Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pist@bácsi

    őstag

    válasz Giot #3465 üzenetére

    Van tenni való.
    Egyrészt magán a modellen. Giants Editor JohnDeere_8370.i3d
    Van két felesleges light, ID 5> és ID 6 > ezeket érdemes törölni, mert hatással vannak a kinézetre.

    Van egy felesleges kamera ami nincs is bejegyezve az xml –be, a neve WorkingCamera az ID –je 0>5, de ne ezt töröld hanem ezen belül a kamerát, ami 0>5|0 (ha az előbbit törlöd megváltoznak az utána következő ID-k és nem fog működni egy csomó dolog, vagy be sem tölti a játék. Természetesen mielőtt törölnéd át kell váltani másik kamerára.

    Nekem személy szerint a külső kamera állása sem tetszik, eltér az alapgépekétől, túl távoli de ez ízlés dolga. Ha változtatni akarod, akkor az ID –je 0>7|11|0 és az attributes ablakban a translate/rotate értékekkel tudod beállítani a kívánt pozíciót.

    A tömeggel is gond van, magának a modellnek a tömege alacsony, a kerekeké magas egyenként 1696kg –ot nyomnak. ID 1> 2> 3> 4>, attributes ablakban Rigid Body fülön Density sorban tudod állítani. Itt eredetileg 20 az érték, ha lecsökkented 2.5-re akkor 212kg lesz egyenként a kerekek tömege. A valóságban több mint 14 tonna a gép, érdemes a modell tömegét is beállítani, 0.8 legyen a Density ez 13t, ami kerekekkel együtt már majdnem 14t.

    Ezután az xml-ben kell körülnézni.
    Sajnos vannak a 2013-ban használatos bejegyzések, pl. a kerekek is, bár ettől még működik. Mivel a modell tömege változott ez hatással lesz a menettulajdonságokra is. A valóságban a gép 370LE, ehhez túl magas nyomaték van megadva (1.98) ez kicsivel több mint a 435LE Case Magnumé. 1.65 körülre saccolom a helyes értéket.
    A kerekek tömege is hibás, 1 az érték az összes keréken, ami a Magnum esetében első kerekekre 0.269 hátsókra 0.56 Szerintem a szélességük is hibás, de ez nem sokat befolyásol.

    Mivel nagyon nehéz gépről van szó a motorfék értékét emelni kell. 25 körül már javul, de izlés szerint némi próbálgatással belőheted magadnak.

    A csúszást sokszor a PloughingSpec okozza, ezt ki kell gyomlálni az xml-ből 297-301 sorok és a modDesc-ből is 25.-ik és 58.-ik sor. Jelen esetben ez nem oldotta meg, továbbra is csúszik, még dolgozni kéne rajta.

    Rengeteg spec van benne, lehet, hogy ezek közül valamelyik nem jön össze a 2015 -el. Ennyi időt tudtam rászánni, szerintem kuka.

Új hozzászólás Aktív témák