-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz sparta2 #23402 üzenetére
és meg lehet valahogy oldani hogy ahogy átlépek az A oszloptól a kesztyűtartóig, ott is takarásban legyen?
a kesztyűtartótól most az a terv, hogy vagy a műszerfal burkolat alatt viszem el a rádió mögött a hamutartóig (ahol lehet neki csinálni egy kilépési pontot, plusz van hova tenni a töltöt), vagy valahogy (na igen, hogy?) elmegy a kardánalagútig, és onnan hátra a hátsó szivargyújtó aljzatig.
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #23404 üzenetére
igen, ezt a videót már végignéztem, adott is pár ötletet.
-
Sur1G
aktív tag
válasz molnarpeter #23397 üzenetére
Problémás ez a motor? "Akcióban" az 1.5 benzin szerepel. Dízelt nem akarnak, sokat városoznak. Mi ez az extra garancia? Eredetileg 5 év van rá.
Köszi
-
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #23401 üzenetére
Remélem is, hogy csak ennyi a baja, majd ahol műszakizik megnézetem, ott cseréltek szivattyút is tavaly.
-
darvinya
titán
Szerintetek ez mennyire lassítja a javítást, vagy legtöbbeknek mint mondana? [link]
Ha hiteles másolatot adnak, akkor bizonyítékként jó, de olyan biztosan nem lesz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz DeFranco #23387 üzenetére
Mk2-nél én az anyós oldal felé vezettem el a kábelt. Szélvédőtől fel a tetőkárpit alá, végig "A" oszlop alatt, kesztyűtartó és váltó burkolatnál az ülés mellett jön ki a kábel, semmi nem látszik belőle.
Mk1-nél nem tudom elfér-e vagy hogy mennek a burkolatok. Viofo kábele elég hosszú így, még kábé egy métert el is kellett dugni az "A" oszlopban./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
7Sony7
addikt
Srácok párásodik a hátsó lámpa. Illetve inkább vízcseppek ezek. Mivel lehet letömíteni v leragasztani?
-
-
Earl_Muttley
aktív tag
válasz darvinya #23409 üzenetére
Szerintem érdemlegesen nem lassítaná, viszont így meglenne az, mint ami a bejáratott szerelőmnél, hogy körbemutogatja mi miért cserélendő, tán megdőlne kicsit a "márkaszerviz mindent cserél, azt is amit nem kéne" tévhit.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
diablo1984
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Salex1 #23418 üzenetére
Ugyanolyan szakadás hiba, nem változtat. Ha lenne másik known good szenzor, amit rá tudsz dugni mindegyik helyett egyesével, az talán segítene. Sima ELM szerintem csak ECU-t lát, a radar meg nem a motor része, ezért lehet a hibakód hiánya (komolyabb cuccal látszana). Meg lehet próbálni, hogy mindet lehúzod, és némi kontakt spray wellness után összedugod.
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23421 üzenetére
Közben járműmérnök cimborát is kérdeztem,ő is azt mondja,hogy ez normális.
A 8 éves golfjában is ilyen,de 4 éves audiban is már így néz ki.
Turbótól kapja rendesen a hőt.
Már csak azt nem értem,hogy miért nem lehetett ezt savállóból csinálni ha egyszer ekkora hőterhelést kap,az egy kicsit jobban bírná.
Nem túl bizalomgerjesztő hogy ilyen vastagon málik le a cső fala.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
molnarpeter
nagyúr
Műszerfal alatt sincs festve, stb... Mindenhol spórolni kell, evvan. Új autónál mindegy, hogy 10 évesen mi baja lesz - ha van másik autó és alkatrész forrás a közelben, fogóval finoman meg lehet nyomni, és ha enged, csere. Akár savállóra vagy réz, nem tudom, az jó-e ide a hőterhelés miatt, gyárilag csak az ára miatt nincs. Lehetőleg minél közelebb a hideg oldalhoz (persze ne érjen hozzá), lehet kicsit hosszabbra is hagyni, ha elfér, bár igazából szerintem ilyen jellegű probléma egyszer jön ki az autó élettartama alatt, szóval kb mindegy. Vagy le is festheted a mostanit, ha van benne anyag még.
[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23423 üzenetére
Egyelőre még bírja ahogy nézem.
De hogy egy sz@ros olajcső 30-40k...
Ilyeneket is gyártottunk (Fordhoz pont nem) az előző munkahelyemen,tudom mennyibe került előállítani és mennyiért adtuk az autógyáraknak.Ez még annál is sokszor több.
Nem semmi árrés![ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
Mit gondoltok a benzinárról? Érdemes most tankolni, vagy jövő héten lehet még olcsóbb? A dollár 295ft körül van per pillanat, 310ről esett tíz nap alatt. Év elején a brent olaj 70 dolcsi körül járt, most viszont beesett 50 alá.
Akkor egy liter 95ös benzin majdnem 400 forint volt. Ha a benzinár pontosan követné az olajárat, akkor most egy liter benzinnek 280 forintnak kellene lennie..
Persze tudom hogy nem ilyen egyszerű, sok összetevője van a benzinárnak, de én örülnék ha benézne az is 350 forint alá. Tavaly év elején voltunk 350 alatt, pedig akkor a brent olaj 60 dollár fölött volt, nem 48-on mint most. -
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #23425 üzenetére
Most még esik, de 2 héten eltelte után, már emelkedni fog.
Most Kína fogyasztás csökkenésével, a felhalmozott nyersolaj készlet megnőt, és ezt árusítják ki.
De a kitermelést csökkentették.
Egyszerűen:
Most kínálat több, mint a kereslet, emiatt árat csökkentettek.
Viszont kínálatot csökkentik, hogy kereslet több legyen, így árat emelnek.
Nyárra lehetséges lesz 410Ft-os 95-ös ár.Ma 369Ft/L vettem 95-öst, 1 héttel ezelőtt 389Ft volt.
350Ft-nál kevesebb nem lesz.Salex1
Nem, mert sorosan összekötött szenzornál nincs azomosítás, így 1-nek veszi az összest.
diablo1984
Egyszerűen költség csökkentés céljából van így.
Ha párhuzamosan, vagy önálló egységek lennének, akkor hiba esetén kiírná melyik rossz, ezt már fedélzeti kijelzőn is megjelenítené.
De ezek költséges megoldások.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23428 üzenetére
Vitás kérdés. A ruszkik épp ma intettek be a kínálat-csökkentésnek (vagyis a kitermelés-korlátozásnak).
Ha durvul a koronavírus-hiszti és még tovább csökken a kereslet, érdekes olajárak lehetnek idén. -
Pippen
csendes tag
Erről mi a véleményetek? [link]
Csak azért mert a kollégám mutattta és (pedig dízeles vagyok) még csak nem is hallottam eddig ilyenről ismeretségi körömben sem. -
Sys85
veterán
válasz Pippen #23430 üzenetére
Ezeknél valami más hiba lehetett.
Elég bonyolult az motorvezérlés,csak azért mert egy tényező (jelen esetben állítólag a motorolaj az égéstérben) megváltozik,még a többi nem feltétlen adaptálódik hozzá.
Ha a fojtószelep lezár,akkor hiába az éghető anyag,nem fog működni a motor.
Arról nem is beszélve,hogy az áram ami működteti a légtömegmérőt,a fojtószelepet,meg minden a motorvezérlésben,megszűnik ha a lekapcsolod a kulccsal.
Ezeknél valami elektronikai hiba is lehetett ami túlpörgette a motort.
Arról nem beszélve,hogy a motorolaj nem tud úgy égni mint a gázolaj.
Ha befolyik esetleg valahova,akkor is folyik,nincs porlasztva mint a gázolaj,sokkal nehezebben ég,sokkal kisebb energiával.
A nagy mennyiségű olajtól inkább megfulladna a motor szerintem,sokkal rosszabb lenne az égés.
Aztán lehet én gondolom rosszul.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Pippen #23430 üzenetére
Előtte is jelentős füst van, mindenféle hibajelzés is esélyes, nameg fütyül a turbó, mint a rigó normális karbantartással már évekkel azelőtt javítva van a turbó, hogy ilyen előfordulhasson (ezért is nagyon ritka). Ha mégis kontrollálhatatlan pörgés jelentkezne, simán be legmagasabb fokozatba és kuplung rá, hogy lefulladjon.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #23429 üzenetére
Vagy cikk író nem ért hozzá, vagy nem tudnak fordítani.
…Oroszország korábban támogatta ugyan a kitermeléskorlátozási megállapodás meghosszabbítását, de vonakodott a jelenlegi 1,7 millió hordós szint bármilyen mértékű emelésétől.
diablo1984Diagnosztikások is pont annyi adatot kapnak, mint amit bárki kiolvas.
Soros felfűzésnél nincs egyéni azonosítás, így max. egyszerre az egész kicserélése leggyorsabb tesztelés és javítás.Hengerről kapsz infót, csak az tudni kell kiolvasva értelmezni.
Gixxer88
Motorolaj betudja gyújtani dízel égéskor, és mivel hosszanég, ezért hiába zárod le a dízel befecskendezést, a folytószelepet, attól még kipufogón beszívja égéshez min. levegőt.
Közben összes hengerfej tőmítés elégeti, és egyre több olaj jön, és a többi.
Ezért lesz kékes-fehéres füst és kimúlik a motor.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz darvinya #23435 üzenetére
Na akkor ma is okosabb lettem.
Hála égnek ez azért nagyon ritka hiba lehet,mert igazából ilyenről még nem nagyon hallottam.
Dízel önpusztításról csak a BMW-nél olvastam (F10 20d/30d),de ott teljesen más miatt volt,plusz azok inkább porráégtek.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
gezatata
aktív tag
Sziasztok! sikerült megvegyem - talán az utolsó - új 1.5 benzines Ford Galaxyt.
Ma rámértem az akkumulátorra és 12.12 Voltot mutatott. Ez az érték jónak mondható?Van értelme az új autóknak az akkumulátorát alaposan feltölteni?
Egy hóember kérdezi a másiktól: Szerinted ki készített minket? Válaszul a másik: Senki. █ Az Isten szeretet, és aki kitart a szeretetben, az az Istenben marad, s az Isten is benne marad.
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23435 üzenetére
Én azt vettem le a cikkből, hogy a ruszkik eddig elfogadták az 1.7 millió hordó/nap kitermelés-korlátozást (ami a teljes OPEC-re és a nem tag de együttműködő országokra vonatkozik összesen), de ma arról ment a vita hogy ezt az 1.7 milliós korlátozást megemelnék további 1.5 millióval, amiből félmilliót a ruszkiknak kellene vállalniuk. Vagyis ők termelhetnének napi félmillió hordóval kevesebbet és ez nagyon nem tetszett nekik mert a költségvetésük nem kis részben az olajbevételekre van utalva, ezért simán beintettek az OPEC tagoknak.
Szaud-Arábia van szarban mert ők ugyan olcsón termelnek ki olajat, de 80 dollár fölötti olajár kellene nekik ahhoz hogy az éves büdzséjük egyensúlyban legyen. Ugyanez az érték a ruszkiknál csak 42,3 dollár, vagyis ők még elvannak a jelenlegi 46-48 dollár körüli olajárral és bolondok lennének plusz félmilli hordós kitermelés-csökkentést egyedül bevállalni, ha az OPEC tagok csak a maradék egymillió hordós plusz-csökkentést vállalják magukra. Mert az a ruszkiknak napi 25 millió dolcsis, éves szinten közel tízmilliárd dolcsis bevételkiesést jelentene, amire szerintem annyit mondott Putyin: anyátok pitschája..De ez a téma itt nagyon off..
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #23440 üzenetére
Ez is egy értelmezés.
Ha oroszoknak kevesebb, azaz fele költségen meg van kitermelés, akkor ha az Ő részük emelkedik, attól sem érné veszteség.
Mert csökkent hordó ár is profitot termel.
Viszont bevétel is az övék.
Itt arról van szó, nincs akkor felvásárlás, hogy 500ezer hordót kitenné, ezért így csak oroszok termelnének, és csak az övék lenne a kockázat.
Na ezt nem akarják.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
Urak!
Van az autómon még egy osztrák matrica a szélvédő jobb alsó sarkában kívülről.
Valami műszakis,vagy környezetvédelmis lyuggatott matrica.
Mi a fenével lehetne azt leoldani?
Lakkbenzin,nitrohigító,szintetikus higító,körömlakk lemosó,féktisztító nem használ.
Körömre meg se mozdul.
Valamivel csak leszedik az osztrákok is amikor lejár és cserélik...
Lehetőleg mechanikai módszer nélkül szeretném leszedni,bár már a Gillette penge is eszembe jutott.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #23441 üzenetére
A mai találkozó után tovább mennek a tárgyalások egymás között.
De majd a piac eldönti, hogy a csökkenő keresletre nem csökkentett kitermeléssel "reagáló" vagyis nem reagáló olajkitermelő országoktól mennyiért vesz olajat. Ha nő a túlkínálat és a halmozódó raktárkészletek, az árcsökkenést fog okozni a piacon.
Mert a piacnak - az aranyszabály szerint - mindig igaza van. -
darvinya
titán
Nekem patikai benzin vált be ragasztó eltávolításra.
Gillette penge nem, de Olfa(ASBB 10) talán, de még az sem, mert ha oldalra csúszik, akkor biztosan megkarcolja az üveg felületet.
Vagy, ha kicsit megcsúszik és kéz van közelben, akkor garantáltan beleszab észrevétlenűl.(tapasztalatból tudom, mert régóta ilyet használok, és eleinte mindig szétszabdaltam ujjhegyimet, s csak akkor vettem észre, mikor már vérzett / csípet. )camelferr
Ezt írtam.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #23446 üzenetére
Megpróbálom köszi.
Céges autó volt az osztrákoknál,volt pár matrica és matrica nyom a kasztnin is,azokon a sima 95-ös benzin is segített.
Makacs egy matrica ez a szélvédőn.
Az osztrákok nagyon szeretik a matricázást...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
molnarpeter
nagyúr
Nekem egy ferdén felrakott regmatrica volt az ellenfelem. Vittem műanyag szerszámokat (pl jégkaparó), de 0 eredménnyel járt. Aztán kértem a ház asszonyától egy hajszárítót és akkor talán már körömmel is ment üveges műhelyeknek van spéci kése, azzal át tudják ültetni új szélvédőre, esetedben mondjuk ez nem releváns.
Kasztni átnézés után ha van kezdődő rozsda, azt gyorsan kijavíttatnám, csak az osztrák útszóró só használati sztereotípiák miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...