Hirdetés
Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
Filóztam egy kicsit még ezen a duplapufferelésen, arra jutottam hogy mindenképp megérné megcsinálni. Annyi az egész, hogy a játékciklus végénél tényleg rajzolsz egyet – de nem a képernyőre, hanem egy a panellal megegyező méretű Bitmapre, amit a paint metódusban egyszerűen rámásolsz a panel canvasára. Így a játék UI konkrétan semmit se tud a játék világáról; akár macskás állóképeket is rajzolhatna pont ugyanúgy, mint űrhajós lövöldözést.
És a Timerre (annak schedule metódusával) átállást szintén nagyon javaslom.
“All nothings are not equal.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Téma tudnivalók
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest