egy dropperem, és ha vennék egy bringát, amin nincsen, és terepre kell, az lenne az első update
'92 Honda VFR 750
-
itouchfan
senior tag
válasz bulikavagyok #210776 üzenetére
Ha 90% aszfalt akkor hogyhogy ilyen nagyon felső kategóriás montit vennél?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
nagyúr
válasz TomMusic #210777 üzenetére
Akkor ezt szerintem nem nekem találták ki. Biztos jól jönne néha-néha, de ezért felesleges mindenhová magammal cipelnem 3-400 grammot.
"Viszont még én se vettem, kicsit drágállom." - szerintem nagyon durván túl vannak árazva. Alig hiszem el, de majdnem 500 euró az a dropper ami a Canyonon van (remote kar nélkül). A feléért talán OK lenne.varsam: Tavasztól őszig napi szinten 15-20 kilométer városban (minimális szintkülönbséggel), plusz heti egy-két alkalommal felmegyek a Bükkbe is, de oda leginkább aszfalton. Van egy 120-as Cube elektromos montim, "csapatósabb" túrákra inkább azzal fogok járni.
"...először próbáld ki a gépet dropperrel" - ezt nem szeretném. Egyrészt könnyebb eladni újként, másrészt még a végén tényleg megtetszik és cipelhetem magammal mindenhová.
jjeahh: A 200 gramm nekem pont elég! Van egy szám a fejemben amit szeretnék elérni, így már közel leszek hozzá. A külsőn biztos, h nem fogok tudni spórolni. Az összes kinézett bringa könnyű (~750g) külsővel van szerelve.
bardi:
itouchfan: Leginkább a súly miatt. Imádok felfelé tekerni, szerintem innen adódik a "grammániám". Plusz most egy olyan lakásba költöztem ahol a másodikra kell majd minden nap felcipelnem a bringámat. Sérvem van, tehát kímélnem kell magamat. Cipelés szempontból legjobban egy 10 kg alatti merevvázas bringával járnék, de a derekam miatt össztelósat kell vennem.
"...nagyon felső kategóriás" - azért ezek a gépek még messze vannak attól a kategóriától. Mondjuk olyat nem is vennék, mert nem szeretnék (tudnék) évi százezreket költeni karbantartásra.Köszönöm, Srácok! Nagyon sokat segítettetek!
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210785 üzenetére
Milyen bringád van? Lemaradtam. Nálam a hátsó gumi 600g és van könnyebb is. Ja és persze xc gumi, de abból a normális fajta oldalfal védelemmel. Ha trail-enduro, akkor nem szóltam, azok a gumik nehezebbek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz _adaml21_ #210696 üzenetére
ahogy nézem a hardtailnél is 1200 euro alatt csak suntour teleszkóppal vannak mondjuk geo-ra már a legolcsóbb(ami felnőtt) is jobbnak tünik (adatok alapján is) mint ugyanennyiért nálunk egy cube, stb..
lehet talán azt még megéri, ezekkel a telókkal is?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
itouchfan
senior tag
válasz bulikavagyok #210785 üzenetére
Ja, így érthető. hát, nekem már ez eléggé a felső kategória, árakat nézve mindenképp
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
varsam
őstag
válasz bulikavagyok #210785 üzenetére
Ez a bringád?
Másik megoldás: tedd át erre a droppert (ha jó a mérete) -
TomMusic
őstag
válasz Because #210784 üzenetére
Hát megpróbálom, Te ilyet vettél?
Nekem ez kissé gyengusznak tűnik, csodálom hogy Nálad ezzel sikerült kiütni.
De ennyit megér, hátha mégis bírni fogja. Lehet venni kéne valami nagyobb kalapácsot, csak egy ikeás van.
A menetes szár az oké, bár azt majd ha kiderül milyen csapágyat kell vennem.
Attól még tartok, hogy a fejcső se lesz szabványos.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
nagyúr
válasz jjeahh #210786 üzenetére
A héten rendeltem egy Canyont, hátul Racing Ralph SR TLE EVO 2.35", elöl Wicked Will SR TLE EVO 2.4"-es gumival van szerelve. 745 és 820 gramm. Sajnos mindkettő barna (sárga?) oldalfalú ezért lehet, h cserélnem kell majd őket. Látnom kell élőben, egyelőre nem tudok megbarátkozni ezzel a dizájnnal. Mondjuk van még rá esély, h összejön egy Cube vagy egy Scott a Canyon helyett, azokkal nem kéne ennyit variálnom. Tegnap végignéztem az összes Maxxis és Schwalbe külsőt, nem nagyon láttam 740g alatt semmit ebben a méretben. 600g körül?? Melyik típus?
varsam: Igen, ő az! Jó ötlet, nekem is eszembe jutott!
-
TomMusic
őstag
válasz woodworm #210791 üzenetére
neked 44-es félintegrált fejcsöved van
Az eddigiek szerint én is erre jutottam.
Nyilván a csésze átmérőjét nem mértem le.
Viszont biztosan robosztusabb. Szóval a 32mm lehet necces lesz, de max bezsírozomÁllítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
itouchfan
senior tag
válasz bulikavagyok #210792 üzenetére
Ha sokat aszfaltozol vagy csak enyhe terepen mész, Schwalbe Thunder Burt 530g, nekem az van, szeretem.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210792 üzenetére
Na igen, a 2.35" az nehezebb. Forekaster esetleg még könnyűnek számít agresszív xc gumi vonalon. Nekem tavalyi modell 2.25" Rocket Ron Evo van most hátul, az lemérve 600g.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #210770 üzenetére
Milyen dropper az?
Ha Spectral CFR, akkor mindegy. Azon nem a Fox Kashima bevonatos droppere van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #210795 üzenetére
Ha nagyon grammoznál. [link]
Ennek utána kell járni, mert régen a RaceSport az nem volt erős defektvédelemben, meg annyira tubelesshez sem ajánlották, ez viszont már black chillis, meg ír valami puncture protectiont is, szóval jó lehet.
És 120 g/db-bal könnyebb, mint a TB, azonos méretben. Az még 50 ml-rel több tejjel is jobb.
Tubeless az alap, ne ezen múljon a grammozás (a kotongumi belsőkön innen úgyis vagy egál a súly, vagy jobb a löttyös).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #210797 üzenetére
Ha az a Canyon 2.4" gumikkal van szerelve, akkor gondolom 120 vagy 130mm-t mozgó downcountry, ami egy picivel veretősebb bringa a klasszikus xc-knél, szal nem lenne kevés rá az Aspen, meg a Rekon Race? Főleg keskenyebb 2.25" méretben. Mondjuk terepfüggő is a dolog. Én a merevseggű xc-n is agresszívebb Rekon + Forekaster kombót használok nyáron, télen Rocket Ron + Nobby Nic, de itt akad nehéz terep is és mivel egyáltalán nem versenyzek, nem fogom a tapadást teljesen feláldozni a gyorsaság oltárán, inkább valahol az arany középutat próbálom mindíg megtalálni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Escape from Tarkov
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen