Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #22900 üzenetére
Na ezt jó tudni, Allianz-nál kötök épp.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
A Zéé
addikt
válasz Dißnäëß #22898 üzenetére
Nekem a Fiestához volt, valami 2000 Ft volt egy évre, ha végig Ford szervizbe volt hordva a kocsi, akkor lehetett kötni. Részben ezért is csinálták az éves olajcserét, átvizsgálást a márkaszervizben. A Focushoz már nem ajánlották fel, megkérdezni meg elfelejtettem, szóval erre még nincs.
Just a simple Lineman...
-
Gibo
senior tag
válasz Dißnäëß #22898 üzenetére
Mi a europe-assistance-nál kötöttünk iylet mivel Bécsbe járok dolgozni Sopronból. Kétszer kellett trélert hívni, szal böven megtérült az a 35e Ft amibe a 3 év került.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
nagyúr
válasz nfsu17 #22647 üzenetére
Első E10-es tank bunzen lement. Én nem érzek különbséget.
Igaz, még óvatos duhaj vagyok, nem taposom neki nagyon (na... azért kipróbáltam a 4k-s fordulatszámot végre egy rövid ideig - most, hogy elhagytam a 3k km-t).Fogyasztásnál meg szerintem sokkal többet számít, hogy 5-en vagyunk benne, vagy csak én.
Most egyedül voltam Pécsen, D.újvárosnál 7.3-at mutatott átlagsebességre a kompjúter, de visszafelé Székesfehérváron már 8.5 volt, a spritmonitoros számítással pedig 8.7 (nagyjából ez a szokásos 0.2 az eltérés).
Az előző vegyes, amiben volt autópálya (Tatabánya - Győr -Tatabánya), az 8.8 lett, akkor még 95/E5-tel.Most Auchan 98 ment bele, ez most E5.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz cappa72 #22905 üzenetére
Erőben semmit se fogsz észrevenni. Fogyiban azt mondom nagyon max fél liter plusz, felhasználási helyzetektől függően, ahogy írtad.
Poén volt tegnap, mert a sync fórumban felrakott verziód a 2017-es Focus 3-as syncjére nem ment fel, a gyári magyar oldalról leszedett igen (oké eltérő volt a verziószám is), elképzelhető, hogy nektek már a még újabb van rajta (ami az új Fókával és Fiestával jött?)Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #22906 üzenetére
sync fórumban felrakott verziód a 2017-es Focus 3-as syncjére nem ment fel, a gyári magyar oldalról leszedett igen
Azt csak kiváncsiságból szedtem le, mert a srác írta, hogy nem tudja kicsomagolni. Rákerestem, és belenéztem, simán ki tudtam csomagolni.
Nem próbáltam meg feltenni a maxira, mert csütörtökön megyek újra a szalonba, 3000-es olajcserére, és esetleges Sync3 fagyás-javításra.
Amúgy dühítő ez a hiba, és a fantom érintések elég érdekesek tudnak lenni. Bekapcsolja a kormányfűtést, oszt' megfagy. Nekem meg leégne a kezem, ha nem tudnám, hogyan kell újraindítani...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #22910 üzenetére
Jaaa.. bocsi, értetlen voltam. Aaarrrrra nincs dedikált gomb, menüben nem találtam meg, csak a képernyőről vezérlést leltem.
A manual is ezt írja:
"FŰTÖTT KORMÁNYKERÉK
A kormánykerék fűtése az érintőképernyőn kapcsolható be és ki."
És csak onnan... na ezér' gáz'[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
Gibo
senior tag
válasz cappa72 #22909 üzenetére
Azt nem udod véletlenül, hoyg ha a telefont akarom párosítani (kábelen keresztül) ott mit kell beállítani telefon oldalról? van esetleg vmi a mit a kocsiban is át kell állítani? nekem nem sikerült összelöni a zuk edge-emet az S-Max-al, csak kékfog jött össze, de ugye ott csak hangátvitel van.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
nagyúr
Ha igaz,Aandroid Auto kell a kábeles összeköttetéshez.
Ott viszont kell a droid 5 vagy magasabb verzió.
"An Android phone running Android 5.0 (Lollipop) and up with a data plan. For best performance, we recommend Android 6.0 (Marshmallow) and up."
Hivatalosan Mo. nem támogattott, de letölthető korrekt forrásból (apkmirror.com)B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
#27070592
törölt tag
Ha nyugalmi állapotban terheletlenül is 11volt alatti a feszültség, az már nagyon alacsony, konkrétan 12.4v alatt már külső töltést javasolnak, erről itt olvastam. Forscan-en kívül mérted mással? pl. multiméterrel? Nekem is volt már lemerülve az akkum, de az 11.7v-nál már meg sem fordította az indítómotort.
Milyen akku ez és mióta használod? (ha nem titok) -
Gibo
senior tag
-
flymi
addikt
válasz #27070592 #22916 üzenetére
~20 órát állt a kocsi, ekkor mértünk rá multiméterrel. Egyébként simán indult mindig és gyors lekopogom a benzinpumpa relé óta is minden rendben volt. (leszámítva azt a két alkalmat amikor nem elsőre hanem csak másodjára indult.)
Most elmentünk bevásárolni meg vissza és az látszik, h a generátor tölt mert nyugalmi állapotban 12,3 vagy 12,4-et mértünk, de azért feldugtam töltőre.
Nem titok, az akku 13 hónapos 54mAh Bären márkájú.Hiába na, havonta-kéthavonta megyek csak vele "hosszabb" utakra (50-200km egy etapban). Ezért sem akartam dízelt (több más ok mellett), viszont kellett a hely és mindig is akartam egy Focus-t, így lett végül benzines kombi.
molnarpeter: Nincs. Erre gondolsz? Nem lehet rossz, ráadásul nem is vészes az ára.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Gibo
senior tag
válasz molnarpeter #22919 üzenetére
köszönöm!
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
DeFranco
nagyúr
válasz 7Sony7 #22924 üzenetére
az vicces volt, amikor én elkezdtem egy ilyennek utánajárni.
mindenttudó mindenkit ismerő fórumtárs elküldött az akkusemberhez megnézetni az akkut mert miért ne, elmentem, rátette a mindent mérő műszereket, cöccögés, köpködés, szarezmi józsi, mi ez a töltőfesz, mi ez a fesz esés, alultölt felülszív, dobjaki a mindent is generátoraismilyen.
jó, nagyon híres nagyon megbízható generátorosemberhez belvárosba el, rátették a mindent mérő műszereket, cöccögés, köpködés, szarezmi józsi, mi ez a töltőfesz, mi ez a fesz esés, alultölt felülszív, uramezmilyen, ki tudjuk venni generátort mert ez így nem jó az biztos, megnézzük ha jó akkor félcsillió ha nem jó akkor felújítjuk egycsillió, újat nem akar maga venni nyolccsillió.
ok, nézzük meg hát nem akarok én árokba fordulni egy köhögő generátor miatt, jaózsi mennyémá úrnak e!. kérdem parkolás hogy leszen, fizetős a belváros. kedvesuram 100 éve itt dolgozunk tudjuk a trökköt. trökk hogy a belső csikágó közepén felhajtott motorháztetővel nem kell fizetni parkolást, amatőr alkalmi lomisoknak addig svédasztal a motortérben, ha kell egy nívópálca, akkufedél, stb.
(ezt most komolyan mondom, fél napot állt ott így az autó, közben esett is)
szétszedték, uramezmilyen, szétvankopva, jajakefe, uakommutátor, azonnal felújítás, egycsillió, kérivagytoljaelkérem. csinázd.
felújítja, beteszi, méri. változás nuku. miezafesz, miezamper, miazmás. kedvesuram, nem tudjuk ezt így. valami nem jó. nem tudjuk. szar modern autók (2004) generátor biztos jó most már, felújítottuk. biztos kicsi. egycsilliólesz. háromhónapgarancia. hakiszerelvehozzabe.
biztonság kedvéért kivittem utána gödre, kiderült, hogy érdemes volt, mert az ékszíj feszítőt nem húzták meg, kézzel lehetett tekerni az anyát, (t.i. szedhettem volna össze a szíjat meg a feszítőjét a mindennel a pályán ha leesik) plusz meg is beszéltük, hogy az összes hülye volt úgy ahogy volt (a guru akkusember is meg a guru generátoros dinasztoán is) mert a fóka töltési meg fogyasztási karakterisztikája pont ilyen amit mértek, ettől még örök élet meg egy nap mert egyszerre nem fogsz ködlámpázni, klímázni, vészvillogózni dudálni fékezni és kormányozni, hogy kihozza azt az értéket ami szerintük cöcöcö, a töltés meg okostöltés, emelt fesszel meredek görbékkel, pont így tervezték.
itt tört el bennem valami, ami miatt harci dobok szólnak a fejemben ha meglátok egy gönci hordót két lábon kantáros kisvakondnadrágban.
u.i.: az akku utána elment még vagy 3-4 évet és csak hobbiból cseréltem le mert még indított rendesen, csak már fagyban érezhetően lassabban tekert.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Imhol egy link
Itt több kiadás (platform alapán) is van.
(nekem a 48594323-v4.8.59 van fent, az még egy régebbi kiadás)
Letöltöd, telepíted, egyszer elindítod, akkor kér, hogy olvasd el ezt-azt..
Aztán ha összedugod a maxival, akkor (ha nincs letiltva), el is indul. Nekem azonnal ment.szerk.:
@(#22925) DeFranco
Ez... (tudom, neked val'szeg nem volt ilyen vicces, de leírva...)[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
flymi
addikt
válasz DeFranco #22923 üzenetére
A kamera van feldugva szivargyújtó elosztóra, de ha leparkolok otthon vagy a munkahelyen mindig kikapcsolom.
Mondjuk péntek éjjel épp elfelejtettem és ment a mozgásérzékelős felvételi mód egész éjjel.
Be lett rakva ugye legutóbb a Blaupunkt GTB 8200, leállítás után még kábé 3 percig világít az erősítő lámpája.
Ennyi plusz fogyasztó van (kamera + mély)./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz cappa72 #22926 üzenetére
én voltam a hülye hogy beleálltam, első autó volt, úgy volt hogy megadok neki mindent és akkor forevüján, plusz akkor még elhittem hogy akinek referenciája meg műszere van az tudja hogy mit csinál.
befizettem a tanulópénzt, igyekszem hasznosítani a megszerzett tudást
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz DeFranco #22925 üzenetére
Na, hát.. végigolvastam. Hát ja, én is jártam már hasonlóképpen mesterekkel sajnos. Ezért mondtam a forscant, azt magának meg tudja nézni. Nekem van egy csomó forscan mentésem már, tudok viszonyítani, ha valami nem kerek a saját autón. (Nálam 14.50V a töltőfesz forsc szerint). A fogyasztást is meg tudja, ha van multimétere.
Flymi: a kamera is leszívhatja. Nekem egy éjjel egy szofita lekapta az akksit. Igaz, az egy skoda 120 as volt.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
#27070592
törölt tag
válasz DeFranco #22925 üzenetére
Ez frankó volt DeFranco..
#flymi: azért kérdeztem milyen az akku, mert mk1 fókához konkrétan ezüst-kalciumos akku volt a gyári és cserére is ezt javasolják. Tudom, a tiéd mk2, ott nem tudom mi a helyzet.
De a szokott litánia szerint azért kellett ezüst-kalcium akku, mert a generátor is magasabb feszültségen tölt mint a szokásos iparági szabvány (14.4v helyett 14.8v), és az egyszerű háztartási ólomsavas akkukat a magasabb töltőfesz max 2-3 év alatt ki is nyírja szépen. -
flymi
addikt
mindenki: Még nem rágtam át magam minden forscan funkción de szerencsére most péntekig itthon leszek, majd rádugom.
Ki lesz mérve, csak ez kétemberes.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
válasz DeFranco #22930 üzenetére
Persze, értem én. Sajnos a "mesterekben" lehet nagyokat csalódni.
Ez alapján vettem, ill vetettem haverral az ebayról. Talán ez, de nem biztos.
Aztán átszereltem MS/HS kapcsolósra.
Win7 re a forscan ingyenes, androidra meg megvettem kb 2000ft volt. Annyit simán megért.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
nagyúr
válasz DeFranco #22928 üzenetére
Első S-max esetén nekem a klíma volt hasonló... jóféle "szakikkal"... Megállapították, hogy nem megy a klíma, de azért feltöltjük pézzé'...
Második már nem akarta feltölteni, ő tényleg tudta mit csinál, szoftverrel lekérdezte, sikeresen megállapította, hogy, hogy a relé nem húz be, de sajna nem ért rá, és ajánlott egy harmadikat.
Na a harmadik végre megcsinálta tényleg. Na ő valóban buzerátor volt a jó értelemben, épp egy opel ecu-t szoftverezett. Ekkor kezdtem bizakodni. És tényleg megcsinálta.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Dißnäëß
nagyúr
Megjött az OBDLink EX a zusából. Már csak egy laptop kéne..
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Pippen
csendes tag
válasz Dißnäëß #22898 üzenetére
Hello
Ha még érdekel a Ford Assitance sztori akkor: lehet használt autóra is kötni ha náluk (vmelyik Ford márkaszervíz) csináltatsz pl.olajcsere,szűrők cseréje.átvizsgálás ilyesmit akkor az egy éves díja (2019 12. havi ár) 6490- Ft.Európára kiterjedő szolgáltatás.
Sajnos egyszer kellett használnunk : Ausztriában mozgásképtelenné vált a családi járgány ,központi számot hívtam,GPS koordinátákat kérték ,(mindezt magyarul) kb. 1óra múlva jött az autómentő (osztrák autóklub) olyat küldtek hogy mindannyian befértünk (2felnőtt,3 gyerek).A kocsinkat kampóra akasztotta és elvitt egy a szállásunkkal útvonalba eső Ford szervízbe és ott letett.A szervízvezető készségesen közölte hogy másnapra lesz kész,adott egy csereautót (aminek díját tartalmazta a szolgáltatás) amivel mentünk haza a szállásra.Másnap 10 óra körül hívtak a szervízből (németül, kicsit para volt hogy fogjuk megérteni telefonba mert élőben csak elmutogat az ember ha nem világos valami) ahogy elindultunk rá néhány percre már a magyar ügyfélszolgálat is hívott hogy látja az adatbázisban (!) elkészült az autónk mehetünk érte.
Szóval ez volt a történetünk a Ford Assitance-szal abszolút pozitív végeredménnyel. -
flymi
addikt
válasz Pippen #22941 üzenetére
Az enyém most tölti a 15-öt. Kíváncsiságból utánanéztem, sok biztosítónál 10 év a küszöb.
Én azért szeretnék külföldre is menni majd vele, ha a törpénk egy picit nagyobb lesz de nulla biztosítás nélkül személy szerint nem biztos, h el mernék indulni.Anno 2004-ben (ha jól rémlik) kimentünk gond nélkül Berlinbe meg vissza nagybátyám rozsdáskiscica 305 szedánjával és nem volt külön biztosítás kötve rá.
Rizikós volt? Lehet... Mondjuk túl sok minden nem tudott elromlani rajta, ez tény.
Viszont már akkor is öreg autónak számított mivel 89-ben gördült le a szalagról az utolsó (a konkrét példány amiben utaztam nem tudom mikori volt, de mérget vennék rá, h korábbi évjárat) és ekkor láthattam először újságban meg plakáton mk2 hatchback fókát.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #22937 üzenetére
Hát azt nem tudom, megpróbáltam rákeresni hirtelen, de nem találtam infót.
Megpróbálhatod a power + >> gombkombót. Veszteni valód nem sok van, legfeljebb nem működik, vagy valami hidden menüt előhozol vele.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
A Zéé
addikt
ha külföldre megyünk, és nem csak egy napra, én mindig kötök külön utas- és autó biztosítást is. Autósból direkt olyant kötöttem tavaly is, amiben benne van az autó hazaszállítása is (asszem 500 EUR összegig). Nem is azért mert lerohadhat, hanem ha belém durrant valaki a horvát, vagy bosnyák pusztaságban, akkor egy vagyon onnan hazatrélerezni.
Ez általában a legolcsóbb konstrukcióban nincs benne, és jó eséllyel kidobott pénz, de ha mégsincs szerencsénk, akkor mindennél többet ér.Just a simple Lineman...
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz Dißnäëß #22938 üzenetére
Na le-scan-eltem a kocsit az új kütyüvel. Hát állat nagyon, ilyen "atyaég" feeling, mennyit lát. Illetve megvettem a kiterjesztett licenszet gyorsan, tudom már konfigolni is az autót, bár nem merek belenyúlkálni. Mondjuk azt átkonfigurálnám, hogy 0 állásban is világítanak a lámpák körbe, mint este (tehát tompított + helyzetjelzők), ez az északi országokra gyártottak sajátossága, mint megtudtam. Szívesen levetetném vele, hogy 0-ban semmi ne világítson.
Vagy csak a ködlámpa, amit soha de soha nem használok, LED-el viszont DRL üzemmódnak kiváló lehet nappalra.
Mindenesetre érdekes, mi mindent megmutat a progi.
2 most is élő hibakódom van a korábbi (már nem aktívak) között:
Code: P0089 - Fuel Pressure Regulator A Performance
Status: - Confirmed - malfunction is confirmed
Module: On Board Diagnostic IICode: B1B48 - Left Rear Outer Sensor
Additional Fault Symptom:
- Component Internal Failure
Status:
- DTC Present at Time of Request
Module: Parking Aid ModuleSzóval egy benzinnyomásszabályzó ha jól értem (ez lehetett a minap a check engine lámpa?) illetve a bal hátsó parkolóradar szenzorom.
Gondolom a program nem azért ír hibát az elsőre, mert állt a motor épp.. - ezt kinézem belőle, hogy figyelembe veszi. Szóval csak gyújtáson volt az autó kiolvasáskor, ahogy az OBDLink mellékelt használatija is írta, nem járt a motor.
Az oszcilloszkóp funkciót használta már valaki ?
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
darvinya
titán
válasz Dißnäëß #22947 üzenetére
Köd lámpát csak ködben szabad.
Pont úgy vakít, mint normál esetben távolságival közlekedő.
Agyf…t tudok kapni ilyenektől, mert oké, hogy Ő lát, de szembe jővő meg semmit.
Aztán lesz belőle frontális.
Arra lusta, hogy tompítottnál cseréljen fényforrást, mert egyik tönkre ment/rosszul van beállítva, emiatt felkapcsolja távolságit, rosszabb esetben ködfény lámpát is.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz darvinya #22948 üzenetére
Én egy kicsit másról beszéltem, de amúgy megértelek. Itt a ködlámpában 2 izzó is van, egy pici 5W5 és egy normál ködfény, nyilván nem az a célom, hogy kisüssem a szembejövő retináját. Egyelőre nem is nyúlok hozzá.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
nagyúr
válasz darvinya #22948 üzenetére
Köd lámpát csak ködben szabad.
Az első még hagyján, de a hátsó... na az vakít. (Igen, olykor az első is tud olyan lenni)
De kresz szerint azt is csak sűrű ködben szabad; bár a vagányok akkor is használják, ha az agyukra sűrű köd ereszkedik.
Sajnos van néhány kollégám, akik szinte felháborodva mesélték, hogy a hásuk mögött jövő "f@szé' villog"... nekik kénytelen voltam elmagyarázni, hogy mi a (hátsó) ködlápma használatának menete... "hát ezt nem gondoltam volna, mer' engem nem zavaa' "[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest