-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fsadam
csendes tag
-
atys25
csendes tag
Helló! Köszi a segítséget,kipróbáltam a Defragot,de igazából csak a PC-n gyorsított egy minimálisat,az FSX és a Zürich Airport nem lett jobb ezzel.
Viszont megvan az oka,hogy miért áll meg a kép súlyos másodpercekre a Zürich Airporton az Aerosoft Zürich sceneryvel. Összeakad az FsDreamTeam bglmanx.dat fájljával. Most töröltem azt a fájlt és kiválóan működik az Aerosoft Zürich scenery,viszont most egyik FSDT scenery sem működik,hiába másoltam vissza ugyanabba a mappába,ugyanis az Addon Managerre is hatással van. Szerintetek? Van valami okosság erre?
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #9732 üzenetére
Nagyon jó ez az anyag, én is köszönöm, hogy dolgoztál vele a kedvünkért.
(#9740) atys25: FsDreamTeam és Zurich scenery töröl. Registryt tisztsd ki, FSX újraindít, majd kilép. Ezután, először scenery újrainstall majd a FSDT is reinstall. Így működnie kell.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
atys25
csendes tag
válasz Cypresss #9757 üzenetére
Helló!
Megcsináltam mindent úgy,ahogy javasoltad és ugyanaz van mint előtte. Az Aerosoft Zürich Airporton ugyanúgy megakad a kép az FSDT bglmanx.dll miatt. De csak annál az egy Aerosoft scenerynél! 5 sec-ig megy,utána 5 sec-ig megakad,aztán megint megy 5 sec-ig,utána megint megakad 5 sec-ig és így tovább...
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Vettem egy Logitec Extrem 3D Pro Joystick -ot, van egy nagy problémám, ami miatt az agyvérzés kerülget, remélem Ti tudtuk valamit mondani a problémámra.
A Joystick bot része tetű nehezen megy , nem tudom állítani a keménységét. Én úgy szoktam repülni, hogy szinte kisujjammal irányítom a gépet, ennél a Joystick nál viszont "hatalmas" erőt kell kifejtenem. Van valami segédprogram, vagy kód amit ha átírok akkor lehet a "keménységet" szabályozni?
Várom a válaszokat, S.O.S! Köszönöm
-
BigBlackDog
veterán
válasz hhelikopter #9761 üzenetére
Ez ilyen. Nálam is egy olyan szolgált pár évig, furcsa volt utána a kisujjal irányítás. Szvsz, ha nem harcirepüléshez, hanem polgári gépekhez használsz joy-t, jobb a nagyobb kitérítő erő.
-
Cypresss
senior tag
Hmmm... Furcsa.
Körbenézek. Beszéljünk még PÜ-ben.
(#9760) cintula187: perszehogy
hhelikopter: Semmit nem tudsz csinálni. Egy szarv nem lenne jobb, ha ennyire zavar?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
hhelikopter
tag
Helikopterrel repülők kizárólag, tehát csak a bot jó. Nem lehet vele semmit tenni? Kibaszo. az ablakon ezt a szart.
Melyik joystick lehet a bot keménységét állítani? (- ami nem 40-100 e ft)
-
BigBlackDog
veterán
válasz hhelikopter #9764 üzenetére
Adj neki egy hét aktív használatot, aztán nyilatkozz újra magadnak. Ha nem hibás (törés, repedés, akadás, feszülés), és tényleg csak a kitérítő erő zavar, ahhoz hozzászoksz annyi idő alatt. Utánna viszont lesz egy elég jó kis joyod, ami sokáig tart (ha vigyázol rá) .
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat! A joy becserélem másikra ezzel nem fogok szenvedni. Egy kérdésem lenne SAITEK X-52 Hotas típusnál lehet a bot "keménységét" állítani testreszabni egyéni szokásnak megfelelően?
Köszönöm
-
RCH663
aktív tag
válasz hhelikopter #9767 üzenetére
Saját mókolással lehet. Visszább lapozva valahol volt erről szó. Ha teheted próbáld ki valahol, hogy kedvedre való-e. De ha ennyi bajod van a visszatérítő erővel akkor ott az x-65F, az nem mozog. és akkor gond sincs az erővel...
-
atys25
csendes tag
Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy hogyan kell az FsDreamTeam -ről sceneryt vásárolni? Meg akarom venni a KLAX-ot,de nem tudom hogyan kell. Az Addon manageres megoldás nem működik. Köszi előre is!
Borzalmas,hogy sem crackelni de ráadásúl megvásárolni sem egyszerű ezeket az FSDT sceneryket!
-
uRSul
tag
Sziasztok!
Eddig nem írtam, inkább csak megfigyelő voltam a fórumon, de így is köszönöm a sok segítséget, amit a beállítások terén kaptam tőletek!
Most viszont kérdeznék egyet.
Nem túl rég kezdtem a repülést FMC-vel és pár dolgot nem értek.
Az útvonal, repülési magasság, sebesség beállítása után az autopilot szépen elvisz a célhoz, a leszálláshoz kiválasztott reptérre, pályára is szépen elirányít.
Viszont itt, ha már ILS-t használnék (de ha nem, akkor sem) egyszerűen nem tudom csökkenteni a sebességet. A konzolon a sebességet lentebb tekerve nem csökken és 220-al kicsit nehezen megy a leszállás!Köszönöm a segítséget, bocsánat ha nagyon láma a kérdés!
-
uRSul
tag
válasz Korcsii #9774 üzenetére
A flaps beállításnál mindig igyekszem figyelni a sebesség mérő panelen a piros, jelző csíkot, és a két szélső érték közzé tekerni. Persze a 40-es flapst extrém beállításnak szántam, hogy történjen már valami, értem, hogy ott miért nem történt!
Akkor ezek szerint FMC-ben nincs erre beállítás, csak a megfelelő flaps szabályozáson múlik? -
cintula187
addikt
válasz hhelikopter #9767 üzenetére
Nekem is az van, polgári repüléshez tökéletes, de néha-néha még vadászgépezéshez is. Helikopterhez hosszú távon elhiszem, hogy kényelmetlen.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Đusty
addikt
Valahol olvastam egy nagyon jó, részletes beszámolót az Etihad A340-es hajtóműpróbás balesetéről. Magyarul volt és nem is olyan régen (értsd idén), de nem találom sehol. Tudtok segíteni? Valami blogban lehetett vagy nem is repülős portálon, még kép is volt de a google nem dob rá semmitt csak a wikit.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
Avsim-es demográfiai felmérés: [link]
Szép számok (persze csak kitöltés után látszik az eredmény).
-
-
Cypresss
senior tag
Itt most az a kérdés, hogy FMC-ből tudod-e szabályozni a gép sebességét, anélkül, hogy a robothoz kelljen nyúlni (lassítson, gyorsítson, stb)? Mert ha igen, akkor a válasz is az, hogy (bizonyos megkötésekkel) igen.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
uRSul
tag
válasz Cypresss #9782 üzenetére
Valóban ez volt a kérdés és köszönöm a választ! Közben már magam is megtaláltam, csak kicsit jobban át kellett nézni az FMC-t!
Egy másik kérdésem viszont lenne! Itt a fórumban (sok-sok post-tal ezelőtt) olvastam, csak most nem találom, hogy érdemes használni valamit, hogy amit egy netes útvonal tervező ajánl, azt a repülő valójában le is repülje! Szóval, hogy tudja, hogy ezek a pontok pontosan hol vannak, mert talán ezek ha nem is túl gyakran (?), de változnak és az alap FSX-ben már nincsenek, vagy nem így vannak benne.
Szóval erre milyen program van? Pl tegnap is repültem, de mintha nem tudta volna pontosan, hogy merre is menjen a gép a beírt tájékozódási pontok alapján, bár a programozásnál elfogadta.A másik kérdésem (lehet, ugyanúgy emiatt), hogy a ha az utolsó útvonal ponton túl vagyok, akkor 'star' művelet van, tehát meg kellene közelítenem a repteret. De ha eddig a pontig nem kapok választ vagy nem érem el a repteret, akkor mi a teendő? Ha már tudom, hogy melyik pályára menjek ok, de ha ott véget ér az út, akkor nem igazán tudja mit is csináljon szerencsétlen gépem. Vagy csak heading alapján repüljek a reptér irányába, amíg nem tudok kapcsolatba lépni velük? De ekkor meg olyan furcsa útvonalakat kapok a leszálláshoz, hogy lenne vagy 40 perc mire a pályára találok!
Bocsánat, lehet ez is csak az én bénaságom, de ezzel most tényleg meg vagyok lőve.
Köszönöm előre is ha valaki veszi a fáradtságot, hogy válaszoljon! -
Korcsii
őstag
Navigraph-tól lehet szerezni friss AIRAC-okat (főleg) a fizetős gépekhez. Ezeket (kb) havonta frissítik, mindig a valós változásokhoz igazodva - mondjuk ennek a hátulütője, hogy a bezárt reptereket (pl VHHX) már nem tartalmazza, sőt, ha kézzel hozzá is adod, azt minden frissítés után újra meg kell tenned.
Legtöbb reptéren (nagyobbakon mindenképp) van ATIS (FS-ben is van beépített, illetve online is szoktak ATIS-t üzemeltetni, főleg ha van az adott légtérben irányító). Ebben bemondják a használt futópályát, illetve az időjárási adatokat. (Ha nincs se ATC, se ATIS, akkor értelem szerűen választjuk a szembeszelesebb/hosszabb/etc futópályát). No persze ettől még lehet, hogy több STAR is indul az utolsó waypoint-ból a használt pályához (pl LHBP rwy13R, ANEXA 1 R/J). No meg van, hogy nem is az utolsó waypoint nevével kezdődik a STAR neve. Ilyenkor jöhet jól a chart, vagy ha más nincs, hát egyesével végigpróbálás Plan nézetben, és amelyik jó, azt repülni - na ez a nem szép megoldás. De nem tudom, hogy van-e akkora STAR (na jó, USA-ban amekkorák vannak, biztos akad), ahol az utolsó waypoint-ból nem éred el az APP-ot, hogy segítséget kérj - de akkor meg ott az ACC. Bár az is igaz, hogy általában már az előtt el kell kezdeni a süllyedést, és a T/D pont helye, illetve a süllyedés mértéke is függ a STAR hosszától. Hmm... valahogy csak letalálsz!
40 perces STAR meg simán lehet - papíron még talán Ferihegyen is, bár más kérdés, hogy az irányítók szoktak adni rövidített útvonalakat, ha nincs nagy forgalom ÉS megfelelő magasságig tudtak süllyeszteni addigra. (Alapból ugye a STAR tartalmaz általában magasságbeli illetve sebesség megkötéseket, de persze végső soron az egész az ATC múlik).
[ Szerkesztve ]
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
SOS segítséget szeretnék! Megvettem az FSDreamTeam-től a Los Angeles sceneryt,de amikor az új Addon managert futtatnám az FSDT oldaláról,akkor telepítés előtt kiírja ezt: "A gyártó blokkolva van,így szoftverei nem futtathatók a számítógépén."
Hogyan lehet a blokkolást feloldani? Már kikapcsoltam a vírusírtót is,hátha az szab neki gátat,de ezek szerint nem. Légyszi segítsetek,mert már megőrülök!
-
Geryson
addikt
Egy Attraktoros videó az új 747-esről
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Feltelepítettem az FSX UIPC nevű kiegészítő progit. A telepítést követően néhány gépnél olyan problémám van, hogy a textúrák ugrálnak, a gép ablakán nem lehet kilátni, a gép oldalából "kinőtt" a botkormány, stb.
Valaki járt már így, mi lehet a gond?
Köszi
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Adok neked új AIRAC-ot, hogy ki tud próbálni milyen jó dolog valós eljárások alapján repülni. Csak az nem nyilvánvaló számomra, hogy PMDG NG-vel (FS9) vagy NGX-el (FSX) repülsz.
A többit pedig már elmondta Korcsii.
(#9787) hhelikopter Ez jellemzően Shader probléma szokott lenni, de majd RCH kolléga megmondja a megoldást. Az FSUIPC telepítésének ehhez semmi köze. FS DT-ügyben sajnos még nem találtam meg a megoldást.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Most raktam alá zenét is, de a végét már nem volt időm lekeverni.
Semmi különös, de remélem azért [tetszik].
Most megyek F1-et nézni, hajrá Kimi!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz hhelikopter #9790 üzenetére
4.80?
Nem hallottam még hasonlóról...
Kezdem az érezni, hogy nem szeret téged az FSX -
Cypresss
senior tag
válasz hhelikopter #9790 üzenetére
Ha ezt a problémát egy darab dll fájl okozza, akkor én a Dalai Láma vagyok.
VGA-drivert nem frissítettél mostanában, vagy valamilyen új sceneryt nem raktál fel?
Leginkább a free változatok okoznak ilyen problémát, de így látatlanban csak találgatni tudok sajnos.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
hhelikopter
tag
-
atys25
csendes tag
Sziasztok!
Feltelepítettem újra az FSX-et és nemhogy Addon managerem nincs azóta,de még az FSX-ből az Addon menü is eltünt. Szerintetek hogyan lehet visszavarázsolni FSX-be az Addon menüt?
Hogy lehetséges,hogy nincs Addon menü egy szűz FSX-ben? SP1 és SP2 is fent vant van. -
atys25
csendes tag
Na már van Addon menüm,de az Addon manager továbbra sem jelenik meg az Addon menüben. Erre tud valaki valami ötletet? Anélkül nem tudom aktiválni az FSDT KLAX sceneryt. :-(
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080