Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PeL
addikt
-
zolee145
tag
Remek verseny volt a gépk ellen, a csapatos bajnokságban. Az első futamot nyertük, egy Acurás faszi lett az első. A másodikat is nyertük, ott én lettem az első. Sima ügy, megvan a bajnokság, megvan a jutalom. Harmadik futam, az Acurás faszi vezeti, szép lassan utól érem. Hátranézek, sehol senki, bajnokság zsebben, akár meccselhetünk is. Követem, de szándékosan vigyázok, hogy meg se koccoljam. Utolsó kör, utolsó kanyar, belülre megy, én kívülre, jobb a kigyorsításom, az autó is gyorsabb kicsivel. A cél előtt vagy 200 méterrel mellé megyek, erre rámhúzza az autót, majdnem nekilök a cél melletti falnak.
Kérdés, hogy az ilyennek vajon mi nincs rendben az agyával? -
homerhamm
addikt
válasz stillmatic #21356 üzenetére
Kéne a játékba egy roncsderbi... És az a legdurvább, hogy az összes versenyzős játék ilyen.
[ Szerkesztve ]
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz homerhamm #21357 üzenetére
És ott be is kapcsolhatnák a sérüléseket, szép fokozatosan lassuljon az autó, essenek ki a fokozatok, hogy a végén a győztes bevánszorogjon a célba Vicces lenne. Persze eleve valami retró modellekkel menne, ahogy a valóságban is csupa bontóérett autót használnak demolition derbyre. Sőt. még új pályát is lehetne csinálni hozzá, a szokásos nyolcas formában, hogy minél gyakrabban találkozzanak az autók
-
homerhamm
addikt
válasz GhanBuri Ghan #21360 üzenetére
Ja, egy roncsderbis DLC igen ütős lenne, törhetnének 599XX Evok is.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
AsakuraDave
őstag
válasz homerhamm #21361 üzenetére
Elvileg a Forzaba azért nem törik az autó rendesen mert licensz szerződés így "könnyebb", nem? Vagy valami olyasmi is van talán, hogy X partnerük nem engedi hogy összetörje az ő virtuális kocsijukat :Đ
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
homerhamm
addikt
válasz AsakuraDave #21362 üzenetére
Akkor valami kitalált noname tákolmanyt berakhatnának, a Crew 2-be kitalált roncsderbis autók vannak Proto fantázianévvel.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
zolee145
tag
A legtöbb játék ilyen, amiben utcai autók vannak. Nem szeretik a gyártók nézni, ha rommá van törve az autójuk, még akkor sem ha csak virtuális.
-
lanszelot
addikt
válasz homerhamm #21365 üzenetére
Azt mond meg nekem egy arcade játékban mi értelme, hogy törik az autó?
Pláne, hogy szinte mindent törnöd kell a játékban, mert az az egyik játék elem.
Azért rakták be, hogy meghibásodjon, mert vannak olyan kihívások ahol egy karcolás se eshet az autón, és ott hogy nehezebb legyen.
De amúgy a világon semmi értelme hogy arcade játékban törik az autó.
Kb mint a 8k grafika Super Mario -nál. Lehet érte nyígni, de minek? -
lanszelot
addikt
válasz homerhamm #21367 üzenetére
A valós versenyben is lökdösnek, pedig ott törik....mi ebben a fura?
Mint a villám - nézd csak meg ezt a filmet.
De megnézheted M.Schumacher vs D.Coulthard , vagy A.Prost vs A.Senna...stb végtelen a lista.
Légy a legelső, húzz el a mezőnytől, és nincs ki lökdössön.Uncsi tesómmal még ha egy csapatban is vagyunk meg szokta lökni a sejhajom, és vissza, mert egymással játszunk, és piszkáljuk egymást, hisz ez egy acrede játék.
Ott a GTS vagy az iRacing, ott nem lökdösnek. Mert ott komoly bünti jár érte, de az nem arcade.[ Szerkesztve ]
-
AsakuraDave
őstag
válasz homerhamm #21367 üzenetére
Amúgy ha jól emlékszem lehet "valós" degradálást bekapcsolni amit a telemetry-n letudsz követni persze vizuálisan nem látszik sajnos de tönkre tudod vágni a kocsid és alig fog gyorsulni meg el is fog húzni. Csakhát egy kalap f0s a multi része és szerintem simán megy úgy a verseny, hogy valakinek bekapcsolva van valakinek meg nincs a degradálás így hatalmas előnyhöz jut. Ugyanez a ABS, TCS stb bár aki ezek nélkül tud fékezni meg gyorsulni az gyorsabb lesz bár amilyen OP az AWD egy RWD-s kocsival TCS nélkül esélyed sincs kb.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #21369 üzenetére
Multiban fixen mindenkinek kozmetikai törés van beállítva, tökmindegy, hogy te mit állítasz be. A TCS az segít RWD-nél, ha nem tudod kezelni, de amúgy lassít, gyorsabb leszel, ha megtanulod TCS nélkül a gázt kezelni.
No Sana No Life
-
AsakuraDave
őstag
válasz CJ4567 #21370 üzenetére
Szóval csak kozmetikai törés van, degradálásos multi nincs is?
Rajtnál nincs az az isten hogy te RWD-vel TCS nélkül legalább olyan jól indulj mint aki AWD-vel van. AWD-vel csak tövig nyomom a ravaszt míg RWD kocsival 50-60%-ig és még így is elkezd kipörögni. Kanyarokba belehet hozni az AWD-ket de küzdeni kell.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
ProEvoFan
nagyúr
Lego kihívásokból hiányzik pár darab.Az egyik a "Charger a négyzeten".Ott egy "kemény csapatós" trükköt kell végrehajtani. Hogy mit? ...nem röhögni Tudja valaki hogyan kell?
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #21371 üzenetére
"Rajtnál nincs az az isten hogy te RWD-vel TCS nélkül legalább olyan jól indulj mint aki AWD-vel van. AWD-vel csak tövig nyomom a ravaszt míg RWD kocsival 50-60%-ig és még így is elkezd kipörögni. Kanyarokba belehet hozni az AWD-ket de küzdeni kell."
Nincsen, de az RWD-k jobban kanyarodnak sokszor, és ráadásul több, sokszor sokkal több erő fér egy RWD-s autóba, mint egy AWD-sbe.
Egy hosszabb sprinten pl. szépen kijön egy RWD powerbuild ereje, Colossuson AWD-vel kb. esélyed nincs egy olyan RWD-s ellen, aki tudja hogy mit csinál.No Sana No Life
-
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21371 üzenetére
De ez a valóságban is így van. Soha nem gyorsulsz olyat rwd-vel, mint awd-vel. Egyszerű fizika. De mondok mást. Ha nézed a laptimingot volt pár példa. Audi RS5 (450ló, awd) vs Alfa Giulia Q (510 ló, rwd). Az 1 km-es kör végére 2 ezred volt köztük, pedig a rajtban nyilván tizedeket hagyott az Alfa. Másik példa: Focus RS (350 ló, awd) vs Civic Type R (320 ló, fwd). Kör végére itt is ezredek. Ha ezek a meccsek kétkörösek lettek volna mindkét esetben kikap az awd. Nagyobb tömeg, nagyobb hajtási veszteség. Igazából a rajtban van nagyon nagy előny, meg talán a a nagyon szűk, majdnem állóra fékezett visszafordítókban a kigyorsításnál. Sőt, mégegy példa: annak idején az fwd kitcar-ok időnként elkapták abszolútban a top wrc-ket, amik sokkal erősebbek, nyomatékosabbak, és összkerekesek.
-
senior tag
válasz CJ4567 #21373 üzenetére
Az rwd-sek kipörgésgátlót használnak? Én sokat vesztek kanyar kijáratokon,mert úszik a hátulja és nem nyomhatom neki csak módjával. Ez miatt sajnos az erősebb autóknál alapból awd-t választok. Csak az abs van bekapcsolva és szimulációs a kormány beállításom. Kormánnyal ez a legélvezetesebb.
ForzaHorizon1-2-3-4-5 - XENON010101
-
AsakuraDave
őstag
válasz zolee145 #21375 üzenetére
AWD-t elvezet bárki, RWD-t nem. RWD-t elcseszed a gáz adagolást azt a kocsi segge előrébb lesz mint az orra.
GT sportokba is csak RWD van tudtommal igaz ott vmi 20 skálán real time állítható ABS meg TCS van.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Qkackca
őstag
válasz ProEvoFan #21374 üzenetére
Ha jól gondolom, akkor azok
- a bal felső 100-as, az a összes bónusztábla
-alatta jobbra a 100, az az idegen energiacella
-mellette a 200, pedig az idegen roncsdarabokEzeket leginkább éjszaka illetve esőben találod meg.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
csaba951
veterán
válasz ProEvoFan #21381 üzenetére
Tuti ott vannak, mert megcsináltam!
Alien Energy Cell-nél van egy csavar, hogy csak éjszaka jelennek meg.
Alien Energy Plant-ek meg csak esős időben jelennek meg.Egyébként én tanultam a FH3-ból, és az FH4-hez megvettem a Kincses térkép-et. Akinek fontos az összes gyüjthető bisz-basz, az rengeteg időt spórol vele. Simán megéri!
-
válasz csaba951 #21383 üzenetére
Igen, azt én is megvettem mindkettőhöz. Neten is vannak interaktív, ki-bekapcsolható layeres térképek mindenhez, de azért az is macera, magadról meg kb lehetetlen minden eldugott táblát megtalálni.
Így is épp elég szívás, mire az összeset össze tudod törni, amilyen helyekre bírják tenni őket...p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lanszelot
addikt
válasz parandroid #21385 üzenetére
Mind a 4 FH -t végig toltam, de sohase vettem meg a térképet, és mégis meg van minden.
Ha közel kerülsz vmihez, akkor jelzi a térkép, és ott is marad rajta.
Ja, nem kerestem őket, ahogy játszottam folyamatrosan meglettek.[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz parandroid #21385 üzenetére
Az energia cellák random helyeken jelennek meg.Tegnap este 2-3 óra játékidő alatt egy jelent meg a hiányzókból...
-
CJ4567
veterán
válasz zolee145 #21375 üzenetére
És ez a játékban is igaz, tisztán köridőket nézve az FWD autók(alacsonyabb osztályban), és az RWD autók(ez viszont D-S2-ig igaz) gyorsabbak tudnak lenni, mint az AWD. Online az AWD-nak azért van akkora előnye, mert ahogy írtad is, rajtnál nagyon sokat tudnak hozni, viszont versenytől, és autótól függően ezt relatíve könnyen vissza lehet hozni, ráadásul kicsit nagyobb kihívás is.
#21377 AsakuraDave Nem tudom, hogy mire gondolsz, de GT Sportban(és az előző GT játékokban is) ugyan úgy vannak AWD autók, mint Forzában.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz AsakuraDave #21390 üzenetére
Ja, hogy úgy. Bocs, félreértettem, akkor jól gondolod, állítható segítségek, fix súlylimit, lóerőhatár, hogy minél kiegyensúlyozottabbak legyenek az autók, és RWD.
No Sana No Life
-
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21377 üzenetére
A GT3-ban azért van abs meg tc, mert az hivatalosan customer racing-re van tervezve, vagyis bárki megveheti és mehet vele. A jól fizető ügyfeleket nem akarják megölni. Azért álítható, mert mindig utána tudnak menni a gumikopásnak. Eleinte alacsony tc, aztán ahogy kopik egy re erősebbre kapcsolják. Viszont tc nélkül a leggyorsabb az autó, csak akkor a lábadnak kell nagyon ügyesnek lenni. Amúgy az awd sem sétagalopp. Rajtban könnyebb, de pl rali autóknál látszik, hogy folyamatosan tolja az elejét, ezért gyorsabb laza talajon keresztben.
Minden esetre az rwd mókás, még ha kicsit jobban is kell figyelni a kigyorsításokra. -
AsakuraDave
őstag
válasz zolee145 #21392 üzenetére
Sajnos én laikus vagyok de van rally ami nem rwd? Azért a murvába szerintem megenné a motort ha csak a hátsó kaparná a sarat Rallyba amugy meg pont ez a lényeg hogy keresztbe mész végig "Scandinavian Flick"
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
homerhamm
addikt
Forza Streetbe, lehet valahogy több csillagot szerezni autóhoz?
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
-
zolee145
tag
válasz AsakuraDave #21393 üzenetére
Régebbn a rally rwd volt. Mostanában a belépő kategória fwd, az r5 és a wrc meg awd. Meg az új rally3 kategória is awd.
Más: elég rossz, hogy visszamenőleg nem lehet megcsinálni a heteket. Legalább abban a hónapban amiben épp vagyunk. Kénytelen volta megvenni 7 millióért a C8-as Corvette-et, ahelyett, hogy megszereztem volna valami versennyel...
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz CJ4567 #21389 üzenetére
Mondjuk az, hogy melyik kocsi a legalkalmasabb, az a kategória pontozási rendszerét jellemzi. A sima versenyeken (különösen a három körös versenyeken), mivel eleve hátulról indulunk, ajánlott az AWD, azzal legalább az ötödik helyig előre lehet kerülni RWD-sek ellen, könnyebb, mint tizedikről előzgetni. Persze a mega körök (Colossus, Goliath és társai) más tészta. Amúgy persze, élvezetesebb tud lenni az RWD, csak ha nyerni kell, hát nyerni kell
Új hozzászólás Aktív témák
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Kingston Fury Renegade M.2 4TB
- Eladó egy fekete és egy ezüst szinű Apple Watch S8 45mm GPS+CELLULAR Steel HERMES okosóra. 2év gari
- Acer Nitro XV275 UP3 27" - QHD - 170Hz - 10bit - FreeSync Premium - HDR1000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest