-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
válasz Floyd80 #23065 üzenetére
Én az Edigitalból kaptam vissza most egy garanciáztatásra leadott alaplapot, adták mellé a CHS-es szervizlapot is, ugrott a garancia, mert állítólag "a NYÁK mechanikai károsodása miatt egyes alkatrészek megszakadtak a NYÁK-on". Ennyi, volt garancia, nincs garancia. Az alaplapon én mondjuk nem látok semmiféle sérülést, az Edigitalban aki átvette tőlünk az alaplapot, ő sem látott rajta semmit, ellenben a papír, amit átvételkor adtak, azon fel van tüntetve, hogy "Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét."
Tehát jelenleg van egy elvileg sérült alaplapom, amire így a garancia nem érvényesíthető (bár a fizikai sérülést sem én, sem az eladó nem látta/látja az alaplapon).
Új hozzászólás Aktív témák
- alza vélemények - tapasztalatok
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Gaming notebook topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Motoros topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs