Új hozzászólás Aktív témák

  • masterful87

    senior tag

    Sziasztok!

    A következő garanciális ügyben kérném a segítségeteket:

    Január 12-én vásároltunk egy Thermobaby Bébiételmelegítő és sterilizáló-t 12490Ft-ért az Elefáni Babadiszkont-ról interneten keresztül, házhozszállítással.
    Majd egy hónap múlva kipróbáltuk a készüléket, a leírása szerint jártunk el, töltöttünk bele vizet, de a gép csak hosszú-hosszú percek múltán kapcsolt ki magától (talán ~20-30 perc), és ennek az lett az eredménye, hogy a készülék háza is, és a búra is megolvadt. Nagy nehezen eltudtuk választani egymástól a két elemet, ekkor szembesültünk a károkkal, és az üstházon remekül látszottak a vízkő nyomok.
    Telefonon azonnal jeleztük a problémát, segítőkészek voltak, kérték, hogy küldjünk képeket a károkról és intézkednek.
    3 héttel később, március 5-én emailben érdeklődtünk, hogy áll az ügyünk.
    Március 8-án emailben kaptuk a választ, hogy elutasították a reklamációnkat, a "szakvéleményben" megállapították, hogy víz nélkül használtuk a készüléket.

    A vízköves üstházról, és a "szakvéleményről" csatolok képeket.

    Ez a story röviden, azóta nem hívtuk őket, nem írtunk nekik, fogyasztóvédelemhez nem fordultunk.
    Tőletek szeretnék tanácsot kérni, hogy mit tehetünk ebben a helyzetben?!

    Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm. :R

Új hozzászólás Aktív témák